37 Zurich Marató de Barcelona 2015 (15/03/15 - 8:30)

37 Zurich Marató de Barcelona 2015 (15/03/15 - 8:30)

02 Des 2014 22:29 #181 per dani75 (Visitant)
Doncs mai vaig pensar que podria escriure en aquest fil.....m'he inscrit! serà la meva primera marató!

Ara a treballar i entrenar per estar en la sortida el dia 15! i ja que estem acabar-la jeje!

Salut!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

02 Des 2014 22:33 #182 per Jorfer (Associat/da)
Ja veig que uns quants heu entrat sobre la campana  :wink2: :yes:

Joan33 que quasi repetim el 100x100 de VLC14 a BCN15, excepte la llebre Jaume86 que li deixarem que marxi pel sub3, potser el pots acompanyar.  :yes: :yes:

02 Des 2014 23:59 #183 per Fiber (Associat/da)
Doncs jo també inscrit... Quant quedaven 500 places lliures que veig s'han esgotat en un día i mig...  :oh:

També m'he apuntat al repte (la visa treu fum ara mateix) pero encara no m'he pogut presentar perque no m'han donat acces encara...  :'( :'( :'(

Ara mateix em tinc que posar les piles per anar a fer marca a la marató, espero que la de correcats i més amics que tingui a la cursa ajudin i molt, segur que es aixi !!!!

M.M. (42K: 3:21:17 - 21K: 1:28:54 - 10K: 40:29 - 5K: 19:52)

03 Des 2014 06:29 #184 per grimi (Associat/da)
que es això de la mega barqueta del 3:08?
es que soc nou :whistle: :whistle: :whistle:
es com un globus no oficial que feu els corredors.cat?
salut i cames!

Millor temps marato: 02:59:08
Lloc i Any: Barcelona 2016

Millor temps Mitja marato: 01:24:02
Lloc i Any 21: Granollers 2016

Millor temps 10km: 00:38:12
Lloc i Any 10: 10k Empuries 2014

10 Maratons al Sac (6 asfalt i 4 muntanya)
De moment cap abandonament :-)

03 Des 2014 09:43 #185 per Juanjokyokushin (Associat/da)
Com informació a tothom, el que hi hagi badat s'ha quedat sense inscripció de 61 leros... ara ja estan a 73...

Jo aquest any descarto per al moment participar... Per asfalt soc de distancies curtes...

Marató BCN 2019: 2h57'40"
Marató de Collserola 2018: 4h04'53"
Mitja Marató Colomenca 2019: 1h24'30"
Cursa dels Nassos 2018: 37'33"
Cross Popular 5k Santa Coloma de Cervelló 2013: 18'47"

www.strava.com/athletes/4035524

03 Des 2014 10:53 #186 per RugbyMan (Associat/da)

Ja veig que uns quants heu entrat sobre la campana  :wink2: :yes:

Joan33 que quasi repetim el 100x100 de VLC14 a BCN15, excepte la llebre Jaume86 que li deixarem que marxi pel sub3, potser el pots acompanyar.  :yes: :yes:

Jordi, igual os col.loco a la mega barqueta sub 3:08 a un company asturià amb qui entreno quan pujo a Asturies. Ja et diré alguna cosa si al final s'ha apuntat ja que anava a fer-ho dimarts  :whistle: :whistle: :whistle:

5000: 19'01" (Relleu 24h de Can Dragò 2014)
10km: 41'31" Bombers 2018 41'09" El Vendrell 2019
Behobia: 1:31:43 (2012)
21km: 1:31:05h (El Prat 219) 1:27:59 (Sitges 2020)
30km: 2:27:57h (Maratest 2013)
Maratò: 03:36:49h (BCN 2013) 03:20:07 (BCN 2018)

03 Des 2014 13:40 #187 per toni454 (Visitant)
Bon dia amics i amigues corredors.

Sóc un veterà corredor que després de 23 anys "parat" esportivament parlant, vaig reprendre l'activitat atlètica, "picat" pels meus fills que m'han tornat a enganxar, ara que un d'ells ja m'ha fet avi d'una nena i recentment d'un nen, a aquest món del running popular.

El meu debut a la marató es va produir el 1983 a Barcelona amb 29 anys, amb 3.49.59, l'any que se sortia i acabava a Colón, i va vèncer el danès Allan Zachariasen amb un Marcón de 2.11.05, que va perdurar com a millor marca de la Marató de Barcelona fins a l'edició de 1998.

Vaig participar en les edicions de 1988, la qual començava i acabava davant de l'Estadi Olímpic amb 3.05.45, i en la de 1989 que sortia del carrer Tarragona i s'acabava al parc de l'Espanya Industrial, amb 3.01.48.

El 2013 em vaig retrobar amb la Marató de Barcelona, després de 24 anys, i per falta de preparació, i també per l'actitud negativa mental que em va produir la pluja d'aquell dia, al km 35-36 vaig optar per abandonar a causa de les rampes que tenia, i ... perquè l'endemà a les 05.00 am. havia de treballar.

En la propera de 2015 aquí estarem amb les meves cames i cap, per gaudir-ne i acabar-la.

Salut

millors marques
10 km. 43:32 Port de Palma de Mallorca 2014
1/2 Marató. 01:36:58 BCN 2014
Marató. 03:01:48 BCN 1989

10 km. 43:32  Port de Palma 2014
Mitja Marató. 01:36:45 Granollers 2015
Marató. 03:01:48 BCN 1989

03 Des 2014 13:50 #188 per Jorfer (Associat/da)

que es això de la mega barqueta del 3:08?
es que soc nou :whistle: :whistle: :whistle:
es com un globus no oficial que feu els corredors.cat?
salut i cames!

Hola grimi. Som una gent que anem amb el mateix objectiu de temps, encara que després l'asfalt i la preparació ens posa a cadascú al seu lloc. Si busques els fils de les maratons de BCN d'anys anteriors sempre trobaràs barquetes amb un temps al voltant de 3h08/3h09/3h10 i, normalment estic jo pel mig doncs intento anar baixant marca de minut en minut des de fa molt de temps. Molts amics i companys, diuen que sóc fiable i que marco molt bé el ritme i s'afegeixen al grup on tots ens ajudem per tal d'intentar arribar a meta dins del temps el major numero possible de persones de la barqueta.
El darrer intent va ser fa quinze dies a la marató de València on dos dels set van assolir la marca (si passes pel fil de la marató de València pots llegir cròniques de Ignasi65, Toci BDN, Joan33, amic, Jaume86, Mattu, mk30 o jo mateix i veuràs com es viu una marató corrent-la en equip. Si t'animes alguns repetirem.  :wink2: :yes: Estàs convidat company tu i qualsevol que volgui, sigui associat o no, porti la samarreta que porti. Una altre avantatge és que tindràs moltes fotos al finalitzar la cursa i hauràs rebut molts ànims durant tot el recorregut doncs tenim molta animació. La gent ens estima  :yes: :yes:  :oops: :oops:

Toni454 a veure si al 2015 pots tornar-te a sentir de nou maratonià. Ja ens anirem explicant les vivències durant el camí fins el gran dia. Benvingut al foro i molta sort en aquesta nova tentativa.  :great: :great:

Fiber, ja pots entrar a la part privada del repte.  :yes: :yes: :wink2:

03 Des 2014 14:00 #189 per grimi (Associat/da)
Caram Jorder
això pinta molt atractiu!!!
Veurem com va la meva preparació i si veig que no soc massa luny de l'objectiu em penso que m'apuntare amb vosaltres si m'hi voleu. 4'20''/km es un ritme ben parit!!!
gràcies del convit
salut i cames

03 Des 2014 15:16 - 03 Des 2014 15:27 #190 per Toni VLC (Associat/da)
Bé xiquets, inevitablement, devia passar per ací...  ;)
Després d'inscriure'm diumenge 16 de novembre per la nit, el mateix dia d'haver corregut la marató de València, i haver reservat ja allotjament del 14 al 18 de març, trobe que calia deixar constància al fil corresponent.

Veig per ací a molts companys i amics que correren a València enguany i altres edicions, i sé que en faré de nous d'ací a allà  :yes:

Serà la primera vegada que faça més d'una marató en un any i no sé com respondré. De moment, he començat d'una manera atípica. Vaig parar absolutament una setmana després de la marató abans de reprendre els entrenes.
La meua idea es intentar baixar la marca en carreres de 10k a gener i  Mitja a febrer, "oblidant" la marató fins al 12 de gener on tinc previst 'reenganxar-me' als entrenes específics.
Ja aniré contant per ací com va l'experiment  :whistle:

Jorfer, et veig en plena forma i seguixes transmitint un optimisme i bonrollisme que a mí m'ajuda molt  8)

10 Km: 42'26 (València, 2015) / Mitja: 1h36' (Benifaió, 2015) / Marató: 3h33 (València, 2017)
_______
Treballar, persistir, esperar

03 Des 2014 21:15 #191 per Jorfer (Associat/da)
Toni VLC  :love: ets molt gran company.
Tinc la intuició que durant aquesta preparació en faràs triplete: MMP en el 10, a la mitja i culminaràs amb una MMP a la marató de BCN15  :great: :great:

Grimi el temps límit de la barqueta sub 3h08 és a 4:27 km, a 4:20 baixem de 3h 05 i això encara no toca, com a mínim en el meu cas.
Si vols ja ho saps i allà estarem.  :yes: :yes:

03 Des 2014 23:36 #192 per Darth Vader (Associat/da)
Després de 7 anys, jo també tornaré a participar a la marató de BCN! Estic pendent que des de Zurich em confirmin la inscripció, espero que no hi hagi entrebancs. Encara estic amb la ressaca de Donosti, però espero en parell de setmanes tornar a entrenar amb normalitat i veure fins on podem arribar.

Salut!

May the force be with you!

04 Des 2014 09:37 #193 per Angel.gd (Visitant)

...i els canvis que s´anuncien són quasi imperceptibles que no serveixen de res, molt malament.

tan dolent és el recorregut dels darrers anys? :neutral:

...i els canvis que s´anuncien són quasi imperceptibles que no serveixen de res, molt malament.

Buff, jo crec que el recorregut no es tan dolent. Això no treu que sigui facilment millorable, més quan una de les coses que va anunciar RPM com a gran novetat era una modificació important en el recorregut amb l'objectiu principal de millorar les marques.

;) ;) ;)

Jo crec que el circuit es força dolent i és molt millorable, simplement és un problema d´actitud. Si ho comparem amb d´altres circuits com Valencia, Sevilla, Donostia el circuit a Barcelona esta desfasat a més de que la data no ajuda gens ni mica. Si una empresa anuncia “ a bombo y platillo” a la premsa grans novetats amb el circuit no pot ser que quant falten tres mesos ningú sàpiga res, la veritat és que es per cancel•lar el contracte amb l´empresa per la falta de transparència.

5 km L´Hospitalet 2011 20.51
10 Km Sant Antoni 2016 42.58
Mitja: Santa Coloma 2016 1.36.33
Marató: Donosti 2015 3.29.22

04 Des 2014 09:41 #194 per grimi (Associat/da)
Jorfer  MOltes gracies
tot just fa un mes de NY i em fa mandra començar a planificar la de bcn em entreanemnt programat em penso que tiraré de mitges i fare una tirada llarga i en base a les sensacions llavors decidire si m'apunto amb vosaltres. Em ve de gust de fe run entrenament mes caotic ja el tonrare a fer ben fet per Berli que aquest any fiag doblet maratonia per primer cop tb.

Pero em penso que veien tel bon rotllo que es respira no tingueu dubtes que com a minim els primers 35 estare amb el grup!!
Alla normalment em comencen les rampes i els problemes i em toca baixar molt el ritme o para a estirar o de vegades caminar ;-(((

Pero per intentar-ho que no quedi oi

Salut i Cames

04 Des 2014 19:24 #195 per xevifisio (Associat/da)

Buff, jo crec que el recorregut no es tan dolent. Això no treu que sigui facilment millorable, més quan una de les coses que va anunciar RPM com a gran novetat era una modificació important en el recorregut amb l'objectiu principal de millorar les marques.

;) ;) ;)

Jo crec que el circuit es força dolent i és molt millorable, simplement és un problema d´actitud. Si ho comparem amb d´altres circuits com Valencia, Sevilla, Donostia el circuit a Barcelona esta desfasat a més de que la data no ajuda gens ni mica. Si una empresa anuncia “ a bombo y platillo” a la premsa grans novetats amb el circuit no pot ser que quant falten tres mesos ningú sàpiga res, la veritat és que es per cancel•lar el contracte amb l´empresa per la falta de transparència.

Si no us agrada el circuit i la data, sempre podeu fer la marato de les 24 hores correcats  :whip:. Quin problema tenen?

04 Des 2014 20:34 #196 per Buff! (Associat/da)
Interessant article (i opinable, com tots). :eyes:

escueladelcorredor.es/index.php/Los_falsos_mitos_de_la_maraton

Milers de kilòmetres

04 Des 2014 22:30 #197 per Hansi (Associat/da)
Jorfer, m'impressiono llegint que has fet totes les maratons de Barcelona des del 1994 ininterrompudament :surprised: :surprised:. No te n'has perdut ni una?? I guardes totes les medalles? :he:
Això és un maratonià amb solera! 8)

05 Des 2014 10:36 #198 per grimi (Associat/da)
Avui he rebut finalment aixó ara ja respiro tranquil visca!!!

Ramon, benvingut@ a la Zurich Marató de Barcelona 2015

Felicitats estiàs inscrit GRATIS a la Zurich Marató de Barcelona 2015!!

Ja estàs oficialment inscrit@ a la Zurich Marató de Barcelona que tindrà lloc el proper 15 de març del 2015.

Recorda que si ho desitges pots per molt pocs diners, córrer amb la màxima seguretat amb l'assegurançl;a ZurichRunner. Contrac

05 Des 2014 16:20 #199 per Jorfer (Associat/da)

Jorfer, m'impressiono llegint que has fet totes les maratons de Barcelona des del 1994 ininterrompudament :surprised: :surprised:. No te n'has perdut ni una?? I guardes totes les medalles? :he:
Això és un maratonià amb solera! 8)

Si Hansi, si.
Les tinc totes. Això crec.  :oops: :ouch: doncs fa poc vaig obrir la capsa on tinc totes les medalles maratonianes i em falten tres, o que les he perdut o que no la van donar i no sé si em falta alguna de Barcelona. Les primeres edicions que vaig fer no donaven medalla i si un petit trofeu amb peu, d'aquests que es poden posar davant dels llibres de la biblioteca de casa, per exemple.

Si tinc temps i ganes les faré una foto i les aniré penjant per aquest fil i així potser ens serveixen de motivació per a continuar entrenant.

Buff!! interessant article que desmunta moltes teories. M'imagino que tot depèn de l'objectiu que volguis assolir doncs no és el mateix acabar-la i debutar que atacar un sub 2h45. M'imagino que l'article es destina a una persona debutant i sense grans pretensions amb el crono.

A la darrera marató que he fet a València vaig arribar a la sortida amb més kms que mai i no he assolit la marca desitjada. Potser amb menys l'hauria fet? Mai se sap, però m'he quedat a prop. Suposo que un mínim de volum i qualitat són necessaris per a enfrontar-te amb garanties a la marató.

El tema de les peses és una assignatura pendent meva i crec que és important sobre tot per la part final de la marató i que ajuda a superar els darrers kms més dignament.

05 Des 2014 18:17 #200 per arcadi42 (Associat/da)
Jo també guardo totes les medalles, Jorfer...

No havia vist aquest article d'aquests falsos mites. En alguns hi estic molt d'acord, però jo no he fet ni peses ni gomes ni excercicis de força en tota la meva carrera. I ja porto 123 maratons...

Penso que cadascú és un món...

171 maratons (106 diferents, 50 països), 202 mitges, 299 deumils, 1028 curses
www.arcadi42.cat

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats