37 Zurich Marató de Barcelona 2015 (15/03/15 - 8:30)

37 Zurich Marató de Barcelona 2015 (15/03/15 - 8:30)

12 Mar 2015 20:24 - 12 Mar 2015 20:31 #901 per Antirco (Associat/da)
Jorfer, me has tret de la boca la meva frase preferida, es la que dic sempre quan trepitjo la linea de sortida amb una marato
Alea jacta est!!!  :yes:

Els meus entrenaments han estat bons, estic optimiste, la climatologia favorable, i unes barquetes que bueno m-ho estic rumiant, crec que la final anire en plan kamikaze, i si peto peto, ja arribare caminant si cal  :whip: :whip:

10 km 43:45 La llagosta
Mitja 1:34:20 Gavá
Marató 3:28:05 Bcn
6 h 57 Km.
24 h 157,8 Km.
Mm 82Km. 16h.42'

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Mar 2015 22:04 #902 per ManoloM (Associat/da)
Recuerdo, para que no haya dudas, además tres cuartos de hora antes y  al lado del guardarropía para que no hayan prisas después. A ver si somos muchos para la mega foto  :party: :party: :party: :love:

foto CORRECAT para este Domingo.

Hora: 7H45'
Lloc: Pl.Espanya, Torre veneciana de la izquierda, lado del Paralelo

:smile: :smile: :smile: :smile: :smile:

12 Mar 2015 22:29 #903 per crica (Visitant)
Recordeu també que tenim l'estand de Sabatilles Solidàries a la fira. Som pràcticament al principi de tot, dins dels estands dels patrocinadors. Un cop passat els mega estands de Zurich i d'Asics, cal tòrcer a la dreta i alla som, al costat de l'estand de Ràdio Flaixback.
Us hi esperem!

No us oblideu!

12 Mar 2015 22:46 #904 per JoanDeGracia (Associat/da)

Recordeu també que tenim l'estand de Sabatilles Solidàries a la fira. Som pràcticament al principi de tot, dins dels estands dels patrocinadors. Un cop passat els mega estands de Zurich i d'Asics, cal tòrcer a la dreta i alla som, al costat de l'estand de Ràdio Flaixback.
Us hi esperem!

No us oblideu!

Jo hi aniré demà a primera hora. Si ja hi sou, us deixaré les meves velles sabatilles.
Ens veiem!!!  :great:

10K. 47'32" Can Mercader 2014 *
1/2 Marató 1h49'18" Barcelona 2017
30K. 2h49'12" MaraTest Badalona 2017
Marató 4h14'16" Barcelona 2015

12 Mar 2015 22:51 #905 per xevifisio (Associat/da)
Sandmann!!!!! no perdis les bones costums.
Antirco, acabas venint a la de 3h 30' "y lo sabes" :666:

12 Mar 2015 23:38 #906 per jaume86 (Associat/da)

Us hi esperem!

No us oblideu!

Jo hi aniré demà a primera hora. Si ja hi sou, us deixaré les meves velles sabatilles.
Ens veiem!!!   :great:

A les 10h ja estarem allà Joan, portales netes eehhh  ;) ;)

Fins demà :party:

2h55'28"; marató Barcelona  2019 (17)
1h22'14" mitja  Barcelona 2019 (44...)
37'21";   10km   Pineda 2018 (42...)
19'13";  5km Horta 2013 (1)

Properament: 24h (diumenge a Can Dragó!)

12 Mar 2015 23:39 #907 per jaume86 (Associat/da)

...la Mónica  :love: :love: (i que consti no em refereixo a un dels àrbitres europeus de més prestigi de bàsquet!!).

Tindrà prestigi, però la lia sovint.

Per a qui interessi, un mantra pels moments dificultosos,

On no arriben les potes, que hi arribin les pilotes.

Fins ara.

Jordi

Jordi tens tota la raó del món  :yes:

12 Mar 2015 23:46 #908 per jaume86 (Associat/da)

Una cosa que us volia preguntar...correreu la marató en negatiu? Des de que faig les curses així agafo molt millor la forma que abans...

Ara bé, no tinc clar que en una marató sigui la millor de les idees...

A mi m'encanta corre així, ho he fet en 10k, mitges i maratons i la veritat és que acabes amb unes sensacions impresionants!!

Però tal vegada no sigui la millor opció, doncs (em poso en 1a persona por la cuenta que me trae) si he acabat amb forces... Hauria d'haver atacat abans? Amb més força?...

Si corres finalment així, jo no apretaria abans de plaça catalunya, 5kms a tope  ;)

Però jo encara haig d'aprendre molt  :oops: :yes: :yes:

12 Mar 2015 23:52 #909 per jaume86 (Associat/da)

Toni VLC vas sobrat per fer el sub 3.40. Jo et veig més proper del 3h30 que del 3h40
Una miqueta de pressió.  :yes: :yes:

Jorfer, jord40, Jaume86 i altres corredors que com a belles sirenes amb sinuosos cants inciten a la inconsciència maratoniana: Sapigueu que estic lligat al màstil major del 3h40, vos escolte, però no faré res que contradiga el meu esperit conservador i amarrategui. No obstant, gràcies per la confiança  ;)

Toni VLC com bé dius, parlem des del cor doncs ens vas captivar com a persona però, seguint els teus entrenaments també ho fem amb coneixement de causa ;) Que et fots uns entrenos per l'antiga llera del Turia que  :surprised: :surprised: i l'objectiu l'aconseguiràs o no diumenge, però el tens a les cames. Llavors serà, més d'hora o més tard i jo em decanto que serà aviadet  8) 8)

13 Mar 2015 00:06 #910 per Buff! (Associat/da)
Avui el test final i més real, 10 km sense mirar el rellotge, anant al ritme que em sentia bé, una mica més enllà del còmode però refrenant l'impuls d'anar a més. Resultat: 54' 10" amb 142 ppm, és a dir, 5' 25" exactes. 8) Si tot va bé, la cosa quedarà entre 3:45 - 3:50
Ara només falta decidir si també farè la marató sense mirar el rellotge...
:neutral:

Milers de kilòmetres

13 Mar 2015 07:29 #911 per sandmannn (Associat/da)

Sandmann!!!!! no perdis les bones costums.

Tens raó: Talleu-vos les ungles dels peus!!

10000: 43' 04''                  La Llagosta 2017
21097: 1h 36' 20"              El Prat 2016
42195: 3h 30' 00''                València 2017
6h: 59,430 km's (58,510?)    Martorell 2017
12h: 89,302 km's              Can Dragó 2016

13 Mar 2015 08:12 - 13 Mar 2015 13:21 #912 per Buff! (Associat/da)
Podría contarte que mis piernas con los años han acumulado muchos kilómetros, pero prefiero decirte que en este tiempo mi cabeza ha adquirido mucha más sabiduría. Podrías creer que con el paso de los lustros mi cuerpo se ha hecho inerte al sufrimiento, pero prefiero pensar que mi vida se ha hecho adicta al valor del esfuerzo. Podría decirte que he machacado el suelo mil veces con mis pies, que miles de impactos han andado por los mismos caminos, pistas y carreteras una y otra vez, pero te diré que mientras pisaba la tierra firme, mi mente caminaba por distintos cielos. Podría hablarte de mis marcas, pero prefiero referirte las vivencias que acompañan a los tiempos. Podría narrarte mis éxitos pero no busco los halagos; podría describirte mis fracasos pero no quiero compasión.

Me dirás que he fallado en mis metas en muchas ocasiones, pero no sabes como disfruté el camino hacia la decepción. Te acordarás de la tristeza que acompañó a mis derrotas, pero mayor fue la felicidad que acompañó a mis triunfos. Me recordarás como lloré de impotencia cuando el cuerpo se rebeló con mil lesiones, pero yo me acordaré con alegría de mi constancia al superarlas. Tratarás de convencerme del tedio diario del entrenamiento, de la rutina, y te diré que nunca dos días son iguales cuando corro, cada día es único, cada sensación inmejorable. No entenderás el sentido de dar vueltas para volver al mismo lugar, pero el sentido no está en el inicio, ni está en el final, sino en las inquietudes sentidas a lo largo del camino. Dirás que corro porque no sé lo que quiero y persigo algo que nunca encontraré, te diré que correr me ha hecho saber lo que no quiero. Insinúas el sinsentido de correr para no ganar, pero nunca tuve la sensación de ganar, ni de perder, solamente de crecer y superarme.

Te preguntarás por qué continúo corriendo a sabiendas de que mis registros nunca mejorarán, pero sigo porque no encontré aún techo para mis emociones. Creerás que he perdido el tiempo, que podría haber dado más de una vez la vuelta al mundo, pero te contestaré que en este tiempo he sido capaz de crear miles de mundos diferentes dentro de mí. Me acusarás de correr despacio y me reiré, o de correr deprisa y me sonreiré. Me rebatirás mis muchos años; te replicaré mis muchas ilusiones. Pensarás que estoy loca por seguir y te diré que siempre tuve la cordura de no parar.

Al final me dirás que he vivido solo para correr, pero en mi fuero íntimo sé que he corrido solamente para vivir.

Aurora Pérez Gutiérrez, récord de España de maratón y medio maratón W50

2 dies!  :party: :party:

Milers de kilòmetres

13 Mar 2015 09:17 #913 per Altair (Visitant)
Bon dia companys corredor@.

Buff, gracies per aportar aquesta magnifica reflexio, en la que tot@ ens i ppodem sentir identificats, ostres.

Ja fa dies que no escric o aporto res, us llegeixo i paso bones estones :love:

Els meus entrenaments an anat -/+ be, vaig pasar una grip em febre, en el mes de febrer, i per lo que he llegit molts l'em pasada.

pero ara ja hem trobo be, la setmana pasada vaig completar la setmana de carga tot aprofitan la bona influencia dels meus dos planetas natals en Peixos, i ara en transit pel signe de foc i favorable al esforç combatiu Aries, aquets dos astres son Venus i Mart, amor i pasio de la ma. goita tu. jejejjeje.  . Dons si soc partidari de no fer tirades de mes de 21km, .

En cicle setmanal vaig completar -/+ 75km, em quatre sortides de dues hores, intercaladas en  tres sortides o sesions de recuperacio de 5/6km suaus,, .

Desde finals del mes d'octubre en que vaig començar, ( deixant de banda las bicis ) he completat 950km, crec que esta -/+ be.

Penso i tambe desitxo acabar dignament, sense cap pretensio de millorar el temps, ( de + de quatre hores ), i aleshores experimentar i reconeixer el que pasa i em pasa pel meu cap, i el meu cos, es a dir , sentir com m'acompanyan els planetas del nostre sistema,  en el meu cos, el macro-cosmos i el micro-cosmos- . La experiencia vital maratoniana es un cicle transformador de vida/mort/reneixement, d'aqui be l'nteres i desig que tots -crec- tenim de tornar a repetir quasi obsesivament les experiencies maratonianes.

Bueno, aissss :whip: :whip:.

Sobre la transformacio, el proxim diumenge intentare correr, interioritzant dintre de mi, el Tao, i per tant en les energies del Ying i del Yang.

No anire en cap barqueta, ni portare relotge, .

Fera bon temps, ideal per correr, tot i aixo, i reseguint el tema de l'energia del Ying/Yang, penseu que en el simbol del Ying negre femeni intuitiu, hi ha un punt de Yang, es i te d'eser tot un art saber conciliar les dues energies que transformen i generan canvis constans en el nostre planeta Terra.

Que tingeu molte sort tots, i totes companys, corredors :love:

salut

13 Mar 2015 09:24 #914 per David1978 (Associat/da)
Es brutal. Molt pero que molt maca la reflexió.

Gràcies per
Compartir-la

Podría contarte que mis piernas con los años han acumulado muchos kilómetros, pero prefiero decirte que en este tiempo mi cabeza ha adquirido mucha más sabiduría. Podrías creer que con el paso de los lustros mi cuerpo se ha hecho inerte al sufrimiento, pero prefiero pensar que mi vida se ha hecho adicta al valor del esfuerzo. Podría decirte que he machacado el suelo mil veces con mis pies, que miles de impactos han andado por los mismos caminos, pistas y carreteras una y otra vez, pero te diré que mientras pisaba la tierra firme, mi mente caminaba por distintos cielos. Podría hablarte de mis marcas, pero prefiero referirte las vivencias que acompañan a los tiempos. Podría narrarte mis éxitos pero no busco los halagos; podría describirte mis fracasos pero no quiero compasión.

Me dirás que he fallado en mis metas en muchas ocasiones, pero no sabes como disfruté el camino hacia la decepción. Te acordarás de la tristeza que acompañó a mis derrotas, pero mayor fue la felicidad que acompañó a mis triunfos. Me recordarás como lloré de impotencia cuando el cuerpo se reveló con mil lesiones, pero yo me acordaré con alegría de mi constancia al superarlas. Tratarás de convencerme del tedio diario del entrenamiento, de la rutina, y te diré que nunca dos días son iguales cuando corro, cada día es único, cada sensación inmejorable. No entenderás el sentido de dar vueltas para volver al mismo lugar, pero el sentido no está en el inicio, ni está en el final, sino en las inquietudes sentidas a lo largo del camino. Dirás que corro porque no sé lo que quiero y persigo algo que nunca encontraré, te diré que correr me ha hecho saber lo que no quiero. Insinúas el sinsentido de correr para no ganar, pero nunca tuve la sensación de ganar, ni de perder, solamente de crecer y superarme.

Te preguntarás por qué continúo corriendo a sabiendas de que mis registros nunca mejorarán, pero sigo porque no encontré aún techo para mis emociones. Creerás que he perdido el tiempo, que podría haber dado más de una vez la vuelta al mundo, pero te contestaré que en este tiempo he sido capaz de crear miles de mundos diferentes dentro de mí. Me acusarás de correr despacio y me reiré, o de correr deprisa y me sonreiré. Me rebatirás mis muchos años; te replicaré mis muchas ilusiones. Pensarás que estoy loca por seguir y te diré que siempre tuve la cordura de no parar.

Al final me dirás que he vivido solo para correr, pero en mi fuero íntimo sé que he corrido solamente para vivir.

13 Mar 2015 09:31 #915 per David1978 (Associat/da)
Ja comencen el nervis. He passat una setmana mes o menys normal... Pero ja puc dir que el mode maratoniano esta "on". Comencen els
Dubtes.... De si podre o no podre... Suposo que es lo que fa tan bonica aquesta distancia. Estic amb ganes. Al gener vaig fer la marato de Tarragona i em va sortir molt bé. Vull provar-ho un altre cop. Tinc el record de l'any passat on el Mur va ser terrible per mi. Vaig començar a perdre quasi 1 minut per km. Va ser molt
Dur. Desitjo que aquesta marato el Señor del Mazo no es pugi a la meva esquena i comenci a donar-me cops. Desitjo saludar-ho desde la distancia...

Molta sort a tothom. Ens veiem a la foto i com sempre dic.... Prendre la sortida d'una marato per gent no profesional es tot un èxit i acabar-la es la puta ostia!!!!!

Vamos!!!!

13 Mar 2015 09:37 #916 per MIGUEL SBD (Associat/da)
https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-xfp1/v/t1.0-9/13484_800222573395575_3270189695569991618_n.jpg?oh=0d4782453b730f99de13efa20ed68944&oe=557A6AFE&__gda__=1435013117_b1e34e4672f79b9daec0fbd4037ab658

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...

13 Mar 2015 09:40 #917 per R61 (Associat/da)

Me dirás que he fallado en mis metas en muchas ocasiones, pero no sabes como disfruté el camino hacia la decepción. Te acordarás de la tristeza que acompañó a mis derrotas, pero mayor fue la felicidad que acompañó a mis triunfos. Me recordarás como lloré de impotencia cuando el cuerpo se reveló con mil lesiones, pero yo me acordaré con alegría de mi constancia al superarlas. Tratarás de convencerme del tedio diario del entrenamiento, de la rutina, y te diré que nunca dos días son iguales cuando corro, cada día es único, cada sensación inmejorable. No entenderás el sentido de dar vueltas para volver al mismo lugar, pero el sentido no está en el inicio, ni está en el final, sino en las inquietudes sentidas a lo largo del camino. Dirás que corro porque no sé lo que quiero y persigo algo que nunca encontraré, te diré que correr me ha hecho saber lo que no quiero. Insinúas el sinsentido de correr para no ganar, pero nunca tuve la sensación de ganar, ni de perder, solamente de crecer y superarme.

Quina pena no haver--la llegit ahir abans de sortir a fer l'últim entrenament , doncs  hagués tingut la resposta perfecta als amics que em veure`m per enesima vegada al passeig  em vam pregutar , però tu quin és el diumenge que no corres????.
Buff, crec que no es pot reflectir millor perquè molts de nosaltres continuem corren malgrat les adversitats que molts no comprenen.
espero poder saludar-vos a el diumenge.
Rafa.

13 Mar 2015 09:54 #918 per ironxevi226 (Associat/da)

Cert en la seva totalitat... ens veiem diumenge a Barcelona  :great:

www.ironxevi.blogspot.com/   JJOO París 24 10k open 157 Maratons 150 Mitges 153 Triatlons  1306 curses

13 Mar 2015 10:15 #919 per Antirco (Associat/da)
Avui últim test, me he aixecat a les 5 del mati per anar acostumant el cos i tiradeta curta de 5 km sense mirar rellotge i amb el fre de ma posat tirant el mes còmoda possible com en Buff!
Satisfet de les sensacions, paro vull toca de peus a terra, avui el angelet bo me ha dit que sigui prudent, així que aniré a buscar 3:45, la marató en posarà a lloc i si a partir del km 30 vaig be a rascar algun minutet.
xevifisio, que mes voldria tornar als 3:30, però encara que aquest any he recuperat algo de forma encara no estic per aquestes guerres.

Barquetes marató Barcelona 2015

Sub 02:50:00: RafaZ

Sub 03:00:00: XarlaX, Joan33, Jaume86, Car-Pat, Raúl M (llebre segona mitja), Rafa Barrachina

Sub 03:08:00: Jorfer, amic, mk30, ManoloM (llebre oficiosa), Ignasi65, RugbyMan (llebres del 21 a la meta), TociBDN, grimi, Stelvio

Sub 03:15:00: Lucius? (suposso al voltant, però no tinc cap garantia)

Sub 03:20:00: Polgi, Pol26 (llebre del 30 a meta), Ivanlazaro, Kurt,,sherpa( llebre oficiosa ), kinta , david (llebre d 21 a meta) david2

Sub 03:30:00: Carles#22, Tiny, jordi40, David1978, Guiri, xevifisio, Lluis74, Koose, Esquimal, JJ_SBD, Barceruel (llebre oficial), Manu1.1 ???,  Sergi42195, Guillem Gandol, sandmannn

Sub 03:40:00: ToniVLC, Terbet, Manu1.1, Grinta, EDUBDN

Sub 03:45:00: Jaiol, Tottu,  Atmos, solteron, Antirco

Sub 04:00:00: carsobe, JoanDeGracia, mario.cat, R61,Jordi-Collbató

10 km 43:45 La llagosta
Mitja 1:34:20 Gavá
Marató 3:28:05 Bcn
6 h 57 Km.
24 h 157,8 Km.
Mm 82Km. 16h.42'

13 Mar 2015 10:40 #920 per crisrun (Visitant)
Lo de la fira...pff. La samarreta és passable pero en canvi les que venen a la fira estàn bastant be. 30 pavos, aixó si. A vegades se m'oblida que això és també un negoci...

Ambientet a les 10h. M'agrada, m'agrada. Per cert, la bossa es com la de la mitja pràcticament -.-

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats