- Missatges: 617
Nunca te entregues ni te apartes
Junto al camino nunca digas
No puedo más y aquí me quedo
Palabras para Julia de Juan Goitysolo
4 dies
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Bona tarda,
Ja tinc el 'parte' d'avui per diumenge:
A primera hora els models ens indicaven molta pluja el diumenge, a migdia han tornat a canviar i rebaixen bastant aquesta pluja, la temperatura entre 7 de mín. i 14º de màx. i amb poc vent.
Salut.
A primera hora els models ens indicaven molta pluja el diumenge, a migdia han tornat a canviar i rebaixen bastant aquesta pluja, la temperatura entre 7 de mín. i 14º de màx. i amb poc vent.
Salut.
bon dia nois
estic ben fotut
he passat la grip del cavall
avui despres de 11 dies de no sortir!!!
he fet 5km amb unes sensacions pessimes
ahir encara tenia decimes i avui tenia tos corent a 7 no vull ni pensar que em pot passar a ritme!
en fi
renuncio a la maratdo d'aquest any
amb rabia pero amb resignació tot sigui aixó com a minim l'entreno m'ha permes fer mmp en mitja ;-(
molta sort companys us seguire desde la app
i la barqueta del jorfer que tingui present que el meu esperit sera amb ells durant tot el recorregut!!!
salut i cames
grimi
Bon dia, companys,
Com no volia embrutar massa el fil he recopilat en el següent link totes les entrades que he anat escrivint sobre la Marató. Al final. M'han sortit més d'una vintena (no tinc fre...): recorregut, acudits, estratègia, intents de consells, guia per moure's per Barna...
Si us interessa, aquí el teniu.
blogmaldito.com/marato-barcelona/
jaume86, ja et dic que la Mònica és un solet de companya de feina, moooolt bona persona. Aquest migdia us farem cinc cèntims de la previsió, em sembla que ha canviat una mica respecte ahir...
Salut.
Ja ho teniu.
Us donaré un consell. Perquè si, i gratis.
La marató es comença a perdre a la pujada inicial del CampNou. Tindreu temps de sobres per recuperar el temps. Qualsevol esforça inecessari es pagarà amb una puntualitat exacte, al mur, vamos. :mdr:
Si teniu un pla, seguiu-lo. Allò de... passaré amb 5' de ventatge i fer coixí, normalment es tradueix en caminata al Paral.lel. I caminant es per molt més que 5 minuts.
La marató és individual, si feu grup penseu que el ritme potser no es bo per vosaltres. No espereu a ningú ni feu esforços per agafar un grup que va massa ràpid. No penseu que deixeu a ningú tirat, després fareu unes birres i llestos.
Només heu d'estar nerviosos si l'heu preparada malament, si heu fet el pla amb rigorositat, no ho heu d'estar.
Si passeu al km10 xiulant, la mitja marató d'entrenament i al km28 amb bones sensacions, la cursa es vostra.
La cursa comença al km30, tota la resta es aperitiu. No us atraganteu amb l'aperitiu.
Al final m'han sortit bastants més consells.
Ah, sí. Si debuteu deixeu el crono a casa, aixequeu el cap i disfruteu. Els que aneu per marca, ja disfrutareu a casa amb la bona cursa feta.