- Missatges: 466
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
He vist prediccions de temps i en diferentes llocs pinten plujes per diumenge 16.
www.biolaster.com/rendimiento_deportivo/...ido_lactico/calculos 3:45:40
www.mcmillanrunning.com/ 3:40:59
www.runners.es/Inicio/articulo/como-cono...-cualquier-distancia 3:40:30
www.runnersworld.co.uk/general/rws-race-...-predictor/1681.html 3:38:55
feelrace.com/fr.pl?ds=21&hh=01&mm=45&ss=...n=K&th=MARCO&pg=Exec 3:42:03
www.soymaratonista.com/wp-content/upload...Prediction-Table.pdf 3:40:34
donsc jo he perdut una setmana imprescindible amb grip 4 dies + pneumònia 6 dies
a dia d'avui intentant fer kms cada dia, però amb perspectives molt minses de poder acabar la marató sencera
serà com jugar la loteria - o sigui que fer barqueta amb Jorfer ho veig difícil però no impossible
potser faig de llebre mitja marató i m'asseguro una tirada amb ritme asequible
He vist prediccions de temps i en diferentes llocs pinten plujes per diumenge 16 .
Segons tots aquests tests, em donen un temps per sota de 3:45 :surprised: No se que fer.
Segons tots aquests tests, em donen un temps per sota de 3:45 :surprised: No se que fer.
Carsobe, la meua opinió sobre els tests és que s'ajusten molt en el cas de corredors ràpids i molt forts mentalment, vull dir, que tenen un umbral molt elevat de suportar el patiment. En la resta dels casos, com el meu, són prou orientatius, però els descarte com a segurs alhora de triar el ritme objectiu d'eixida. Bé, reconec que sóc molt conservador...
Vull dir, que el millor test és el que has anat fent dia rere dia, on has entrenat un determinat ritme objectiu amb sèries, rodatges, tirades llargues... Si has entrenat pensant en córrer la marató en 3h55, per posar un exemple, és un plus de confiança saber que els tests diuen que segons marques pròximes podries fer 3h45, però a no ser que sigues un corredor com deia abans molt fort mentalment i dispost a patir a partir del km35, millor ix al ritme previst i segons vaja la carrera, apreta.
En el meu cas, per exemple, tots els predictors em diuen que puc estar sobrat per sota 3h30, algun, fins i tot, 3h26. No em deixaré portar per l'eufòria, sé que el meu umbral de patiment és força baix. Preferixc eixir uns 10-12 segons per damunt del que diu el test i, tot i així, la màgia i el misteri de la marató no ens assegura res.
Després d'esta rejola, sols dir-vos que esta setmana seguirem amb els nervis, els dolors imaginaris, la calculadora mental i llegint el fòrum per saber com van els companys.
Hui he fet el meu últim llarg, ara resta allò pijor de la preparació: físio, perruqueria-barberia, depil·lacions, planificar el viatge i carregar el cotxe amb família i milantamil gadgets per a córrer a Barcelona. :sarcastic:
Hi he posat tota la il·lusió del món :yes:
Amunt! :yipi:
Bon vespre,
Doncs aquí un que se la torna a jugar intentant recuperar el sub 3h. No arribo en les millors condicions, així que és possible que poc després de mitja marató baixi el ritme i reconsideri l'objectiu. Però allà hi serem.
Salut, companys.
Hola,
Ja queda molt poc i estic content perquè arriba el moment desitjat i "toquem fusta" estic be, sense cap lesió i em trobo fort i amb il·lusió. Aquesta ultima setmana a estat un pel difícil perquè les cames ja noten tots els km i em demanen descans, ja he fet el km a un ritme mes tranquil per no carregar-les gaire més.
Demà faré els últims km de la setmana i la propera setmana molt suau.
Faré la marató amb la super barqueta sub 3h08', em veig amb forces per aguantar aquest ritme i sinó fos perquè es una marató i no una cursa qualsevol, diria que fins i tot més ràpid, però el meu objectiu es fer menys de 3h10' i com molt ràpid 3h07'.
El test amb surt un temps de 3h06', però ho veig molt difícil, així que miraré de anar amb la barqueta i si passo el puto muro, llavors i trobo algú amb qui tira ja veurem i si el muro em fa com sempre, dons farem el que podrem.
Jo no vull ni pluja, ni vent, ni sol, ni calor, ni fred. Vull 8º durant les 3h
Apaa molts ànims a tothom i no tingueu nervis que la feina ja esta feta.
Els que estigueu amb molèsties, segur que aquesta setmana ja marxaran i podreu córrer sense problemes i sinó dons a espera la propera que no passa res