- Missatges: 1049
Test de Gavela fet, l'anada a 5'28" /km, tornada a 4' 52" /km. Tampoc m'he matat gaire a la tornada... diferència 36".
Puc fer la marató a 5'28"/km?
Lluís, segons el meu parer, la diferència mínima ha de ser de 30 segons. L'altre paràmetre seria haver fet tirades
més o menys llargues, per tant la conclusió seria que pots sortir a 5'28"...o fins i tot menys ....
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
10 dias :beurk:
Os dejo el video del año pasado del avituallamento corredors.cat:
sin pression, eh?
10 dias :beurk:
sin pression, eh?
Encantat de sentir eixa pressió, aurelian![]()
![]()
¿Arriba pastís per als corredors populars o se'ls mengen els keniates?
L'any passat vaig menjar un pastisset al km38, i de keniata tinc poc :he: sempre pots passar pel fil de l'avituallament i demanar-li a Vanessa la pastelera que et reservi un10 dias :beurk:
sin pression, eh?
Encantat de sentir eixa pressió, aurelian![]()
![]()
¿Arriba pastís per als corredors populars o se'ls mengen els keniates?
A mi aquest test....no se no se...extrapolar una prova que no deixa de ser 12 km....a 42....
Test de Gavela fet, l'anada a 5'28" /km, tornada a 4' 52" /km. Tampoc m'he matat gaire a la tornada... diferència 36".
Puc fer la marató a 5'28"/km?
Després de fer aquests sis test davant l'ordinador, :rofl: i agafant com a referència el temps arrodonit a la mitja de Granollers (1:45:00), en resulta un temps promig objectiu de 3:41:27. Així de fàcil
Bones companys/es,
Com alguns de vosaltres ja sabeu vaig estar parat durant un mes i mig per culpa d'un accident... Ja porto una setmana entrenant....
Sembla que la marató de BCN la tinc gafada... L'any passat a dos mesos d'aquesta vaig tenir pubàlgia... vaig tornar un mes abans de la cursa no recuperat del tot, vaig haver de renunciar a l'objectiu: 3:20. Però vaig aconseguir acabar-la (la meva primera marató) i per sota de 4:00.
Aquest any volia intentar l'objectiu de l'any passat: 3:20. Vaig començar a preparar-la a l'octubre... Al desembre feia tirades de 20km a 4:30... Però al 10 de gener vaig tenir un accident de cotxe i vaig parar fins la setmana passada. Ja estic totalment recuperat de l'accident, però he engreixat 6kg!
Porto fent tirades de 14 a 18 km... els ritmes variats... Ahir 16km a 5:00... Avui faré 10km ligths per recuperar...
Tinc dubtes: faig la marató? a quin ritme? :'(
Tinc clar que no vull fer un troç, la faig sencera o no la faig...
Em plantejo fer-la a 5:30...
Que penseu?
Gràcies!!!
Després de fer aquests sis test davant l'ordinador, :rofl: i agafant com a referència el temps arrodonit a la mitja de Granollers (1:45:00), en resulta un temps promig objectiu de 3:41:27. Així de fàcil
I com que pensava fer de 3:45:00 en amunt.... nembé
www.biolaster.com/rendimiento_deportivo/...ido_lactico/calculos 3:45:40
www.mcmillanrunning.com/ 3:40:59
www.runners.es/Inicio/articulo/como-cono...-cualquier-distancia 3:40:30
www.runnersworld.co.uk/general/rws-race-...-predictor/1681.html 3:38:55
feelrace.com/fr.pl?ds=21&hh=01&mm=45&ss=...n=K&th=MARCO&pg=Exec 3:42:03
www.soymaratonista.com/wp-content/upload...Prediction-Table.pdf 3:40:34
Caram Buff! quin treball!! Gràcies, l'aprofitaré a veure si em dona una mica d'ànims
...Espero que en aquesta última marató també surtint els calculs :yipi:
I un altre per la barqueta de 3:30 :beurk:
Barquetes marató Barcelona 2015
Sub 02:50:00: RafaZ
Sub 03:00:00: XarlaX, Joan33, Jaume86, Car-Pat
Sub 03:08:00: Jorfer, amic, mk30, ManoloM (llebre oficiosa), Ignasi65, RugbyMan&Raúl M (llebres del 21 a la meta), TociBDN, grimi
Sub 03:20:00: Polgi, Pol26 (llebre del 30 a meta)
Sub 03:30:00: Carles#22, Tiny, jordi40, David1978, Guiri, xevifisio, Lluis74, Koose, Esquimal
Sub 03:40:00: ToniVLC
Sub 03:45:00: Jaiol, Tottu
Sub 04:00:00: carsobe, JoanDeGracia, mario.cat, R61
Caram Buff! quin treball!! Gràcies, l'aprofitaré a veure si em dona una mica d'ànims
Jaume86, no li donguis més voltes al sub'3. Ho tens a les teves cames i ara no em diguis que que l´últim més no has entrenat bé i bla,bla,bla!!! Ho tens al teu abast, però també et diré que entren en joc altres elements a part de marques de mitjes o el teu estat de forma com pot ser la hidratació, l'alimentació dels últims dies, algun accident, descansar bé... i alguns que no estan en el nostre abast com el temps o temperatura que farà. Jo per exemple a la marató de Praga la vaig arruinar quan els dos dies abans vaig estar fent turisme després d´una preparació perfecte de 15 setmanes.
I per treure´t pressió, si fas 3:02 no crec que sigui un fracàs, hauràs rebaixat un altre cop la teva marca i estaràs molt content. T'ho dic per experiència.. l'any passat em vaig quedar poc de menys de 2 minuts de ser sub'3 però estava super content perquè havia fet una bona retallada a la meva marca.
Aquest any atacarem per segon cop el sub'3 i et repeteixo ho tenim a les cames :yes:
Car-Pat, no vaig poder anar a Gavà per motius greus de salut de familiars. Dia sense cursa, sense veure amics, sense entrenar i a sobre trobant-me jo malament... Tant se val, anem al teu tema: jo t'he donat el consell que penso que és més assenyat, però en realitat ets tu qui prendrà la decisió i has de fer el que estiguis més convençut. Tots prenem les nostres decisions, si després no hem encertat, mala sort. Potser ens fan aprendre pel futur, o potser tornarem a cometre els mateixos errors...l'important és que ens ho passem bé i que no prenguem mal, això sí, eh? :wink2:Hansi, Jorfer no paro de dubtar en que collons haig de fer.
Per una banda les sensacions que tinc son tan bones, que em fan ser optimista!! ( vull dir que crec que fins al 36-38 estaré viu )
Per altre banda al llegir els vostres consells veig i entenc que seria el més sensat!!