37 Zurich Marató de Barcelona 2015 (15/03/15 - 8:30)

37 Zurich Marató de Barcelona 2015 (15/03/15 - 8:30)

04 Mar 2015 22:44 - 04 Mar 2015 22:48 #681 per Antirco (Associat/da)
Per mi el test de Gavela no es eficaç,  doncs soc puro diesel, i ritmes ràpids no els tolera el meu cardio.
En refio  mes de les taules de predicció de rendiment de Myers
Si os interesa, per fer una marató a 3:30 has de tenir una marca de mitja de 1:37.

Un altre predicció seria mirar la taula de potencia de oxigen, (es una mica mes optimista que la anterior) doncs amb una marca en mitja de 1:40 seria suficient per aspirar a fer una marato en 3:29

Cada corredor es un mon, pero per mi aquestes prediccions sempre se han ajustat molt a la realitat.

O sigui que repassant aquestes taules jo ara menteix estaria entre 3:50 i 4:00, si la abaricia no en guanya es el que surtire a buscar.

En queden tres entrenos aquesta setmana per completar la preparació (44 km.) i acabar de decidir.

10 km 43:45 La llagosta
Mitja 1:34:20 Gavá
Marató 3:28:05 Bcn
6 h 57 Km.
24 h 157,8 Km.
Mm 82Km. 16h.42'

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Mar 2015 22:45 #682 per guissona (Visitant)

Grampy, no recordava que ets el defensor del corredor pirata. Ja he editat el missatge, per a que no ploris. Els associats com tu hem doneu ganes de donar-me de baixa. No cal que et molestis en contestar. Fi dels meus comentaris, qui vulgui saber de mi que em busqui a Facebook.

En sap greu que t'ho preguis aixi,no era la meva intencio,pero ja ets grandet per saber el que fas....trobo que tens la pell molt fina i et pensas que l'unic que pot dir gracietes ets tu i cuant te les tornen t'ofens.
T'equivoques i m'acusas de defensar els pirates,estas molt equivocat i es nota que no en coneixes,jo no defenso els pirates en aquet cas defenso a qui vol vendre un dorsal que per lesio no podra fer servir i que tu li dius que s'ho mengui amb patates,aixo es el que no veig be....
Porto molts anys corrent,puder mes que tu,i mai ho he fet de pirata,encara que he estat tentat mokts cops.

En fi,ja t'ho faras,pero intenta encaixar les criticas,aniras millor!!!
Salut i km's

Totalment d'acord Grampy.
Entenc que aquesta mesura es exclusivament per recaudar més. El que no va ja ha pagat 50,60 o 80 i pico €, i la persona q vol anar no pot aprofitar el seu pitrall.
A nivell administratiu/tècnic no crec que hi hagi massa complicació per part del organitzadors, per tant ho veig com algo més recaudatori que un altre cosa.
Es més, sense voler ho, aquests tipus de coses fan que a aquell q al final no ha pogut recomprar el pitrall, al final vagi de pirata
Salut

Potser no estarem d'acord amb les formes del Deibid, però fa uns dies, amb el grampy pel mig també, va quedar prou clar que el fórum de corredors.cat, membre del comité promotor de la marató de Barcelona, no és el lloc on fer negocis amb el pitrall de la marató perquè és una cosa que prohibeix explícitament el reglament.

Que creguem que no costa res poder fer un canvi de nom, que creguem que només tenen afany recaptatori,... podem pensar el que volguem.
Però, almenys aquí, seguim les regles.

04 Mar 2015 23:54 #683 per grampy (Associat/da)

Grampy, no recordava que ets el defensor del corredor pirata. Ja he editat el missatge, per a que no ploris. Els associats com tu hem doneu ganes de donar-me de baixa. No cal que et molestis en contestar. Fi dels meus comentaris, qui vulgui saber de mi que em busqui a Facebook.

En sap greu que t'ho preguis aixi,no era la meva intencio,pero ja ets grandet per saber el que fas....trobo que tens la pell molt fina i et pensas que l'unic que pot dir gracietes ets tu i cuant te les tornen t'ofens.
T'equivoques i m'acusas de defensar els pirates,estas molt equivocat i es nota que no en coneixes,jo no defenso els pirates en aquet cas defenso a qui vol vendre un dorsal que per lesio no podra fer servir i que tu li dius que s'ho mengui amb patates,aixo es el que no veig be....
Porto molts anys corrent,puder mes que tu,i mai ho he fet de pirata,encara que he estat tentat mokts cops.

En fi,ja t'ho faras,pero intenta encaixar les criticas,aniras millor!!!
Salut i km's

Totalment d'acord Grampy.
Entenc que aquesta mesura es exclusivament per recaudar més. El que no va ja ha pagat 50,60 o 80 i pico €, i la persona q vol anar no pot aprofitar el seu pitrall.
A nivell administratiu/tècnic no crec que hi hagi massa complicació per part del organitzadors, per tant ho veig com algo més recaudatori que un altre cosa.
Es més, sense voler ho, aquests tipus de coses fan que a aquell q al final no ha pogut recomprar el pitrall, al final vagi de pirata
Salut

Potser no estarem d'acord amb les formes del Deibid, però fa uns dies, amb el grampy pel mig també, va quedar prou clar que el fórum de corredors.cat, membre del comité promotor de la marató de Barcelona, no és el lloc on fer negocis amb el pitrall de la marató perquè és una cosa que prohibeix explícitament el reglament.

Que creguem que no costa res poder fer un canvi de nom, que creguem que només tenen afany recaptatori,... podem pensar el que volguem.
Però, almenys aquí, seguim les regles.

a mi en va quedar molt clar cuant vaig saber del famos art.4 que ho diu i ho prohibeix...no ho comparto pero ho tinc de acatar,el problema de tot aixo es com dius las formas del company Deibid de dir ho per aquí el foro , li vaig  dir i no li va agradar o no ho va entendre , i ha qui li agrada criticar i despres no acepta una critica , en fi , que hi farem.....

i continuare defensant que es injust i molt en contra dels interesos dels corredors , i s'ha de dir aquí ,alla i a on sigui !!!!

05 Mar 2015 00:13 #684 per Buff! (Associat/da)
Després de fer aquests sis test davant l'ordinador, :rofl: i agafant com a referència el temps arrodonit a la mitja de Granollers (1:45:00), en resulta un temps promig objectiu de 3:41:27. Així de fàcil :whistle:

I com que pensava fer de 3:45:00 en amunt.... nembé
:party:

www.biolaster.com/rendimiento_deportivo/...ido_lactico/calculos    3:45:40

www.mcmillanrunning.com/     3:40:59

www.runners.es/Inicio/articulo/como-cono...-cualquier-distancia   3:40:30

www.runnersworld.co.uk/general/rws-race-...-predictor/1681.html   3:38:55

feelrace.com/fr.pl?ds=21&hh=01&mm=45&ss=...n=K&th=MARCO&pg=Exec  3:42:03

www.soymaratonista.com/wp-content/upload...Prediction-Table.pdf   3:40:34

Milers de kilòmetres

05 Mar 2015 00:26 #685 per jaume86 (Associat/da)
Caram Buff! quin treball!! Gràcies, l'aprofitaré a veure si em dona una mica d'ànims  :whistle:

2h55'28"; marató Barcelona  2019 (17)
1h22'14" mitja  Barcelona 2019 (44...)
37'21";   10km   Pineda 2018 (42...)
19'13";  5km Horta 2013 (1)

Properament: 24h (diumenge a Can Dragó!)

05 Mar 2015 00:42 #686 per jaume86 (Associat/da)

Caram Buff! quin treball!! Gràcies, l'aprofitaré a veure si em dona una mica d'ànims  :whistle:

Caram doncs en teoria surt!! Veurem a la pràctica  :whistle:

2h55'28"; marató Barcelona  2019 (17)
1h22'14" mitja  Barcelona 2019 (44...)
37'21";   10km   Pineda 2018 (42...)
19'13";  5km Horta 2013 (1)

Properament: 24h (diumenge a Can Dragó!)

05 Mar 2015 09:53 #687 per jordi40 (Visitant)
doncs jo penso
que si s ha fet una mitja marato como a referencia
tres o quatre semanes abans
el ritme el dia de la marató hauria de ser 25 segons mes lent
es a dir si s ha fet la mitja tres o quatre semanes abans
de la marato a 05:00 el km
el dia de la marato el ritme hauria de ser 05:25
:yes:

05 Mar 2015 12:10 #688 per solteron (Associat/da)
Test de Gavela fet,  l'anada a 5'28" /km, tornada a 4' 52" /km.  Tampoc m'he matat gaire a la tornada... diferència 36".
Puc fer la marató a 5'28"/km?  :neutral:

05 Mar 2015 12:26 #689 per esquimal (Associat/da)
M'han respòs des de organització que ja no poden modificar els dorsals però que a la fira vagi a l'estand d'incidències i em canviaran el calaix de sortida. Suposo que em donaran una polsera del color corresponent al nou calaix.  8)

5 Km -> 18:31 -> Cavalcada de Reis Cornellà 2017
10 Km -> 38:47 -> Nassos 2017
Mitja -> 1:23:58 -> Barcelona 2018
Marató -> 3:06:17 -> Barcelona  2018

05 Mar 2015 13:10 #690 per David1978 (Associat/da)
A mi aquest test....no se no se...extrapolar una prova que no deixa de ser 12 km....a 42....

Test de Gavela fet,  l'anada a 5'28" /km, tornada a 4' 52" /km.  Tampoc m'he matat gaire a la tornada... diferència 36".
Puc fer la marató a 5'28"/km?   :neutral:

05 Mar 2015 13:32 #691 per Grinta (Associat/da)

M'han respòs des de organització que ja no poden modificar els dorsals però que a la fira vagi a l'estand d'incidències i em canviaran el calaix de sortida. Suposo que em donaran una polsera del color corresponent al nou calaix.  8)

Gràcies esquimal  :love:

Prohibit rendir-se. Respirem fort i endavant! ;)

05 Mar 2015 14:09 - 05 Mar 2015 14:10 #692 per Polgi (Associat/da)

Gràcies esquimal  :love:

L'any passat em van donar polsera a incidencies  :great:

I al que l'hi han canviat aquest any per correo, ha estat abans de que els dorsales estesin asignats  :yes:

Continuem

Córrer es viure i visc per córrer entre d'altres.

05 Mar 2015 16:04 #693 per Koose (Associat/da)
Parlant de polseres, a la pagina d'Asics pots encarregar una polsera amb els temps de pas cada 5km i un mapa del recorregut també amb els teus propis temps de pas. Es gratuit i s'ha de recollir a la fira del corredor.
Us deixo l'enllaç:
paceyourrace.asics.com/

"Asics ha puesto a disposición de los participantes de la Zurich Marató de Barcelona una práctica pulsera que informa del paso por kilómetro real para cumplir tu objetivo y que el GPS no te juegue una mala pasada. Después de poner tus datos y registrarte en este enlace, puedes calcular el ritmo que llevarás cada 5km en función de la marca que quieras realizar. Además, Asics pone un mapa a tu disposición para saber a qué hora llegarás a los puntos clave marcados, para información de tus acompañantes y seguidores, si sigues el ritmo que te has marcado como objetivo.

Este programa de Asics no solo marca tu ritmo en función del tiempo total en el que quieras realizar la carrera, sino que también lo puede hacer calculando el tiempo que quieres o crees que llegarás en distancias alternativas como los 10km o la media maratón; o calculando en función de tu ritmo al kilómetro.

La pulsera es gratuita y se puede recoger en el stand que la marca tendrá en la Expo Sports de la Zurich Marató de Barcelona."

www.corredors.cat/1000m/
Barcelona, 11/06/2016

05 Mar 2015 16:41 #694 per aurelian (Associat/da)
10 dias  :beurk:

Os dejo el video del año pasado del avituallamento corredors.cat:

sin pression, eh?

10000: 38:43 - Sant Antoni 02.2016
Mitja: 1:23:49 - Oxford Half Marathon, 10.2018
Marató: 2:56:26 - Maratona di Pisa, 12.2018

strava

05 Mar 2015 17:39 #695 per Tiny (Associat/da)

Puc fer la marató a 5'28"/km?   :neutral:

Lluís, segons el meu parer, la diferència mínima ha de ser de 30 segons. L'altre paràmetre seria haver fet tirades
més o menys llargues, per tant la conclusió seria que pots sortir a 5'28"...o fins i tot menys .... ;)

10 km. Sant Antoni 2011  42'37"
Mitja marató. BCN 2015  1h 34' 27"
Marató. Munic2015  3h.27'26"

05 Mar 2015 18:23 #696 per MIGUEL SBD (Associat/da)
https://scontent-mad.xx.fbcdn.net/hphotos-xpa1/v/t1.0-9/11038013_10152889693103462_5751235720561977616_n.png?oh=41b2dac013460b8a2bfe0d2dd7f941c3&oe=55956524

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...

05 Mar 2015 18:32 #697 per Jordi-Collbató (Associat/da)
Bones companys/es,

Com alguns de vosaltres ja sabeu vaig estar parat durant un mes i mig per culpa d'un accident... Ja porto una setmana entrenant....
Sembla que la marató de BCN la tinc gafada... L'any passat a dos mesos d'aquesta vaig tenir pubàlgia... vaig tornar un mes abans de la cursa no recuperat del tot, vaig haver de renunciar a l'objectiu: 3:20. Però vaig aconseguir acabar-la (la meva primera marató) i per sota de 4:00.

Aquest any volia intentar l'objectiu de l'any passat: 3:20. Vaig començar a preparar-la a l'octubre... Al desembre feia tirades de 20km a 4:30... Però al 10 de gener vaig tenir un accident de cotxe i vaig parar fins la setmana passada. Ja estic totalment recuperat de l'accident, però he engreixat 6kg!  :oops:

Porto fent tirades de 14 a 18 km... els ritmes variats... Ahir 16km a 5:00... Avui faré 10km ligths per recuperar...
Tinc dubtes: faig la marató? a quin ritme? :'(
Tinc clar que no vull fer un troç, la faig sencera o no la faig...
Em plantejo fer-la a 5:30...  :whistle:

Que penseu?

Gràcies!!!

1:44:12  21km   Mitja Sitges 2014
43'48''   10km   Cursa del Foc 2014
40'33"    5 milles Nocturnes de Cerdanyola 2012
23'27"    5km     La Sansi - Viladecans 2012

05 Mar 2015 18:36 #698 per ERIC (Associat/da)
jo no la correría, tens moltes alternatives, com empuries o qualsevol marato europea i arribaràs millor de forma; jo no la faria ; si ja es pateix, están en forma, es absurd, volguer-la fer quan no s´està en el millor moment,

VAja et donc la meva humil opinió

05 Mar 2015 19:18 #699 per MIGUEL SBD (Associat/da)
Jordi-Collbató

En primer lloc m'agradar que estiguís recuperat de l'accident  :great: :great:  jo de tu faria la marató sense crono sortin poc a poc per sensacións per no agoviar-te amb els ritmes crec que serà la millor forma de córrer la marató ens veiem en la sortida crak i molts anims  ;)

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...

05 Mar 2015 20:01 #700 per jorditogores (Associat/da)
Hola Jordi Collbatò, lo primer de tot la salut, si et trobes be, dons surt sense cap mena de pressio amb el crono, a gaudir-la, ves aun ritme molt còmode i segurament la  acabis millor de  l´esperat, segurament tot i l ´aturada portes molts KMS, si durant la Maratò la cosa no va be, dons  es plega i no passa res,al menys pots empaparte de l ámbient de la cursa i de la ciutat per nosaltres.
Por cierto me acabo de apuntar a la Maratón in extremis, como manda la tradición en mi desde hace muchos años,ahora haber si decido el objetivo, viva la planificación  ji ji, la ostia que me dara el hombre del Mazo será apoteósica, :rofl: en fin pondremos una velita en la catedral del Mar :yes:

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats