- Missatges: 980
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Algu em sap dir quin es el recorregut oficial?
www.zurichmaratobarcelona.com/files/avituallamientos14.pdf
Entenc que hauria de ser aquest... Pero avui he passat per Av. de Sarrià amb Paris, i veig que la linia blava està pintada baixant per Urgell, no per Av. de Sarrià. Vamos, que suposo que es va per Diagonal fins a Francesc Macià, i es baixa per Urgell fins a Paris?
Per cert, algú sap de quin color serà la samarreta d'aquest any?
![]()
![]()
Toni VLC no et preocupis que no plourà ja veuràs. :wink2: :yes: i ens podran veure, aplaudir i tot el que calgui sense paraigües a la mà :yes: :yes:
Per cert, algú sap de quin color serà la samarreta d'aquest any?![]()
![]()
La samarreta serà Asics, no?
Exactament: "Deijem el fred del verano..." :grrrrrr: :grrrrrr: :grrrrrr:
La samarreta serà Asics, no?
Teòricament :yes: :yes: :yes:
Així que a tu també t'agrada el caloret de l'hivern eh![]()
:wink2: (m'imagino que esteu de la brometa fins el monyu
)
Moltes gràcies, Koose, per recuperar el document. És extraordinari! :yes:Fa un parell d'anys algú va pujar aquest excel al foro.
El torno a pujar perquè crec que és molt util tant pels corredors com pels acompanyants.
www.dropbox.com/s/moxxq0n7vrmdxt2/2014_m...o_BCN_3h30m.xls?dl=0
Pels corredors perquè es poden calcular el temps de pas tenint en compte els pendents i pels acompanyants perquè explica com deplaçar-se en metro per poder seguir la cursa en 7 punts diferents.
A la meva family li va anar molt bé.
:smile:
Dabit, i de pluja en tindrem?
A mi, l'iphone i Aemet em senyalen pluja; Accuweather, no.
Jo preferixc que no hi haja pluja, no tant pels que correm com pels familiars, amics i veïns que volen eixir a animar...
Les nostres previsions (bé, la de la Mònica i l'Abel, jo nomès acoloreixo els solets XD) és que no hauria de ploure. Insisteixo: ara com ara; tot pot canviar.
Ja ho teniu.
Us donaré un consell. Perquè si, i gratis.
La marató es comença a perdre a la pujada inicial del CampNou. Tindreu temps de sobres per recuperar el temps. Qualsevol esforça inecessari es pagarà amb una puntualitat exacte, al mur, vamos. :mdr:
Si teniu un pla, seguiu-lo. Allò de... passaré amb 5' de ventatge i fer coixí, normalment es tradueix en caminata al Paral.lel. I caminant es per molt més que 5 minuts.
La marató és individual, si feu grup penseu que el ritme potser no es bo per vosaltres. No espereu a ningú ni feu esforços per agafar un grup que va massa ràpid. No penseu que deixeu a ningú tirat, després fareu unes birres i llestos.
Només heu d'estar nerviosos si l'heu preparada malament, si heu fet el pla amb rigorositat, no ho heu d'estar.
Si passeu al km10 xiulant, la mitja marató d'entrenament i al km28 amb bones sensacions, la cursa es vostra.
La cursa comença al km30, tota la resta es aperitiu. No us atraganteu amb l'aperitiu.
Al final m'han sortit bastants més consells.
Ah, sí. Si debuteu deixeu el crono a casa, aixequeu el cap i disfruteu. Els que aneu per marca, ja disfrutareu a casa amb la bona cursa feta.