37 Zurich Marató de Barcelona 2015 (15/03/15 - 8:30)

37 Zurich Marató de Barcelona 2015 (15/03/15 - 8:30)

10 Mar 2015 15:50 #801 per atmos (Visitant)
A TV3 deien que potser el dissabte pordria ploure una miqueta.

Objectiu: Divertir-me
1000m: 3:35 (2011)     5000m: 21:30 (2012)    10Km: 44:40 (2011)     21097: 1:40:55 (2011)     42195: 3:59:20 (Bcn 2015)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

10 Mar 2015 17:27 - 10 Mar 2015 17:31 #802 per MindTwist (Visitant)
Algu em sap dir quin es el recorregut oficial?

www.zurichmaratobarcelona.com/files/avituallamientos14.pdf

Entenc que hauria de ser aquest... Pero avui he passat per Av. de Sarrià amb Paris, i veig que la linia blava està pintada baixant per Urgell, no per Av. de Sarrià. Vamos, que suposo que es va per Diagonal fins a Francesc Macià, i es baixa per Urgell fins a Paris?

Edit: Vale, soc un empanat de la vida. Aqui esta:

www.zurichmaratobarcelona.com/files/avituallamientos15.pdf

10 Mar 2015 17:30 #803 per solteron (Associat/da)

Algu em sap dir quin es el recorregut oficial?

www.zurichmaratobarcelona.com/files/avituallamientos14.pdf

Entenc que hauria de ser aquest... Pero avui he passat per Av. de Sarrià amb Paris, i veig que la linia blava està pintada baixant per Urgell, no per Av. de Sarrià. Vamos, que suposo que es va per Diagonal fins a Francesc Macià, i es baixa per Urgell fins a Paris?

www.zurichmaratobarcelona.com/files/avituallamientos15.pdf

10 Mar 2015 17:49 - 10 Mar 2015 19:47 #804 per Koose (Associat/da)
Fa un parell d'anys algú va pujar aquest excel al foro.
El torno a pujar perquè crec que és molt util tant pels corredors com pels acompanyants.

www.dropbox.com/s/moxxq0n7vrmdxt2/2014_m...o_BCN_3h30m.xls?dl=0

Pels corredors perquè es poden calcular el temps de pas tenint en compte els pendents i pels acompanyants perquè explica com deplaçar-se en metro per poder seguir la cursa en 7 punts diferents.
A la meva family li va anar molt bé.
:smile:

www.corredors.cat/1000m/
Barcelona, 11/06/2016

10 Mar 2015 19:10 #805 per Jorfer (Associat/da)
Moltes gràcies Koose  :great: :great:

Carsobe doncs jo convençut que feiem rècord, però ja veig que no per poquet. A veure si arribem més a meta  :yes: :yes:

Toni VLC no et preocupis que no plourà ja veuràs.  :wink2: :yes: i ens podran veure, aplaudir i tot el que calgui sense paraigües a la mà  :yes: :yes:

Per cert, algú sap de quin color serà la samarreta d'aquest any?  :whistle: :whistle: :whistle:

10 Mar 2015 19:28 #806 per Buff! (Associat/da)

Per cert, algú sap de quin color serà la samarreta d'aquest any?  :whistle: :whistle: :whistle:

Les darreres han anat a parar directament a "Sabatilles solidàries".... :whistle:

Milers de kilòmetres

10 Mar 2015 20:22 #807 per Toni VLC (Associat/da)

Toni VLC no et preocupis que no plourà ja veuràs.  :wink2: :yes: i ens podran veure, aplaudir i tot el que calgui sense paraigües a la mà  :yes: :yes:

Això esperem, Jorfer. Com que sóc un sentimental reconec que m'agrada molt sentir el calor del públic  :love:

La samarreta serà Asics, no?

10 Km: 42'26 (València, 2015) / Mitja: 1h36' (Benifaió, 2015) / Marató: 3h33 (València, 2017)
_______
Treballar, persistir, esperar

10 Mar 2015 20:48 #808 per Jorfer (Associat/da)

Teòricament  :yes: :yes: :yes:
Així que a tu també t'agrada el caloret de l'hivern eh  :666: :666:  :wink2: (m'imagino que esteu de la brometa fins el monyu  :666:)

10 Mar 2015 20:53 #809 per Toni VLC (Associat/da)

Teòricament  :yes: :yes: :yes:
Així que a tu també t'agrada el caloret de l'hivern eh  :666: :666:  :wink2: (m'imagino que esteu de la brometa fins el monyu  :666:)

Exactament: "Deijem el fred del verano..."  :grrrrrr: :grrrrrr: :grrrrrr:
Patètic, indigne, cutre, lamentable... Quin mal deguèrem fer els valencians en altra vida per sofrir tot això!

10 Km: 42'26 (València, 2015) / Mitja: 1h36' (Benifaió, 2015) / Marató: 3h33 (València, 2017)
_______

10 Mar 2015 21:01 #810 per Toni VLC (Associat/da)

Fa un parell d'anys algú va pujar aquest excel al foro.
El torno a pujar perquè crec que és molt util tant pels corredors com pels acompanyants.

www.dropbox.com/s/moxxq0n7vrmdxt2/2014_m...o_BCN_3h30m.xls?dl=0

Pels corredors perquè es poden calcular el temps de pas tenint en compte els pendents i pels acompanyants perquè explica com deplaçar-se en metro per poder seguir la cursa en 7 punts diferents.
A la meva family li va anar molt bé.
:smile:

Moltes gràcies, Koose, per recuperar el document. És extraordinari!   :yes:

_______

10 Mar 2015 21:02 #811 per Josep58 (Associat/da)
Hola,

La setmana de marató ja la tenim aquí, cada dia quan vaig a la feina veig aquesta línia blava que m'ho recorda.  :yes:

Molta sort a t@ts que la climatologia us sigui el més favorable als vostres interessos i que pugeu fer realitat els objectius previstos.

Molta sort i endavant ¡¡¡  8) :great:

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

10 Mar 2015 23:22 #812 per Antirco (Associat/da)
Gràcies Josep58 espero veurat en algun punt kilomètric eh ! :party: :party:
Per cert, me he enterat que estàs una mica tocat  :frown:, espero que aviat estiguis be, aquestes coses son lentes, pero ja veuras que de aquí un temps tot haurà  passat, ànims company.  :love:

10 km 43:45 La llagosta
Mitja 1:34:20 Gavá
Marató 3:28:05 Bcn
6 h 57 Km.
24 h 157,8 Km.
Mm 82Km. 16h.42'

10 Mar 2015 23:35 #813 per No Surrender (Associat/da)
Maratonianes i Maratonians!

Heu treballat dur, heu patit i heu gaudit de cada un dels entrenaments....ara només queda posar la cierereta al pastís!  :yes:
Que tengueu molt bona Marató!

[move]Força! [/move]

:party: :love: :party: :love: :party:

11 Mar 2015 00:03 #814 per jaume86 (Associat/da)

Dabit, i de pluja en tindrem?
A mi, l'iphone i Aemet em senyalen pluja; Accuweather, no.
Jo preferixc que no hi haja pluja, no tant pels que correm com pels familiars, amics i veïns que volen eixir a animar...

Les nostres previsions (bé, la de la Mònica i l'Abel, jo nomès acoloreixo els solets XD) és que no hauria de ploure. Insisteixo: ara com ara; tot pot canviar.

La Mònica  :love: :love:

2h55'28"; marató Barcelona  2019 (17)
1h22'14" mitja  Barcelona 2019 (44...)
37'21";   10km   Pineda 2018 (42...)
19'13";  5km Horta 2013 (1)

Properament: 24h (diumenge a Can Dragó!)

11 Mar 2015 08:19 #815 per Buff! (Associat/da)
Nunca te entregues ni te apartes
Junto al camino nunca digas
No puedo más y aquí me quedo

Palabras para Julia de Juan Goitysolo

4 dies  :party:

Milers de kilòmetres

11 Mar 2015 09:27 - 11 Mar 2015 12:02 #816 per Dabit (Associat/da)
Bon dia, companys,

Com no volia embrutar massa el fil he recopilat en el següent link totes les entrades que he anat escrivint sobre la Marató. Al final. M'han sortit més d'una vintena (no tinc fre...): recorregut, acudits, estratègia, intents de consells, guia per moure's per Barna...

Si us interessa, aquí el teniu.

blogmaldito.com/marato-barcelona/

jaume86, ja et dic que la Mònica és un solet de companya de feina, moooolt bona persona. Aquest migdia us farem cinc cèntims de la previsió, em sembla que ha canviat una mica respecte ahir...

Salut.

Marató BCN 2012: 2h59'17"
Mercè 2013: 38'46"
Reptes: Sub2h55' Marató, Sub38' en 10km y sub1h25' en Mitja.

blogmaldito.com/

11 Mar 2015 12:07 #817 per Dani (Associat/da)
Ja ho teniu.

Us donaré un consell. Perquè si, i gratis.

La marató es comença a perdre a la pujada inicial del CampNou. Tindreu temps de sobres per recuperar el temps. Qualsevol esforça inecessari es pagarà amb una puntualitat exacte, al mur, vamos.  :mdr:

Si teniu un pla, seguiu-lo. Allò de... passaré amb 5' de ventatge i fer coixí, normalment es tradueix en caminata al Paral.lel. I caminant es per molt més que 5 minuts.

La marató és individual, si feu grup penseu que el ritme potser no es bo per vosaltres. No espereu a ningú ni feu esforços per agafar un grup que va massa ràpid. No penseu que deixeu a ningú tirat, després fareu unes birres i llestos.

Només heu d'estar nerviosos si l'heu preparada malament, si heu fet el pla amb rigorositat, no ho heu d'estar.

Si passeu al km10 xiulant, la mitja marató d'entrenament i al km28 amb bones sensacions, la cursa es vostra.

La cursa comença al km30, tota la resta es aperitiu. No us atraganteu amb l'aperitiu.

Al final m'han sortit bastants més consells.

Ah, sí. Si debuteu deixeu el crono a casa, aixequeu el cap i disfruteu. Els que aneu per marca, ja disfrutareu a casa amb la bona cursa feta.

10km . 38'29" St.Antoni 2011  Any 2018 38'55" Sant Antoni
Mitja.  1h23'22" Barcelona 2018
Marató. 2h58'01" Castelló 2012 Propera Barcelona 2018

11 Mar 2015 12:31 - 11 Mar 2015 14:29 #818 per Lluís74 (Visitant)
Gràcies Dani pels consells. Crec que tots ells molt acertats.

Desde la meva poca experiència acomul.lada durant les meves 8 maratons ja completades afegiria l'hidratació. Al principi de la cursa, no per anar amb les bateríes encara carregades a tope i/o tenir una temperatura fresqueta, deixar d'hidratar-se als aviatuallaments. No saltar-se cap avituallament per allò d'esgarrapar uns segons o pq estic fresc com una rosa.

I potser un altre per als principiants. No estrenar res de res el dia de la cursa.

Bona marató a tots. Ens veiem vestits de diumenge  :whistle: a la línea de sortida.  :yes:

Temps 10Km: 42' 44'' (Sant Joan Vilatorrada 2015)
Temps Mitja: 1h 31' 19'' (Barcelona 2012)
Maratest 30Km: 2h 22' 30'' (Badalona 2013)
Temps Marató: 3h 30' 05" (València 2013)
Vàries de muntanya de 10km a 87km

11 Mar 2015 12:35 #819 per dani75 (Visitant)

Ja ho teniu.

Us donaré un consell. Perquè si, i gratis.

La marató es comença a perdre a la pujada inicial del CampNou. Tindreu temps de sobres per recuperar el temps. Qualsevol esforça inecessari es pagarà amb una puntualitat exacte, al mur, vamos.  :mdr:

Si teniu un pla, seguiu-lo. Allò de... passaré amb 5' de ventatge i fer coixí, normalment es tradueix en caminata al Paral.lel. I caminant es per molt més que 5 minuts.

La marató és individual, si feu grup penseu que el ritme potser no es bo per vosaltres. No espereu a ningú ni feu esforços per agafar un grup que va massa ràpid. No penseu que deixeu a ningú tirat, després fareu unes birres i llestos.

Només heu d'estar nerviosos si l'heu preparada malament, si heu fet el pla amb rigorositat, no ho heu d'estar.

Si passeu al km10 xiulant, la mitja marató d'entrenament i al km28 amb bones sensacions, la cursa es vostra.

La cursa comença al km30, tota la resta es aperitiu. No us atraganteu amb l'aperitiu.

Al final m'han sortit bastants més consells.

Ah, sí. Si debuteu deixeu el crono a casa, aixequeu el cap i disfruteu. Els que aneu per marca, ja disfrutareu a casa amb la bona cursa feta.

Gracies Dani pels consells. El que passa que aquest és el meu debut en marató, i estic rebent tants i tants consells com quan vaig tenir el meu primer fill. jaja

Però els teus em semblen força sensats. Jo he fet el repte de marató amb corredors.cat., i considero que he fet els deures ben fets. Però aixó no treu la barreja de dubtes/nervis, més encara aquests dies previs, on sembla que el món giri al voltant de la marató.  Però a la vegada és ilusionant. En fí,....moltes ganes!

Gràcies i seguim parlant!

Dabit, com sempre, una passada aquest post!

11 Mar 2015 12:50 #820 per Toni VLC (Associat/da)
Dani, moltes gràcies pels consells, els trobe més que interessants i sempre ve bé que et diguen les coses clares.
Com que serà la meua primera vegada que córrec a Barcelona m'anote lo de la pujada al Nou Camp.
El consell de no obsesionar-se amb anar amb grup (tot i que pot ser molt positiu), a vegades matxaca molt al que va més curt i deixa mala sensació amb el que sí que ho està. Efectivament, les birres del final, és un premi suficient per fer cadascú la seua carrera.

_______

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats