- Missatges: 125
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Ja ho teniu.
Us donaré un consell. Perquè si, i gratis.
La marató es comença a perdre a la pujada inicial del CampNou. Tindreu temps de sobres per recuperar el temps. Qualsevol esforça inecessari es pagarà amb una puntualitat exacte, al mur, vamos. :mdr:
Si teniu un pla, seguiu-lo. Allò de... passaré amb 5' de ventatge i fer coixí, normalment es tradueix en caminata al Paral.lel. I caminant es per molt més que 5 minuts.
La marató és individual, si feu grup penseu que el ritme potser no es bo per vosaltres. No espereu a ningú ni feu esforços per agafar un grup que va massa ràpid. No penseu que deixeu a ningú tirat, després fareu unes birres i llestos.
Només heu d'estar nerviosos si l'heu preparada malament, si heu fet el pla amb rigorositat, no ho heu d'estar.
Si passeu al km10 xiulant, la mitja marató d'entrenament i al km28 amb bones sensacions, la cursa es vostra.
La cursa comença al km30, tota la resta es aperitiu. No us atraganteu amb l'aperitiu.
Al final m'han sortit bastants més consells.
Ah, sí. Si debuteu deixeu el crono a casa, aixequeu el cap i disfruteu. Els que aneu per marca, ja disfrutareu a casa amb la bona cursa feta.
A partir de ara MESTRE Dani
Les llebres oficials també son correcats! M'agrada molt l'idea de sortir ultims del calaix seguent i fer barqueta propria, menys gent i mes facil trobar ritme.Vinga vinga, que entre els bons consells i la meteo això anirà de primera!
Barqueta de 3h30', els que estem fent el repte de la marato de corredors.cat volem sortir els ultims del calaix de 3h15'-3h30'. Els altres que en penseu? voleu anar amb les llebre oficials? o fem una barqueta propia?
Els remers de la barqueta sub 3:30 serem una bona colla. A veure si arribem tots a bon portLes llebres oficials també son correcats! M'agrada molt l'idea de sortir ultims del calaix seguent i fer barqueta propria, menys gent i mes facil trobar ritme.Vinga vinga, que entre els bons consells i la meteo això anirà de primera!
Barqueta de 3h30', els que estem fent el repte de la marato de corredors.cat volem sortir els ultims del calaix de 3h15'-3h30'. Els altres que en penseu? voleu anar amb les llebre oficials? o fem una barqueta propia?
Bon dia, companys,
Com no volia embrutar massa el fil he recopilat en el següent link totes les entrades que he anat escrivint sobre la Marató. Al final. M'han sortit més d'una vintena (no tinc fre...): recorregut, acudits, estratègia, intents de consells, guia per moure's per Barna...
Si us interessa, aquí el teniu.
blogmaldito.com/marato-barcelona/
jaume86, ja et dic que la Mònica és un solet de companya de feina, moooolt bona persona. Aquest migdia us farem cinc cèntims de la previsió, em sembla que ha canviat una mica respecte ahir...
Salut.
Encara no tinc decidit on em possaré per animar-vos però sigui on sigui us intentaré donar una mica de força per acabar els quilòmetres que us quedin.
...la Mónica :love: :love: (i que consti no em refereixo a un dels àrbitres europeus de més prestigi de bàsquet!!).