37. Donostia Marathon. 30-11-2014

37. Donostia Marathon. 30-11-2014

12 Oct 2014 20:55 #101 per Danigoal (Associat/da)
No Surrender, Enhorabona per la MMP de mitja i el podi, campiona!  :party: :party: :party:

A seguir així i que continuin les bones sensacions, que el temps poc a poc, serà millor per còrrer i afrontar els entrenaments més durs.

Hansi, a tu ja et vaig seguint al fil gasosa  :he: i me'n alegro de que de moment tot vagi molt bé. Endavant

Oferta per a Associats: GoAl Arquitectura

3'21" CCT '13/CCT '15 - 5'51" Sagrada Familia '15 - 19'20" Can Mercader '15
39'48" Clot '13 - 1h28'06" Mediterrani '16 - 3h13'16" Dublin '16

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 Oct 2014 11:09 #102 per jcarpa (Visitant)
Hansi, jo tampoc estic inscrit encara, que vols dir que s'esgotaran els dorsals? Sabeu com va la llista d'inscrits?

Veig que per aquí No Surrender segueix sumant setmanes de molts bons entrenaments, Hansi també molt bé.
Sandmann potser t'ho ha demanat el cors en forma de refredat, aquesta descans obligat.

I jo despres marató del Priorat, vaig fer dillums setmana passada un entrenament de 14 i algo kms en 1h, ritme 3h en marató de mitja, i ja fos per la calor, pels anys que vaig complint, o pq no entreno com hauria, vaig acabar bastant petadillo.
Dimarts ja amb inicis refredat, vaig fer 8kms tranquil. I la resta setmana aturat de correr, amb bon refredat.

Avui tot i que no m'he tret el refredat del tot, he entrenat 12kms tranquil amb algun farleck i m'he notat bé. A veure com va.

Salut i kms,
          Pere

Qui fa el q pot no esta obligat a més!!!
Carpe diem!
MMPs:
10 Qm's: 37'20" Bombers05/ 36'29" La Sagrera09
Mitja  : 1h 20'55" Tarragona98/ 1h20'23" Granollers08/ 1h 19'17" Salou08/ 1h19'16" Reus10
Marató : 2H 50'12" Donosti06/ 2H 49' 39" Benidorm07/ 2h...

13 Oct 2014 19:45 - 13 Oct 2014 19:47 #103 per Hansi (Associat/da)
Jo he passat una setmana més amb bons entrenaments, cansant les cames :mdr: i sense molèsties físiques preocupants :smile:.

jcarpa, jo espero que no s'acabaran els dorsals :beurk:. Tampoc penso apurar fins a primers de novembre per inscriure'm, perquè si en els propers dies segueixo sense tenir problemes musculars, ja faré el pas...

No Surrender, he llegit al fil de Roda la teva megasuperhiperultraextrabona mitja marató, amb segon lloc de la classificació inclòs!!! :party: Campiona!!! Si ja t'ho diem, que estàs entrenant molt bé!! :yipi: :yes:

13 Oct 2014 22:41 - 13 Oct 2014 23:04 #104 per No Surrender (Associat/da)
Hola nins!!!  :party:
Danigoal, gràcies...uishhhh...que poquet te que queda.... :great:
sandmannn, esper que estiguis millor del refredat, i que els problemes de salut de la familia, s'hagin resolt. A veure si aquesta setmana surten els entrenaments. De tota manera, tenen raó per aquí, potser el cos te demanava una mica de treva.
jcarpa, bé setmana de recuperació, no?. Collons, que vas fer una Marató de Muntanya!!, a més estant refredat, te n'has sortit prou bé.
Hansi, no deixes entreveure massa, però si no hi ha molèsties, tot va bé!  :party:
Me vares dir que m'ho passàs bé a la Mitja de Roda, i te vaig fer cas. M'ho vaig passar beníssim!  :he:

Setmana 9
-Dilluns: Un descontrolat...per dir alguna  cosa...3km a 5'20"+ 8km (5'05"- 5'10"- 5'06"- 5'09"- 5'04"- 5'10"- 5'01"- 5'09")+ 10' refredar: 12,5km.
- Dimarts: Descans.
- Dimecres: 3'5km a 5'25"+ 4X2000 amb 4' recuperació caminant (9'43"- 9'41"- 9'37"- 9'32")+ 10' refredar. Total: 14'5km.
- Dijous: Descans.
- Divendres: 50' a 5'25" Total 9,2km.
- Dissabte: descans.
- Diumenge: Mitja Marató Roda de Ter fent MMP (tenia a Calella 2013 1:43:10), encara no  sé el resultat. El fore me marca 1:42:51, i vaig creuar amb el rellotge oficial marcant 1:43:02. Per tant crec que el sub 1:43 està assegurat però necessit saber exactament el què.
Total: 58,2km

Bastant contenta amb la setmana, i la cirereta del pastís va ser diumenge, a més avui muscularment no estava gens tocada i he pogut trotar mitja horeta sense problemes.  Això me dona forces per tirar endavant i per encarar les setmanes que ens queden. Ara començ una nova etapa  a la feina, i amb nou horari  :beurk:. Però amb humor i ganes de que surtin uns bon sentrenaments ho superaré.  :yes:.

Venga, ànims a tots. Ho estam fent molt bé, i encara ho farem millor!!!
Aulaka, ets viu?  :neutral:

Bona setmana i molts bons entrenaments.  :love:

[move]47 dies!!! [/move]

14 Oct 2014 20:14 #105 per MIGUEL SBD (Associat/da)
No Surrender :love: :love:

et veig molt bé vas per bon camí  :great: :great: :great:

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...

15 Oct 2014 17:58 - 15 Oct 2014 18:00 #106 per Hansi (Associat/da)

Hansi, no deixes entreveure massa, però si no hi ha molèsties, tot va bé!  :party:

No pretenc aquest efecte :oops:. Només és que no acostumo a escriure detalls dels meus entrenaments... Però van francament bé, tenint en compte que fa poques setmanes em sentia molt fràgil muscularment. Ara vaig cansat però sembla que el cos assimila la feina. Aquesta setmana faig baixada de kilometratge i diumenge a la mitja de Mollerussa intentaré exigir una mica a les cames, a veure què tal reaccionen :smile:. Si els dies posteriors estic bé, potser quedaré convençut que serà hora de fer la inscripció a la marató de Donosti.

Me vares dir que m'ho passàs bé a la Mitja de Roda, i te vaig fer cas. M'ho vaig passar beníssim!  :he:

Que gran, em vas fer cas! :love: He vist que la teva MMP, segons la classificació oficial, passa a ser 1h42'52", felicitats!! :party:

15 Oct 2014 18:14 #107 per DION (Associat/da)
Hola companys¡¡

Degut a la cancel•lació de la Marató Vies Verdes del Bidasoa que tenia programada pel 7-Dec, he ajustat el calendari i m’he inscrit a la Marató de Donosti. Serà la meva primera marató d’asfalt o sigui que m’estreno (ja ho sé...si soc finisher pagaré les birres). :great: Soc conscient que tot i venir amb volum de fer muntanya aquests darrers mesos, no he fet entrenaments a ritmes vius, l’objectiu serà gaudir de la cursa, de l’ambient i si es donen les circumstàncies adients, intentar baixar de 3h45, per a mi ja seria un èxit.  :party:

Llegint el fil trobo gent coneguda apuntada també en aquest repte, No Surrender enveja sana de la teva constància i disciplina veient els entrenaments, espero i desitjo que l’esforç tingui recompensa amb una marató ben lluïda, per cert felicitats per la MMP i pòdium a la mitja de Roda de Ter. :yipi:
A diferència de la cursa del Taga en aquesta marató als creuaments segur que tu aniràs per davant meu. :yes:

Sandmannn veig que tu també ets constant entrenant tirades llargues  :mdr:

Hansi estic segur arribaràs molt fort, ets un makina. Serà un plaer trobar-nos aquesta vegada fora del país... :whistle:

Apa¡¡¡ entreneu força i seguim compartint aventures

15 Oct 2014 18:19 #108 per Hansi (Associat/da)
DION, sorpresa per mi i gran notícia!! Ja tinc ganes de veure't i fotre't una bona abraçada! :love:

15 Oct 2014 21:48 #109 per sandmannn (Associat/da)
DION bona decisió!!!

Doncs jo m'acabo de donar compte que el dia abans de la Marató tinc un examen de Posgrau. Estic intentant canviar-ho de data però crec que no serà possible... Tot i així, a la Marató no fallo

10000: 43' 04''                  La Llagosta 2017
21097: 1h 36' 20"              El Prat 2016
42195: 3h 30' 00''                València 2017
6h: 59,430 km's (58,510?)    Martorell 2017
12h: 89,302 km's              Can Dragó 2016

15 Oct 2014 22:29 #110 per Darth Vader (Associat/da)
Hola companys! Si no hi ha res de nou, també estaré per Donosti, ja estic inscrit i tinc hotel. Serà la meva tercera participació en aquesta cursa, i espero gaudir-la com les altres, tot i que amb objectius molt diferents (acabar el milllor possible insinpot ser sub 4h 30m, és el què hi ha, per ara i tant!).
Vaig seguint el fil, salutacion!

May the force be with you!

16 Oct 2014 22:06 #111 per No Surrender (Associat/da)
:surprised:  :surprised:  :surprised: DION  :surprised:  :surprised:  :surprised:
Quina sorpresa!!!!....sobretot després de la conversa que vàrem tenir abans del Taga. Quina al.legria  :party:, i no no pateixis, que aquí també m'aniràs davant.

Hansi, que vagi molt bé a Mollerussa.
Aulaka, a tu també et vagi molt bé a Mediterrani.
Darth Vader, que bé!, un altre més a l'expedició Donostiarra!!!
Sandmannn......no fas res aquest diumenge? NO m'ho puc creure!  :jap:

A vure com acabam tots la setmana!  :glasses:

17 Oct 2014 06:25 #112 per sandmannn (Associat/da)

Sandmannn......no fas res aquest diumenge? NO m'ho puc creure!  :jap:

:oops: Challenge Interempreses... Si tot va be, la idea és fer 3h a 5'/km o a 5' i poc/km, i si tot no va tant be almenys estar 3h trotant xD

20 Oct 2014 22:55 - 20 Oct 2014 23:08 #113 per No Surrender (Associat/da)
Què passa? Ningú entrena?  :he:....No m'ho crec!  :intello:

Jo estic començant a fer autèntics miracles per poder seguir la planificació....però per això és tan guai, no?...per la dificultat en trobar hores...però insisitint, es troba el forat. Lo que me preocupa, és que a vegades se me junten massa entrenaments seguits per incompatibilitat de TOT, per això aquesta setmana depèn com vegi el tema igual me botaré un dia. Prefereix un dia més de descans que la possibilitat de sobrecarregar-me i/o lesionar-me.  :whip:

Apa, anem a deixar el meu rollo setmanal.
Setmana 10   :surprised:
- Dilluns: 30' suaus (per recuperació post-Mitja): 5'5km  :whistle:
- Dimarts: Rodatge de 13km a 5'28".
- Dimecres: Descans.
- Dijous: Descans.
- Divendres: 30' escalf+ 8X5' amb 2' de recuperació trotant (4'46"- 4'48"- 4'53"- 4'50"- 4'49"- 4'54"- 4'52"- 4'54")+ refredar: 16,2km.
- Dissabte: 45' a 5'39": 8km.
- Diumenge: 2h15', amb parad inclosa per omplir el bidó dues vegades . 24,7km a 5'27". La pujada de Granollers cap a casa sempre se me fa una mica carregosa física i mentalment, però vaig aconseguir no baixar ritme.

Total: 67,4km

Estic provant els gels GU (que són els de l'organització), recomanats per alguns del JBteam :love:, i la veritat m'estàn anant molt bé. Tenc molts probelmes amb els gels i en toler molts pocs. De moment aquest me van bé. No he provat més gustos a part del de limona, i no se si investrigaré gaire...

A veure com vos anaren les curses de diumenge i com duis aquest setmana d'entrenament...
Sabeu quan falta?

[move]40 dies! [/move]

Que tengueu bona setmana i molts bons entrenaments!  :love:

21 Oct 2014 13:42 #114 per Aulaka (Associat/da)
Hola a tothom!!!!

Estic viu, estic viu... i segueixo entrenant quan puc, que no és tan com hauria  :erf:... de tota manera noto millores en els ritmes dels meus entrenaments, i em vaig notant cada dia més fort!! :yipi: Avui he fet 15 series de 400m, i per primer cop a la meva vida he entrenat per sota de 4'/km  :surprised: en 6 de les 15...

També em noto els bessons bastant carregats, però no puc anar al fisio fins aquest divendres que ve... a veure si mels deixa ben descarregats... A més, porto unes setmanes de pic bestial de feina (11h diaries...) sumant-li la segona feina que tenim tots els que som pares...

En fi, deixem-nos d'excuses que tots fem mans i mànigues per entrenar, i per aquí hi veig molt nivell i moltes ganes!!!

NoSurrender, per flipar la mitja que et vas marcar!! i amb podi inclòs que sempre fa pujar l'ànim!!! Enhorabona, aquest és el resultat de la feina ben feta!!!
DION, Darth Vader, benvinguts i bentrobats i ànims en els vostres entrenaments.
Hansi, jo crec que ja t'hi pots inscriure, no?  :wink2:
Sandman, com han anat les 3h?

A seguir gaudint!!!!

10k - 43:45  S.S. Sant Cugat 14
Mitja - 1:37:28  Barcelona 14
30k - 2:36:38   Maratest 13
Marató - 3:47:30  Donostia 14

21 Oct 2014 17:26 #115 per Hansi (Associat/da)
No Surrender, en les setmanes que el cansament se'ns acumula, complir amb els entrenaments com has fet és molt meritori 8). Bona pensada aquesta de saltar-te un entrenament aquesta setmana, si veus que hi ha perill de forçar massa el cos. Sempre que li exigim més del compte acaba fent-nos-ho pagar, així que més val prevenir...

Aulaka, tres quarts del mateix, buscant temps com sigui per sortir a entrenar 8)!

Jo vaig fer la setmana passada una bona baixada de kilometratge i d'exigència, per poder fer a tope la mitja de Mollerussa, que va sortir molt bé, una marca que per mi és boníssima (la segona de la meva vida, a només 17" de la que feia anys vaig aconseguir i creia que ja mai més m'hi acostaria). La musculatura està cansada encara avui, però és lògic i no hi ha cap malestar que em faci pensar en lesió, així que segurament m'apuntaré a Donosti aquesta setmana :yes:.

Som-hi companyes i companys!! :happy:

21 Oct 2014 20:42 #116 per sandmannn (Associat/da)
Que nivel Maribel!!

Doncs companys, veig que us esteu aplicant molt per Donosti, això té bona pinta...

No Surrender, un descans és, a vegades, el millor entrenament ("consejos vendo y para mi no tengo"  :sarcastic:)

Aulaka, molt bé aquestes series! A mi el fore només em marca per sota de 4/km quan és baixada o quan hi han núvols i es perd la senyal  :he:

Hansi fer la 2na MMP a una mitja és que s'olora que faràs algo gran a Donosti, ja veuràs.

Per la meva part tb haig de estar content: vaig fer el 1er podi (i possiblement el últim) de la meva vida. A la Challenge InterEmpreses benéfica per a la ONG Acción contra el hambre vaig quedar 3er de la general. Consistia en còrrer/caminar 3h en pista i van caure 34.4 kms, començant per sota de 5/km i al final demanant l'hora per la calor que fotia. No us ho creieu?!?! Tinc proves!! -> chiptiempo.com/view-event-results.php?event_id=198 I no és per ser tikismikis, però tinc millor mitja per kilòmetre que el 2n classificat  :intello: (el que passa que jo pensava que després de complir-se les 3h no es comptarien les darreres voltes i vaig plegar 2' abans  :he:)

En fin, aquest no era l'objectiu. El dia D es a Donosti. I encara estic intentant que em canviïn l'examen xD

Ànims companys!!

23 Oct 2014 08:52 #117 per DION (Associat/da)
Hola companys¡¡

Veient el vostre repàs setmanal d’activitats, dir-vos que jo no porto un pla d’entrenament estricte. Ni series, ni farletks, només rodatges intentant mantenir un volum d'entre 30 a 50km setmanals sortint dos dies per asfalt, un altre dia spining i el cap de setmana muntanya aprofitant, si es possible, per fer alguna cursa. Una certa anarquia que l’adapto en funció del to físic i la disponibilitat horària. De moment me’n vaig sortint dignament sense lesions, diumenge a la mitja de València MMP 1:36:32  :party:, o sigui que potser m’animo a intentar 3h30’ a Donosti.  :whistle:

Hansi m’alegra saber que ja estàs on fire, estic segur que faràs un “marcote” crack  :yes:

Vinga entreneu que ja ens falta menys¡¡¡

23 Oct 2014 20:57 - 23 Oct 2014 21:27 #118 per No Surrender (Associat/da)
Ualaaaaaaa!  :party: quantes bones notícies!  :party:
Hansi, moltes felicitats per la teva Mitja a Mollerussa, la segona MP i només a 17', està prou bé, això vol dir que estàs molt fort!
Sandmannn...(quantes "n" porta el teu nick?), Enhorabona pel teu podi!, encara que marxes sis abans el lloc és teu. A seguir sumant!.
DION, vas a fer turisme i acabes fent marca en Mitja!  Craaaaaack!
Aulaka, que segueix in aquests bons entrenaments amb series que ja m'agradaria a mi poder fer!  :yes:

jcarpa, Darth Vader, com ho duis?

Va som-hi, que ja queda menys!  :love:

23 Oct 2014 21:47 #119 per sandmannn (Associat/da)

Hola companys¡¡

Veient el vostre repàs setmanal d’activitats, dir-vos que jo no porto un pla d’entrenament estricte. Ni series, ni farletks, només rodatges intentant mantenir un volum d'entre 30 a 50km setmanals sortint dos dies per asfalt, un altre dia spining i el cap de setmana muntanya aprofitant, si es possible, per fer alguna cursa. Una certa anarquia que l’adapto en funció del to físic i la disponibilitat horària. De moment me’n vaig sortint dignament sense lesions, diumenge a la mitja de València MMP 1:36:32  :party:, o sigui que potser m’animo a intentar 3h30’ a Donosti.  :whistle:

Hansi m’alegra saber que ja estàs on fire, estic segur que faràs un “marcote” crack  :yes:

Vinga entreneu que ja ens falta menys¡¡¡

DION serà la 1ª Donosti? (crec que no) Ho dic perquè si ja has fet algunes i comparem marques, crec que els 3h 30' els tens bastant a l'abast

23 Oct 2014 22:22 #120 per MIGUEL SBD (Associat/da)
DION

em semblar que ho aconseguires  ;)

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats