37. Donostia Marathon. 30-11-2014

37. Donostia Marathon. 30-11-2014

23 Nov 2014 22:04 #181 per No Surrender (Associat/da)
Holaaaaaaa!!!...estau molt callats....supós que tothom està bé, no?  :whistle:

Primer el totxo, després unes preguntes...
Setmana 15
-Dilluns: La Mitja Marató que havia de fer el dia abans. Va sortir en 1:48:47. Vaig córrer fins que el fore marcava 21400, per allò del marge d'errada.
- Dimarts: Descans.
- Dimecres: 9,5km a 5'22".
- Dijous: 2,5km a 5'40"+ 2X5000 (26'23"-26'25") amb descans de 5' caminant+ refredar: 14km.
- Divendres: Descans.
- Dissabte: Descans.
- Diumenge: 15km suaus, fent del 9 al 13 a ritme Marató.

Total Setmana: 59,6km

Preguntes.

1.- Com estau?.
2.- Hi ha calaixos de sortida? No ho he sabut veure, els que ja repetiu, ho sabeu?. No record si a la inscripció me varen demanar el temps previst.

Ara si que ja està, aquesta setmana molt suau, a cuidar-se molt i a intentar calmar els nirvis.
Jo esperaré a que en Sandmannn doni permis per tallar-nos les ungles  :666:.
La foto de'n Buff!, és brutal...quina entrada i quina foto en sol.litari...quina enveja de TOT!  :yes:

[move]6 dies i 11 hores! [/move]

Sobretot, cuidau-vos molt aquest dies, no hem de tenir cap problema de darrera hora.  :love:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Nov 2014 22:18 #182 per Toni VLC (Associat/da)
No Surrender, feina ben feta!  :yipi:

Ara, a recollir una gran marca, que te l'has guanyada  :yipi: .
Que et tinguen entre cotó-en-pèl, que t'has de venjar.
Molta sort, i amunt!

Tica-tac, tic-tac, tic-tac...

10 Km: 42'26 (València, 2015) / Mitja: 1h36' (Benifaió, 2015) / Marató: 3h33 (València, 2017)
_______
Treballar, persistir, esperar

24 Nov 2014 00:44 #183 per joregar (Visitant)
Cuide-vos molt aquesta setmana, la feina està feta.
Rodatges suaus i passeu dels nervis, mentre més descansats arribeu millor. Així arribareu amb moltes ganes de correr! jeje

Molt bona preparació NoSurrender Segur que trobes la recompensa. Ah! les tirades a troços serveixen  :he: a mí em van funcionar jeje

Molta sort a tothom!

17'04" Pista Atletisme Mollet Maig'22
34'40"      Vilafranca Gen'23
1h15'58"   València Oct'22
2h57'49"  València  Dec'19

24 Nov 2014 16:22 - 24 Nov 2014 16:25 #184 per Hansi (Associat/da)

Buff! aquesta arribada és impressionant

Des de dins de la pista d'Anoeta encara ho és més, d'impressionant  :happy:.

Preguntes.

1.- Com estau?.
2.- Hi ha calaixos de sortida? No ho he sabut veure, els que ja repetiu, ho sabeu?. No record si a la inscripció me varen demanar el temps previst.

1. Vaig fent, amb molt cansament de cames que encara he de recuperar i amb una molèstia al taló dret que espero que anirà a menys (diumenge vinent, passat migdia, us ho explico :mdr:).

2. Com que em vaig inscriure fa molt poc, ho recordo bé: em van fer posar un temps previst. Jo vaig posar calaix sub3h15', hi havia també sub3h i ja no recordo quants més. No sé fins a quin punt estarà ben muntat i ben controlat, espero que prou bé. De quan la vaig fer al 2010 no recordo que hi hagués calaixos, ni cap control per accedir a la zona de sortida, però potser ho he oblidat.

24 Nov 2014 17:11 #185 per jcarpa (Visitant)

Bé,
  això ja esta aquí.

Feu algun sopar conjunt el dia abans o dinar el diumenge, post cursa?

Anexo darrera setmana entrenaments:

Dimarts: 10kms a 4'35''/km, parada de 15' i 8kms a 4'05"/km
Dimecres: 11,45kms en 1h03'
Divendres: 10,41kms en 1h02'
Diumenge: 10kms de caminar i algun trotillo curt per la muntanya

Avui: 10kms, en 51', incloient 1kms fort i un kms molt fort.

Salut i kms,
      Pere

Qui fa el q pot no esta obligat a més!!!
Carpe diem!
MMPs:
10 Qm's: 37'20" Bombers05/ 36'29" La Sagrera09
Mitja  : 1h 20'55" Tarragona98/ 1h20'23" Granollers08/ 1h 19'17" Salou08/ 1h19'16" Reus10
Marató : 2H 50'12" Donosti06/ 2H 49' 39" Benidorm07/ 2h...

24 Nov 2014 17:41 - 24 Nov 2014 17:48 #186 per Buff! (Associat/da)
El tema de la sortida, a l'any 2009, era igual que com diu en Hansi al 2010: sense calaixos; però no va se problema per fer-ho amb facilitat.
No obstant això, si no ho han canviat, al ser un circuit a dues voltes tenien uns cons ficats al mig de l'avinguda on es fa la sortida :oh: que la dividien en dos. El més lògic és que un cop donada la sortida es coloquin per quan s'hi torni a passar amb el gruix de corredors molt més estirat, però aquell any eren allà, "a lo bruto" ayvalaostiajoder :he: i més d'un va tenir un ensurt.
:grrrrrr:    

Milers de kilòmetres

24 Nov 2014 18:05 - 24 Nov 2014 18:10 #187 per Buff! (Associat/da)
A banda de l'entrenament físic, l'esforç d'una marató necessita també una idea, un objectiu mental o una motivació. Jo en tinc un gran record d'aquesta cursa, i penjo la crònica de com ho vaig sentir, per si us pot ajudar d'alguna manera.
M'agradaria molt que tots/es el proper diumenge acabeu amb un quadre ple de colors.  :great:

Sota un gran núvol negre, rumiant encara si ens beneeix abans o després, tots ens anem ajuntant cap al punt de trobada, formant una filera llarga i compacta darrera l’arc inflable. Falten pocs minuts per posar a prova la feina de les darreres setmanes, el traçat del circuit és al cap fent companyia a l’estratègia de la cursa, formant un dibuix imaginari, només falta saber si la realitat l’anirà difuminant o bé l’acolorirà. L’escenari és a punt, amb els carrers humits per la pluja de la nit. 8) Avançant cap endavant trobo a en XaviO, em diu que vol fer 3:15 i el convido a venir amb mi per tenir una millor posició inicial. Triguem una mica més de 20 segons a trepitjar la catifa després del tret de sortida.

El primer kilòmetre es fa una mica complicat per agafar el ritme i és un desori, doncs l’organització ha tingut el poc encert de deixar una filera de cons al mig per quan fem les següents voltes; :grrrrrr: més d’un acaba rodolant per terra. Faig costat amb en XaviO i el primer cau en 4:34, :oh: ritme ideal pel seu objectiu però incompatible amb els meus sub 3:25, que hauria de ser 4:50, amb uns parcials de 24:00 per compensar el 195 metres finals. Afluixar el pas sempre és fàcil, puc córrer amb comoditat i el rellotge em confirma les sensacions marcant 47:58 al Km. 10. Han passat molt bé, planers i només amb una mica de vent cap allà al 8. La temperatura acompanya, en bastants indrets el públic anima força i el núvol segueix d’observador.  :eyes:

Poc després enfilem ja cap a la coneguda platja de La Concha, aprofito que ofereixen un gel en un avituallament intermedi, i encara que he anat fent només amb aigua, segur que mal no em farà. Passat un petit túnel girem cap unes avingudes que ens condueixen  a la zona universitària; noto que de forma imperceptible fa pujada, però no afecta massa la marxa i al fer la rotonda tornant en sentit contrari pel mateix lloc es recupera bé, :glasses: a més de permetre intercanviar crits d’ànim amb l'únic correcat que veig en tota la cursa, en XaviO, i alguns companys de Km.0. M’atrapen un parell de corredors de l’Atletisme Girona i la petem una estona, volen millorar marca baixant de 3:25, però a poc a poc s’allunyen cap endavant. Jo, a la meva, escoltant la música del mp3 :love: es dilueixen 10 km. més en 47:55. N’hi fet expressament. Menjo una barreta entre glops d’aigua i una mica més enllà signo la meitat del recorregut en 1:41:11, potser una mica ràpid per baixar només de 3:25, però no anirem ara a canviar res quan tot va bé. :he: Entrem per segon cop a l’estadi, penso que quan hi torni a passar aquesta volta serà la de l’èxit final. Repetir el circuit és un avantatge, ja saps tot el que t’espera i com encarar-ho. La climatologia sembla definitivament al nostre favor, fresca, gairebé sense vent i amb el núvol canviant de color. :yipi:

Durant una marató vas tenint corredors al teu costat com a referència, portem ritmes similars i es van alternant les posicions, algun cop s’estableix conversa i això ajuda a deixar enrere kilòmetres sense preocupacions. Fins que arriba un moment que es trenca, cap allà al 25 es comencen a alterar les referències: o els deixes o et deixen, doncs cadascú prepara a la seva manera la lluita que esdevindrà. :beurk: Res em fa mal i em sento bé, amb força per continuar igual. Quan agafo el gel al kilòmetre 30, el rellotge diu que n’han passat 10 més en 47:38. Porto 2:23:31 i resten 12 kilòmetres. Els visualitzo en trams de tres, només cal córrer en parcials de 15 minuts sense passar de 5’ i aconseguiré l’objectiu, tots els segons que guany aniran a favor i no cal forçar. Així sembla molt més fàcil que fer el clàssic parcial de 5 km. ;)

Ja gairebé no m’avança ningú, el rosari dels qui per un motiu o altre defalleixen s’escampa pel recorregut. Uns amb el cap cot caminen fent-se preguntes, altres arrosseguen un pes invisible, amb la passa petita i l’esguard del patiment. :ouch: No m’agrada avançar-los perquè jo també ho he sofert molts cops, veure com et passen et va enfonsant una mica més i els crits d’ànim ressonen en un pou sense fons.

Ara estic molt concentrat, aïllat entre la gent que m’envolta, la mirada fixa uns metres davant meu, deixant que les cames portin el seu ritme, amb la respiració sostinguda i acompanyat per la música, sempre endavant, com diu el ribet del pantalons "find your rythm, enjoy your run". :yes: Darrer creuament amb en XaviO, va molt bé, :great: doncs a distància el segueix el grup de 3:15 on també hi són alguns membres de Km.0. Gir a la rotonda i avall, on em trobo un dels dos corredors de l’Atlètic Girona, va bé de cap, però ha tingut d’afluixar una mica per unes molèsties que ja coneix :arf: i anem plegats uns centenars de metres. Es va quedant enrere i el meu pas de metronòm em duu al 36, el primer grup de 3 en 14:32 i el segon en 14:30, un minut a favor, i a més, ens acostem a la zona on la cridòria de la gent ja no ens deixarà fins al final. :party: Els hi ho agraeixo saludant-los de tant en tant amb els braços i em porten en 14:38 al km. 39, a punt d’entrar ja a la zona esportiva amb Anoeta a la vista. Ho tinc, i guspireja l’emoció per dins. :'( Lleugera pujada fins al 40 i llarga volta per l’exterior fins entrar a l’estadi, buit de gent, llevat la zona d’arribada on els acompanyants esperen pacientment que apareguin els seus, aplaudint sense parar a tothom.

No cal accelerar per esgarrapar uns segons; me’ls he guanyat abans, al passeig de La Concha, a l’avinguda Zurriola, a la de Tolosa, a la de Zumalakarregui, a cada revolt, a cada rotonda i a cada pont de Donostia. Ara només cal somriure a la victòria i aixecar la mà enlaire, per dedicar-li al meu pare, allà dalt, els 3:22:58.

El dibuix ha sortit ben definit i ple de colors.
:yipi:

Milers de kilòmetres

24 Nov 2014 18:08 - 24 Nov 2014 18:10 #188 per sandmannn (Associat/da)
Jelou!

A veure l'any passat hi havia calaixos però eren de 30' en 30' crec recordar.

Jo la veritat que aquesta setmana passada m'ho he pres amb molt de relax. I aquesta setmana faré 2 sortidetes de 10kms i prou.

Al final crec que si que podré anar divendres...  :happy:

Ah! I una cosa més... Talleu-vos les ungles (dels peus)!!  :he:

Edito per agraïr en Buff! la seva crònica passada. Molt gran!

10000: 43' 04''                  La Llagosta 2017
21097: 1h 36' 20"              El Prat 2016
42195: 3h 30' 00''                València 2017
6h: 59,430 km's (58,510?)    Martorell 2017
12h: 89,302 km's              Can Dragó 2016

24 Nov 2014 18:13 #189 per Hansi (Associat/da)
Molt bona crònica, Buff!, gràcies per fer-nos-la arribar :great: És un detall original que al fil ja n'hi hagi una, quan encara falten dies per córrer la cursa :he:.

24 Nov 2014 18:51 #190 per bernaus (Associat/da)
Que tingueu molta sort i disfruteu de la marató diumenge vinent a Donostia.

Es un detall per agrair la crónica del Buff, de la gran marató que va fer ara fà uns anys.

24 Nov 2014 19:49 #191 per Polgi (Associat/da)
Hola  :party:

Buff molt bona crónica  8)

No Surrender jo em pensava que les noies sempre portaveu les ungles arreglades i que per la Marató no calia fer res  :neutral:

Vinga gent aquesta setmana a recuperar i diumenge estarem amb vosaltres  8) 8) 8)

Continuem

Córrer es viure i visc per córrer entre d'altres.

24 Nov 2014 20:49 #192 per MIGUEL SBD (Associat/da)
la meva experiència de la marató de Donosti respecte a les llebres oficial no em va agradar et portan a sac recordo que la llebre de sub 3h anavar a 4' i al km10 va plegar sort que tenia a la Mariajo :love: que em va poratr uns 5km iem va donar unes ordes i al final vaig fer 2h58'31'' aixó si va ser en el 2007 vui dir amb aixó que munteu vosaltres mateixos les barquetes  :yes: ;)

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...

24 Nov 2014 21:10 #193 per Nogui (Associat/da)
La festa s'acosta!!!!!!!!!!  :yipi: Us he seguit des del primer dia, tots heu fet una gran feina i us veig amb les ganes i il.lusió que toca per aquest dia!!!!!!Us desitjo tota la sort per diumenge, sens dubte el meu cor diumenge estarà a Donosti!  :love:
NoSurrender!!!!!!!!!! tot el què et pugui dir és poc, ja saps el què penso o sigui que em quedaré amb aquell: a donar-ho tooooooooooot!!!!!!!  :party: :party:
Per cert, quedaríeu parats del què fem les dones abans del gran dia: peluqueria, depilació, pedicura,manicura, gloss.... s'ha d'estar estupenda per la fita!!! És una mena de dopping femení!!!!!  :rofl:
Apa, a disfrutar de les pessigolletes a la panxa  :great:

03:54:37 Marató BCN 2012
01:49:15 Mitja Marató Roda 2011
50:28:00 Cursa de la Merce 2009

24 Nov 2014 21:40 #194 per MIGUEL SBD (Associat/da)

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...

25 Nov 2014 06:23 #195 per sandmannn (Associat/da)
gràcies MIGUEL SBD pels ànims  :great:

10000: 43' 04''                  La Llagosta 2017
21097: 1h 36' 20"              El Prat 2016
42195: 3h 30' 00''                València 2017
6h: 59,430 km's (58,510?)    Martorell 2017
12h: 89,302 km's              Can Dragó 2016

25 Nov 2014 10:42 #196 per Laure (Visitant)
Bé nois, encara us queden uns dies pel gran dia, però ja aprofito per desitjar-vos molta sort per diumenge.  :yipi: :yipi: :yipi:
Segur que aconseguireu els vostres objectius!!!  ;)

Sooooort!!!

25 Nov 2014 11:10 #197 per (Visitant)

A gaudir de la cursa, sort, cames i cap!!!  ;)

25 Nov 2014 11:16 #198 per jcarpa (Visitant)
Moltes gràcies pels anims!!! 8)

Boníssima crònica Buff!!!

A veure si podem repetir tots una marató amb aquestes sensacions que vas tenir!

Salut i kms,
      Pere

Qui fa el q pot no esta obligat a més!!!
Carpe diem!
MMPs:
10 Qm's: 37'20" Bombers05/ 36'29" La Sagrera09
Mitja  : 1h 20'55" Tarragona98/ 1h20'23" Granollers08/ 1h 19'17" Salou08/ 1h19'16" Reus10
Marató : 2H 50'12" Donosti06/ 2H 49' 39" Benidorm07/ 2h...

25 Nov 2014 12:29 #199 per tonivet (Visitant)
Hansi has fet una preparació molt bona, amb alguns alts i baixos però força regular. Ara tocar recollir els fruits: descansa i diumenge a per totes. Molta sort!
Sandmannn després d'haver fet MMP en mitja, ara toca a la marató. Agafa't una bona llebre (del teu ritme i regular) i anar fent. ho aconseguiras!

I a tots els demés que vagi molt be  :great:

25 Nov 2014 12:33 #200 per danili (Associat/da)
Molt bona marató i que us foteu uns merescuts pintxos en acabar!

21097 1:22:43 (Vilanova 1994 i Mollerussa 2005)
42195 2:59:56 (Donosti 2005)

'Feminitat, Esport, Cultura - Pioneres de l'atletisme català: 1921-1938'
Comandes: feminitatesportcultura.plisweb.com/3/comandes

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats