37. Donostia Marathon. 30-11-2014

37. Donostia Marathon. 30-11-2014

05 Des 2014 22:28 #321 per Jorfer (Associat/da)
Després d'uns dies sense pràcticament temps per a llegir he pogut repassar les meravelloses cròniques que heu compartit amb nosaltres.
Relats com els vostres, donen un plus a aquesta web.  :love: :love:

Jcarpa, corredor veterà i de gran nivell i que has fet una marató molt regular a un nivell altíssim.  :great: :great:

No Surrender, una lluitadora hiperpositiva que saps motivar-se en tot moment, amb crits dels companys, amb l'entorn, amb la música o amb els bessons sexis. Ets una crack i una lluitadora companya. M'alegro molt de la teva alegria i victòria.  :love: :love:

Dion, generós i expert corredor. Per moments, m'he vist reflectit en tu, doncs molt sovint faig el teu rol d'animar, de parlar sense callar i després em visita en senyor del "mazo". Has fet una feina excel·lent ajudant a un parell de companys a fer la seva MMP, fet que és quasi tant gratificant com fer tu mateix la marca.  :yes: :yes: Felicitats.

Danili, si vols a Barcelona, t'espero al nostre costat  :wink2: :whistle: :yes: :wink2: El sub 190 és possible.  :yes: :yes:

Sandmannn no sempre surt la jugada com la tenim prevista. Aquesta incertesa és la que ens il·lusiona als maratonians. A continuar senyor ultrafondista.  :yes: :yes:

Aulaka, m'alegra molt llegir la teva crònica al segon intent i veure que el fet d'anar en grup et va ajudar molt en assolir la teva nova MMP  :party: :party: :party:

Hansi, encara recordo a Castelló quan vam fer pràcticament la marató tots junts i on vam fer els dos MMPs. M'alegra moltíssimi el teu èxit i ara ja tens una marca en marató que es correspon amb els teus temps de mitja i de deu. M'ha encantat la teva crònica, plena de bons sentiments i emocions. Realment has de tenir el cap molt ben moblat per a assolir l'objectiu en solitari. A vegades penso que no cal fer tants kms ni tantes setmanes per a assolir l'objectiu com s'ha vist en el teu cas. Encara hauràs d'estar agraït a les molèsties musculars que has tingut durant la preparació que t'han permès arribat a la línia de sortida més descansat.  :yes: :yes: :great: :great:

Maratonians, maratoniana  :party: :party: :party: :party: :love: :love: :love: :yipi: :yipi: :yipi: :party: :party: :party:

Gràcies!!!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

06 Des 2014 15:27 #322 per Hansi (Associat/da)
Josep58, moltes gràcies pel que em dius. Sé com em valores (és recíproc) i t'ho agraeixo molt. Tenia moltes ganes de poder-vos donar als amics un motiu per compartir alegria maratoniana amb mi :yes:.
Jorfer, et dic sincerament que m'has emocionat amb les teves paraules sobre mi. Venint d'un expertíssim maratonià com tu, les teves lloances m'omplen d'orgull. Moltes gràcies, company!

12 Des 2014 09:16 #323 per curat (Associat/da)
Gran crònica Hansi!!!

Enhorabona per la treballada MMP  :great:

Marató 2h53'07" Castelló 2010
Mitja 1h21'31" Granollers 2008
10mil 36'55 Clot 2011
6 hores en pista 64,129km Can Dragó 2008
22 maratons

12 Des 2014 19:38 #324 per tonivet (Visitant)
Hansi felicitats de nou per la teva marca i ara per la teva crònica, és molt emotiva  :yes:

15 Des 2014 23:02 #325 per No Surrender (Associat/da)

No Surrender, Aulaka ja informareu de quina marató tocarà el 2015 :whistle:

Salut¡¡

València  :whistle:

17 Des 2014 19:58 #326 per DION (Associat/da)

No Surrender, Aulaka ja informareu de quina marató tocarà el 2015 :whistle:

Salut¡¡

València  :whistle:

Berlin 27/9/14  :whistle:

24 Des 2014 14:21 - 24 Des 2014 14:23 #327 per Hansi (Associat/da)
Veig que ningú comenta la notícia en aquest fil...jo ho vaig saber divendres passat i fins ara no he tingut temps de passar per aquí a dir-ho: felicitats augmentades a tothom que va fer marca a Donosti, perquè era 170m LLARGA :oh: :oh: :oh:.

Sí, sí :yes:, sense dubtes, ni històries polèmiques de "a mi el Fore em dóna...blablabla". No es tracta d'això. Està reconegut públicament per l'organització a la seva web oficial en un comunicat que podeu llegir a www.maratondonostia.com/inicio , i que us copio aquí perquè sapigueu exactament què hi diu:

COMUNICADO DE MARATON DE SAN SEBASTIAN

Reunido el comité organizador, jueces, federación atlética gipuzkoana y fly group, se nos ha manifestado que el recorrido tenía algún error de metraje.

De entrada queremos ratificar que el recorrido está correctamente homologado y señalizado por miembros de la RFEA.

Tras analizar todas los hechos acaecidos en el 2º giro de la maratón entre el kms 26 y 27, se ha llegado a la conclusión que debido a un error de coordinación hubo una colocación incorrecta de las balizas para este giro, que se ha evaluado que hay un incremento de metraje de aproximadamente 170 mts. más.

Por los dos puntos anteriores podemos ratificar que todas las marcar realizadas son válidas.

Lamentamos profundamente lo sucedido y las molestias ocasionadas.

Ja veieu. Tots els finishers de Donosti 2014 podem dir que...som ultramaratonians! :rofl: :rofl:

24 Des 2014 14:39 #328 per No Surrender (Associat/da)
Ostres!!! Jo no m'havia enterat, a mi el fore m'havia donat 43km, i entre passar pels tunels i el marge d'errada, no li vaig donar importancia....ara tendriem la marca amb uns segons menys.... :winktongue:.

24 Des 2014 16:47 #329 per sandmannn (Associat/da)
una altre més al historial ultrafondista llavors  :rofl:

diuen que és de savis rectificar, però esperem que l'any vinent no torni a passar... ja us ho comunicaré jejej

10000: 43' 04''                  La Llagosta 2017
21097: 1h 36' 20"              El Prat 2016
42195: 3h 30' 00''                València 2017
6h: 59,430 km's (58,510?)    Martorell 2017
12h: 89,302 km's              Can Dragó 2016

28 Des 2014 20:31 #330 per No Surrender (Associat/da)
Ara, cada vegada que hi pens,...me fa una miqueta de ràbia.... :grrrrrr:

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats