Després d'uns dies sense pràcticament temps per a llegir he pogut repassar les meravelloses cròniques que heu compartit amb nosaltres.
Relats com els vostres, donen un plus a aquesta web. :love: :love:
Jcarpa, corredor veterà i de gran nivell i que has fet una marató molt regular a un nivell altíssim.
No Surrender, una lluitadora hiperpositiva que saps motivar-se en tot moment, amb crits dels companys, amb l'entorn, amb la música o amb els bessons sexis. Ets una crack i una lluitadora companya. M'alegro molt de la teva alegria i victòria. :love: :love:
Dion, generós i expert corredor. Per moments, m'he vist reflectit en tu, doncs molt sovint faig el teu rol d'animar, de parlar sense callar i després em visita en senyor del "mazo". Has fet una feina excel·lent ajudant a un parell de companys a fer la seva MMP, fet que és quasi tant gratificant com fer tu mateix la marca. :yes: :yes: Felicitats.
Danili, si vols a Barcelona, t'espero al nostre costat :wink2:

:yes: :wink2: El sub 190 és possible. :yes: :yes:
Sandmannn no sempre surt la jugada com la tenim prevista. Aquesta incertesa és la que ens il·lusiona als maratonians. A continuar senyor ultrafondista. :yes: :yes:
Aulaka, m'alegra molt llegir la teva crònica al segon intent i veure que el fet d'anar en grup et va ajudar molt en assolir la teva nova MMP
Hansi, encara recordo a Castelló quan vam fer pràcticament la marató tots junts i on vam fer els dos MMPs. M'alegra moltíssimi el teu èxit i ara ja tens una marca en marató que es correspon amb els teus temps de mitja i de deu. M'ha encantat la teva crònica, plena de bons sentiments i emocions. Realment has de tenir el cap molt ben moblat per a assolir l'objectiu en solitari. A vegades penso que no cal fer tants kms ni tantes setmanes per a assolir l'objectiu com s'ha vist en el teu cas. Encara hauràs d'estar agraït a les molèsties musculars que has tingut durant la preparació que t'han permès arribat a la línia de sortida més descansat. :yes: :yes:
Maratonians, maratoniana

:love: :love: :love: :yipi: :yipi: :yipi:
Gràcies!!!!