- Missatges: 1600
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Sandmannn, que te passa?, alguna molèstia?, o males sensacions en general?, sigui com sigui esper que ja hagi passat i puguis tornar a entrenar amb normalitat.
Holaaaaaa!!!! Com estau?
Aulaka, com t'ha anat aquest rodatge llarg per asfalt que tantes ganes te feia?.
DION, com ho dus?
jcarpa, esper que ja estiguis molt millor del refredat, a veure si tenim notícies teves.
Darth vader, est viu?
Sandmannn, que te passa?, alguna molèstia?, o males sensacions en general?, sigui com sigui esper que ja hagi passat i puguis tornar a entrenar amb normalitat.
Hansi, bon diumenge i bona setmana. Veig que te sents fort i animat, a aquestes alçades, això és molt important. Que bé que estiguis motivat i amb perspectives d'anar per marca a Donostia!
Jo he intentat seguir la tònica del fil..i fer un resum d'unes línies, però no ho he aconseguit, no tenc la vostra capacitat de síntesi, per tant, ho sent molt, però vos posaré el rollo de cada setmana...
Setmana 13
- Dilluns: 10km a 5'20".
- Dimarts: Descans. :beurk:
- Dimecres: Descans. :beurk: :beurk:
- Dijous: Descans. :beurk: :beurk: :beurk:
- Divendres: 6,5km a 5'21"
- Dissabte: 25' a 5'24" + 5X2000 amb 2' recuperació trotant (9'49"- 9'49"- 9'45"- 9'55"- 10'12"). 16'5km.
- Diumenge: 8km 5'27, agafar cotxe, anar a Manlleu+ 8km previs (5'29")+ 10km Cursa "Córrer per córrer", amb el fre de mà posat (5'17"). Total: 26km. Un al.lot, mentre escalfava abans de la cursa me va preguntar si això de fer la tirada llarga amb pauses pel mig "valia"......jo no sé si val o no, està clar que no és lo ideal...però una s'adapta a la logística familiar com pot.
Total setmana: 65'5km.
A aquesta setmana a més de la vida quotidiana, que ja de per si té la seva tela, hi he afegit un curs. Per tant, m'he saltat un dia d'entrenament, i a dos dies li he retallat km. Però ara mateix, estic contenta d'haver arribat aquí sense fer-me mal...ara mirarem d'aguantar la forma fins a final de mes.
Ahir vaig rebre el plan del Míster de la 2na quinzena, normalment quan el reb se me posa un somriure a la cara, ahir quasi m'entra una suor freda... :sarcastic:. Supòs que és el respecte...
Apa, que tengueu bona setmana i molts bons entrenaments! :love:
[move]20 dies! [/move]
Molt bé Aulaka! :yes:
Osti.....ara ja m'acabes d'acollonir, clar....tu portes ritmes molts més forts que jo...ara ja m'estic començant a plantejar lo del 3h45'...igual em planto a 3h48, no ho se....ho aniré pensant aquests dies....aishhhhhhh....quin estrés. :he:
Per cert, anem a fer-ho com toca:
Aulaka: 2865
Sandmannn great: : 2249
No Surrender great: : 2657
Despres de la setmana en que he fet més kms (potser exceptuant la de la marato del Priorat). he fet 73kms inclosa una tirada llarga de 30kms amb carret amb nen dins. Ho feia així o hem presentava sense tirada llarga a la marató.