37. Donostia Marathon. 30-11-2014

37. Donostia Marathon. 30-11-2014

01 Des 2014 09:06 #281 per MIGUEL SBD (Associat/da)
jcarpa

moltes felicitats per la teva marató i perla teva crónica  :great: :great:

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

01 Des 2014 09:59 #282 per NACHOSBOYS (Associat/da)
Moltes felicitat a tots!!

5km: 0:20:12 (Pallejà 2018)
10 km: 0:41:56 (Can Mercader 2016)
   Mitja: 1:34:36 (Sitges 2020)
Marató: 3.46:16 (Castelló 2015)

01 Des 2014 10:45 #283 per periku (Visitant)
Great Job!!!

Congratulations marathoners!!!  :party:

6 Maratons (3h52')- 21 mitjes(1h40') - 25 deumils (46')- 7 cincmils (21') - 11 varies  - 1 aquatló(40') - 4 duatló sprint (1h15') - 1 Tri-S.Sprint (31')-6 Tri-Sprint (1h19') - 2 Tri-Olimpic (2h 31') -2 Tri-Half (5h39') -1 marxa cicloturista (4h...

01 Des 2014 14:53 #284 per Laure (Visitant)
Ei, enhorabona a tots per les vostres marques !!!  :party: :party: :party:

01 Des 2014 15:49 #285 per No Surrender (Associat/da)
Jcarpa, bona crònica!
El primer cop que ens varem creuar ja et varem identificar, i al segon no tenir em temps d'animar-te. Però amb els companys comentav em lo bé que et veiem. Felicitats per la teva Marató. Se nota l'experiència que tens, has sabut adaptar els entrenaments a les circumstàncies i fer una bona Marató amb un temps a L'abast de pocs. Segurament algun any hi tornarem a coincidir.

Hansi, tu has fet marca, no? Et vaig veure molt concentrat abans de la Marató, però quan ens varem creuar se't veia molt bé.
Darth Vader, felicitats per la teva Marató, molt millor del que esperaves, no?
Felicitats també a R_3 per teu gran registre, no se si ha estat marca o no. Enhorabona!

01 Des 2014 15:56 - 01 Des 2014 16:09 #286 per No Surrender (Associat/da)
Idò jo molt contenta amb la Marató i amb el resultat.  :party:
La preparava per fer sub 3:45, però a mida que s'anava acostant els dies, menys clar ho tenia. Vaig arriscar bastant sortint amb en DION i n'Aulaka, ells volien passar la mitja en 1:50-1:51 i jo ho vola fer en 1:52 i pico, per mi sortir més ràpida ja era de risc, ja que no anava gens sobrada amb l'objectiu. Però pensant era molt millor anar els tres junts la primera mitja i després que cada un fes el que poguès. Així que ho vaig voler provar.
Vàrem sortir els tres, intentant clavar el ritme, l'Aulaka tenia ganes de volar, i en Dion, era el que contínuament hi posava seny. Jo anava fent.
El dia era més que ideal per a córrer  :glasses:, gens de calor, el vent ens va respectar deixant només una mica d'aire en algunes zones. I un intent de pluja que no va ser res. El recorregut és perfecte pels animadors, poden anar de banda a banda i veure't varies vegades :yes:. Agraïr especialment els ànims de la Montse (la dona de'n DION), de la dona de l'Aulaka ( no se que nom), de la Carmeta  :love:, que ens va animar dos cops quan passarem per la Contxa, així com també els de la claca del grupet correcat que hi havia. Només me va semblar reconèixer a en Rubens i Oliveras, però hi havia alguns més...i una al.lota amb parka correcat amb uns ulls  :eyes: espectaculars, no se qui era...els vostres ànims ens donaren una bona empenta, tant, que després havíem de baixar ritme per no descontrolar-nos.  :yipi:

La primera mitja va ser relativament fàcil amb tant bona companyia, intentavem no passar-nos i per això havíem de mirar tot sovint el rellotge. En DION no callava  :wink2:,  a mi m'anava  genial, ja que ens va entretenir moltíssim, però me sabia greu no ser més simpàtica, està clar que jo no podia córrer i parlar tant. Compartirem anècdotes, saludavem als catalans que ens anàvem trobant, ens creuarem amb els correcats que feien la Mitja i els animàvem. En koldo i en Dani no s'enteraren dels crits que els vaig pegar, però en Chute i na Patiño si.
Quan arribam a Anoeta, les cames agraeixen trepitjar la pista tova, allà els de la Mitja segueixen la pista, i els de la Marató sortim per la porta per fer la 2na volta. Vaig trobar molt emocionant   :'( els ànims de la gent que animava quan sortíem. Just a la sortida, hi va haver una estona  de silenci a la nostra barqueta, estava molt clar que aviat començaria la Marató.  :whip: Seguirem els tres al nostre ritme, ara ja no era tant fàcil posar-se a volar, no ens havíem de frenar tant, però anàvem bé i de moment continuaven junts. Ens varem creuar amb els companys de la Marató, en jcarpa anava molt bé (el vam veure dues vegades i se'l veia content), en Hansi el vam veure una vegada i la nostra percepció també va ser bona. També varem poder animar a en Sandmannn que se'l veia lluitant i a en Darth Vader, aquest també molt content.
Crec que va ser a partir del 30km que sense adonar-me'n vaig marxar una mica  :oops:, quan en vaig ser conscient els tenia a darrera, a dos metres i escaig, els vaig pegar un crit de : Vinga, som-hi! A veure si apretaven i em seguien...ho vaig fer un parell de vegades. Jo m'estava començant a enfonsar mentalment, vaig mirar d'animar-me, torn a mirar enrera i veig a l'Aulaka, a pocs metres, però no veig a en DION...joder...feia una estona m'havia dit que anava tocat de la cama.
Portava l'Ipod per si el necessitava en cas d'emergència...i l'emergència va arribar  :beurk:, , estic a la zona més avorrida i de més poca animació, que a la primera volta ja patirem per la segona...per tant me'l poso a veure si m'anim una mica. M'està costant força mantenir el ritme, però no mir  enrera, abans en DION m'havia dit: endavant, no miris  enrera, mira endavant...i li faig cas.
La gent continua animant, els aupa neska, els oso ondo, i els venga Helena donen forces però no en tenc prou. A les 12h en punt, estic a punt d'arribar als 34km, i pens: Ho has fet mil vegades entrenant, quan només tenc 45' abans d'anar a cercar els nins al cole faig 8km, com serà que no ho puguis fer ara?...només en passa un i ara pens que només me queda un 7X1000, només això....començ a sentir un grupet gran just a darrera i lo que no vull que passi està a punt de passar: M'Avança la llebre de 3h45' amb tot el grup  :frown:....joder, joder, no me vull enfonsar, i de cop i volta apareix en DION amb el grup, això m'anima. Intent concentrar-me en les sabates de la llebre, després veig que em motiva més mirar-li els bessons. No se ni quina cara feia la llebre, però en aquell moment veia uns bessons molt sexis. :oops:...però veig que no me va bé, no els puc seguir, em despenjo...estan a metres, només metres...
En DION també s'acabà despenjant i tornam a anar junts....ara ja estam cap al 39' ja queda poc però no hi han forces, ens anem animant mútuament, a mida que ens anem acostant a Anoeta els ànims emocionen molt, però molt  :'(. Vull arribar, veig que faig marca, però en vull més...fem la volta a l'estadi i és llarga, però ja està...entrem, en DION ja no es devora meu, trepitjo la pista, veig que m'hi va de segons...apret les dents, no se d'on surten forces, veig el sub 3:45 i el vull, corr més i més, avanço a corredors, sent que l'espeaker diu el meu nom, pas per l'arc, trepitjo catifa...agaf alè i quan mir enrera veig en DION, ens fem una abraçada i ara si que veig que ho hem aconseguit. Recollim medalla, i esperem a l'Aulaka que en aquell moment entra, arriba i diu: estic mort...Ara toca abraçar-lo a ell...

Companys de barqueta  :love:,  ha estat un plaer compartir amb voltros aquesta Marató, l'hem fet gairebé tota junts. Me vaig arriscar i me va sortir bé, segurament sense voltros no ho hagués aconseguit. Jo estic amb una felicitat que no m'aguant ni jo mateixa, esper que voltros estigueu igual. La foto que ens va fer la Montse, i que en Miguelón ha penjat, crec que explica en una imatge lo feliços que estàvem a l'arribada.

:love:

01 Des 2014 16:06 #287 per jcarpa (Visitant)
No surrender!!! Impressionant la teva crònica, que guais són les cròniques del qui ho viu i fa marca personal!
Moltes felciitats per l'esforç, però no sols el d'ahir, sino dels darrers messos d'entrenament que t'han portat a aconseguir el que buscaves MMP. Es tota teva, te l'has guanyat a pols. Ara gaudeixla i llueixla!!!! :yipi: :yipi: :yipi: :yipi: :yipi: :yipi:

Per cert, a vosaltres si que se us veia bona grupeta!!!  :yipi:

Per cert, al Hansi em va semblar veure'l entrat a les portes de dalt de l'estadi mentres jo sortia, però hauria d'haver fet un sprint per atraparlo i no esta per correr jo, per saludarlo, és extrany quan acabes i veus que no pots correr ni 100m més i dius, si fins ara anava fort, jejeje però llavors et venen tots els mals.

I 2 apunts que m'he deixat a la crònica:
- Em va alegrar veure a Koldo que el vaig atrapar abans que completes la mitja, molts anim per ell també que sap que es baixar de 3hores i un gran lluitador també.
- Els avituallaments una de cal i una de arena. Lo bó, que n'hi havia mooolts de isotonic i aigua, crec que cap marató que he fet n'hi ha tants, lo dolent, els solids sols algun tenia avituallaments de platan que semblaven comptats i passes, ho vaig trobar pobre. I un sol de gel, ara això si, ben situat just abans del mur. Jo crec que unes taronjes tallades en 4 parts i més platans no hauria arruinat la organització. Una prova amb 6000 corredors, crec que pot tenir pressupost per això. Molt BMW i històries, i s'agraeix que hagin tornat a donar samarreta que algun any va faltar, però a vegades potser no cal tanta elit o on vagin els diners de les inscripcions i més cuidarnos.
Iep, i no ho dic pels voluntaris, que ja dic que són de 10 i per l'ambient, i per l'arribada a Anoeta, i per correr per la Concha i moltes coses més que la fan especial, sols ho dic com algo a afegir per ferla encara més gran i millor pel corredor popular.

No se, com ho veieu vosaltres?

Salut i kms,
        Pere

Qui fa el q pot no esta obligat a més!!!
Carpe diem!
MMPs:
10 Qm's: 37'20" Bombers05/ 36'29" La Sagrera09
Mitja  : 1h 20'55" Tarragona98/ 1h20'23" Granollers08/ 1h 19'17" Salou08/ 1h19'16" Reus10
Marató : 2H 50'12" Donosti06/ 2H 49' 39" Benidorm07/ 2h...

01 Des 2014 17:44 #288 per Toni VLC (Associat/da)
Quina crónica més emocionant i bonica, No Surrender!  :yes:
Et mereixies esta marató i ja la tens… Enhorabona!
Ara, València no t'oblida, t'esperem per a seguir vegent com acumules millors marques  :yipi:
Amunt!

10 Km: 42'26 (València, 2015) / Mitja: 1h36' (Benifaió, 2015) / Marató: 3h33 (València, 2017)
_______
Treballar, persistir, esperar

01 Des 2014 18:48 #289 per MIGUEL SBD (Associat/da)
No Surrender :love:

Molt bona crónoca com  la teva marató o millor dit la vostre marató ningú a dit que era facíl  però has lluitat com una campiona que ets moltissimes felicitats a tu i a la teva barqueta  :yes: :great: :great: :great: :great:

01 Des 2014 20:02 #290 per Josep58 (Associat/da)
Hola

No Surrender, gran crònica i gran marató, mereixies acabar-la amb aquesta MMP tant lluitada  :party:

Moltes felicitats a t@ts per les vostres maratons :party:

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

01 Des 2014 20:17 #291 per pirata agus (Associat/da)
Hooola Maratonians !!!!!! ... moltes felicitats a tots i totes  :party: ... veig que ha estat una collita de bones marques ... m'alegro que el vostre esforç hagi estat recompensat ...... :yes:
R-3  quin troç marcon xaval ... que crack.. :great:
NO surrender no et conec en persona, però de llegir-te, et sento propera..enhorabuena lluitadora..
Hansi... :love: estic molt Happy per tu, et mereixies aquesta marca..... :party:

hoy empieza el resto de mi vida

01 Des 2014 20:37 - 01 Des 2014 20:44 #292 per Hansi (Associat/da)
Moltíssimes gràcies a tothom pels vostres ànims, felicitacions i suport! :love:
Gran cap de setmana a Donosti! En el viatge de tornada em van anar informant de les bones marques dels correcats maratonians, ja que només sabia la marca de l'R_3 i la meva.

No Surrender, tu sí que has sigut el puntal d'aquest fil i em vaig alegrar moltíssim de saber que havies fet la MMP que buscaves i mereixes :love:. La participació del DION i l'Aulaka (enhorabona també a tots dos!) es percep important en el teu èxit :yes:.

Em va alegrar molt trobar el petit grupet correcat, encapçalat per l'Helena, uns minuts abans de la sortida. No us havia vist en tot el cap de setmana i va estar molt bé poder-se saludar i desitjar sort :happy:. Als altres també hauria volgut veure-us més, llàstima jcarpa, Darth Vader! Vosaltres dos també vau fer una molt bona marató!

Prometo intentar escriure una crònica una mica detallada de la meva marató demà!

Ah, No Surrender, la meva és MMP, ja ho crec!, i per 5' exactes! Et recorda algú? :wink2:  Estic moooolt content!
Quan ens vam trobar abans de la cursa no era que anés concentradíssim, és que estava acompanyant la Laura, parella del meu bon amic Chute, al bar on hi havia altres amics que no corrien i farien de claca, que ella no sabia on era, i no podia entretenir-me gaire perquè després encara havia de tornar i posicionar-me al calaix. Perdoneu que fos tan breu! :oops:

01 Des 2014 22:32 #293 per Aulaka (Associat/da)
Acabo d'escriure la meva crònica, super llarga, i se'm ha borrat  :'( :'( :'(

Ho torno a provar demà que ara ja no ho puc repetir...

10k - 43:45  S.S. Sant Cugat 14
Mitja - 1:37:28  Barcelona 14
30k - 2:36:38   Maratest 13
Marató - 3:47:30  Donostia 14

01 Des 2014 23:23 #294 per aurelian (Associat/da)
Enhorabona a tots

No Surrender gracies per la cronica. Felicitats, aixo te molt merit!

10000: 38:43 - Sant Antoni 02.2016
Mitja: 1:23:49 - Oxford Half Marathon, 10.2018
Marató: 2:56:26 - Maratona di Pisa, 12.2018

strava

01 Des 2014 23:56 #295 per Polgi (Associat/da)
Hola  :party:

No Surrender les cróniques de Marató amb marca incluida son de les meves lectures preferides  :yes: ;) Gràcies per la teva i Felicitats per les dos, la crónica i sobretot per la teva lluitada Marató  :love:

Aulaka sento que la hagis perdut, però veuras com et torna a sortir crack  :great:

Hansi felicitats també per la teva Marató i com has sabut trempejar les molesties del principi de la preparació  8)

Continuem

Córrer es viure i visc per córrer entre d'altres.

02 Des 2014 08:44 #296 per curat (Associat/da)
Moltes felicitats a tots per la marató lluitada i algun@s amb MMP  :party:

I resaltar la No Surrender per la seva MMP i la gran crònica, de la que em quedo: " la llebre sub3h45' té uns bessons molt sexis"  :intello: ;) Enhorabona guapa!!!!

Hansi,
volem crònica!!!  :yes:

Marató 2h53'07" Castelló 2010
Mitja 1h21'31" Granollers 2008
10mil 36'55 Clot 2011
6 hores en pista 64,129km Can Dragó 2008
22 maratons

02 Des 2014 10:13 #297 per Danigoal (Associat/da)
Enhorabona a tothom!  :yipi: :yipi: :yipi:

permeteu-me que faci unes mencions especials:
No Surrender:party: :party: :party:  Me n'alegro molt. Ben arriscada i lluitada, aquesta MMP sub3h45'
Hansi, vas començar que no creies que la poguessis fer i al final... una recompensa merescuda!  :party: :party: :party:
R3, què dir del crack... encara millorant a aquells nivells  :party: :party: :party:  :great:
i Sandmannn...  :whip: :whip: :whip:  :he: Llàstima, company. Però segur que en el teu cas no serà per oportunitats  :rofl:

Oferta per a Associats: GoAl Arquitectura

3'21" CCT '13/CCT '15 - 5'51" Sagrada Familia '15 - 19'20" Can Mercader '15
39'48" Clot '13 - 1h28'06" Mediterrani '16 - 3h13'16" Dublin '16

02 Des 2014 18:41 #298 per DION (Associat/da)
Crònica excel•lent i emotiva No Surrender...com la teva cursa :yes: Per a mi significava el debut en marató d’asfalt i no gaire donat darrerament a trepitjar-lo, tenia prou d’intentar el sub 3:45 i en tot cas ajudar als dos companys de barqueta No Surrender i Aulaka a obtenir MMP. Destacar que els dos estaven nerviosos però a la vegada concentrats, era evident que a mi per edat em tocava trencar la monotonia animant el grupet quan encara hi havia forces per xerrar i córrer. :P

He decidit fer una crònica de la nostra distreta marató a partir del km30 on diuen els experts que comença la marató de veritat. Allà tocava callar, prémer les dents, patir i dono fe que va ser així :whip: Es el punt on tinc una lleugera davallada que arreglo amb un oportú gel de la organització, la No Surrender marxa uns metres sense donar-li permís...:oops: l’Aulaka m’acompanya, ens atrapa el grup de 3:45, es indispensable enganxar-se per “cataplines”. L’Aulaka intueixo que em segueix però em concentro en no perdre el grup. Durant 8km anem trepitjant-li les faldilles a la No Surrender :whistle: Ella a ritme de metrònom va clavant el temps i amb el seu ipad ni s’adona que la tenim just davant (et vaig dir que no miressis enrere però no que et tapessis les orelles :grrrrrr:). Passat el km38 No Surrender afluixa una mica el seu ritme “rodillo” i l’atrapem, tot just abans d’iniciar la tornada per La Concha :arf:. Ja suposava que seria un cop anímic fort i l’animo a seguir-nos (ara ho entenc, no m’havia fixat que el llebrer tenia els bessons sexys però dir-te que ell ja portava una bona estona que anava seguint els teus :yes:). Amb les forces molt justes en un avituallament em despenjo uns metres de la llebre a falta només de 3km. No volia forçar per recuperar terreny, més aviat mantenir el ritme que era el correcte i esperar que No Surrender connectés, giro el cap i pam¡¡ ja la tenia al meu costat 8). D’allà fins l’arribada toca donar-ho tot, sembla mentida però aconseguim pujar el ritme, intueixo que la Helena encara pot córrer més i l’hi “ordeno” que em deixi i tiri per assegurar el 3:45 que teníem a tocar. La segueixo a pocs metres per si afluixa fer-li un crit i si cal remolcar-la ;), però no es necessari, aquesta noia porta bateries (et proposo canviïs el teu nick per Duracel). Amb els accessos a l’estadi d’Anoeta plens de públic animant “modo Behovia” fem un darrer quilòmetre que va ser el més ràpid de la cursa, arribada a meta espectacular sense oblidar el gest de complicitat pel gran Zenon¡¡ :yipi: :party:

A poc més d’un parell de minuts entrava el company Aulaka aconseguint també la seva MMP: objectiu complert, tots tres ben satisfets i feliços gaudint del moment. Important veure desprès al Fore que els ritmes van ser sempre constants i la segona  mitja només dos minuts més lenta que la primera. El treball en equip ajuda però cal tenir la competitivitat, la força mental necessàries, el suport de la nostra gent i de la família per aconseguir-ho. De tot això diumenge anàvem sobrats, oi companys? :love:

Gràcies a tots pels ànims i felicitacions rebudes, en particular a la claca Correca’t  present i als familiars ben atents i sorollosos. Felicitar també en general als companys que diumenge a la mitja o a la marató vàreu fer MMP i a tots els finisher. Oportunitats per fer marques sempre hi hauran, ànims Sandmannn ho havies d’intentar¡¡ 8).

R_3, jcarpa, Hansi quins craks¡¡¡ per cert Hansi ja ho saps, no cal dormir el dia abans de la cursa :glasses:
jcarpa, Carmeta, els vostres ànims “a grito pelao” eren molt ben rebuts
Chute m’alegro veure’t de nou “on fire” 

Fins aviat, aupa¡¡¡

02 Des 2014 18:54 #299 per MIGUEL SBD (Associat/da)
Dion

Moltissimes felicitats per la teva marató asfaltera  :yes: :great: has fet una molt bona marató gràcies també a la teva barqueta  :great: tens les cames dures de fer muntanya hodic per experiència ara toca descansar una mica tu mereixes crak  :great: :great:

02 Des 2014 19:29 #300 per Polgi (Associat/da)
Moltes Felicitats Dion  :party: Bona crónica i millor Marató.  :yes: 8)  8)

Continuem

Córrer es viure i visc per córrer entre d'altres.

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats