MARATÓN VALENCIA TRINIDAD ALFONSO15.11.2015

MARATÓN VALENCIA TRINIDAD ALFONSO15.11.2015

09 Nov 2015 22:03 #1601 per xevifisio (Associat/da)
Ja m'he descarregat la app :whistle:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Nov 2015 22:07 #1602 per estanis13 (Associat/da)
Ja ho teniu aquí! que us vagi molt bé a tots, només desitjar-vos un bon dia i temperatura ideal per correr perquè els entrenaments els porteu la majoria més que bé. Ara a descansar!

Llàstima de llegir casos com els d'en xevifisio i en SOM, només de pensar que em passa a mi...  :frown: molts ànims

09 Nov 2015 22:23 #1603 per Antirco (Associat/da)
Tan tic tac tic tac, me esta posant nervios fins a mi ,  :beurk:
per fi la setmana magica  :yipi: :yipi: :yipi:

:love: :love: :love: :love: :love:

10 km 43:45 La llagosta
Mitja 1:34:20 Gavá
Marató 3:28:05 Bcn
6 h 57 Km.
24 h 157,8 Km.
Mm 82Km. 16h.42'

09 Nov 2015 23:20 - 09 Nov 2015 23:22 #1604 per Toni VLC (Associat/da)
KMS 27-31. MOLT AGRADABLE I BELLA ETS, VALÈNCIA

E nos fom en la rambla, entre'l reyal e la torre, e quan vim nostra senyera sus en la torre descavalgam del caval, e endreçam-nos ves orient, e ploram de nostres uils, e besam la terra per la gran mercé que Deus nos havia feyta.

Això és el que va fer, segons conta la Crònica, Jaume I quan va vore les quatre barres del casal d'Aragó onejant a la torre i que significava la rendició de la Ciutat a les tropes cristianes.

Recordem que estem creuant el pont del Reial (al darrera, a escasos metres quedaria el Palau del mateix nom que hem comentat quan passàvem pel kilòmetre 17), i la Torre on es va hissar la senyera hi era on s'aixeca el Temple, mirant al front cap a la dreta. Ahí va onejar el 9 d'octubre de 1238 el Penó de la Conquesta que incorporava el Regne de València a la Corona d'Aragó, i que ens ha unit a catalans, belears i aragonesos per sempre més.

Quan travesse per este pont m'agrada recordar eixe passatge de la nostra història i és que com Jaume I anem a entrar a la ciutat, anem a conquerir la marató travessant, segons la meua opinió els kilòmetres més bells de la carrrea. Així que, aprofitem la baixadeta del pont fins a la plaça Tetuan, amb el Convent de Sant Domènec (ara ocupat per Capitania General, el Parterre, l'esculptura de Sant Vicent que assenyala el camí) i apretem una miqueta per guanyar uns segons que ens vindran bé i donaran moral.

Arribem al carrer de la Pau, al fons santa Caterina resta il·luminada pel sol, però també advertim que el carrer pica cap amunt. Atenció ací, són uns metres que l'asfalt s'agafa, no ens obsesionem i cap amunt. Estem a un carrer dissenyat el 1869 i va requerir l'enderrocament de cases, convents i placetes, entre ells l'antic Call jueu, on va nèixer un dels valencians més il·lustres, El humanista Joan Lluís Vives.

Al final del carrer de la Pau fem un tomb de 90 graus i agafem l'inici del carrer de sant Vicent Màrtir, que s'estreta, i entre indígenes i turistes animosos ens duu a la plaça de l'Ajuntament, on tenim inquil·lí nou, Joan Ribó.

Gaudim dels grans edificis i cases historiades, de la plaça fallera per excel·lència, però no deixem de córrer, l'emoció és gran i cal ser-hi a l'alçada. Continuem fins al carrer de Xàtiva, en front l'Estació del Nord, una joia del modernisme, i al seu costat, la plaça de Bous? Nosaltres girem cap a la dreta, cap a l'església gòtica de sant Agustí, a buscar el carrer Guillem de Castro. Tornarem a vore l'Estació en el 39, quan tornem cap a la meta. Així que un "fins aviat"...

Els jardins de la biblioteca de l'Hospital em retorna un dels moments més bells de la meua vida. Fa ja molts anys la meua dona i jo ens férem nuvis, quan a la Universitat. Un "t'estime, Carmen"  :love: , no pot fallar. Un bon gel per al cos, ja ho crec. Parla t de gels, cal recordar que en el 30 en donaran.

I mentre els pensaments van i venen, venen i van, entropessem amb les majestuoses Torres de Quart, amb els inconfundibles forats de les canonades de Napoleó quan va assetjar la ciutat. Ara, en canvi, ressonen les comissions falleres animant al personal, ja ho veureu. Deixem-nos portar per què a l'alçada de l'IVAM creuarem de nou el riu, en esta ocasió pel pont de les Arts cap a l'Avinguda de Burjassot, on amb l'encreument amb el carrer Reus, a 300 metres esta ma casa, però anem a passar de llarg. Ja descansarem esta nit recordant la carrera i els llocs que tan diferent es veuen quan es va corrent, cansat i amb ganes de no defallir, quan ressonarà la veu del gran poeta Vicent Andrés Estellés al Mural del País Valencià:

Molt agradable i bella ets, València,
els teus ponts sobre el riu, les teues torres,
les teues portes de florida pedra,
les teues dames de cristall i flors.

10 Km: 42'26 (València, 2015) / Mitja: 1h36' (Benifaió, 2015) / Marató: 3h33 (València, 2017)
_______
Treballar, persistir, esperar

10 Nov 2015 07:58 #1605 per Jordi (Associat/da)
Amunt Toni  :party: :party:

Salut!
Jordi

* MMP *
3h24 37 Marató - 1h31 07 Mitja - 41:55 10km - 19:49 5km - 5:48 Milla - 3:19,50 1000m - 1:07,23 400m - 14,43 100m || 2h28 53 30km - 1h06 17 15km - 46:55 ECI
* Addicte a l'endorfina des del 18/08/2011 *
JRDi69 en STRAVA
Masses Límits

123

10 Nov 2015 08:52 #1606 per Mona (Associat/da)
Carai Toni! Molt bé aquesta descripció!!!  :great:

10 Nov 2015 09:48 #1607 per Grinta (Associat/da)
Hola guapos!
Quan anireu a la Fira del corredor?
Com funciona lo del xip? Suposo que no hem de portar el xip groc...  :whistle:

Prohibit rendir-se. Respirem fort i endavant! ;)

10 Nov 2015 10:09 #1608 per MIGUEL SBD (Associat/da)
Toni VLC

Ja em arrivat al mur  :he: ja quedar poc queda la cursa com serà  :neutral: esperem la teva discripció Toni :love:

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...

10 Nov 2015 10:10 #1609 per Grinta (Associat/da)
Per cert...
Algú viu a prop de Viladomat, 310 o ha d'anar a probike aquesta setmana? Allà vénen els gels de Mulebar, que són els únics que no em fan al lèrgia. Pensava no utilitzar-ne i passar amb gominoles però ara em vénen els dubtes i potser no en tinc prou  :whip:

10 Nov 2015 10:22 #1610 per MIGUEL SBD (Associat/da)

Per cert...
Algú viu a prop de Viladomat, 310 o ha d'anar a probike aquesta setmana? Allà vénen els gels de Mulebar, que són els únics que no em fan al lèrgia. Pensava no utilitzar-ne i passar amb gominoles però ara em vénen els dubtes i potser no en tinc prou  :whip:

Eva tu lo que has de fer és seguirme i no tindres cap dubtes  ;)

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...

10 Nov 2015 10:27 #1611 per Grinta (Associat/da)

Per cert...

:great:

10 Nov 2015 11:25 #1612 per jaume86 (Associat/da)
Hola guapos!!

Porto molts dies desconnectat, entre que he passat el cap de setmana a la Behobia i que els dies previs vaig estar amb un bon refredat... Per sort, vaig passar pel consultori Grinta i em va donar els millors consells de cara València! Mil gràcies Eva! Per cert, el xip va al dorsal, així que per una cursa ens podem oblidar del xip groc  ;)

Toni les teves descripcions m'acceleren el pols! I no per les postals romàntiques i dolces dignes del més preuat cavaller de la Corona, sinó pels records i les ganes mesclades amb els dubtes que tinc per diumenge. Ets molt molt gran Toni  :love:

Em sap molt greu SOM, espero que a Barcelona tornem a gaudir super com l'edició d'enguany! I ja no per la cursa en si, sinó per tota la previa, que bé ens ho vàrem passar  :party: :party:

2h55'28"; marató Barcelona  2019 (17)
1h22'14" mitja  Barcelona 2019 (44...)
37'21";   10km   Pineda 2018 (42...)
19'13";  5km Horta 2013 (1)

Properament: 24h (diumenge a Can Dragó!)

10 Nov 2015 11:27 #1613 per Jord1 (Associat/da)

Hola guapos!
Quan anireu a la Fira del corredor?
Com funciona lo del xip? Suposo que no hem de portar el xip groc...  :whistle:

Grinta, un grupet anirem després del dinar al CI, que està a tocar  ;) ;) ;) El xip groc es pot quedar a casa  :whistle: :whistle: :whistle:

ToniVLC, impressionant, espero ansiós, tal i com diu en MiguelSBD, la descripció dels propers km  :great: :great: :great:

10 Nov 2015 11:40 #1614 per R_3 (Visitant)
Ei! que això ja ho tenim a tocar! :party:

Setmana pasada vaig fer 3 sessions de natació, 2 de bici i 3 de correr, tornant. a descansar el divendres,
I per aquesta només descansaré dissabte  :he:, cada dia vaig fent alguna coseta... a veure que surt de tot plegat

Ens veiem per Valencia!

10 Nov 2015 11:49 - 11 Nov 2015 00:07 #1615 per jaume86 (Associat/da)
SETMANA 15

Mala setmana, no he fet net del refredat i he hagut de passar pel metge. Tinc pus el coll i hem recepta antibiótics dijous. La recuperació és força ràpida, dissabte ja noto molta millora i diumenge participaré per tercer cop consecutiu a la Behobia. Fa molt bon dia, potser massa i tot, però per les meves condicions actuals prefereixo un dia així a no pas fred i pluja. NO em puc permetre tornar a recaure!! Els primers kms els faig amb CarlosHB i Koldo, van a molt bon ritme i sé que no em convé anar per sota de ritme marató així que els acompanyo 12kms i intento ajudar-los tant com puc, ja sigui tirant i frenant una mica l'aire (tot i que sóc poca cosa) o intentant animar el públic. Casi em quedo sense veu! Em trobo un company de fatigues d pistes de Vilanova que va tocat i decideixo acompanyar-lo a meta i gaudir dels kms finals. Quin goig aquesta cursa, és tan diferent a la resta!! Llàstima de la massa quantitat d'incidències mèdiques i fatals d'enguany, aquesta cursa no s'ho pot permetre. M'acollona pensar que un dia puc ser jo.

Tornant a la setmana, en genèric, he fet 3 sortidetes. 14kms dimecres amb la meva cosina, tranquilament, sortideta pel monte que diu ella! Dissabte descans actiu tot vorejant la platja de la Concha i diumenge la Behobia a 4'19. Les sensacions van ser agredolces doncs em notava un pel cansat però mirava el crono i anàvem de mitjana a 4:10 havent passat uns quants murs behobians... Potser no estamos tan mal, sóc un cagadubtes  :grrrrrr:

Així que amb els dubtes que ja tenia de fa setmanes, amb els dubtes dels 3 dies d'antibótic, sense haver fet el Gavela però si una bona tirada llarga i una mitja test més ràpida que la que em va servir a Bcn... decideixo sortir kamikaze a ritme per intentar el sub3h. Que aguanto fins el 35? Doncs fins aquí estic ara mateix per Bcn, em queda poc! Que aguanto fins el 25? Doncs a gaudir fins el final tranquilament! Que aguanto fins el 38? Aguanta fins el final, espavila!!

Cada km que faci a 4:15 anirà sumant a la meva moral, em va servir fa 8 mesos i tan de bo pugui repetir!

Setmana 15: 39,3 kms
Kms acumulats: 786,5kms
Mitja setmanal: 52,43kms

10 Nov 2015 13:57 #1616 per Guiri (Associat/da)
Gracies per les descripcions ToniVLC! Vaig treballar endavant als Vivers durant cinc anys sense saber res del Palau Reial, i sóc ex-veí de Marxalenes.

Setmana 17: 51.5km en 4 sortides a 5:06 de mitjana

10k - 38:54 (Bombers 2017)
21.1k - 1:26:48 (Colomenca 2017)
42.2k - 3:05:40 (Dublin 2016)

10 Nov 2015 16:46 #1617 per Toni VLC (Associat/da)
Moltes gràcies a tots per l'acceptació que està tenint la meua descripció personal del recorregut, em sent una miqueta avergonyit per les vostres carinyoses paraules  :oops: Igual, després ix un xurro de marató, però almenys que no siga per què no hi ha relat  :sarcastic:

Guiri, jo vixc a Marxalenes, tal volta hagem coincidit i tot  ;)

10 Km: 42'26 (València, 2015) / Mitja: 1h36' (Benifaió, 2015) / Marató: 3h33 (València, 2017)
_______
Treballar, persistir, esperar

10 Nov 2015 17:26 #1618 per Mona (Associat/da)

Per cert...

:great:

Xurri!!! Segueix en Miguel, jo et Portó els gels! I ja veuràs quina suuuuuuper Maratón q surt!

10 Nov 2015 19:30 #1619 per jaume86 (Associat/da)
Toni jo ara mateix estaria més preocupat per les teves companyes de banqueta que no pas per les cròniques pre i post maratonianes! Entre la xerrameca que tindràs, xurri amunt i carinyo avall, el Miguel per allà que està com un toro  :whistle: :whistle:

Estaràs distret  :party: :party:

10 Nov 2015 21:05 - 10 Nov 2015 22:57 #1620 per guissona (Visitant)
Toni VLC, acaba ja que se m'està fent etern  :rofl: :rofl: :rofl:

Arribaré rebentat a l'última entrega. :whistle:

És fantàstic. Una descripció molt acurada.

Per les properes maratons que tinc al cap t'hi faré anar abans a tu perquè em facis aquesta feina tan brillant.

Moltes gràcies :love:

PS: el millor de la marató és la darrera setmana. Quin fart de fer dropo. I esperar dijous al matí per menjar com déu mana és la primera fita. La segona, el viatge. I la tercera, l'arribada.

València, me'n deus una.

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats