- Missatges: 565
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Craaaaaack!!
:yipi: Vaig seguint-te el que entrenes i el que intervens en altres fils, et veig ficat de nou en el món de l'atletisme i em fas content, perquè es nota que ho fas amb ganes! Gran Curat!! :love:
Sí, Curat, el minut i mig s'ha fet una mica llarg. Però ahir a la nit a Lleida va ploure i aquest matí s'estava fresquet...
Entrenament de canvis de ritme fet!
El dissabte toca la Cursa d'Òrrius :yipi:
Curat, me vols mal :surprised:!!!! jajaja
Sub 2h50' fa anys que no ho rasco. el darrer cop potser el 2012 a Bcn amb un 2h51'. però si que m'agradaria, de totes formes dependrà molt del que pugui entrenar.
Vaig pel bon camí i hi ha temps.
I amb aquest foro, veient-vos a vosaltres que lluitareu per aconseguir els millors objectius des d'¡acabarla fins a fer MMP, també ens donarà forces a tots. I sobretot, ho important es gaudir-la, correm per gaudir i això no ho hem d'oblidar mai!
Miguel SBD, serà un plaer tornar a compartir una cursa amb tu! De fet aquest any no se quantes en fas, jo sols vaig fer Bcn de llebre i vam concidir que tu feies el mateix.
Salut i Alegria,
Pere
Espectacular! :happy: :happy:Hansi,
Aquesta setmana (i només som dimecres) 3 de 3Espero que el cos aguanti això de matinar tant :sleep: Gràcies!
Espectacular! :happy: :happy:Hansi,
Aquesta setmana (i només som dimecres) 3 de 3Espero que el cos aguanti això de matinar tant :sleep: Gràcies!
![]()
A veure si encara superaràs les previsions més optimistes i en lloc d'anar a acabar-la i prou, ho faràs en sub3h! :surprised:
Per cert, estoc molt content doncs veig al meu estimat amic curat hipermotivat i ja porta 3 de 3 aquesta setmana![]()
M'agrada veure com en curat va enganxant-se de nou al rotllet. Vinga lladregot, que aviat ens tornaràs a passar la mà per la cara a tots !
Setmana zero
La veritat és que vegent-vos des del sofà no deixe d'esboçar un xicotet somriurementre vos veig buscar els millors moments del dia per a córrer i provar ritmes en els primers dies d'entrene
Ja es riureu volsaltres quan torne a aparéixer per ací la primera setmana d'agost per a lamentar-me, tot i que, segurament, em pillarà a Santander i no es farà tan pesada.
De moment, vos envie un amunt carinyós :love:
Seguim sumant i que el cos aguanti :smile:
Salut!
Seguim sumant i que el cos aguanti :smile:
Salut!
Curat, et veig ja embalat, eixa guardiola està començant a omplir-se de forma regular...
Curat a tota màquina
![]()
Curat a tota màquina
![]()
Dilluns que vé Setmana 1. Preparat per començar i amb moltes ganes :yes: