- Missatges: 1465
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
em dona 3:59:56 .. tindre que esprintar, collons !!! tot i aixo , ja firmo eh!! gracies aurelianPer ajudar-vos matar uns quants nervis pre-maratonians he desenvolupat una petita eina per fer prediccions par la marató de Barcelona fent us d'una regressió lineal simple (un mètode estadístic).
Tot aixó es molt enfocat a la marató de Barcelona perque te l'intencion de trouvar una relació entre els resultats de cursas molt especificas (la mitja de Barcelona í maratest) í el resultat de la marató.
locknet.ro/running/predicci%C3%B3n-marat...barcelona/index.html
Aquest model - com es el cas d'altres prediccions - te un error que es pot corregir descomptant uns 5-15 minuts del resultat predict, o sigui que amb un 1:19:20 en mitja, et retorna un 3:00 com predicció. D'aixo s'ha de descomptar uns 5 minuts.
Espero que us agradi, i molta sort diumenge!
em dona 3:59:56 .. tindre que esprintar, collons !!! tot i aixo , ja firmo eh!! gracies aurelian
Per ajudar-vos matar uns quants nervis pre-maratonians he desenvolupat una petita eina per fer prediccions par la marató de Barcelona fent us d'una regressió lineal simple (un mètode estadístic).
Tot aixó es molt enfocat a la marató de Barcelona perque te l'intencion de trouvar una relació entre els resultats de cursas molt especificas (la mitja de Barcelona í maratest) í el resultat de la marató.
Aquest model - com es el cas d'altres prediccions - te un error que es pot corregir descomptant uns 5-15 minuts del resultat predict, o sigui que amb un 1:19:20 en mitja, et retorna un 3:00 com predicció. D'aixo s'ha de descomptar uns 5 minuts.
Moltes gràcies crak :love:Bueno guapos...
Ha arribat l'hora![]()
![]()
Em feu molta enveja sana.
La feina està feta. Gaudiu la marató cada metre i cada segon. Per vosaltres i pels que no la podem/volem córrer.
Que tota la feina i els entrenaments donin el seu fruit diumenge.
Us desitjo el millor :love: i no us oblideu de fer les cròniques, que ens fareu viure la marató a nosaltres.
Sort!!! :yipi:
no, .. yo no me fio de aurelian :rofl: :rofl: :rofl:em dona 3:59:56 .. tindre que esprintar, collons !!! tot i aixo , ja firmo eh!! gracies aurelian
Pirelli, ya le has restado los 10 minutos?
Aurelian, impresionant!!!
A mi me da, después de la corrección y utilizando el resultado de Granollers que es la que hice a tope, 3:24:44
Mi objetivo es sub3:25. Ara toca confirmar-lo!!!
Curat si t'animes a la barqueta de 3h:15 avisam i remem junts!!! la meva 1 marató i la teva 20
Moltes gracies, la mitja no la vaig poder fer pq en vaig luxar un dit del peu, i dels 30km en vaig fer 27 pq el dit encara em feia molt mal... De otra manera en surt sub 3h25'Per ajudar-vos matar uns quants nervis pre-maratonians he desenvolupat una petita eina per fer prediccions par la marató de Barcelona fent us d'una regressió lineal simple (un mètode estadístic).
A mi tampoc m'ha agradat el que he vistaurelian, vaig posar 1:29:17 i em va dir 3h22:30.
Vaig tancar l'aplicació ràpidament![]()
Suerte a todos, ahora toca soltar los nervios y a correr como la habéis planificado
.
Yo os espero, a todos, una vez pasado el km 18, no hace falta que os paréis, no quiero ser el causante de que consigáis vuestro tiempocon que saludéis según pasáis ya vale :yes:,
Yo no podré hacer ningún gesto especial ya que las manos las tengo inutilizadas y ahora se suma que he perdido la voz por lo que no podré daros un grito de ánimo, pero pensar que en mi interior estré gritando como un loco y animándoos :love:
A por ella
Suerte a todos, ahora toca soltar los nervios y a correr como la habéis planificado
.
Yo os espero, a todos, una vez pasado el km 18, no hace falta que os paréis, no quiero ser el causante de que consigáis vuestro tiempocon que saludéis según pasáis ya vale :yes:,
Yo no podré hacer ningún gesto especial ya que las manos las tengo inutilizadas y ahora se suma que he perdido la voz por lo que no podré daros un grito de ánimo, pero pensar que en mi interior estré gritando como un loco y animándoos :love:
A por ella