- Missatges: 2919
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
tu este año toca ir el puebloAvui començo series d 2000, despres d Castelló. Jo crec q estic força recuperat.
series fetes 6x2000, ( 4,22-4,20 -4,17-4,15-4,11 i 4,10) molt b d sensacions i ritme cardíac.Avui començo series d 2000, despres d Castelló. Jo crec q estic força recuperat.
Vinga sherpa, fes-les amb el fre de ma, que només en mantenir la forma ja en tens prou :yes:
curat, fas el relleu de 6 a 7, no?. Fas més "curses" a les 24h?
I sí...probablement farem barqueta :he: :he:
[Ens veiem!!
series fetes 6x2000, ( 4,22-4,20 -4,17-4,15-4,11 i 4,10) molt b d sensacions i ritme cardíac.Avui començo series d 2000, despres d Castelló. Jo crec q estic força recuperat.
Vinga sherpa, fes-les amb el fre de ma, que només en mantenir la forma ja en tens prou :yes:
Dissabte 15km a 5,20 i diumenge 23km entre 5' i acaban a 4,30
Quin orgull fer barqueta amb el Curat i el Dennis a tarragona, si es respecta el quadricep, esta tocat abans d Castelló, intentare 3h05m
perdó per la desconnexió del fil...
curat: lo de la zona especial per a corredors no et puc dir però jo un any ho vaig deixar a un parking que hi havia per allà i al sortir em vaig haver d'esperar que acabés la Marató per poder sortir... :grrrrrr:
I lo dels dorsals, cap problema, cada any els he agafat el mateix diumenge
Me'n vaig a preparar per les 6h de Can Dragó :he:
D'una altra banda, possa que s'haurà de recollir el dorsal a la fira del corredor el dissabte. No diu res sobre poguer-lo recollir el mateix diumenge. Algú sap si també es podrà recollir el mateix diumenge? Fer 2 viatges a Tarraco anada i tornada doncs no venen massa de gust
sandmannn,
gràcies per la informació del pàrking i recollida de dorsal pel mateix diumenge
Com t'han anat les 6 hores?
D'una altra banda, possa que s'haurà de recollir el dorsal a la fira del corredor el dissabte. No diu res sobre poguer-lo recollir el mateix diumenge. Algú sap si també es podrà recollir el mateix diumenge? Fer 2 viatges a Tarraco anada i tornada doncs no venen massa de gust
Vaig enviar un correu a l'organització preguntant si es podrien recollir els dorsals el mateix diumenge: