- Missatges: 2919
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Curat, me'n alegro molt de veure que prepares novament una marató i tens continuitat en els entrenaments. Sembla que els mals de cap queden ja molt lluny.
Força a Salou. Estarem pendents del fil per saber com t'ha anat.
Avui ha caigut el 3r entrenament setmanal i això vol dir que amb la mitja de diumenge seran 4 dies i al voltant de 70km :yipi:
Ha estat un rodatge en progressió d'uns 14km, començant a 4'55 i acabant al voltant de 4'. La mitjana a 4'19" :smile:
Espero que aquest encigalament de rauxa no em passi factura diumenge a la mitja de Salou . Però que me quiten lo bailao. He disfrutat com un nan :yes: Salut!
Avui ha caigut el 3r entrenament setmanal i això vol dir que amb la mitja de diumenge seran 4 dies i al voltant de 70km :yipi:
Ha estat un rodatge en progressió d'uns 14km, començant a 4'55 i acabant al voltant de 4'. La mitjana a 4'19" :smile:
Espero que aquest encigalament de rauxa no em passi factura diumenge a la mitja de Salou . Però que me quiten lo bailao. He disfrutat com un nan :yes: Salut!
Amb 70 a la setmana tu ja fas grans coses! T'hi passaràs per les 24 hores?
Molt bé sherpaAvui 15km x muntanya ja casi recuperat, començo dilluns la preparacio,
Dennis a quin ritme vols fer la marato.
Ens saludarem doncs. Jo a les 17h recolliré el dorsal i li portaré un llibre a la G3mma. Després cap a casa, descans, sopar i tornem per la marató de mitjanit. Només 5 inscrits (l'Hernán crec que no corre).
Ens saludarem doncs. Jo a les 17h recolliré el dorsal i li portaré un llibre a la G3mma. Després cap a casa, descans, sopar i tornem per la marató de mitjanit. Només 5 inscrits (l'Hernán crec que no corre).
A veure si en lloc de correr la marató al teu ritme te la planteges amb estratègia. En funció dels altres. Pilles xapa segur i pots guanyar-la! :yes:
A veure si en lloc de correr la marató al teu ritme te la planteges amb estratègia. En funció dels altres. Pilles xapa segur i pots guanyar-la! :yes:
No vull interferir gaire en el fil però et responc. Prefereixo ser quart i fer 3h10' que no pas guanyar i fer 3h15'.
Ja he tornat d'Holanda!!
sherpa, no faré ni intentaré fer sub 3h. Intentaré fer la marató a 4'20÷4'24"/km. 3h03÷3h05.
El dijous vaig fer 20 ( :beurk:) sèries de 400m i vaig estar tot el dijous marejat i amb ganes de vomitar. Duríssim, encara que els ritmes no van anar tan ràpid com abans...degut als menjars una mica exagerats :grrrrrr: :grrrrrr:
Però el divendres tot el dia de tornada en cotxe 09h00 - 02h00 :oh:, i ahir tot el dia menjant amb un client de França i acabant fins a les 06:30 a Luz de Gas... avui només em puc arrosegar, així aquesta setmana 2 entrenaments i ara amb 3 quilos de més
Molt bé, que el fòrum s'està animant, amb tot tipus d'entrenaments :yipi:
Molt be curat aquest entreno te l'has copiat jeje. A veure si baixes de 1h27' jo crec que si