Moltes gràcies
jaume86, les teves paraules són molt

. La veritat és que la família és molt important per a mi en aquests reptes. Sense ells, no crec que els intenté ni tan sols :love:
Ja que tenim aquest post, volia comentar una anécdota deportiva. Com ja sabreu, a Chicago hi han molts clubs esportius:
Els amants del
beisbol viuen pels dos equips profesionals de la ciutat, els
Cubs de Chicago que juguen al Wrigley Field, el segon recinte de béisbol de las lligues majors més antic del país, i els
White Sox al U.S. Cellular Field.
Trobareu fervents aficionats al
futbol americà encoratjant als
Bears de Chicago, una de les franquícies originals del futbol americà professional, quan juguen a l'estadi Soldier Field, situat a la riba del llac.
Tant els
Bulls de Chicago, l'equip de
bàsquet, com els
Blackhawks de Chicago, l'equip d'
hoquei, juguen a l'estadi United Center de Near West Side.
Els
Fire de Chicago, l'equip de
futbol, juguen a l'estadi Toyota Park, a la ciutat veïna de Bridgeview, Illinois, i les
Sky de Chicago, l'equip de l'Associació Nacional de Bàsquet Femení (Women 's National Basketball Association,
WNBA), juguen a l'estadi Allstate Arena, a Rosemont, Illinois.
Mentre, nosaltres estàvem allà, vam percebre molt moviment pels Cubs. Per la ciutat és veia, i fins i tot un dia vam trobar-nos molt i molts aficcionats, per que hi havia partit. La veritat és que impressionava tant moviment per un esport com el beisbol, aquí poc conegut. Davant alló, una d'aquelles nits, a l'hotel, vaig fer les meves averiguacions sobre els Cubs i vaig quedar molt sorprés i alhora, vaig entendre el per que d'aquell moviment.Els Cubs portaven 108 anys !!!, sense guanyar, ni tan sols jugar les Séries Mundials, que vindria a ser com la final de la NBA en beisbol, i tot en gran part atribuït a una maledicció i a una cabra:
www.mundodeportivo.com/beisbol/20161023/...ion-de-la-cabra.html
Tal era la conya, que hi havia respecte a aquest equip, que en "Regreso al Futuro 2", especulaven amb aixó.
www.mundodeportivo.com/beisbol/20161103/...ion-de-la-cabra.html
Quina história. La veritat és que me he alegrat per la gentde Chicago i dels Cubs, per que ho vaig viure d'aprop aquells dies. Osti, aixó és fidelitat, per que 108 anys sense títols, no sé com s'aguantaria en aquestes contrades :mdr:. El que queda clar és que aquest més d'octubre passat sembla que ha estat una bona época per trencar males ratxes,

:yipi: