Zurich Marató de Barcelona (11-03-2018)

Zurich Marató de Barcelona (11-03-2018)

11 Mar 2018 23:28 #481 per Dennis Teuling (Associat/da)
Molt bona qualitat pinelli!! Moltes gràcies.

joregar, no m'estranya gens la teva marca, que estàs molt fort últimament. Llàstima del minutet, però segur que has fet tot lo possible. Boston is waiting for you!!

pere jcarpa, molt bona marca, de debò. Ets molt constant amb els temps de 2h50 baixos... sempre tan positiu!!

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Mar 2018 23:46 #482 per guissona (Associat/da)
Moltes felicitats a tots.

Els que heu fet marca, els que heu fet una marató brillant, els que heu acabat i, sobretot, els que us heu hagut de retirar.

La marató normalment posa cadascú al seu lloc però a vegades pot ser molt cruel.

Amunt i crits i cròniques en marxa ja!

Dennis, senzillament apostoflant, espectacular i sense paraules.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Mar 2018 23:52 #483 per wolves (Associat/da)
Deixo fotos del vostre pas pel NOSTRE avituallament.

drive.google.com/drive/folders/1aQM9olj-...JjJuKTGcPtZDnhj6Otep

Vagi bé!!

wolves

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Mar 2018 00:08 #484 per dani75 (Associat/da)
Hola, moltes felicitats a tots i totes.

Em consta que no ha estat un dia fàcil per còrrer.

Aqui us deixo els pastanaga en acció!

photos.app.goo.gl/s9JrOlVwPlvh3EOs1

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Mar 2018 01:37 - 12 Mar 2018 01:38 #485 per CarlesCat (Associat/da)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Mar 2018 01:37 - 12 Mar 2018 01:39 #486 per CarlesCat (Associat/da)
Algú em pot dir perquè no puc posar tots els enllaços? :angry: (aquí hauria d’haver aquell emoticón tant maco vermell empipat)
photos.app.goo.gl/nu3ulzJrtPqIaic52
photos.app.goo.gl/1oChyh03sFUDa9N52
photos.app.goo.gl/l49D5sIXFU4RZ2q82
photos.app.goo.gl/A0V1H5j8cNwTF4CJ2
photos.app.goo.gl/ozr1eja7o7zWmRa22

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Mar 2018 08:30 - 12 Mar 2018 08:33 #487 per Guillem Gandol (Associat/da)
Bon dia! Després de 7 edicions consecutives aquest cop vaig decidir a principis de desembre que em prendria un descans. Això de la paternitat i haver de fer feina extra ha resultat en una incomptatibilitat horària total per fer uns mínims entrenaments. Per fer-la patint moltíssim he preferit prendre'm un descans i crec que l'he encertat.

Igualment arriba el dia i no me n'he pogut estar de venir a veure's uns quants per impregnar-me del gran ambient d'una prova com aquesta a la teva ciutat i la veritat és que l'experiència ha estat molt diferent però super positiva!

Us he acompanyat a alguns de vosaltres uns kms i m'ho he passat molt bé. No tenia pensat fer-ho durant tanta estona la veritat... ahir a la tarda-vespre estava fet pols. Amb la tonteria vaig fer com uns 25Kms amunt i avall i havent corregut 1-2 cops per setmana 30-40min com a molt no em pensava poder seguir el ritme de gent com la barqueta de Jorfer!

--

Vaig trobar-me amb el Tiny i Pescallunes a l'alçada de psg gràcia amb valència. Tiny super fresc i content de com anava. Però a l'alçada del carrer Mallorca a 1Km aprox de la Meridiana es va trencar. Molèsties musculars :( El vaig acompanyar fins a l'inici de Meridiana caminant i allà vaig poder fer una cosa que algun cop estàs temptat de fer... :side: saltar de banda i estalviar-me la pujada cap amunt :whistle::whistle:

Pujant una mica al trot en direcció contrària i seguint la app he trobat al Jorfer. Per cert, la app oficial de la marató brutal per trobrar a companys. Super precisa! (sempre i quan els corredors mantinguin el ritme, clar...)

A alla he començat a acompanyar-los i vas tirant, tirant... i m'he trobat a les Glòries! :lol: Hem anat tapant el vent tot el que hem pogut i aportant mans per agafar algun avituallament extra que altre.

Realment per això, mentalment és un alleugiment el poder dir "bé... a aquí em quedo nois, agafo el metro" :lol: :lol:

A Glòries he tornat a baixar un xic al tram tram buscant el Sandymann per acompanyar-lo un trosset fins dalt de Glòries també. Anava concentradíssim amb al música i tirant super bé.

I aleshores quan ja estava disposat a agafar el metro per tirar cap a casa he anat caminant per la Meridiana el tros que passa per l'auditori i el TNC per arribar a Marina, he mirat de nou la app i veig que podia enganxar de nou la barqueta 3h20 del Jorfer i companyia i els he caçat de nou a l'alçada de Marina/Pujades. Anaven super bé després del tute del litoral! I res... m'he tornat a engrescar a ajudar-los en tot el que he pogut, fent una foto+mini video a l'arc de triomf inclòs (els quals adjunto),




i els he seguit fins Via Laietana/Psg Colom. A allà, un company que ara no recordo el nom, s'ha trencat i he estat animant-lo un minut. La barqueta de Jorfer ha seguit i ja impossible agafar-los de nou... a Colom un ja estava destrossat i incapaç d'afrontar la pujada del Paral·lel. Aquest cop si que he pillat metro a Drassanes i fins a Espanya ;) B)

He gaudit una estona veient com arribava gent i cap a casa en bus. Amb piles i moral ben carregades per de seguida que surtin les inscripcions per l'edició de 2019 apuntar-m'hi! :lol:

Espero haver-vos ajudat i donat ànims a tots amb els qui he compartit aquesta Marató per trams! Sou tots uns cracks!:great:

Marató: 3h37m45s (BCN11 - debut!)
Marató: 3h29m22s (BCN12)
Marató: 3h26m36s (BCN13)
10km: 41m20s (L'H Nocturna13)
Marató: 3h38m22s (BCN14)
Marató: 3h27m12s (BCN15)
Mitja:1h33m42s (BCN16)
Marató: 3h23m46s (BCN16)
10K: 41m01s (DIR G.Urbana 16)
Adjunts:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Mar 2018 09:31 #488 per profe (Associat/da)
Adjunts:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Mar 2018 09:59 #489 per Jordi (Associat/da)
Veient fotos veig el munt de gent que m'he deixat de seguir i els que anaven amb dorsals prestats; jeje, encara bó :sick: :silly:

Moltes gràcies per l'inici de cròniques, per les fotos i de moment especial menció en Dennis; espectacular no et pressionis i flueix a Empúries :P


Salut!
Jordi

* MMP *
3h24 37 Marató - 1h31 07 Mitja - 41:55 10km - 19:49 5km - 5:48 Milla - 3:19,50 1000m - 1:07,23 400m - 14,43 100m || 2h28 53 30km - 1h06 17 15km - 46:55 ECI
* Addicte a l'endorfina des del 18/08/2011 *
JRDi69 en STRAVA
Masses Límits

123

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Mar 2018 10:02 #490 per Guillem Puig Junyent (Visitant)
Bon dia!
No acostumo a escriure mai però penso que l'ocasió s'ho val, ja que voldria agrair la brutal companyia de la barqueta capitanejada per en Meep, on a més hem comptat amb el suport de dos companys seus que a partir del km 29 ens han cuidat com si fóssim atletes d'èlit (llàstima que no ho siguem). Només em sap greu no haver pogut seguir el ritme i haver-me de despenjar al 38, però ja he vist que això de la Marató va moooolt en serio, i que posa, generalment, a tothom a lloc. Al final van ser 3h09.23 molt ben regulats fins al 38, a partir d'allà va ser mantenir la compostura i avançar endavant enlloc d'enrere. Però bé, content per una 2a marató millorant la 1a de fa 7 anys, en més de 7 minuts.
Gràcies per la gran companyia durant tot el recorregut, i ja veig a venir que això de les maratons enganxa.

Guillem

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Mar 2018 10:33 #491 per Antirco (Associat/da)
Encara falten moooltes cròniques ¡¡¡¡

Darth Vader un sub 4 molt ven lluitat de menys a mes, a tu estilo, mai he tingut aquesta satisfacció
aurelian esperem crònica, el resultat a la teva línea, excel•lent i amb intel•ligència.
Dennis Teuling aprofita el gran moment de forma, felicitats.
Kurt sempre està el i si si, i el final el que conte es el que decidim fer al moment, gaudeix del que has fet, que val molt la pena, enhorabona.
RugbyMan felicitats per la marca, bona progressió, ens veiem a Montornès amb la banderola
jcarpa felicitats, un dels grans de la casa que no falla.
jaume86 brutal, segurament encara al núvol, ja explicaràs campió
joregar marcón i si sense entrenar-la específicament, ara cap a Boston.

Agraïments a els fotògrafs David, DIEGOLH, dani75, pinelli, CarlesCat

10 km 43:45 La llagosta
Mitja 1:34:20 Gavá
Marató 3:28:05 Bcn
6 h 57 Km.
24 h 157,8 Km.
Mm 82Km. 16h.42'

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Mar 2018 11:28 - 12 Mar 2018 11:32 #492 per Zguillez (Associat/da)
Hola a tots!
Primera marató finalitzada amb èxit en 4:13:13! Dic amb èxit perquè encara que l'objectiu primer era ferla amb un sub4h, al principi de la cursa amb els dubtes que tenia hagués firmat un sub4:30 ;)
Com a "anècdota" que al km 5 se'm va bloquejar el garmin, així que no sabia a quin ritme anava (un rellotge de 300 eurazos i hem deixa penjat en la meva primera marató, gràcies garmin!).
Per sort hem trobar amb uns correcats, @JosebaIB, @Sr.Door, @G3mma que anaven a ritme sub4 i els vaig anar seguint :)
Els vaig poder seguir el ritme fins al Km 30 on vaig haver d'afluixar perquè ja començava a anar fos.. I al Km 33 em va agafar una rampa a la cama, fins i tot el tram d'Arc de triomf el vaig haver de fer caminant uns 200 metres :(
Al començament de Via Laietana, una altra rampa i a partir d'aquí tot seguit a ritme més lent fins a la meta fent un sub4:15 ;)
Una molt bona experiència patint molt com a de ser, que segur que repetiré ;)


5k - 0:24:46 - Cursa popular de Calafell 2017
10k - 0:45:38 - Cross popular de Sants 2016
21k - 1:44:00 - Mitja Marató de Barcelona 2017
Adjunts:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Mar 2018 11:36 #493 per jcarpa (Visitant)
Annexo video resum per qui el vulgui veure. No se si l'havieu posat ja, i si es que si, perdoneu:

video resum marató al Esport 3Video marato resum TV3

Qui fa el q pot no esta obligat a més!!!
Carpe diem!
MMPs:
10 Qm's: 37'20" Bombers05/ 36'29" La Sagrera09
Mitja  : 1h 20'55" Tarragona98/ 1h20'23" Granollers08/ 1h 19'17" Salou08/ 1h19'16" Reus10
Marató : 2H 50'12" Donosti06/ 2H 49' 39" Benidorm07/ 2h...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Mar 2018 12:24 #494 per Antirco (Associat/da)

Zguillez va escriure: Hola a tots!
Com a "anècdota" que al km 5 se'm va bloquejar el garmin, així que no sabia a quin ritme anava (un rellotge de 300 eurazos i hem deixa penjat en la meva primera marató, gràcies garmin!).


Jo a vegades en porto tres ¡¡¡
El bo, un altre similar però ja esta vell per si falla el bo i un tercer molt baratet que nomes es crono, que aquest mai falla.
El bo amb els nervis de la sortida i amb tants rellotges per posar el start vaig prémer el boto que no era, i sen van des contar 300 metres fins que en vaig donar conta, el suplent es va apagar al poc de començar, o sigui un desastre. Però al final amb una marató el millor es mirar l’hora ja que normalment els gps et poden marcar fins i tot 43 km.

10 km 43:45 La llagosta
Mitja 1:34:20 Gavá
Marató 3:28:05 Bcn
6 h 57 Km.
24 h 157,8 Km.
Mm 82Km. 16h.42'

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Mar 2018 13:50 #495 per dELURIAN (Visitant)
Crec...nose si es cosa meva...que aquesta marato e vist mes gent als carrers animant...i gracies a ells que vaig acabar.
Vaig sortir amb l objectiu d atrapar les llebres de 3.45...cosa que no enteng com surten tots juntets devant d tot...i tal com arrenquem desapareixen...crec k s haurien de repartir a lo llarg..perke vaig trigar 5kms a agafarlos apretant per el carrer d sants!!!!...pasem el camp nou i ganes d pixar....toooorna a perdre les llebres i recuperar fins al 10...un cop atrapades...caram em sento be i e decidit donaro tot fins petar...aixo venia a fer i aixo vaig fer .....una cursa brutal fins al 20i poc k ja vaig notar k no aniria massa estona mes tot lo rapid k anava...i tot i aixo vaig gairebe anar igual fins al 35....d aqui al 39...baixar un pel el ritme i seguir...del 39 al 42 entre caminar i parar amb les cames completament acabades!!!!! I tot i aixi vaig fer marca!!!!!! Aixi k ara estic encigalat en k la puc baixar i molt mes del que pensava!!!!repte 2019...destroçar akesta marca!!!!
3.48.07 9 minuts menys i destroçat...l any vinent penso anar a per un 3.30 com a moltissim....treballare per a baixarla mes si puc!!!!!

Un plaer retrobar tant correcat!!!!!
Y gracies com sempre a avitualladors i fotografs!!!!!
I en especial akest any al publik k em va ajudar a pujar pel paralel quan gairebe no podia ni caminar!!!!! Bravo!!!!

qUINA cULPA eN tENEN eLLS dELS nOSTRES eRRORS?

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Mar 2018 15:29 - 12 Mar 2018 19:18 #496 per esquimal (Associat/da)
Quizás el objetivo inicial del sub-3 era demasiado ambicioso, o quizás no. Los entrenamientos habían salido bien, el test de la mitja y el maratest también, así que había que intentarlo sí o sí, no quedaba otra opción y no quería quedarme con la duda de si sería capaz.

Han sido 14 semanas durísimas entrenando con los compañeros del Club Esportiu Mediterrani, unas fieras que han sacado lo mejor de mí y han llevado mi cuerpo al límite.

14 semanas en las que he echado mucho, muchísimo de menos a mis compañeras de entreno habituales Carolineta y Veronicrack. No se pueden llegar a imaginar hasta qué punto.

Habíamos salido un pequeño grupo compacto con Jaume86, Dabit, Xavi_Nad, Mackice, Dani, (perdón si me dejo a alguien)(Guissona se nos unió en el 10 para tirar de nosotros) con la idea de intentar las 3 horas. Salida rápida y sin saber cómo ya estamos en el km 5. Aflojamos un poco para subir la Diagonal y cuando me quiero dar cuenta ya estamos en el 10. Madre mía, qué rápido se me están pasando los km.

Xavi_Nad va un poco adelantado y Dabit por detrás ya que no acaba de encontrarse cómodo desde que hemos empezado. Dani comenta que tiene molestias y los peores augurios se confirman más adelante cuando tiene que abandonar. Al llegar al km25 el grupo se ha reducido a sólo 4 miembros y llevamos ya dos parciales de 5k clavando 21 minutos exactos. Guissona y Jaume86 van como motos, Mackice les sigue y yo voy haciendo lo que puedo.

14 semanas para jugárselo todo a una carta (la señora maratón es así de caprichosa), y en el km35 se acabó la gasolina. Vino el tío del mazo, el de la llave inglesa y el de la caja de herramientas completa. Llega Dabit y me uno a él pero no puedo aguantar el ritmo y le digo que tire solo.

El objetivo final y que justificaba todo el sacrificio no era el sub-3. Barcelona no era el fin si no un medio. Había que tirar de experiencia y dejarse el alma para cruzar meta antes de las 3h10 y se consiguió aunque los últimos 7km fueron una agonía. Sobre la línea de meta se me subieron los isquios pero ahí estaba Dabit dispuesto al rescate. Allí está Aurelian que está de subidón y dice que se viene de viaje a quitarse la espinita de la otra vez.

3:06:17 Virtualmente Boston Qualifier. Todo un orgullo para cualquier persona que se considere maratoniano. Hachazo de más de 11 minutos a mi antigua marca conseguida en Valencia en 2016.
En septiembre vendrá la confirmación de la organización de si estoy dentro. Según mi baremo de edad nunca nadie con un 3:10 se ha quedado fuera así que debería ser marca suficiente.

Volveré a intentarlo más pronto que tarde, de eso no tengo duda, porque aunque el cementerio esté lleno, el mundo es de los valientes.


5 Km -> 18:31 -> Cavalcada de Reis Cornellà 2017
10 Km -> 38:47 -> Nassos 2017
Mitja -> 1:23:58 -> Barcelona 2018
Marató -> 3:06:17 -> Barcelona  2018

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Mar 2018 15:33 #497 per Dennis Teuling (Associat/da)
Wolves, Dani75, Carles.cat Moltíssimes gràcies per les fotos!!!

Els corredors solitaris, que no tenim la sort de haver pogut guanyar a les nostres parelles (:angry: :unsure: :dry: :huh:) per vindre a veure'ns córrer... doncs depenem totalment de vosaltres per tenir unes imatges de les nostres curses.
Sou molt, molt importants!!! Gràcies!!

Gràcies per les felicitacions, i a la espera de més cròniques!!

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Mar 2018 16:01 #498 per Ramon_B (Associat/da)
Marató de Barcelona al sac, com que era la segona de la meva vida i he rebaixat en 8'33'' la del 2014 MMP als 63 anys !!!
He anat força bé tota la prova fent a la segona mitja 1'36'' menys que a la primera. Temps final 4h06'17'' a ritme de 5'51''/Qm. No podia acabar millor la meva cursa 500.

Gràcies als voluntaris, animadors i fotògrafs.

Han estat 14 dures setmanes d'entrenament i mes de 700 Qm's però pel resultat final ha valgut la pena.


689 Curses , 280 deumils / 42 Mitges / 3 Maratons
rbeltra.blogspot.com
Adjunts:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Mar 2018 18:19 #499 per RugbyMan (Associat/da)
Be encara en un núvol vull abans de res donar les gràcies a la gent que te gran part de culpa de que jo avui estigui així i fent la crònica de la meva Marató, tot i que no soc molt donat a fer cròniques, i son la meva llebre particular i àngel de la guarda Jorfer, el meu estímul q no em va deixar defallir des de el 30 fins a meta Stelvio, la llebre “passava per allà però ja que soc a remar com el primer”, Guillem Gandol i per posar la cirereta el meu autobús al Paral·lel Rafa Barrachina. Sense oblidar-me’n dels companys que es van quedar pel recorregut i especialment al TociBDN i en Joan33.


Ara ja posats en farina, he de dir que tothom diu que la marató son 16 setmanes però per mi comença molt abans. Portava uns anys que per motius musculars sempre unes setmanes abans de la Marató tenia que abandonar. Aquest any em proposo tornar a agafar constància i preparar una marató amb seny i el dia D poder estar-hi a la línia de sortida i baixar la meva marca de 3:36:42 cosa q semblava pels experts que era bufar i fer ampolles. Torno de l’estiu passat de quilos (desavantatges de tindre la família al Nord on els agrada molt menjar i part al Sud on els hi agrada molt beure). Primers comentaris sobre el meu físic que m’esperonen mes...aquest any si.

Tornem al grup dels JBs i sembla que tot i tindre q viatjar cada es per imperatiu laboral, els entrenos comencen a sortir. Sembla q aquest any si baixem per fi de 3:30. I arriben els primers test...la Mitja de Sitges i que canvia radicalment la meva planificació. Jo com es la primera li dic a una molt bona amiga dintre de Corredors que li faig de llebre per baixar de 1:38 i baixa amb es creus...però el meu veí i millor amic Jorfer té una estrebada als Isquios i té que afluixar el ritme de preparació. Ell té que re planificar i com baixa el ritme em mira i em diu “aquest any baixem de 3:30”. Jo dic collons m’ha tocat la grossa, però en quina mala hora m’ho va dir. El ritme de 3:30 passa de sobte a 3:25h per que diu q vaig sobrat (Pitoniso Jorfer). Arriba el segon test Santa Coloma i baixem de 1:35h i en Jordi fa re-Planning ja veu clar el sub 3:25...malament anem. Comencem a fer molts entrenos junts per Castelldefels i en companyia sempre es fàcil i cada entreno em baixa el temps objectiu ...ja estem en 3:20 patint. Mitja de BCN i test de Marató...... 1:32:15 i en un núvol. Per variar en Jordi, q comença a recuperar dels Isquios diu que tenim q anar a per totes....3:17h. Jo començava amb 3:30 i en uns mesos en veig sense menjar-ho amb 3:17.


Soc conscient que estic per poder apropar-me’n al 3:20 però pel 3:17 amb el meu típet de etíop ho tindrem fomut....però com em va comentar un altre referent a la casa “qui no arrisca no pisca”. Total que aquesta ha sigut l’evolució pre marató.

I arribem al dia D. Hem quedat l’Escamot Castelldefels per baixar tots junts en cotxe i de camí al Café matutí compartim nervis i anècdotes amb el Xarlie1 , que debuta a la marató, en Jorfer amb el seny del que ja sap de que va tot això i en Francesc Morilla que amb la seva ironia i bon humor ens fa treure els nervis previs. Allà ens trobarem amb el 4rt mosqueter en Jaume86 que també té molta culpa d'aquesta preparació. Cafetó amb un fotiment de companys al bar de rigor i cap a la foto. Dona goig i es té q repetir varies vegades per que no para d’arribar gent.

Al foro es munta una barqueta de luxe amb llebres veteranes i molts “inconscients” amb l’ il·lusió d’un nen per fer-la grossa. Ja tenia una mala experiència d’altre Marató que anàvem amb barqueta i no els vaig veure per entrar al calaix, així que m’agafo com una caparra a la meva llebre. Entrem al Calaix Blau i comença a arribar la gent...dona goig i estem quasi tots de la barqueta original:

Sub 3h17' (ritme 4:40/km): Rugbyman, Ignasi65, AnRoL58, TociBdn, Anfeca, Camiseta?, Camiseta?2, Jorfer(1438), danili, Joan33, koose, JIMIXBCN quicu111, Stelvio (a partir de km.25)

No veiem a l’Ignasi65, sabem pel Carlos Camiseta? Que el seu germà Jesús Camiseta2? No ve des de l’inici. En Anrol58 surt una mica a la nostre esquerra...la resta som tots. Jo tenia planificada la cursa com 8 series de 5kms mes el Paral·lel així q decideixo seguir al Jorfer i fer laps cada 5 (temps de pas 23’20” pel sub 3:17h). Sé que en Jordi es un rellotge Suïs i no em farà falta mirar el crono. Sona la musica i comencem.

1er parcial 0-5km (parcial 24’01”)

Havíem parlat de fer els primers kilòmetres fins a arribar al Princesa Sofia una mica mes lents i al km 12 ser ja en temps. Sortim tots en grup i de seguida en Jorfer i en Anfeca lideren el grup i posen seny. Com hem parlat surt una mica mes lent. Tot controlat. Jo només em preocupo de tindre al costat al Jorfer.

2on parcial 5-10 km (parcial 23’25”)

Aquí ja comencem a recuperar el ritme i el passem quasi clavat. Ja em passat les primeres pujades i tenim un circuit favorable . Jo segueixo escoltat pel Jorfer, TociBdn i en Joan33. En Anfeca tira uns metres per davant i en Jorfer ja ho vaticina: "s’està equivocant i ja ho agafarem mes endavant”. Jo vaig en volandes i no em deixen fer cap esforç l’aigua i els gots de powerade apareixen a les meves mans per art de màgia. El grup sembla que ja s’ha estirat i no estem tots però no se quants venen darrera. Segur que el Koose encara aguanta per que el veig de reüll.

3er parcial 10-15km (parcial 22’58”)

Tal com ha dit en Jorfer ja som en temps, però ja em patit moltes baixes. En Joan33 ha parat a saludar a la família a Passeig de Gràcia i només veig al TociBdn i a en Jordi. En Koose aguanta encara però em sembla q uns metres per darrera

4rt Parcial 15-20km (parcial 22’55”)

Estem a la Meridiana i ja es comença a despenjar en TociBdn. Ens quedem solets per lo que em comenta en Jorfer. Aquí ja es comença a notar l’aire de costat i em començo a mentalitzar de lo que vindrà al litoral i anem en grup molt reduït.

5é parcial 20-25km (parcial 23’16”)

Passem la mitja mes o menys en lo que havíem pactat i de sobte tenim l’ incorporació inesperada d’en Guillem Gandol. Diu que ens acompanya una mica i en Jorfer li demana fins al 25 que mes o menys on esperem al Stelvio i així ens tapa una mica l’aire. Ens porta a ritme fins la baixada de Prim i a la diagonal es despenja. Ens ha vingut de conya la seva companyia.

6é parcial 25- 30km (23’50”)

I arribem a la Diagonal. La pujada se’m fa eterna i a mitja pujada veiem al Anfeca amb el Cachirulo que s’ha enganxat amb ell cap a km 24. Sembla que no va molt bé i l’agafem quasi al gir de la Torre Agbar. Anem junts però el Cachirulo ens diu que seguim al nostre ritme que ell es queda amb el Anfeca (té objectiu de garantí el 3:25 per Boston em sembla). I arribant al 30km surt el Stelvio per ajudar-nos fins al final.

7é parcial 30-35 km (parcial 24’22”)
Les cames ja no van fresques i comença a veure que el sub 3:17h ja no podrà ser. Li comento al Jorfer i em diu que tenim q defensar el 3:20h. Arribem al Litoral comença a entrar l’aire i no hi ha grups grans on poder amagar-te’n. El Stelvio es posa davant amb en Jordi i jo intento anar tapat però m’entra de costat i no sempre es possible. Em poso en mode patidor e intentar perdre lo menys possible. Cap al Km 33 veiem al Pinelli31 que ens esperona i em recorda cites futures q tenim pendents. Mersi crack. Aquí ja començo a notar els Isquios i els bessons una mica durets..però ja portem 35kms com em recorda el Stelvio. Aqui pujant per Marina agafem a l'Ignasi65 que sembla q va amb rampes i s'ha parat a demanar reflex. Peró s'enganxa amb nosaltres

8è parcial 35-40km (parcial 25’11”)

Aquí ja hem perdut tota possibilitat de defensar el 3:17h i segons els càlculs d’en Jorfer ens anirem a 3:22h. No m’ho puc creure la pujada de Marina i l’arc del triomf m’han fet mal però no vull fer-li perdre el temps al Jorfer. Sé que ell ha sacrificat altres marques mes optimistes per portar-me’n avui així que ens posem en mode patidor i apretem dents i a recuperar segons. El xute d'adrenalina i bon rotllo del nostre avituallament ens dona una ultima empenta i enfilem Via Laietana. Aqui pasem al Manu1.1 que no va bé i al Hurtaga que ja camina. El Stelvio encara tira de nosaltres i em fa pensar en positiu

Bonus track 1 Km 40-41 km (4’45 de Garmin)

I quan pensàvem q ja ho teníem tot perdut ens surt del no res en Rafa Barrachina que estava esperant amb el Tiburon Huertas i la CarolEmOl fent fotos una mica abans del Paral.lel. Ens diu va nois que os acompanyo el Paral·lel. Aquí si q ja no es puc defraudar i em poso a tirar com un kbró darrera d’ells i donant-lo tot. No podem perdre el 3:20. De vegades fins i tot toco al Stelvio a les cames lo que li fa incrementar el ritme. Ja no miro a cap lloc, només l’esquena del Stelvio i en Rafa que ens van obrint pas. Sé que en Jordi es al meu costat com ha fet els 40 kms anteriors.

Bonus track 2 Km 41-42 km (4’40 de Garmin)

Seguim amb velocitat de creuer i avançant un fotiment de gent. Quasi a dalt del Paral·lel veig al mister i alguns companys però només vull mirar cap endavant que ja veig el gir de Maria Cristina i sé que tinc al Jordi al costat.

Hora de recollir el premi...últims 195m. (45” de Garmin)

En Rafa s’acomiada (no t’ho vaig poder dir però mersi per netejar el camí i fer-me’n neta la pujada) i el Stelvio em diu “ara a gaudir...a tope”. Miro al costat i veig a en Jorfer i penso que ja no podem guardar res. Veig que no puc defensar el sub 3:20h però minimitzarem les pèrdues. Faig un últim canvi de ritme i no miro si em segueix....a meta veig que no ho ha pogut fer i m’emprenyo amb mi mateix. Paro el crono i 3:20:07.....he baixat mes de 16’ 30” la meva anterior marca.

Em giro i allà es en Jordi, mes content quasi que jo amb la marca. Ens abracem i encara no m’ho crec. De sobte apareix del no res el nostre Jaume86 que ja sabíem que havia fet un marcote per que anem junts a les curses i ens l’havíem creuat a la Meridiana i feia goig veure’l. Ens abracem els tres...comencen a arribar la resta de companys de la barqueta i d’altres companys de Corredors.

Per fi m’ha sortit la marató somiada i la gran culpa la tenen en Jorfer i en Jaume86 per fer creure’m que era possible. L’únic punt negatiu del dia es començar a enterar-nos per companys de retirades d’altres companys per problemes físics, ensopegades i altres motius. No tenim noticies del nostre Charlie i l’esperem per abraçar-nos amb ell però no arriba. Ens esperem lo pitjor ja que no arriba en temps i en Ramon SrDoor ens diu que ha tingut que parar per mal de panxa.

Anem cap al cotxe però l’aplicació ha dit que amb un parell ha acabat la seva primera Marató...ja es MARATONIÀ.

No vull tancar aquest totxo sense agrair una vegada mes a tos els que per una cosa o un altre no correu peró matineu com el que mes per ajudar als companys acompanyant-los una part o tota la marató, els q aneu només a donar anims o fer fotos que després agraïm de tot cor. Ja que com ha dit el Dennis no sempre es fàcil enganyar a la parella per que baixí a inmortalitzar els nostres moments de patiment.

Una vegada mes....orgullos de ser "pastanaga" i de tots vosaltres. Ara a canviar la meva signatura que una marca ja es 'old fashioned".

5000: 19'01" (Relleu 24h de Can Dragò 2014)
10km: 41'31" Bombers 2018 41'09" El Vendrell 2019
Behobia: 1:31:43 (2012)
21km: 1:31:05h (El Prat 219) 1:27:59 (Sitges 2020)
30km: 2:27:57h (Maratest 2013)
Maratò: 03:36:49h (BCN 2013) 03:20:07 (BCN 2018)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Mar 2018 19:45 #500 per JIMIXBCN (Associat/da)
Hola,

Porto uns quants anys corrent però encara no he apres a correr una marato. Quan no es per una cosa , es per una altre, pero encara no m' ha sortit una marato equilibrada, doncs sempre perdo temps a la segona part. I mira que ho he escoltat i llegit moltes vegades...I ahir va ser pel ritme escollit, massa ràpid, massa ambiciós que tambe vaig fer gasosa. Sovint es pren com a referencia del que es pot fer en una marato, la mitja que hagis fet ràpid un mes abans. Doncs si no has preparat molt be la marato, no et servirà de gaire, com es el meu cas :S . Vaig pensar que si vaig fer la mitja de Bcn quasi igual que companys com Jorfer i Rugbyman etc en 1:32 i pico, podria fer amb ells la marato; però si després trigo 12 minuts més que ells, serà per algun motiu i en aquest cas suposo que es la falta de volum. I era conscient, pero, em vaig arriscar i no ha sortit be.

Vaig sortir amb la barqueta del sub 3:17 i ja cap a la diagonal anant a 4.45 notava que suava massa i masses pulsacions. A les arenes anant a 4:30 ja vaig canviar el xip perque sino petaria i em vaig estabilitzar en ritmes a +-5 , tambe amb molesties musculars al cuadriceps que no ajudaven a correr més rapid pero vaig anar fent. Pensant en baixar de 3:30 adapto el ritme pero veig que sera dificil anant sol, i al litoral i a l' Arc de Trionf noto que ja estic proper al limit, l' avituallament correcat ajuda a rebifar i la baixada fins correus també ajuda; despres toca apretar les dents al paralel fins a meta per fer 3:31:53 que em deixan satisfet per haver lluitat fort la marato pero amb una mica de mal gust per la mala estrategia, doncs si hagues sortit mes lent, potser, hauria baixat de 3:30 i hagues fet marca.

Ho intentaré en un futur.

Gracies pel anims i fotos :great:

20:56 - 42:05 - 1:32:49 - 3:29:38 - 12:17:27

run tri bici trail btt swim

Please Entra or Crear compte to join the conversation.