Zurich Marató de Barcelona (11-03-2018)

Zurich Marató de Barcelona (11-03-2018)

12 Mar 2018 19:45 #501 per No Surrender (Associat/da)
Enhorabona a tots!!! Als que heu acabat, als que heu fet marca, als que heu gaudit i patit una Marató més, als que s'estrenaven...i ànims als que heu hagut de plegar o bé ja decidireu no sortir!!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Mar 2018 20:50 #502 per sandmannn (Associat/da)
Una altra Marató de BCN a la saca... aquest any amb pitjor temps que el any passat, però això és el de menys.

Sempre he dit que lo de anar a pel sub 3h:30 de nou era totalment irreal, i que estaria més a prop dels 3h 35.

No té gaire història aquesta Marató ja que desde el pas per la mitja ja em notava que avui no seria el dia i em notava molt carregat de cames.
Varem sortir els 3 mosqueteros (Pescallunes, Tiny i servidora) i varem quadrar els ritmes, inclús una mica més ràpid ja que, per ser "pujada" els 1ers kms, crec que els parcials haurien de haver sigut a un ritme més lents. Al Pg de Gràcia se'ns afegeix en Guillem Gandol que ens acompanya uns metres. De fet es posa a xerrar amb en Tiny i ja no el torno a veure. En Pere em diu que s'havia parat a saludar a la family però a la meridiana tornem a veure a en Lluís però caminant i dient que s'ha trencat, una llàstima. Espero que no sigui res company
Continuem en Pere i jo però ja li dic que vaig carrgadet i que si vol tirar que tiri, anem fent la goma +/- fins al gir per agafar la Diagonal i allà ja sí que el deixo anar i perdo pistonada.
El garrot em ve al km35 on haig de parar a tirar-me una ampolla a sobre (ja portava temps patint la calor, per mí molta). A partir d'allà perdo una minutada, per entrar finalment en 3h 44'.

41na marató a la butxaca i a pensar a la propera :)

No dono noms per no deixar-me a cap, però moltes gràcies als que un any més ens hem creuat abans, durant o després de la Marató i als fotògrafs per deixar un bon record (i gratis!)

I si no heu assolit els objectius, no us preocupeu que ahir no va ser el millor dia per fer-ho. Ja n'hi haurà una altra per intentar-ho

10000: 43' 04''                  La Llagosta 2017
21097: 1h 36' 20"              El Prat 2016
42195: 3h 30' 00''                València 2017
6h: 59,430 km's (58,510?)    Martorell 2017
12h: 89,302 km's              Can Dragó 2016

12 Mar 2018 21:06 #503 per Jorfer (Associat/da)
Tinc molt pendent de llegir però m'han dit que Rugbyman ha fet la crònica i he apartat les notes per una mica de lectura.

M'has emocionat, cabrit amb les teves paraules. Porto cinquanta-tres maratons i aquesta la poso en el top-5 en quan a satisfacció per com ha anat tot plegat: les setmanes d'entrenament, la planificació de la cursa, l'estratègia i tàctica empleada, les llebres previstes i espontànies que ens hem trobat pel camí, el públic animant, i la recompensa trobada amb un gran marcote en un dia no molt bo per a fer grans marques. Sincerament, en algun moment he pensat que els isquios no em deixarien acabar la marató però els meus salvadors d'aquesta marató (Raúl Martínez i Xevifisio) que discretament m'han passat solucions per a treballar aquesta musculatura, m'han permet acabar amb gran satisfacció la feina tant agraïda quan ho fas bé de llebre d'un becari generós que tenim a la casa i que fa mooooolt per tothom.

Tu mereixes Òscar, tu mereixes.

Continuem.

12 Mar 2018 21:08 #504 per grimi (Associat/da)
Enhorabona companys a tots els que heu corregut, a tots els que heu fet MMP, a tots els que heu posat una marató mes a la saca, i a tots els que per algun motiu no heu pogut complir el vostre somni d'acabar-la!
Enhrabona corredors
salut i cames!!
grimi

Millor temps marato: 02:59:08
Lloc i Any: Barcelona 2016

Millor temps Mitja marato: 01:24:02
Lloc i Any 21: Granollers 2016

Millor temps 10km: 00:38:12
Lloc i Any 10: 10k Empuries 2014

10 Maratons al Sac (6 asfalt i 4 muntanya)
De moment cap abandonament :-)

12 Mar 2018 21:24 #505 per danili (Associat/da)
Moltes gràcies als animadors, voluntaris dels avituallaments, fotògrafs... Ahir vaig veure molta gent al llarg del recorregut. No recordo cap zona solitària.

La barqueta de a 4:40 tenia molta il·lusió però no va anar del tot bé. Més o menys es va fer un bon paper i diria que tothom la va acabar (que pels què érem, 16, ja és molt). El dia potser no va ser ideal però no considero que fos dolent. Tampoc recordo que bufés vent excepte al gir de Diagonal amb Taulat.

Jo feia molt que no corria cap marató. Tampoc no faig curses. M'entreno i prou, amb ritmes i distància podem dir adequats, però enguany no ha estat el millor any per preparar-la per tot el que comporta l'atenció a la meva parella que, com alguns ja sabeu, pateix d'un càncer. Malgrat que vaig sortir prudent, crec que no anava al 100%, i vaig desistir de seguir el gran grup fil per randa. Tant que el pas de la meva mitja van ser uns còmodes 1:41. Pensava que podia doblar perfectament però a partir del 24 i uns quilòmetres després vaig fer una llufa monumental. I em sap greu per l'experiència que tinc (era la meva 23a marató) i perquè a casa ho volia fer bé. Sense excessos, simplement fer la marató de principi a final a un ritme constant i que no fos de passeig. Crec que vaig fer un rècord. Un quilòmetre a més de set minuts del 41 al 42. És clar, feia pujada!

M'ho vaig passar molt bé. I m'he alegrat molt dels companys que han fet marca o molt bona marca. I si no, penseu que cascar-se 42 seguits és d'una fortalesa envejable. Som grans.

Diria que ahir van córrer molt poques correcates. És així?

21097 1:22:43 (Vilanova 1994 i Mollerussa 2005)
42195 2:59:56 (Donosti 2005)

'Feminitat, Esport, Cultura - Pioneres de l'atletisme català: 1921-1938'
Comandes: feminitatesportcultura.plisweb.com/3/comandes

12 Mar 2018 22:53 #506 per Dennis Teuling (Associat/da)
Doncs sí danili, sembla que hi havia poques dones/noies Correcates corrents!
Per sort, sí moltes Correcates animant.
Suposo que el teu cos, mogut per la ment, tampoc estava 100% amb el que tens a casa... Que primer lo primer, i que es recuperi aviat la teva parella :kiss:

Sandmann, en el teu estil... mai fins al límit, però segur que no acabaràs el mes sense fer-ne una altra. I sempre finisher!!

JimiXBCN, segurament hauries fet marca si hagués fet la primera mitja més tranquil. I sé de que parles, doncs he fet moltes gasoses. Mai a una cursa 10K, mai a una mitja, però una marató són paraules majors. Has de pensar que el Rugbyman ha fet setmanes amb 7 entrenaments... ha fet molts quilòmetres les últimes setmanes, i amb una constància envidiable. Els que fem menys kms encara podem fer bones mitges, però perquè surti bé una marató s'ha de treballar de debò. La propera segur sub 3h20 amb diferència.

profe, veig que ja tenim el proper candidat per a la entrevista? L'AlberC "Final Feliç" :huh: :dry:

Guillem Puig, gran cursa, i llàstima dels últims kms. Et vaig passar al Paral·lel i et vaig donar ànims però no podies més. Gran barqueta meep que vaig poder veure a uns centenars de metres davant meu.

Zguillez, El mateix temps que la meva primera marató.. que sembla fàcil això de la marató però a la primera l'home del mazo no té pietat. Fins i tot el teu Garmin de 300 no hi estava preparat. El meu FR235 sense cap problema, i no penso anar amb 2 rellotges. Potser si fos llebre, però en general són molt precisos i fiables.

dELURIAN, la propera destroçaràs la marca segur!! No sé si 3h30, però molt per sota de les 3h45!

esquimal, portes una progressió brutal, i qualsevol altre estaria molt i molt content amb una millora de 11'.
Amb 3h06 tens Boston esperant-te, tranquil!! Gran marca, tot i que probablement en breu sí baixaràs de les 3h.
Les 14 setmanes duríssimes d'entrenaments et serviran segur per a la propera.

Ramon_B, el dissabte el Biel i jo estàvem parlant de tu. Gran marca als 63 anys. Sembla mentida que pots fer marca quan... ets una mica menys jove ;)
500 curses, quin exit!!! No esperis 500 curses més per fer la propera marató, ehh!

jcarpa, moltes gràcies! Ara vaig a mirar el vídeo de TV3!!

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

12 Mar 2018 23:17 #507 per Dennis Teuling (Associat/da)

RugbyMan va escriure: Be encara en un núvol vull abans de res donar les gràcies a la gent que te gran part de culpa de que jo avui estigui així i fent la crònica de la meva Marató, tot i que no soc molt donat a fer cròniques.

Soc conscient que estic per poder apropar-me’n al 3:20 però pel 3:17 amb el meu típet de etíop ho tindrem fomut...

Jo vaig en volandes i no em deixen fer cap esforç l’aigua i els gots de powerade apareixen a les meves mans per art de màgia.

Ara a canviar la meva signatura que una marca ja es 'old fashioned".

Aaahh, sí.... el RugbyMan també hi era B)

Amic meu, fa 5 mesos (quan cada mamella teva pesava mitja tona ), ningú no es podia imaginar que ahir fessis el que vas fer. Has treballat de debò, sempre acompanyat pel gran amic jorfer, i amb una voluntat de ferro.
Tot i ser el Correcat més catxondo, t'ho has pres amb molta serietat, i ho has clavat.
T'ho mereixes, i molt, i n'estic molt orgullós i content per aquest "marcón" de 3h20, més de 16 minuts!!, com també ho estic de poder entrenar cada dijous amb tu!! (espero que això no canviï ara que ets mig-professional).

Dius que no ets molt donat a fer cròniques, però vas fer una crònica brutal, amb un nivell que correspon amb la marató que vas fer.

Gran frase que vas posar, que diu molt dels teus companys, que t'estimen perquè tu et fas estimar:
Jo vaig en volandes i no em deixen fer cap esforç l’aigua i els gots de powerade apareixen a les meves mans per art de màgia.
Si ajudes a la gent, algún dia tens la recompensa.

A gaudir del repte aconseguit, i ens veiem a Empúries, marató on aquest any sí ens veurem molts Correcats i cates :great: :great:

13 Mar 2018 09:28 #508 per Dabit (Associat/da)
Bon dia,

Un altre any que ens posem a seguir la línia blava... i és possible que per sensacions sigui la pitjor de totes les maratons que he disputat. La idea era arribar amb cames per sub2h55' i córrer 'gaudint' per un 2h59' (i si al final em motivés, doncs fotre un mica de gas) junt amb una barqueta kamikaze que feia goig: DaniPons, Jaume86, OscarBolo, Jordi, McKenzie, Esquimal. Una pena gran la baixa d'última hora del Carlos Huertas (la pròxima segur que serà nostre). A més sabia que teníem l'ajuda del Mario (gràcies, company), i les llebres oficials capitanejades per Ptarditti i Joan3 com a pla B. Confiança total i molt bones cames, encara que quasi tot l'entrenament es va fer per muntanya, dues setmanes dolentes amb dolors musculars, i que l'única prova de test va ser la Maratest (que em va anar de conya).

No us negaré que estic bastant decebut de com em va sortir la Marató, des del principi ja vaig veure que no seria el meu dia: mal de cames i massa dificultat per anar a ritme còmode. Ja en el primer terç vaig haver de desertar de la barqueta i buscar un pas més còmode amb l'OscarBolo i el Jordi, i al final de Meridiana ja ens van agafar les llebres. A partir d'allà ens diem tots tres que no ens queda un altre que aguantar amb ells fins que no puguem més.

Vaig batallar fins al km 32 per veure si en algun moment hi havia opció, però va arribar un punt que rondava l'agonia i el dolor muscular es va tornar quasi insuportable (em va venir al cap la segona part de l'Ultra Pirineu). Així que vaig desconnectar una mica (res de mur, si de cas el fer una mica de gasosa) per mirar d'aprofitar del 35 a meta per gaudir de la cursa i el seu ambient (i l'avituallament correcat on estava la Vane i la meva família). Al final com a regal que em deixa un sabor molt més dolç, la gran arribada a meta junt amb Aurelian i OscarBolo, de les més boniques que recordo. I poder després felicitar a Jaume86 (què gran que ets, cuidant als integrants de la kamikaze i a més fent MMP), Esquinal, Juanjo...

L'únic que penso aquests dies és que tinc les cames... i encara em falten 362 dies per poder corroborar-ho... Perquè ja m'he obsessionat en el fet que em fa més il·lusió tornar a fer el sub3h a Barna que buscar un marcón més ràpid en qualsevol altre (que també ho intentaré, possiblement tornarem a València).

Us deixo les fotos que vaig fer després de córrer.

plus.google.com/u/0/collection/MCRJQE

Salut

Marató BCN 2012: 2h59'17"
Mercè 2013: 38'46"
Reptes: Sub2h55' Marató, Sub38' en 10km y sub1h25' en Mitja.

blogmaldito.com/

13 Mar 2018 13:46 #509 per JJ_SBD (Associat/da)
Hola,
un altre marató de Barcelona al sac. :great:
He de dir en el meu cas que vaig gaudir força durant tota la marató.
Surto amb la barqueta sub 3h27' amb els companys amic, Genis, Danabold, AlbertLC, Polgi i algú mes.
Els primers 5 km la barqueta es manté unida i fem els kms força comodes. Cap al km4 començo a suar bastant i em preocupo.
Penso que anem a un ritme còmode i penso que o jo estic malament amb aquest ritme o està fent molta calor. Unes paraules amb el Polgi em tranquilitzem al veure que el també ha fet una bona suada i potser es el cop de calor inicial. Uns km's mes endavant m'estabililtzo i deixo de suar. Fins al km 10 vaig pensant continuo fort i còmode al grup. Pujo molt bé passeig de gràcia amb el Polgi i Danalbod.
Continuem força junts a exepció de l'anrol que va uns metres endavant i comença a marxar, en algun moment hi penso de marxar amb ell. Continuo conservador i aguanto al grup que es va estirant i ja no anem tots junts, ens distanciem pocs metres.
Passo mitja en 1h44' i penso que estic guardant massa, en danalbod es marxa uns metres i s'ajunta amb el km30 que està esperant passat la mitja marató. Penso que no vull anar sol i faig un esforç per ajuntar-me amb ells. La veritat estic uns metres amb ells i decideixo arriscar, i apretar una mica més no gaire per no petar i així els hi dic als companys... Son aqui els km que més
gaudeixo començo a avançar força gent. Cap al km 30 avanço al joan33 que sembla que te algun problema físic (ànim company) i arribo fort a tot el litoral i aguantant ritme fins arc de triomf. A partir d'aqui es el pitxor tram per mi, agafo un "globus" guapo pero sense baixar ritme, veig sense adonar-me que arribo al avit. correcat. :whistle:. M'assebento perque s'ha fet molt estret el carrer per la gent, i veig gots i una dona correcat, rosa, cridant ben fort, és la Socanna, paso mig zombie i agafo un got que em dona en Pau, arribo a plaça catalunya i per fi penso que ja he passat lo pitjor.
Començo baixar via laitena sense estirar massa les cames per no fer mal als isquios, no es questió de forçar i estirar aqui la cama.
Es quan baixo via laitena que m'en adono que soc el primer de la barqueta inicial i algun mes de la superbarqueta d'en Jorfer que s'ha despenjat.
Concentració fins arribar al km40 i a partir d'aqui apretar dents. Em costa fer slalom per avançant gent aturada i caminant. ( algun susto de caiguda per que s'em creua gent). Veig a la familia i despres a en JB. S'acaba la marató 2018. 3h26'30''
No faig marca (3h23'54'') però content. Fent anàlisi 1:44:38+1:41:54, en fred, penso que potser hauria pogut doblar el 1h41'.
Bueno serà la propera marató :great:
Moltes gràcies als companys de barqueta,fotògrafs, avitualladors i animadors.

13 Mar 2018 14:02 - 13 Mar 2018 15:18 #510 per Dani (Associat/da)
Titular de la marató: FRACÀS.

Igual que assumim els èxits i els gaudim, hem d'aceptar els fracassos. Els fracassos són molt personals. Es pot fracassar fent 2h45 a una marató, no baixant de 3 hores, no baixant de 4 hores, no arribant, etc, etc. És molt personal i intransferible. Tampoc vull que ningú em dongui ànims, ja que no els vull. No estic desanimat. La vida és una llarga experiència d'èxits i fracassos, i el córrer, com a hobby, te una importància més que relativa, tot i que l'emprenyament pot durar una mica....

He sortit totalment derrotat. Una preparació com mai, una marca personal en mitja totalment inesperada, em feia pensar que la marató la passaria amb nota. Ha estat el contrari, es com anar 4-0 al partit d'anada i perdre l'eliminatoria al de tornada (suposo que em pilleu :woohoo: :woohoo: )

Tampoc vull començar amb els ISIS... I si tal, I si pasqual, que hagués passat.... He sortit al ritme que tocava, i al primer problema m'he anat avall completament. Km12 el meu cap ha fet llufa, les meves cames han anat a la seva. I això que portava llebre de luxe ! No m'he sobreposat a les dificultats i he abandonat al km22 amb 4.16 de mitja de ritme... Per tercer cop consecutiu en marató. En el moment no m'ha fet ni ràbia... Ja està tot dit.

Però això no quedarà així. He perdut un altre cop, però el dia que guanyi de nou a la marató serà molt més dolç.

De moment, aprendre dels errors i a seguir endavant que a la primavera queden moltes curses per fer !

Felicitats a tots els finishers, jo no me les mereixo.

10km . 38'29" St.Antoni 2011  Any 2018 38'55" Sant Antoni
Mitja.  1h23'22" Barcelona 2018
Marató. 2h58'01" Castelló 2012 Propera Barcelona 2018

13 Mar 2018 14:56 #511 per NACHOSBOYS (Associat/da)
Bones.

Quan passin els dies faré la MEGA crònica, però per ara us explico una mica com va anar.

Si hagués de fer un resum de tots aquests 4 mesos, només puc dir que estic orgullòs de tot el que he fet.

Primer per aconseguir tirar endavant el repte solidari, i recollir més de 5700€ per la Fundació Miquel Valls. Ha estat un dur treball, però la recompensa és molt més gran. Crec que això m'afecta al rendiment esportiu, doncs em poso en cos i ànima, i arribo cansat psíquicament, però com deia Alaska: "Así soy, y así moriré".

Per l'altra, és la vegada que més he gaudit de la Fira. Vaig trobar companys del twitter que no tenien cara fins dissabte, i amb alguns vaig dinar (Dabit, ContadorKms, MikelQuiroga) i d'altres vaig parlar una estona a la Fira (Julian, ...) i d'altres corren uns quants kilòmetres.

Pel que fa a la vessant esportiva, content. Podria haver estat millor, segur, però les cames al 37 es van queixar i vam patir fins al final. Fins al kilòmetre 35 anava per fer 3h40', però quan diuen prou, perds molt de temps.
Tot i això, em vaig quedar a 22" de la MMP (que va ser a Castelló) i vaig baixar 18' l'anterior marca de Barcelona (l'any passat).
Vam compartir molts kilòmetres amb el meu company Fede, un noi de Madrid que ens seguim per twitter, i vam tenir fins al kilòmetre 26 al KrlosMartínez de llebre (un luxe).

Per la resta, agrair al Jorfer i al Jaume86 els seus consells. Al Jrdi69 el seu seguiment, quina currada nano, i si encara em guanyes a les llargues distàncies. Content per veure que molts ho vau aconseguir, sobretot pel Jaume86 i el RugbyMan. Pels que no vau aconseguir el vostre objectiu, però vau arribar, tingueu en compte que cal tenir-los moltes agalles per posar-se a la sortida, i que arribar és tot un èxit. I això va per l'amic Dabit, faci sub3h o 25h ets un crack i una gran persona, i tot que et posaràs vermell, t'ho haig de dir.

I als que diumenge no va ser el vostre dia, ànims, i a per la propera. Hi han més maratons, i un altra dia us cobrareu el que ha passat. Ànims Dani, Alvar (compartir 30kms a la Maratest, m'ha servit per aprendre d'un mestre), i a la resta (que espero que fossiu pocs).

Ben aviat, us passaré el link de tota la història, però aviso que serà llarga

Ara a recuperar cames, i a per la propera. No sé quan, però el que si que té molts números que serà Sevilla o València, tot i que em farà pena perdrem la Marató de Barcelona de l'any vinent (encara que a lo millor vaig de voluntari a l'avituallament).

Ens veiem, companys.

Ah! Vaig estrenar els fix points. Genial! Em va fer molta il·lusió.

5km: 0:20:12 (Pallejà 2018)
10 km: 0:41:56 (Can Mercader 2016)
   Mitja: 1:34:36 (Sitges 2020)
Marató: 3.46:16 (Castelló 2015)

13 Mar 2018 19:04 #512 per Altair42 (Visitant)
Hola bones, companys.

Estreno Web . Us presento la meva cronica maratoniana. Es pot resumir en Be, I Malament.

BE. a el periode en que tenia que fer carga de kilometres, mes de gener -febrer, vaig caure a terra, i em vaig picar de pit, i per tant el cop a les costelles es van resentir, vaig pensar, adeu marato, no podia correr, perque em feia mal el pit, nomes feia marxa nordica, i btt/carretera.

A una setmana , la meva parella em va preguntar que faria, i vaig dir-li que no pensaba correr, dons estaba a cero fisicament, tot i aixo em va convencer per anar a cercar el dorsal, hom li vaig dir: Si vaig a buscarlo es que tindre que correr, i aixi va ser.

Eel divendres baixo a Barcelona, i vaig saludar al company Crica, felicitats nanu per la bona feina, una volteta per la fira i cap a casa.

Diumenge: em llebo a les 6h45m, ritual personal, nomes mengo un platan, i cap a l'estacio de Sitges, perdo el tren , per arribar al punt de la bona hora, i potser fer acte de presencia per la foto, , no por ser, arribo a Barça, just i molt just, tinc que entrar per la cua dels calaixos, em els camions escombra engegats, ostres quin mal fario.

Ara actualment en el punt de l-edat 65 anys, desde fa temps i degut a les molesties als peus operats de juanetes, entreno seguint el metode de Jeff Galoway el caco. un relotge em marca les pauses previament establertas, anaba em 6m/3m, i un temps de 7m10s per kilometre.. Alhora tambe practico la marxa nordica metode Alfa , de l'escola alemanya. em va be, i sento sensacions positives sempre que faig sesions.

Vaig sortir be , la primera fase de 5km em 36m, el peu dret sentia molesties en el juanete/galindo. en el km 10 em vaig empasar un gelocatil, i em va anar be.

Em vaig mentalitzar en el fet de que seria la tirada llarga que no vaig poder fer, i aixi va ser, dons en el punt de la Meridiana just en el tall, vaig fer el primer "salt quantic" de particula em vaig convertir en onda, i vaig pasar a l'altra banda, apa te das quent pecadorgg, no res cap problema, .- dret a decidir-. que ja tenim una edad.

I aixi va ser que vaig repetir un altre canvi de estat particula onda en el segon tram de pujada baixada, sense cap problema. I bueno dons aixo, es la meva filosofia i trajectoria , no cal patir ni posar en risc la salut.

En las mevas maratons me retirat tres vegades, la primera en el l'any 1987, perque em vaig apretar massa fort els cordons de les Karhu, la segona ja en l'any 2012 per defalliment km 15, i la darrera any 2016, per problemes en el peu dret, el ditxos juanete, km 21.

I aixi vaig anar fent, el caco, les recuperacions aprofitar per respirar profundament i relaxar l'esperit, i agafar anims o energia. Alguns companys em van adelantar i donaban anims positius, moltes gracies a totx.

L'arribada com sempre espectacular, ara be , com sempre passa, algo te de passar, aquets es el desig de l'Univers. em vaig atiborrar de fruits secs, i aja, en tot el viatge de tornada cap a casa, anaba marejat com una sopa, va ser un corte de digestion, ai senyor senyor, sempre em pasen coses.

L'any que be, si tot va be , i tenim salut, anire em modo marxa nordica, i correns en les trams establerts. impulsant em els pals, i desde el darrer calaix.

Moltes gracies, salut i km.

13 Mar 2018 19:51 #513 per anna (Associat/da)
Una que s'apunta al titular de fracàs, he arribat farta i feta pols, jurant que mai més faria una marató, i tot per l'ambició de fer un bon temps. Sí, objectiu assolit 4h49, però no em compensa, prefereixo trigar 5 hores i arribar plorant d'emoció.
Dilluns ja tenia clar que m'apuntaré a Empúries per treure'm aquest mal de gust de sobre, però sortiré sense rellotge i a disfrutar de la cursa, que ja no tinc edat per intentar guanyar uns quants minuts.
He passat 38 quilòmetres fantàstics i quatre de mortals, i d'això només en tinc la culpa jo per no haver-me controlat.
I ja prou de fustigar-me :woohoo:

13 Mar 2018 19:58 - 13 Mar 2018 20:00 #514 per Dennis Teuling (Associat/da)

Dani va escriure: Titular de la marató: FRACÀS.

Tampoc vull que ningú em dongui ànims, ja que no els vull.
Felicitats a tots els finishers, jo no me les mereixo.

Ànims Dani :evil: :evil:
T'has merescut aquesta tocada de c.ll.ns :whistle:

Ahh, el Fixpoints molt bé, però... ja n'he perdut 1 dels 4... corrents :(

JJ_SBD, Fent anàlisi 1:44:38+1:41:54, en fred, penso que potser hauria pogut doblar el 1h41'.
Sembla ser que sí, però pots estar molt content amb aquest negative split, i segur que has gaudit molt més passant a milers de corredors. Gran marca!!

Anna, serem una bona colla a Empúries!! :great: :great:

13 Mar 2018 20:09 #515 per gorka (Associat/da)
CoRReCaTS sou molt grans!

Quantes emocions a les vostres cròniques, quants records d'aquest diumenge a cadascuna que llegeixo. He gaudit i patit més llegint-vos que no pas corrent la Marató. La meva es farà esperar una mica. La tinc al cap però necessito trobar temps per escriure-la. Prometo fer-ho, per si a algú li interessa!

I quants milions de fotos repassades, som molts! I a molts no us conec! Moltes gràcies a tots els que heu fet l'esforç de fer-les i publicar-les... i especialment als que heu doblat: primer Marató, després a disparar!

I més agraïment encara als que vau estar animant, als del nostre avituallament que em va enganxar per sorpresa (l'esperava un quilòmetre més endavant), als dels altres avituallaments, als que vau estar seguint la cursa en la distància pendents de l' app. Gràcies a tots!

De moment només una cosa, per alguns: FRACÀS és NO PROVAR-HO!

MP
1000 m.l. (2): 3.53 (Barcelona 2018)
5 Km (4): 22.31 (El Masnou 2017)
10.000 m.l. (2): 39.59 (Barcelona 2009)
10 Km (109): 38.20 (Girona 2007)
Mitja Marató (96): 1.27.38 (Granollers 2007)
Marató (37): 3.18.27 (Sant Sebastià 2007)

13 Mar 2018 20:52 #516 per XaviPapell (Associat/da)
Hola a tots
Aqui teniu algunes FOTOS

13 Mar 2018 21:12 - 13 Mar 2018 21:16 #517 per atmos (Visitant)
Hola companys/es, no sóc molt donat a fer cròniques potser x falta de costum.

De les tres maratons q he fet aquesta en termes físics ha estat la més dura.
Una vegada més surto tranquil, anar escalfant els primers kms i gaudint de l'ambientarro :)
En diferents punts kilomètrics he quedat amb la Susanna la meva dona q em dóna ànims, em fa fotos i em proporciona teca.......
X anar una mica el gra xq les sensacions fins rel 30-32 són les mateixes i bones, vaig al ritme esperat, més o menys 5:40, però a partir d'aquí el baixon és notori i sóc incapaç de mantindrem. És evident q em faltava entrenament. En arribar al km 37 fos de cames i fent esforços mentals x no parar-me em prec un tros de plàtan q lluny de reconfortar-me em venen ganes de vomitar q em duren fins l'arribada i més enllà. Segueixo i a l avituallament Correctat , q no ho esperava, sento una cridòria victorejant el meu nom i el meu nick q em dóna forces x seguir fins el final, gràcies sou un cracks.....
Al final 4h 11' 32'', una marató més, potser la més important x les sensacions viscudes, q he fet.
Agraïr a tots els Correcats q m'han ajudat amb consells i ànims ha assolir una vegada més un repte x mí important i evidentment a la meva dona x el recolzament incondicional.......

Ara tinc el dubte, donada la proximitat de la Marató d' Empúries i q vull fer, de com encara-la aprofitant l'entrenament q ja tinc sense fer-me mal ? Qualsevol consell és benvingut.......

Objectiu: Divertir-me
1000m: 3:35 (2011)     5000m: 21:30 (2012)    10Km: 44:40 (2011)     21097: 1:40:55 (2011)     42195: 3:59:20 (Bcn 2015)

13 Mar 2018 21:31 #518 per Vicenç (Associat/da)
Diumenge un cop mes era a la sortida d'una Marató, no era el primer cop :P i espero que tampoc el darrer :( , era conscient que no havia fet una preparació específica i el tema miracles no el toco, es tractava de mirar de fer un temps "correcta" i no pati gaire.
La meva intenció era, sempre amb aquest optimisme/irresponsable típic meu ( i al que no penso renunciar) acabar en 3h 35' - 3h 40'. La tàctica doncs sortir a 5'/km i afluixar abans de buidar-me del tot.
La Mitja (després d'haver passat per davant de Can Tripas) la paso en 1h 45' 11" vaig prou be al voltant del 30 ja surten a 5' 15" i tinc que anar controlant que la davallada no sigui important, arribo a l'arc del Triomf que es punt on acostumo a patir, però el paso prou bé, plaça Urquinaona, que dir.....doncs moltes gràcies, sols falta acabar pujant pel Paral·lel, faig el km mes lent 6' 20", però en aquest mon tot s'acaba, fins i tot faig un "amago d'esprint" i acabo en 3 h 44' 47", cansat i content com sempre.
Moltes gràcies a tothom pels ànims, dins i fora de la cursa , fotògrafs i sobretot als voluntaris.
La Marató i jo, si no surt cap imprevist ens retrobarem a Empúries, i no serè l'únic correcat :) .

El dia d’ahir no ha tornat, el dia d’avui no crec que ho faci.

13 Mar 2018 21:38 #519 per sandmannn (Associat/da)

JJ_SBD va escriure: Hola,
S'acaba la marató 2018. 3h26'30''
No faig marca (3h23'54'') però content. Fent anàlisi 1:44:38+1:41:54, en fred, penso que potser hauria pogut doblar el 1h41'.
Bueno serà la propera marató :great:

Enhorabona company, molt ben gestionada!!

10000: 43' 04''                  La Llagosta 2017
21097: 1h 36' 20"              El Prat 2016
42195: 3h 30' 00''                València 2017
6h: 59,430 km's (58,510?)    Martorell 2017
12h: 89,302 km's              Can Dragó 2016

14 Mar 2018 00:00 - 14 Mar 2018 08:33 #520 per meep (Associat/da)
Llegir aquest fil és una passada, fins i tot els que heu “fracassat” (rotllo Puma de Sants o Anna), ho expliqueu amb elegància i esportivitat.

Com que segur que em deixo noms, prefereixo felicitar a tothom que es va col.locar a la línia de sortida, amb ganes de gaudir i patir una mica. La resta del recorregut són detalls sense importància.

I jo... JA NO TINC LA MARCA MÉS ANTIGA EN MARATÓ, DELS GPT FRIENDS!!!! :lol: :lol: :lol:
Des del 2009, a Chicago, que no feia marca! Gairebé 9 anys!!!

I fa més o menys els mateixos anys, que no faig una crònica ;P ...i seguiré igual! :P
Passo directament als agraïments:

Gràcies als companys de barqueta 3h07', que no es van apuntar a aquest fil, però que es van presentar al calaix de sortida, “deixebles” del repte del Jaume Leiva: Guillem Puig Junyent, Willy, Toni, Jordi, gràcies per compartir tans quilòmetres!! Teniu un gran futur maratonià per davant!!

Gràcies a la claca GPT&F, que es van desplaçar per tota Barcelona per seguir-nos: Marte, Uli, rubens, Ferran, Rata de Sants, Josep58, nena, Filiprim i GePeTa!! No sabeu com ajuda saber que hi sereu!!
I als que no vau poder venir (malals, Californians o als Pirineus,...) també!!

Gràcies a les 2 Mega llebres que es van unir a la barqueta al km28: L’Esrafiki que va acabar tocat (em sap greu, tiu!!) i l’oliveres que em va estirar de puta mare, sobretot a partir del km 36, quan les forces començaven a fallar i calia tirar de coco. (Hansi: sé que t’hagués agradat ser-hi, i d’alguna manera hi eres).

I al més gran!! Sempre hi és! Per aconsellar, per resoldre dubtes i pors, per posar el punt de prudència i cap, i com no, a la línia d’arribada, amb la boca oberta i llagrimes als ulls, emocionat perquè la marca també és seva. Gràcies Chute!! L’abraçada amb ell, l’oliveres i el Guissona la guardo per sempre.

Dani, continuem compartint hores a GV2 i a la P de Pedralbes, que ara ens toca fer marca de 10KM i començar a pensar en la teva revenja!!

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats