Zurich Marató de Barcelona (11-03-2018)

Zurich Marató de Barcelona (11-03-2018)

11 Mar 2018 13:26 #461 per Jordi (Associat/da)
Bé tanquem el seguiment d'un dia intens esperant sentir de primera mà totes les sensacions i vivències de la marató ;)
Espero no es molestin els que han quedat fora del meu seguiment, però tenia un màxim de 25 i sense dorsals s'ha complicat una mica :blush:

Felicitats a tots i totes :great:


Salut!
Jordi

* MMP *
3h24 37 Marató - 1h31 07 Mitja - 41:55 10km - 19:49 5km - 5:48 Milla - 3:19,50 1000m - 1:07,23 400m - 14,43 100m || 2h28 53 30km - 1h06 17 15km - 46:55 ECI
* Addicte a l'endorfina des del 18/08/2011 *
JRDi69 en STRAVA
Masses Límits

123

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Mar 2018 13:26 #462 per Danigoal (Associat/da)
Quin seguiment tan espectacular de les arribades, JRDi69 :great: :great: :great:
I segurament s'escapen molts correcats

JRDi69 va escriure: Un debutant en la distancia :woohoo:

PD: Una mica neguitós pel Dani, no tenim parcials després de la mitja, esperem que no sigui res greu :unsure:


No sé no sé, ha pasat la mitja en més d'1h30 i volia anar a per 2h57'... potser simplement no s'ha acabat de trobar perfecte, ha vist que no acabaven de sortir els ritmes i no ha volgut patir i ho ha deixat estar.

Oferta per a Associats: GoAl Arquitectura

3'21" CCT '13/CCT '15 - 5'51" Sagrada Familia '15 - 19'20" Can Mercader '15
39'48" Clot '13 - 1h28'06" Mediterrani '16 - 3h13'16" Dublin '16

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Mar 2018 13:37 - 11 Mar 2018 13:44 #463 per RafaB (Associat/da)
Hola,

després de molts anys fent aquesta cursa avui m'he dedicat a acompanyar-vos els alguns trams. I m'ho he passat molt bé.

Del km5 al km 14 he estat amb Quico, que al final no ha assolit la marca que volia, però ha fet un carrerón. Baixar de 3h és de crack.

Després m'he anat al km34 a allà us he estat acompanyant a trossets, se que les forces ja van justetes, però la intenció era només animar i no marcar cap ritme.

La pujada al paral·lel l'he fet amb Rugbyman i Jorfer. Espectacular :great: . Tenien forces a les cames i poracticament anavem atropellant a la gent que teniem per davant. Bon final companys.

Felicitats a tots els finishers !!!!

400m: 59,08" (Mar Bella 2016)
1000m: 2'55,5" (Mar Bella 2016)
10 km: 36'36" (Sant Antoni 2016)
Mitja: 1h21'55'' (Santa Coloma 2016)
Marató: 2h57'39" (Barcelona 2016)
24 hores equips: 1r classificat 401.092 km (Barcelona 2016)
Adjunts:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Mar 2018 13:55 #464 per Mona (Associat/da)
Felicitats maratoniaaaaans!!! ????????
I moltíssimes gràcies JRDi69 pel resum! Espero que us ho hagueu passat molt bé i no hagueu patit gaire la calor.
Olé ManoloM i Barceruel, quines llebres!!! ???
Jaume86 olé els entrenaments i ja veus quin súper resultat!! ????
Felicitats cracks! Esperem les vostres cròniques!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Mar 2018 16:47 - 11 Mar 2018 16:51 #465 per Darth Vader (Associat/da)
Bona tarda,

finalitzada la meva 25a. marató! El meu objectiu era sub4h, tot i que tenia clar que abans que això volia gaudir de la cursa i no prendre mal... Per aquest motiu, surto tranquil, els primers kms a 5min 55seg, lluny de l'objectiu, però sé que em va bé anar de menys a més, per la qual cosa no em preocupo. De fet, a mesura que vaig avançant, el meu ritme augmenta, i aviat vaig a una mitjana de 5min 40 seg/km, molt a prop de l'objectiu; l'única cosa, ja de ben aviat, hi havia una diferència massa important entre la mesura del Garmin i l'oficial de la cursa.
La cursa va avançant, em trobo bé i aviat baixo cap als 5min 35 seg/km. Passo la mitja oficial, però, en 2h 1min 58seg, estic lluny del sub4h. A veure què passa a la segona mitja!
Toca ara passar pels trams que menys m'agraden de la cursa... és el què toca! En algun tram bufa el vent i molesta una mica, espero que no sigui massa continu... Passo el km 30; el Mur, de moment, ni olorar-lo... Seguim pel litoral, mantinc ritme com puc, no vaig malament, però tampoc em sento fresc del tot (algú se'n pot sentir, amb més de 30km a sobre???) . Anem pel Pg. Pujades, passem per l'Arc de Triomf, el meu objectiu està a tocar però crec que em quedaré a les portes (per cert, el Garmin ja em marca un km més que el recorregut oficial!). Em plantejo què fer, si apretar o conservar una mica, tenint en compte la pujada del Paral·lel.... De cop, em trobo el nostre avituallament, dels corredors.cat, crec que no he estat ni tot l'expressiu ni l'agraït que mereixeu, ho sento, i ara i aquí us envio el meu més sincer agraïment... El cert és que he rebut la injecció de força que necessitava... Augmento ritme gradualment, passa per la Pl. Catalunya, la Laietana i sento que he d'apretar.
Em trobo bé... passo pel km 39, cada cop vaig més ràpid, faig comptes i tinc el sub4h a tocar. La decisió està presa: "a muerte!!!!!". Comença la pujada del Paral·lel, passo el km 40 del Garmin a... 5min 18seg!!!! Que tot segueixi així!!! Vaig pujant, adelanto molts corredors, algú em crida que així s'acaba una marató, a bon ritme, espero poder mantenir-lo.... El 41 em surt igual, el 42 a 5min 21 seg i el 43 (recordo que el Garmin em marca un km més) a 5min 10 seg. Em queden uns 300m, miro el rellotge i sé que és impossible no fer sub4h... vaig avançant, gaudeixo del fi de cursa, i acabo en 3h 59m 21seg, objectiu complert, primer sub4h en sis anys i millor temps en les meves cinc participacions a BCN.
He pogut saludar-vos breument a alguns de vosaltres, espero que hàgiu tingut una bona cursa.... i, un cop més, reiterar el meu agraïment a l'avituallament correcat, heu estat la meva inspiració per al final de cursa!!
Propera marató: Donosti!!!!

May the force be with you!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Mar 2018 17:21 #466 per DIEGOLH (Visitant)
Hola companys!

Jo avui he vist la Marató des de l`altre costat, i per primera vegada fent fotos.
Molts de vosaltres m`heu vist passat el km11. He sentit molta admiració i enveja veint com passaveu.

Moltes felicitats a tots i a totes per les marques, i molts ánims als lesionats i als que no heu pogut assolir l`objectiu. El sol fet d`acabar una Marató ja es una victoria.

Aquí us deixo l`enllaç de Google Drive amb les fotos que he fet aquest matí. Sortiu molts de vosaltres.

Ens veiem en res corrent!!!!


drive.google.com/open?id=1-c_A-SeM13EC7nWNh-KaLVNfsznmBej_

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Mar 2018 17:32 #467 per aurelian (Associat/da)
Moltes gràcies pel seguiment JRDi69, effectivament, 3h 02'03", estic contentissim amb la marca, el vent i potser l'estrategia m'ha jugat una mica en contra. També el calor, però relament estic tant content que inclous em vagi grabar la medalla. De les 6, és la marató més dura que he fet!!!

Ja us contaré.

Felicitats a tots, faria una injusticia nombrar noms per que segur que em deixare uns quants i molts-molts ànims als que han abandonat.

I moltes gràcies a tots, el avituallament del 37 espectacular.

10000: 38:43 - Sant Antoni 02.2016
Mitja: 1:23:49 - Oxford Half Marathon, 10.2018
Marató: 2:56:26 - Maratona di Pisa, 12.2018

strava

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Mar 2018 18:18 #468 per Dennis Teuling (Associat/da)
JRDi69 molt gran el teu seguiment... amb acudits i tot :lol: :lol:

Rafa, a mi m'has portat un km (del 38-39) i n'estic molt agraït!! Sí em vas marcar un ritme lleugerament superior, i m'ha donat ales per acabar una mica més ràpid la marató. Moltes gràcies crack!! Amb la tontería has fet uns quants kms (per trossos, però..).

Amic UOC-quero Darth Vader, fa temps que no ens veiem, però me n'alegro molt que hagi anat tant bé. Un Negative-Split és cosa de molt pocs.

Diego, moltíssimes gràcies per les gran fotos tant abans com al km 11. Quina alegria veure't allà, càmera a la ma!!

De fet, vull agrair a TOTS, per tots els ànims, tant dels que heu fet la cursa i amb els vostres crits m'heu donat forces, com als que heu estat per tot arreu donant ànims i fent fotos. Això fa molt, molt gran a la associació!!
Realment molt feliç d'haver pogut fer la marató -gràcies al dorsal de Miguel Reiser-.
Tenim una marató que em dona molt d'orgull, aquí a costat nostre, i comparable amb les grans maratons de l'estranger!!

Felicito a tots, faltaria, però especialment a la gran marca del meu company d'entrenaments del dijous, Jaume86, Rugbyman, a pocs segons de les 3h20 (ja ho vaig dir :dry:).
Sense oblidar-me de les grans llebres!!

Avui m'he emocionat molt, i he gaudit de cada metre dels 42195 metres màgics de la marató de Barcelona 2018.

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Mar 2018 18:37 #469 per Josep80 (Associat/da)
Enhorabona companyes i companys!!!
bon mati per a córrer, quan he vist el vent en el front marítim, girant Diagonal en el Fórum, he pensat que seria més greu del que ha estat després. No massa calor, i força animació.
Barcelona té la marató que es mereix, i la gent que ve de fora així ho veu. Estava ple de foreigners entre els que han corregut.

total maratons: 50 (en 35 països)
maratons olímpiques: 22 de 23 (falta Beijing)
maratons majors: 6 de 6
maratons continents: 6 de 6 (renuncio Antàrtida)
Mitges a Estats USA: 21 estats de 50 (+DC)
Mitges Europa: 26 països
Mitges prov+territ. Canadà: 0 de 13

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Mar 2018 19:08 #470 per oroig (Visitant)
Moltes felicitats a tots per acabar-la i per les marques aconseguides. Avui m'he dedicat a viure la marató des de la barrera i he estat animant al Paral·lel una mica abans del km 41 i val a dir que és una experiència interessant i emocionant en molts moments en veure com els corredors agraeixen les mostres de suport.
Espero les cròniques!

MMP
10k: 43:13 (Correbarri 2012)
Mitja: 1:44:08 (Barcelona 2018)
Marató: 04:20:54 (BCN 2012)

Perfil Strava

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Mar 2018 19:43 #471 per Antirco (Associat/da)
Moltes gracies JRDi69, impressionant la currada de seguiment

El meu dorsal estava per sortir del calaix 3:45 – 4:00 ja que….

Antirco va escriure: ..... així doncs les previsions son
3:55 Molt probable
3:50 Posant-li esforç patiment i ganes
3.45 Un miracle


Però al final decideixo demanar a incidències sortir a calaix preferent sub -3h com a discapacitat visual, juntament amb Jaume Bajo i el seu guia MIGUEL SBD.
La experiència a estat brutal, situat a primera línia de sortida darrera de nomes una cinquantena de dorsals negres i en la conta enrere a un segon de la sortida veure posar-se a tots en posició com si fos uns 100 metres lliures, IMPRESIONANT.
El lio ha estat per mi poder-me posar a la dreta per no molestar a ningú, en mig de una estampida com a nyus a una sabana. Al final ho he aconseguit i he anat a la meva, saludant a molts de vosaltres que anàveu passant-me.
Fins el km. 30 pensava que el miracle era possible, portava ritme de baixar de 3:45, però quan no acumules a els entrenaments lo suficient, no hi han miracles, i del 30 cap a endavant per força he entrat a modo supervivència (Ultra fondista), reduint la marxa i lluitant per no acabar caminant, me he carregat de uns minutets de mes però al final he pogut acabar sensa fer-ho i en millor temps que el any passat 3:49:29 baixant 3 minuts, així que destrossat però molt content.

10 km 43:45 La llagosta
Mitja 1:34:20 Gavá
Marató 3:28:05 Bcn
6 h 57 Km.
24 h 157,8 Km.
Mm 82Km. 16h.42'

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Mar 2018 20:25 - 11 Mar 2018 20:37 #472 per Dennis Teuling (Associat/da)
Faré una petita crònica...

Com alguns sabeu, jo vaig fer la marató de Tarragona fa 6 setmanes, i ja estic inscrit a la marató d'Empúries.
Amb això vull dir, no tenia cap intenció de fer la marató de Barcelona.
El dimarts vaig fer 5 sèries de 2000m amb 400m de RC, molt cansat, i el dijous vaig fer les 15 x 400m a molt bon ritme.

Va ser aleshores que Miguel Reiser, company de fatigues del nombrós grup de JB's ens va dir que no podia fer la marató, i que volia deixar el dorsal a algú per fer de llebre o fer una tirada amb dorsal.
Va ser en aquest precís instant que vaig pensar, "Why not?"... i uns segons després ja no descartava fer una mica més de 21 kms.
No em vaig veure capaç de fer de llebre de Jaume86, que segurament faria 1h28 la segona mitja, i jo a Gavà no vaig ser capaç. Tampoc volia anar a 3h20, així que tocava decidir si començar p.e. al km 10 o 12, o començar des del principi.

Vaig decidir començar des del principi, perquè si no, no em sentiria còmode (una mica com un trampós) rebent els ànims del públic sense haver-me'ls guanyat. (No critico per res a ningú que hagi sortit després, però jo em sentiria incòmode)).
Per tant tocava la opció més perillosa... començar des del km 0, i sense cap pressió, gaudir de la gran marató que tenim, i arribar on em deixaria el cos sense matar-me massa.

Evidentment, era una crònica de una muerte anunciada, però en el bon sentit... i és molt difícil no volar amb tots els ànims dels Correcats aquí a Barcelona.
Vaig començar tranquilament, en el calaix blau (3h15-3h30), amb el gran grup Jorfer-Rugbyman-etc, però sent la segona onada, amb un minut i mig aprox. de la primera onada, vam poder córrer molt, molt bé des del primer moment.
Vaig distanciar-me del grup i amb un ritme de 4'30" vaig trigar 2 kms per a arribar a les llebres 3h15. Vaig passar el grup, i ja a partir d'aquest moment vaig fent la meva cursa. Els primers 5km molt poc per sota dels 4'30" (per fer 3h09:55), però ja el segon parcial en 22' pelats (3h05'40"), un ritme perfecte.

"Gallina de pell" al km 10 i de fet tota la baixada del carrer Tarragona fins arribar a km 12. Quin "subidón" de tram, favorable a més a més.... Em va animar el Mister, que de fet no sabia que aniria a córrer avui, com molts amics Correcats i el DiegoLH amb unes fotos molt bones. Portàvem gairebé un terç de marató, i estava gaudint com mai!!
Una pujada una mica molesta pel passeig de gràcia, còmode per Rosselló, Sardenya i València i ja arribàvem a la Meridiana.
Vam pujar els 2 kms, amb molta animació, però amb un vent molt incòmode de cara. Doncs... no passava res, doncs a la tornada tendriem el vent de cua (pensava jo), però un cop tornat el vent bufava molt més fort... i novament en contra ?!?!? :unsure:
No sé com, però mk30 m'havia animat ja 4 cops... era omnipresent.. .abans de fer la seva mitja corrents!

Va ser per a mi la part més dura psicològicament. De totes maneres, havia passat la mitja en 1h32:33, i em sentia molt, molt fresc.
Com a mínim fins al km 32 llavors.
Després el tram més lleig, pel pont de Calatrava i la gran via, però ja al km 25 el tram favorable de la Rambla prim. Favorable de perfil, però amb vent no era massa còmode tampoc. Ja només era passar bé el tram pesat d'anada i tornada per la Diagonal.

M'animen molta gent, com el Josep58 (que vaig veure 4 cops, em sembla, quin crack), Carles#22 (et trobava a faltar, que fa dos anys anàvem 'agafats de la mà' en aquest tram) i el Mr. Ironia squash. Se m'obliden molts noms, i ho sento, però tots impressionants.
Va ser sortir de la Diagonal, i trobar-me encara molt fresc, que sabia que avui acabaria la meva vintena marató!!! Sí o sí.
A més a més, vaig veure que el meu temps estava molt a prop dels 3h05-3h06, i això era un al·licient molt important també.

Els kms per el litoral no eren tan dures com m'esperava, doncs no bufava tant el vent... i a més no feia calor!!
Pinelli m'anima "Grande Miguel", tot i que em reconeix, i surto somrient. Al km 33 tenia un petit "bajón", però just en aquest punt surtía la música del BOSS "BORN IN THE USA"... llàgrimes als ulls, i no podia evitar cantar la cançó amb ell. Vinga, ara un km dur, la pujada de Marina, però ja passant el km 35. Girem cap a la esquerra, i una nova pujada amb milers de veus animant-nos fins a l'Arc de Triomf. Apretant els dents, ara sí, per la Ronda de St. Pere, però no podia haver millor moment per posar l'avituallament Correcat!! Quin gust passar per allà i escoltar el meu nom (i el de Miguel). Sou molt grans, de debò.

A la plaça Catalunya passo al costat de Carles1989, que està molt fotut, i encara queden 5 kms llargs. Jo tampoc anava massa fresc en aquest tram, però gràcies al gran Rafa accelero en la baixada i em fa de llebre durant el km llarg fins al litoral. Moltíssimes gràcies Rafa. Girem cap a la dreta, i just abans de Colon el CarlosHB i la Carol em fan una foto molt maca i em criden cap amunt.

I girem... i triguem uns centenars de metres per començar a descomptar els kms. Per fi, km 40: 2:55:40.
Calculo que amb 12' (màxim permès) faré 3h07, amb 11' (pujant a 5') 3h06, i amb 10' (pujant a 4'30") 3h05...
Vinga va... no hem arribat aquí per deixar escapar un 3h05. Sé que baixar d'això serà impossible, però com a mínim fer això.

Apreto les dents, ara sí, però el fet de passar tants i tants morts vivents fa que tot vagi molt més fàcil.
A més el Mister i la seva dona i la Tàbata donant ànims una mica abans de la última corba.
El km 41 a 4'36, el km 42 a 4'31 i aixeco les mans!!! Increíble. Fa 72 hores no entrava en els meus plans, i ara ho he fet.
Una marató gaudint del primer a l'últim quilòmetre, i amb una felicitat immensa trepitjo la catifa de l'arribada.
Veig el Jaume86 i ens fem una abraçada!! Ho ha fet, 2h58 baix!! Veig al gran (i prim) guissona i ens explica la gran hazaña que ha fet, com també meep, Juanjokyoskin, Aurelian, tots amb grans registres.

Quin privilegi poder ser corredor :great: :great: :great: :great: :great:

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Mar 2018 21:31 #473 per Kurt (Associat/da)
Bona nit,

Una breu crònica... He començat la cursa a la barqueta de Jorfer i companyia (molt bona, per cert). Han fet una carrera molt inteligent començant a un ritme inferior al principi per després anar recuperant, lo que a mi ja m'anava bé. Els he acompanyat fins a més o menys el 12, quan ja han pillat la velocitat de creur i he vist que aquell ritme no l'anava a aguantar fins al final (i tenia raó).

He continuat al meu ritme, he pasat la mitja la mar de bé, anava en temps de marca... tot pintava bé, bueno, casi, perque no he acabat d'anar tot lo còmode que he anat altres cops. Avui dec haver fet marca dels primers 30 kilòmetres i anava en temps de sub 3h20... després ha vingut el mur i aquest cop m'ha donat fort. M'ha faltat fons per aguantar el ritme, i m'he polit tot el coixí que duia, que era d'uns 3 minuts, en els últims kmts. En el 36 ja he vist que la marca se m'escapava i que es tractava d'arribar lo més dignament possible ja que estava fós. Al final han sigut 3h24, casi 2 més de la meva marca.

Potser si hagués sortit més conservador hagués pogut rebaixar la marca uns segons, però volia arriscar aquest cop. Era la número 25 així que tenia clar que això podia molt ben pasar, però valia la pena provar-ho, tot i que el preu ha sigut patir una mica més del compte els últims kmts. Com sempre un plaer còrrer entre correcats i poder saludar a tants d'altres en el públic.

Salut!
Kurt.-

Beyond repair.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Mar 2018 21:52 #474 per RugbyMan (Associat/da)
Jordi, mersi pel seguiment. La veritat es que t'has deixat a molt poquets ...bé a uns quants peró lo que dous només et deixaven seguir a 25 .

Rafa, impressionats aquests aquests 2 Kms mortals pel paral.lel. Crec q part de la meva marca te la dec a tu i al Stelvio i aquests 2 Kms a "cuchillo" que hem fet pujant el Paral.lel. Pero el 99% de la culpa la té en Jorfer que s'ha sacrifiact una vegada mes per ajudar a un company.

Demà amb calma faré una crónica, pero no crec que em surti ni la meitat de bona que la del meu estimat Miguel/Dennis :-)

5000: 19'01" (Relleu 24h de Can Dragò 2014)
10km: 41'31" Bombers 2018 41'09" El Vendrell 2019
Behobia: 1:31:43 (2012)
21km: 1:31:05h (El Prat 219) 1:27:59 (Sitges 2020)
30km: 2:27:57h (Maratest 2013)
Maratò: 03:36:49h (BCN 2013) 03:20:07 (BCN 2018)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Mar 2018 22:19 #475 per Josep58 (Associat/da)
Hola,

Gran seguiment JRDi69 dels grans protagonistes avui, més enllà dels resultats individuals, enhorabona a tots per les vostres lluitades maratons, perquè aquesta distància no es pot fer sense posar-hi els cinc sentits i totes les forces que s'hi poden posar :great:

Ara amb temps serà hora de llegir les vostres cròniques, com les que en Dennis, Kurt, Antirco, Dart Wader, ens heu explicat :great:

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Mar 2018 22:19 #476 per Jorfer (Associat/da)
He començat a llegir el fil des d’ahir a la nit i he vist el gran seguiment fet per Jrdi69 a uns quants de nosaltres. Moltes gràcies.:great:

Porto des de 1994 fent la marató de Bcn i, aquesta vegada, gràcies als ànims de Rafa Barrachina i Stelvio amb la companyia de Rugbyman hem fet una pujada impressionant. Ja mirarem les classificacions però segur que hem passat a més d’un centenar de persones.

Agrair des d’aquí a les persones que ens han ajudat a la barqueta: Guillem Gandol, Joan33, Toci bdn, cachirulo, Stelvio i Rafa Barrachina. Moltes gràcies companys sou uns sole:great: :) :cheer: s.

I felicitar al meu veí i amic Rugbyman per la gran marató feta. 16 minuts no es milloren sempre.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Mar 2018 22:37 #477 per jcarpa (Visitant)
Gent, només puc dir que us felicito a tots, a tots els que us heu posat a la línia de sortida. Entenc k si l'heu acabada molt més feliços i si heu fet la marca buscada llavors ja genial.
Però el sol fet de posar-se a la linia de sortida es... Una mostra de valor excepcional...pq...
Que dura és la marató, qui ho va parir!!!!!!!!!!!
Jajajaja i segur k demà molts pensem en quina és la següent, beneïda malaltia!!!
Per la meva part,ja faré la crònica, he arriscat a buscar 2h50'-2h51' i al final patint he aconseguit 2h53'14" que casi es el temps de barqueta, i estic content si, pq tot i que avui feia la meva 30a marató, ni eren fàcils al principi ni ho són ara.ja faré crònica. Bona nit guapes i guapos!!!
I impressionant l'avituallament Correcat, un gran aplaudiment per valtros.
Salut i Alegria,
Pere
PD:m'ha alegrat molt veure a grans persones que feia temps no veia i les he vist a la foto Correcat. Un plaer!

Qui fa el q pot no esta obligat a més!!!
Carpe diem!
MMPs:
10 Qm's: 37'20" Bombers05/ 36'29" La Sagrera09
Mitja  : 1h 20'55" Tarragona98/ 1h20'23" Granollers08/ 1h 19'17" Salou08/ 1h19'16" Reus10
Marató : 2H 50'12" Donosti06/ 2H 49' 39" Benidorm07/ 2h...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Mar 2018 22:58 #478 per jaume86 (Associat/da)
No podia anar a dormir sense passar pel fòrum, per aquest fil!

Quan pugui ja penjaré la crònica, amb temps, que les emocions viscudes avui costen de digerir!

Moltíssimes gràcies JRDI69 pel seguiment, que gran!!

Enorme Dennis, gràcies Diego per les fotos, gràcies Josep pels ànims, felicitats Oscar per la marca, felicitats Antirco pel carrerón, enhorabona Aurelian per patir com mai tot i no fer la marca que mereixes, moltes gràcies Pere per saludar (tot i que em disculparàs que amb l'emoció del moment en tinc un record molt borrós!), mil gràcies a l'avituallament correcat!

Som la ostia

2h55'28"; marató Barcelona  2019 (17)
1h22'14" mitja  Barcelona 2019 (44...)
37'21";   10km   Pineda 2018 (42...)
19'13";  5km Horta 2013 (1)

Properament: 24h (diumenge a Can Dragó!)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Mar 2018 22:59 #479 per joregar (Visitant)
Hola,
primer de tot felicitar a tothom que ha participat hui en la marató, MMP's, finishers i als que no hagen pogut acabar. Quanta raó te jcarpa! jeje

Per la meua part, venia sense pressió, més que la d'intentar un sub 3º10' que em pogués classificar per Boston 2019. Després de 3 anys i mig faria una marató "a tope" i sense entrenar-la específicament era una incògnita però havent fet marca amb mitja ho veia factible. No em vaig apuntar a cap barqueta perquè anava amb companys del club i s'estava formant un grup de 4 per buscar el sub3h amb 2 debutants!! Fins divendres a la tarda no vaig decidir acompanyar-los sabent que per a mi seria impossible però amb la idea d'ajudar i de gestionar la perduda de temps a partir d'algun punt.
Finalment les coses m'han anat molt bé, aquest punt ha sigut entre el 33 i 34 (on li he dit al company que quedava amb possibilitats que tirés a per les llebres) i la perduda ha sigut ben poca, 1º30'09"+1º30'48"= 3'00'57. (Contentissim! El paral.lel una put..da per això :P ) Com dic, després d'aquest temps tornar a disputar una marató i trobar-me amb aquest temps.

Dennis impressionant, quin crack!

Aniré llegint-vos i comentant

17'04" Pista Atletisme Mollet Maig'22
34'40"      Vilafranca Gen'23
1h15'58"   València Oct'22
2h57'49"  València  Dec'19

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Mar 2018 23:13 #480 per pinelli (Associat/da)
Fantàstiques maratons pel que veig ..
he fet algunes fotos al km 32.5 .. crec que estan al revés , encara no se com s’ho fan el dabit o carles.cat per agafar a tothom .. ho sento si algú no surt o surt borrós ..

www.flickr.com/gp/153124918@N02/Q400bJ

Please Entra or Crear compte to join the conversation.