- Missatges: 3317
kilometer va escriure:
esquimal va escriure: Jo també tinc al cap intentar la mínima a Barcelona aquest any per anar al Boston el 2019
Doncs vinga a treballar-nos la opció 2019
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
jaume86 va escriure: Gràcies Kilo!! Em pensava que eren 30 minuts menys, no sé pk, m'ho devia mirar malament.... Ah no, que estava mirant el temps de les dones!! Doncs ho tinc molt difícil!!
Per València impossible, espero estar sobre les 3h20, però continuant els entrenos fins a BCN espero seguir millorant! I encara si tinc un mal dia a BCN ho puc intentar a Rotterdam, on en principi vull anar a gaudir i no a patir però amb un caramel com la marató de Boston ja m'estic emocionant i em serà de gran motivació!!
M'estàs encomanant això de pensar en maratons a casi 2 anys vista!!
esquimal va escriure: Jo que tinc 40 anys em demanen 3h15 de mínima. El 2018 entraría amb 3:11:36 però per intentar assegurar vull intentar entrar en el grup de 5 minuts menys de la mínima, es a dir, baixar de 3h10 i ja em sembla que serà dificil. Intentar baixar 10 minuts ni m'ho plantejo perque per mi és impossible. Ara mateix la meva marca és de 3:17:21 a València l'any passat però se que entrenant fort i si aconsegueixo anar en barqueta la puc millorar.
Cada any es diferent el tall. Depend de la demanda, però com be dius, amb el tall de 5' s'hauria de poder tenir plaça garantida.esquimal va escriure: Jo que tinc 40 anys em demanen 3h15 de mínima. El 2018 entraría amb 3:11:36 però per intentar assegurar vull intentar entrar en el grup de 5 minuts menys de la mínima, es a dir, baixar de 3h10 i ja em sembla que serà dificil. Intentar baixar 10 minuts ni m'ho plantejo perque per mi és impossible. Ara mateix la meva marca és de 3:17:21 a València l'any passat però se que entrenant fort i si aconsegueixo anar en barqueta la puc millorar.
Jaume, encara tens 2 opcions (Barna & Rotterdam) per intentar aquest sub3h01' que et "garantiria" Boston 2019 (entenc que ets de l'any 86).jaume86 va escriure: Per aquesta marató no es pot comprar dorsal en cap agència, no? Es que per Barcelona18 no crec que arribi per estar al voltant de les 3h
OscarBolo75 va escriure:
Jaume, encara tens 2 opcions (Barna & Rotterdam) per intentar aquest sub3h01' que et "garantiria" Boston 2019 (entenc que ets de l'any 86).jaume86 va escriure: Per aquesta marató no es pot comprar dorsal en cap agència, no? Es que per Barcelona18 no crec que arribi per estar al voltant de les 3h
Per responder a la teva qüestió, sí es pot anar per agència.....i els dorsals s'esgoten. Un amic que no arriva per marca en volia venir i una vegada obert el process d'inscripció de Boston ja hi havia lista d'espera.
Aixi et diria que si planejas Boston del 2019 i malauradament no tens marca, després de Rotterdam contactis amb les agencies.
Ens veiem a Valencia.
Salut
Volia saber si he entès bé que per qualificar pel 2019 s'hauria de fer la marca entre setembre de 2017 i setembre de 2018 que és quan comencen les inscripcions?
I si els temps de "marge" amb el que s'ha entrat altres anys (que heu escrit més amunt) són per a totes les franges d'edat els mateixos?
Si us plau, li pots preguntar al teu amic de quina agència ha tret el dorsal? Una edició que cau en setmana santa l'haig d'aprofitar
Josep80 va escriure:
Si us plau, li pots preguntar al teu amic de quina agència ha tret el dorsal? Una edició que cau en setmana santa l'haig d'aprofitar
Sportravel, a Barcelona.
No sé si encara tenen places. Jo ho tenia reservat des de l'any passat