Zurich Maratón Sevilla 23/02/2020

Zurich Maratón Sevilla 23/02/2020

11 Des 2019 18:17 #101 per rnou (Associat/da)

Jorfer va escriure: Fandes i tant que intentarem fer dinar conjunt, el dissabte o el diumenge.

:party: :party: :party: :great: (jo també hi vaig 🤣)

10k - Nassos (2019) - 33:58
21k - BCN (2020) - 1:14:21
42k - Sevilla 2020 2:35:28

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 Des 2019 22:02 #102 per Jorfer (Associat/da)
S'està animant l'expedició sevillana. Benbingut Rnou!!
A aquest ritme tindrem més llebres que maratonians. :sunglasses: :stucktongue :stucktongue ;) que a mi ja m'està bé.

12 Des 2019 19:28 #103 per kilometer (Associat/da)
Vaja, vaja com s'està posant d'interessant el tema. Fandes, et rebrem encantat si vols baixar a doanr-nos un cop de mà. Com diu la dita, com més serem, més riurem.

Rnou, ens has d'especificar una mica, que amb tú, tot és possible i em dius que la vols córrer sencera, per que València no t'ha acabat de fer el pes :stucktongue. Ja ens diràs noi.

Jorfer, ànims, amb el core. Sempre es complicat trobar el moment. Ja ho és entrenar, com per afegir-hi una miqueta més, peró els beneficis ajuden després a tenir el cos, muscularment més equilibrat, i aixó beneficia la carrrera i l'economia de la mateixa.

Tema àpat. Amb la meva dona anirem molt per la feina. Arribem el dissabte a mig matí, gestions, dorsal, menjar, descans. Diumenge marató, menjar i cap a casa a mitja tarda. A veure que tal l'experiència de fer-ho concentradet. Per tant, a mí, particularment m'anairia bé el dinar de dissabte. Si voleu, jo em podria encarregar. Aixó si, seria bo, que amb un temps prudencial, almenys un mes, tinguessim clar quina gentada som per poder fer una reserva en condicions. Si surt com tinc pensat, no us arrepentireu. Anem madurant la idea.

I com que aixó va de preparació. Doncs ja ens hem ventilat 1/3 de la mateixa. Avuí primer controlat de 12 km sub 3:50, per un total de 18 km. Demà tanco nou bloc de 6 dies i diumenge espero rematar amb una bona feina, la sisena setmana, i passar ampliament dels 600 km.

10 km: 33:17       XXIena Cursa de Bombers 2019
Mitja Marató: 1h12:51   eDreams Mitja Marató de Barcelona 2019
Marató: 2h34:08   XXXVI - Zurich Maratón Sevilla 2020

12 Des 2019 20:37 - 12 Des 2019 20:38 #104 per rnou (Associat/da)

kilometer va escriure:
Rnou, ens has d'especificar una mica, que amb tú, tot és possible i em dius que la vols córrer sencera, per que València no t'ha acabat de fer el pes :stucktongue. Ja ens diràs noi.

Jaja, bé en realitat vaig a fer de llebre a 3:33 un bon troç, si aconsegueixo estabilitzar el ritme en aquests 2-3 mesos. Però no descarto fer-la sencera, però sense cap pressió de temps, evidentment no a un ritme de 3:33 😅.

De fet ara estic centrant els entrenaments a mitja marató 3-4 setmanes i començaré l'específic de BCN al gener. La preparació serà igual de seriosa com les anteriors.

10k - Nassos (2019) - 33:58
21k - BCN (2020) - 1:14:21
42k - Sevilla 2020 2:35:28

13 Des 2019 08:40 #105 per Jorfer (Associat/da)
Kilo doncs em sembla genial el dinar del dissabte plegats i si t'encarregues de buscar lloc doncs encara millor.

Nosaltres anem quatre així que ja pots apuntar-nos a la llista del dissabte: Jaume86, Rugbyman, Sr. Door i Jorfer.

Rnou segur que la faràs sencera, ja veuràs.

Kilo, bons entrenos i a continuar sumant kms i exercicis.

13 Des 2019 09:57 #106 per kilometer (Associat/da)
Doncs jorfer, prenc nota. Vosaltres 4, i nosaltres que seríem 2, ja en faríem 6. Amb aixó ja tindré per fer una reserva. Segurament en un plaç d'unes 2 setmanes ja la podré fer. Aniré a lo segur per evitar a última hora quedar-nos sense opcions. Si s'apunta més gent anirem ampliant la reserva. Que us sembla les 14:00 h per dinar ?

Rnou, ja ja, t'he de llegir amb calma per acabar d'entre-ho, peró estic amb el Jorfer, no m'extranyaria veure't per allà per fer-la sencera :stucktongue.

Nois, cuidado avuí amb la ciclogènesi explossiva. He sortit aquesta matinada a les 6:30 (després de fer el sopar d'empresa ahir :stucktongue ) i m'he trobat amb temperatures elevades de 214-15 º amb unes ventades de més de 30 km hora. Ha estat dur, combatre els dessitjos d'Eolo, peró ens hem sortit complint amb l'entrenament. Avuí ha estat literal, peró el 23 F (per cert, just 18 anys d'ençà que vaig fer el MIR), espero que sigui metafòric...he vist com quèia un mur al meu pas. A un edifici residencial davant de casa, quan ja estava acabant, el vent ha tirat un mur on en el futur podria anr un local, deunidó quin terrabastall, ara, que no s'ha enterat ningú més...la soledat del corredor, de fons, nocturn... :S

15 Des 2019 19:30 #107 per fandes (Associat/da)
Confirmo més endavant el dinar! Però al 90 % compteu amb almenys 2 més. Kilo ja parlarem de si et puc donar un cop de mà, però dubto que estigui a les meves cames ;), seria un plaer!

16 Des 2019 12:04 #108 per kilometer (Associat/da)
fandes, moltes gràcies per l'oferiment. Prenc nota, peró la veritat, no et preocupis. Qui podria rebutjar un cop de mà en situació similar, peró hem de continuar la feina i ja arribarà el moment, i veurem...Igualment, t'esperem a Sevilla. :stucktongue

Nois, aixó va avançant mica en mica. Per la meva part, superada la sisena setmana, anem camí de complertar el 40% de la preparació. Ahir van caure de nou uns quants km i una suma setmanal , de nou, superior als 100 km. El global en aquests moments moments, supera ja els 635 km. Bons números, bona feina i fins al moment, bones sensacions. A vegades costa una mica entrar en els ritmes que volem, peró la dinámica és bona i, som humans i hihan dies que vas més fàcil i aaltres una mica més atrancat. No obstant estic molt conentent de com estan anant les coses fins al moment. Aixó, si, mica en mica, la corda es va tensant. Ja hem entrat de ple en aquesta setena setmana i per exemple, els ritmes base dels rodatges, ha passat a ser un pelet més ràpid, pel que ara toca salir encara més concentart, encara més decidit i sense dubitejar. S'està acabant aquesta segona fase, que defineixo com assentament, i després la cosa augmentarà així que no toca altre, que treballar, i treballar amb ganes, per que els dubtes d'avuí, seran el problemes de demà. Dit aixó, doncs, una mica d'energia, des de la BSO de Creed:

:muscle: :muscle: :muscle: :muscle:

16 Des 2019 20:00 #109 per Jorfer (Associat/da)
SETMANA 7/17
QUILÒMETRES SETMANALS, TOTALS I MITJA SETMANAL : 89/503/71,820
DIES D'ENTRENO: un rodatges, 4x2000 i un 6000 en pista alternant una volta ràpida i una lenta.
CURSES: Equip 6 de 1000 de Corredors.cat a les 24 hores
PES ACTUAL: 74.7 (-0.300)

Setmana marcada per la participació a les 24 hores d'atletisme formant part d'un equip petit per sis amics de corredors.cat lluint la samarreta de la casa durant tot el dia. L'equip format per ManoloM, Quico Peinado, Anrol58, Sr. Door, Rugbyman i servidor vam fer 299 quilòmetres i vam quedar en tercera posició. En el meu cas vaig fer un total de 52 kms. El cansanci va fer que el ritme cada cop fos més lent, però la majoria van ser a ritmes més ràpids que al previst a la marató així que genial. Una experiència dura però molt maca.

Ara, fins a Nassos, no em torno a posar el dorsal. Així que ara tenim quinze dies on caldrà fer equilibris amb les festes, els viatges i els entrenaments.

Kilo molt motivadora la cançó de la setmana. El comando castelldefelenc anem augmentant volum i ritmes mentre el cos aguanti.

Continuem i fandes, perfecte el compartir expedició. :clap: :clap: :clap:

17 Des 2019 19:54 #110 per kilometer (Associat/da)
Molt bé Jorfer, :clap: . Ja veig que a Castedelldefels li esteu donant amb força. Well done !!. Vaig trobar a faltar les 24h. Després de 4 anys seguits, es va notar. Es cert que vaig fer tirada de 90', peró un cop vèia que no havia opcions d'equip, tenia assumptes familiars i m'era més fàcil quadrar horaris per mi mateix. Espero tornrar la propera edició ;)

I bé, mentre esperem a veure com es va confeccionant el gruix de l'expedició, el camí ha de continuar. I avuí hem tingut un entrenament dels guapus: 4000 - 4000 - 2000; R: 1:30; que ham 14:10 - 13:58 - 6:46, m'ha deixat força satisfet. Millor, moral alta, que demà com ve sent costum els últims dimecres, toca madrugon :unsure: . Sortirem concentrats i a complir, no queda altre.

18 Des 2019 17:31 #111 per Jorfer (Associat/da)
Bones sèries kilo.
Són similars a les nostres del dijous però una mica més curtes: 3000+3000+2000.
Ja t'explicarem.

Continuem.

22 Des 2019 23:41 #112 per jaume86 (Associat/da)
Fa mooooolts dies que no em podia passar per aquest fil, inclús temporalment vaig deixar de rebre les notificacions per mail (amb la ilu qu em fan els mails del kilo dels dilluns i intentar endevinar quina cançó posa!!). Però ja m'he posat al dia i veig que esteu fent unes bones preparacions. Tan de bo ho poguem celebrar amb unes quantes MMPs!!

Moltes gràcies kilometer per fer-te càrrec del dinar de dissabte, si necessites ajuda m'ofereixo jo també. Per dinar diumenge, un amic m'ha enviat una foto d'un lloc que es diu el caminante andaluz on fan una escial de cachopo o cordon bleu o llibrets que no m'importaria gens zampar-m'ho com a celebració pot marató, que abans no hi ha qui ho cremi!! És un lloc senzill, una mica apartat del centre (on hi ha llocs molt i molt bons!! Sevilla és genial!) però... aquí us ho deixo www.tripadvisor.es/Restaurant_Review-g18...ilter=7&ff=371720909

A seguir amb aquests pedazo entrenos que feu!!

2h55'28"; marató Barcelona  2019 (17)
1h22'14" mitja  Barcelona 2019 (44...)
37'21";   10km   Pineda 2018 (42...)
19'13";  5km Horta 2013 (1)

Properament: 24h (diumenge a Can Dragó!)

23 Des 2019 15:52 #113 per kilometer (Associat/da)
Ben tornat jaume86, tot i que sempre t'hem tingut pressent al fil, no et preocupis ;) . Pel tema dinar, cap problema, ho tinc bastant clar, pasta, de qualitat i a un preu decent, anirem concretant gent i hora i així podré tenir una mica de camaraderia taronja, que l,es circumstàncies no em van permetre a Boston.

I bé, com dius, soma dilluns i toca passar revista de la última setmana i donar per iniciad l'actual. Així, repassant núm,eros, 7 setmanes complertades, 42 entrenaments (bé, amb avuí 43), més de 730 km ja acumulats i aixó si, per poc, aquesta vegda per sota de 100 km aquesta setmana. El que no vindrà malament, tenint en compte que tot i que arriba Nadal i festes. Serà una setmana dura aquesta vuitena, que ens ha de permetre tancar el 50% del treball. I serà dura per km i per circumstàncies. Avuí a 3/4 de 5, ja corríem :whistle: . M'ha vingut al cap quan, ja atret per aquest esport, li dèia a l'ara meva dona, que m'agaradava córrer, peró que no faria bogeries de sortir a hores intempestives o per exemple, amb climes adversos...mare meva com vaig gossar dir aixó, que innocent era...Ara amb moltes més obligacions que aleshores, faig mans i mànigues, peró sóc feliç amb el que tinc i amb el que faig, i així ho transmeto, de manera, que si més no, tinc el reconeixement a casa-

Tornat a la setmana recent acabada. La vam acabar ahir, ala CDLA, amb una nova 1h30 i soportant novament una ciclogènesi explossiva. Temperatures de 14-15º, peró amb vents de 30 km/ h i ratxes properes als 50. Mira que va donar pel sac i em va fer treballar de valent. Peró vaig pujar sabedor dela guerra que m'esperava i no hi vaig dubtar de treballar dur des d'un principi. Fins i tot em vaig trobar un arbre a terra, que tallava una mica el pas. Deunidó, com va bufar el vent. Aquest diumenge hi tornarem, peró ja amb 2h15 de tirada. Espero que amb millors condicions de treball...

Entre una cosa i l'altre, i seguint amb el fil pugilístic de la setmana passada, em sento com Rocky a (Rocky 4). No importa estar sol, no importa la meteorologia, tan sols el treball i l'esforç, i les ganes que hi possis. Si el teu cor està calent, el teu cos es mourà al ritme que li marqui. Com diu algú per aquí, continuem...

23 Des 2019 16:45 #114 per jaume86 (Associat/da)
Suposo que consideres corredors.cat tb casa pq aquí et tenim molt de carinyo i estima (i també enveja, sana clar!!). Almenys jo em pregunto si d'aquí 10 anys podré fer com tu, intentant seguir millorant amb algú que m'aguanti al costat, o d'aquí 20 com el padrí Jorfer que també!! Quins dos referents tindrem per Sevilla!! :hearteyes: :hearteyes:

I Boston va ser especial per tu, algo únic que només passa un cop a la vida (tot i que hi posin més majors, ja no serà el mateix!) i més amb la putada de l'apartament pel mig així que plenament comprensible que no vinguessis a dinar, faltaria més!!

23 Des 2019 17:31 #115 per kilometer (Associat/da)

jaume86 va escriure: Suposo que consideres corredors.cat tb casa pq aquí et tenim molt de carinyo i estima (i també enveja, sana clar!!).

Home doncs clar, casa meva i part de la família. Lluint la mateixa samarreta corrrecat des de fa 8 anys. La vaig estrenar a la marató de BCN de 2011 i la tinc cuidada i mimada, que encara es manté molt bé.

Fèia el símil, per que sovint penses comparativament, i veus amics i companys de la casa, que ja gairebé podrien ser fills ( o sigui prou joves), altres no tant, peró que si gimnàs, que si entrenador, que si preparacions personalitzades, disponibilitat horària, grups d'entrenament, pistes d'aletisme , sabatilles i sabatilles,...I no es que em faci enveja (potser l'edat si, ja ja ja...), pero jo tinc que tirar amb el que tinc, horaris intempestius, negra nit, fred, soletat, ja ja. És aixó o res, si vull estar al nivell al que estic. Comparativament amb el video, entreno amb el que tinc al meu abast, així que molt content i orgullós dels resultats que estic aconseguint. Peró per sobre de tot, content de la família taronjeta... :thumbup:

23 Des 2019 19:49 - 23 Des 2019 20:02 #116 per Jorfer (Associat/da)
Kilo, ja portem més de la meitat. El rellotge continua en moviment, els dies, les setmanes i nosaltres també entrenant dur. Per ara anem assimilant els entrenaments i amb ganes així que a creuar dits i a perseverar.

Avui és 23, dos 23 més i a córrer. Seixanta-dos dies per endavant per a afinar el cos i l'ànima. Per la meva banda, tindrem el luxe de portar en Jaume86 de llebre, tot una garantia que ens farà concentrar-nos en el córrer des del 10 a la meta preocupant-se ell de la logística i de mantenir la moral alta. Intentaré no fallar-te fillol. Ara mateix estic espantat doncs m'estic aprimant massa ràpid doncs ja estic quasi al pes que volia córrer a Sevilla, així que em podré permetre algun excés nadalenc.

I vaig pels meus numeros setmanals.

SETMANA 8/17
QUILÒMETRES SETMANALS, TOTALS I MITJA SETMANAL : 68/571/71,375
DIES D'ENTRENO: tres rodatges i un dia de sèries, 3000 (12:20) i 2x2000 (7:57/7:55) amb el Rugbyman al costat i al davant a la darrera de dos mil.
CURSES: Cap. Propera Nassos (on buscaré el sub 41)
PES ACTUAL: 73.8 (-0.900)

Aquesta setmana amb el final de trimestre a l'escola m'ha fet saltar-me algun entrenament i tots els exercicis de core (malamente tra tra) però a tot no arribo.
A veure aquesta setmana amb viatge a la Ulloa inclòs a veure si puc acumular quilòmetres.
Bones festes i a cuidar-se.

Continuem!! :stucktongue

24 Des 2019 10:00 - 24 Des 2019 10:03 #117 per kilometer (Associat/da)
Doncs jorfer, mira que com soc jo, no caure que ahir quedaven 2 mesos justos...en que estaria pensant...:whistle: .

Aixó era ahir, i avuí és 24 de decembre, arriba la Nit Bona i Nadal, on espero i dessitjo que tothom gaudeixi, de la família, els regals, etc...Peró també us dic una cosa, el camí cap a Sevilla no s'ha d'aturar, així que us desssitjo, mantenir les forces i les ganes per seguir entrenant en aquests dies, que possiblement no serà fàcil. Avuí per exemple no ho tenia molt fàcil jo, peró si la motivació i les ganes són allà, no defalliré. Avuí hem canviat l'horari de tarda pel de matí i així disposar de la tarda ja, per estar amb la família. Peró clar tocava un entrenament dels guapus; 5 x 2000; R: 130, i m'ha tocat fer-ho a les 5:30 del matí. Es que no ho he pensat. M'hi he possat, i l'hem enllestit amb gran regust de boca en 7:08 - 7:03 - 7:01 -7:03 - 6:43 (la última, amb ganes de donar més guerra...). Ara, ja veurem com va demà al rodatge, post-sopar aquesta nit...

Per un altre costat, ja he fet reserva per als 6 que ja havien confirmat a un restaurant de la companyia (La Tagliatella). Com que aniré potser una mica just de temps, em queda a prop d'on ens hospedem la meva dona i jo, si no us fa res. Pendent de confirmar, seria taula per 6, a les 14:00 el 22/02/2020 ;) :

g.page/restaurantesentorresevilla?share

I amb tot aixó dit, no oblidem l'esperit Nadalenc, amb un clàssic, versionat que sé que ús el mirareu: BON NADAL !!

24 Des 2019 10:19 #118 per Jorfer (Associat/da)
Perfecte la reserva Kilo. Una cosa més tancada.
Avui faré les sèries per la tarda a primera hora i després festa.

Ens veiem i bona nit de Nadal.

30 Des 2019 08:09 #119 per fandes (Associat/da)
No sé si nosaltres us havíem dit que ens comptessiu en la reserva, però compteu-hi! :P

30 Des 2019 21:15 #120 per jaume86 (Associat/da)
Un dilluns sense el kilo, no és un dilluns!! Però com estem de festes, us ho deixo passar (a ell, i a la resta que esteu repartits per la Península o tornant a casa!)