Zurich Maratón Sevilla 23/02/2020

Zurich Maratón Sevilla 23/02/2020

10 febrer 2020 21:02 #181 per Jorfer (Associat/da)
Vinga Kilo que ja ho tenim i amb aquestes cançons motivants encara t'entren més ganes d'estar a la línia de sortida.

A veure que resultat tenim demà de l'eco de l'Òscar. Demà serà el dia de la #decision.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

11 febrer 2020 19:58 #182 per Dennis Teuling (Associat/da)
Collons... fa un mes que la vaig veure amb els nens!! :laughing: :laughing:

No en tenia ni idea...

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 febrer 2020 17:44 #183 per kilometer (Associat/da)
Que tal nois, com va la cosa ?, ens queden 10 dies ja només...:great:. Ja passarem revista als últims dies. Portem 10 i demà farem l'11è dia seguit, i podrem arribar a descansar el dissabte i començar ja a baixar el ritme, el volum i plegar veles poc a poc per arribar a tope d'energia a Sevilla. Ja parlarem ja, peró us volia preguntar quan i com marxeu. La meva dona i jo marxarem dissabte 22 amb Ryanair a les 9:15 am FR6396.

10 km: 33:17       XXIena Cursa de Bombers 2019
Mitja Marató: 1h12:51   eDreams Mitja Marató de Barcelona 2019
Marató: 2h34:08   XXXVI - Zurich Maratón Sevilla 2020

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

13 febrer 2020 22:52 #184 per Jorfer (Associat/da)
Kilo el Jaume, el Ramon i jo marxem a mig matí i en Vueling, arribarem sobre les 13:00 a l'aeroport sevillà.

Avui darreres sèries series. Tot fet o quasi.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

14 febrer 2020 18:30 #185 per kilometer (Associat/da)

Jorfer va escriure: Kilo el Jaume, el Ramon i jo marxem a mig matí i en Vueling, arribarem sobre les 13:00 a l'aeroport sevillà.


Eiip, trio, recordeu que tenim hora per dinar a les 14:00 h ;)

Avuí volia fer un post d'aquells de divendres, que de tant en tant anem fent, peró aquest, encara amb més raó. El dia 3 de febrer, ja ho vaig explicar com aplaçava l'entrenament, diguéssim, per indisposició :sick:. Alló suposava el fet de reestructurar la setmana, el que també afectava a l'actual. La situació ha estat que hem empalmat 11 dies seguits i 210 km. Crec que mai havia fet aquestes xifres, ni a una preparació maratoniana, ni fora. A més amb controlats, sèries, tirades. S'han ajuntat les dues setmanes més importants i hem sortit molt reforçats. No ha estat un gran terrabastall, ni pel cos ni per les cames i he anat superant el dia a dia i el sexercicis de més qualitat amb molts bons resultats i sensacions. Em quedo molt satisfet, la veritat.
La preparació ja va tocant al seu final, ens queden tot just 9 dies només. Ja han caigut molt més de 1.600 km. Peró demà podrem descansar una miqueta, que vindrà abanas d'enfrontar l'última setmana, on paulatinament anirem baixant intensitat, ritme, km, etc... i ultimant detalls, com la cita amb el fisio que ja hem fixat per dijous.
Em sembla que dilluns ja tanquen inscripcions i presuposo que aviat coneixerem els dorsals. Particularment deuria ser groc, segon calaix, entre el 401 i el 750. Com ho sé...doncs per que ja us ha hagut d'arribar al correu la revista digital de la marató. Us la deixaria peró pesa molt...són més de 80 fulles...

El que si que us deixaré serà un exercici. Un exercici de visualització. Imagineu els últims km, els últims esforços,... tot deixant-vos embriagar pel so que us deixo.... Força i ànims nois que ens queda poc...és hora d'omplir les bateries d'energia possitiva, confiança en el treball fet i determinació pel que resultat que cadascú vulgui lluitar...

10 km: 33:17       XXIena Cursa de Bombers 2019
Mitja Marató: 1h12:51   eDreams Mitja Marató de Barcelona 2019
Marató: 2h34:08   XXXVI - Zurich Maratón Sevilla 2020

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 febrer 2020 11:59 #186 per Jorfer (Associat/da)
Doncs bons entrenos impressionants Kilo.

Jo avui descanso i potser sortiré demà a rodar una mica.
Ja estic en modo avion d'estalvi d'energia.

Ja tenim els dorsals assignats i ja es pot fer el seguiment a l'app corresponent.
Per si algú vol seguir-nos poso els dorsals:

- Kilometer 437
- Rnou 484
- Jaume86 1140
-Jorfer 2828
- Sr. Door 6779

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 febrer 2020 13:08 #187 per rnou (Associat/da)
Hola!

Jo arribo dissabte a les 8.30 a Sevilla amb avió , aniré a esmorçar, després cap a la fira, hotel i ens veiem al dinar a les 14.00!

Em quedo fins dilluns per allà :)

Salut,
Ramon.

10k - Nassos (2019) - 33:58
21k - BCN (2020) - 1:14:21
42k - Sevilla 2020 2:35:28 (Poligonera 2:34:40)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 febrer 2020 13:24 #188 per Jorfer (Associat/da)
Perfecte Ramon. :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 febrer 2020 19:04 #189 per jaume86 (Associat/da)
En 7 dies estarà tot el peix venut!! I espero que caiguin unes quantes marques per Sevilla. Hi teniu molta il·lusió dipositada, porteu molts mesos entrenant i ja ho tenim a tocar. Sembla que farà calor... però espero que això no suposi impediment per cap de vosaltres a l'hora d'assolir els vostres objectius. I si mai les cames fluixegen, penseu amb tot el que heu fet per arribar a Sevilla i per l'Oscar, que malauradament no podrà ser-hi físicament però que el tindrem molt present, oi padrí?? Aiiiii el teu pimpi estimat :(

2h55'28"; marató Barcelona  2019 (17)
1h22'14" mitja  Barcelona 2019 (44...)
37'21";   10km   Pineda 2018 (42...)
19'13";  5km Horta 2013 (1)

Properament: 24h (diumenge a Can Dragó!)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 febrer 2020 19:22 #190 per Altair (Visitant)
Jaume86. M'reincorporat. Que a pasat al Oscar, .

salut

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 febrer 2020 06:22 #191 per fandes (Associat/da)
Marathonweek! Allà hi serem per animar-vos i conèixer Sevilla en ambient marató. I per descomptat per fer café dissabte al matí amb el Ramon i el dinar amb la resta de pastanagues :P.

Així que passeu la setmana més tranquila possible i ens veiem al Sur, ja sabeu com deia la cançó, "Para hacer una buena maratón hay que venir al..."

Fins aviat!

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 febrer 2020 12:05 #192 per Jordi (Associat/da)
Per fi ha arribat la setmana esperada, Diumenge us tindré molt presents :kissheart:

Tranquil·litat, descans, hidratació,... i bona marató :muscle: :muscle: :party: :party:


Salut!
Jordi

* MMP *
3h24 37 Marató - 1h31 07 Mitja - 41:55 10km - 19:49 5km - 5:48 Milla - 3:19,50 1000m - 1:07,23 400m - 14,43 100m || 2h28 53 30km - 1h06 17 15km - 46:55 ECI
* Addicte a l'endorfina des del 18/08/2011 *
JRDi69 en STRAVA
Masses Límits

123

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 febrer 2020 12:07 #193 per OscarBolo75 (Associat/da)
Setmana de Marató a Sevilla. Molta sort diumenge Jorfer & Kilo i la resta d'expedició.

Salut

37'27" Cursa dels Nassos 2019
1h21'33" Mitja Barcelona 2020
2h49'44" Marathon de Paris 2019

50km Ruta de les X Ermites 2015
71km Long Trail Barcelona 2016
85km Ultra Trail Collserola 2015

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 febrer 2020 12:33 #194 per kilometer (Associat/da)
Gràcies nois pels ànims. Sempre venen genial en els últims dies previs a la Marató :kissheart:

Abans de res nois, una cosa. Setmanes enrera, quan comentava lo del dinar, vaig insistir molt. Vaig fer una reserva per a 6, que és el que em permetia la web i la app. Amb la baixa de l'Òscar, erem 5, pero queda coberta amb l'rnou. Ara bé, ja no hi ha possibilitats de fer més reserves, no hi ha lloc. No sé si anant allà ho podrem arreglar. En resum, tinc una taula per 6, només :dry:

10 km: 33:17       XXIena Cursa de Bombers 2019
Mitja Marató: 1h12:51   eDreams Mitja Marató de Barcelona 2019
Marató: 2h34:08   XXXVI - Zurich Maratón Sevilla 2020

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 febrer 2020 13:07 #195 per kilometer (Associat/da)
Setmana final nois, setmana final. Sembla mentida, fem el mateix ritual segurament tots quan prepararem una marató i al final, la sensació és, ja estem aquí. Em refereixo al fet de que quan tot comença, potser, només estàs pensant en fer una marató X, després t'hi posses, t'inscrius, etc...sembla lluny, peró de sobte un dia, t'adones, que ja has entrat en la última setmana (que és qüestió de dies) amb aquella sensació de l'estudiant, que sap que pot fer-ho, que s'ha preparat bé, que ha estudiat molt, peró que innegablement aconsegueix abandonar la sensació que no ha estat suficient, de que manca algo, de que..., de que...; els nervis del final, suposo...

Peró bé, intentem mantenir la normalitat, abandonem aquesta idea i intentem gaudir de cada minut de cada km que ensqueda. Han estat setmanes, mesos, treballant dur, picant pedra. Crec que hem fet un gran treball i que ara només hem en de centgrar en gaudir i preparar els últims detalls. Diumenge serà altre história, peró serà el diumenge :stucktongue.

Setmana 16 doncs, ja iniciada i tancada la 15ena amb un gran regust de boca. Al final gairebé 115 km més amb un global total de més de 1.672 km. Aquesta 15ena setmana tenia unes últimes sèries potents, amb un piramidal descendent des de 4000 a 1000, amb recuperacions d'1 minut que va anar molt bé. Peró sobretot tenia el controlat de 10 km del dijous a 10 dies justos de la marató amb un possible ritme maratonià i que suposava l'estrena de les Next. Me les vaig autorregalar pel meu aniversari, i han estat allà guardadetas, esperant el seu moment, i el seu moment arriba ja mateix. Van ser bones sensacions, que espero que es repeteixin durant el diumenge 23. Ahir també vaig pujar per darrer cop a la CDLA. Moltes setmanes, corrent, buscant ritmes altets. Tan se val si fèia fred, era de nit, si plovia o fèia vent. Les tirades han esta una constant allà. I es per aixó que ahir, baixant una mica el pistó, en quant a ritme, a km, vaig gaudir, d'un bon dia i em va resultar un bonic comiat. I és que aquests dies, per a mi, són d'agraiment i de comiat a tots els llocs que m'han estat veient esforçant-me. Ha estat un plaer entrenar, ara toca retornar-ho amb una bona cursa.

Segurament hi hauran mes posts aquesta setmana, que esn ajudaran a anar passant els dies, peró avuí toca acabar ben alt i tenint en compte, que el compte enrera ja ha començat...La música és eterna, peró els que canten no, aixó si, els veterans, sempre estarem disposats a donar guerra....



:muscle: :muscle: :muscle: :muscle: :muscle:

10 km: 33:17       XXIena Cursa de Bombers 2019
Mitja Marató: 1h12:51   eDreams Mitja Marató de Barcelona 2019
Marató: 2h34:08   XXXVI - Zurich Maratón Sevilla 2020

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 febrer 2020 22:17 #196 per Jorfer (Associat/da)
Kilo gallina de pell amb aquesta cançó, motivadora cent per cent, segur que en algun moment el diumenge ens vindrà al cap. :stucktongue :clap: :muscle:

Fandes, ens veurem en algun moment segur i, els teus ànims i consells, seran benvinguts.

Jaume86, serà un plaer tenir-te al costat en el darrer intent (fins ara) per fer MMP després de cinquanta-set maratons i quasi cinquanta-sis anys. Espero no fallar-te i que el :sunny: :sunny: tingui pietat de nosaltres.

OscarBolo75, jrdi69 moltes gràcies per les vostres paraules.

I en quan a la darrera setmana l'explico en el següent post.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 febrer 2020 22:26 #197 per Jorfer (Associat/da)
SETMANA 16/17
QUILÒMETRES SETMANALS, TOTALS I MITJA SETMANAL : 68/1169.3/73.08
DIES D'ENTRENO: quatre rodatges i un dia de sèries, 5x2000 i 2' rec (8:55/37/23/13/7:59).
CURSES:
PES ACTUAL: 74,9 (+0.500) no estic menjant molt bé i estic passant una època de massa feina que m'està fent picar més del compte :whip: :whip:

Setmana de rodatges i sèries.
Les sèries molt content seguint l'estela de Dennis per les pistes que em donen confiança.

Ahir vaig estar a la mitja de Barcelona però a l'avituallament veient la cursa des d'altre perspectiva, molt interessant i recomanable.

Aquesta setmana de Carnaval, intentaré descansar el màxim possible dins de la disbauxa que suposa el Carnestoltes a les escoles. Esperem que no m'afecti gaire en el meu estat de forma.

La previsió d'avui de cara al diumenge és 10/24 graus, espero que trigui en pujar.

Tinc la sensació que he fet la preparació de la meva vida, porto una llebre de luxe i, només em falta l'amic d'entreno i d'objectiu. Alea jacta est.

D'aquí sis dies la solució.

Continuem. (un dia d'aquests el Polgi em demanarà els drets d'autor:whistle: :whistle: ;)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 febrer 2020 22:42 #198 per MIGUEL SBD (Associat/da)
Companys només ús dessitjo que tingeu una molt bona marató ja teniu els deures fet ara tocar gaudir el proper diumenge
Sevilla tiene un color especial:party: :party: :party: :party:

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 febrer 2020 18:15 #199 per grampy (Associat/da)
va que l'espectacle comença ja, heu arribat tots fortisims , la feina es feta,sevilla esta alla esperant....vinga nois, a saborir i descansar el que queda de semana i ment ja en mode marato.

jo i el pirata arrivem dijous,anem abans per si un cas derspres no ens deixan entrar,anirem disabte mati a la fira,segur que alla ens trobem.
a la marato no ens espereu per dinar que nosaltres anirem fent turisme xinu xano :party: :party: ,i tornarem dilluns cap a casa.
llastima del Oscar i la lesio,habia entrenat de valent,pero ja sabem com va aixo,anian a cabaços de maratons i Sevilla l'estara esperant.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

18 febrer 2020 18:57 #200 per Jorfer (Associat/da)
Miguel moltes gràcies!!
Grampy i Pirata vosaltres si que sabeu, a ritme sabroson gaudint de la ciutat.
Molta sort també per a vosaltres.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.