Zurich Maratón Sevilla 23/02/2020

Zurich Maratón Sevilla 23/02/2020

30 Gen 2020 21:18 #161 per Dennis Teuling (Associat/da)
Doncs kilo, per molts anys i moltes maratons :party: :party:

Enhorabona, jaja.

I me n'alegro de que esteu parlant d'anar clarament per sota de 2h30... poca broma.
Però amb un bon dia a Sevilla res descartable.

Aupa, que queden 24 dies només!

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '16  - 3:03:21

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

31 Gen 2020 12:18 #162 per kilometer (Associat/da)
Moltes gràcies Dennis Teuling. crec que hem de fer aquest plantejament valent. Es ara, jo crec que és el moment d'intentar-ho i hem entrenat cada dia pensant en que podem fer-ho :muscle:

rnou, després de veure't a Terrasa en directe i veient com t'estan anant les coses, no puc dir més que estic encantat de tenir-te per allà i que tot el que vulguis o puguis fer, serà benvingut clar que si.

Avuí també volia passr-me per el fil per diferents motius. Un, numerístic, com us vaig acostumant últimament. I es que aquesta preparació ens està portant a trencar récords personals que pensava que eren inabastables en condicions normals: de fer-se clar que es podien fer, pero en el transcurs de preparacions i objectius pensava que no era factible. Ja gairebé ens vam plantar en els 4.500 km l'any passat. El que ha tingut continuitat aquest gener, on per primera vegada en tota la meva carrera he superat els 500 km en un mes. Per ser exactes 501.5 km. Tot està sent, pel treball, per la il·lusió i per les ganes que li estem possant darrera...i per que amb l'excepció de Terrassa, les coses estan sortint bé.

Una altra cosa és que voldria recordar que tenim una taula reservada per a 6 persones per a dinar dissabte a La Tagliatella de la Torre de Sevilla. Si algú més s'hi vol sumar que es vagi manifestant per apoder intentar reservar més taules (només em deixen fer reserves de máxim 6 comensals. El dinar seria a les 14:00 h.

I ja per últim peró no menys important, google ens va enviant noticies sobre la marató. I em va arribar que es volia batre el récord del mon, empentant una cadira de rodes. Avuí llegia la notícia amb deteniment, entre d'altres coses perque conec, i segur que també molts de vosaltres, a qui ho vol intentar. Moltes vegades m'el trobo en el frago de la lluita per llocs capdavanters de les curses, amb el que té unes grans marques clar, i molts anys per davant, ja que amb els insultants 26 anys que té, gairebé podria ser el meu fill...Tot així vull fer menció i dir que té el meu reconeixement, per intentar el que vol intentar fent partícep la seva mare. Un abonica história digna de menció. Molts ànims...i a la resta, a continuar forts que s'acosten els moments decissius...

www.runnersworld.com/es/noticias-running...ich-maraton-sevilla/

10 km: 33:17       XXIena Cursa de Bombers 2019
Mitja Marató: 1h12:51   eDreams Mitja Marató de Barcelona 2019
Marató: 2h34:08   XXXVI - Zurich Maratón Sevilla 2020

02 febrer 2020 07:39 #163 per fandes (Associat/da)

kilometer va escriure: Moltes gràcies Dennis TeulingI em va arribar que es volia batre el récord del mon, empentant una cadira de rodes. Avuí llegia la notícia amb deteniment, entre d'altres coses perque conec, i segur que també molts de vosaltres, a qui ho vol intentar. Moltes vegades m'el trobo en el frago de la lluita per llocs capdavanters de les curses, amb el que té unes grans marques clar, i molts anys per davant, ja que amb els insultants 26 anys que té, gairebé podria ser el meu fill...Tot així vull fer menció i dir que té el meu reconeixement, per intentar el que vol intentar fent partícep la seva mare. Un abonica história digna de menció. Molts ànims...i a la resta, a continuar forts que s'acosten els moments decissius...

www.runnersworld.com/es/noticias-running...ich-maraton-sevilla/

Un bon conegut d'aquesta casa l'Eric! I estic segur que ho aconseguirà... El que em falta a mi de competitiu, a ell li sobra jajaja

Un gran tipus, que com dius ho dóna tot per la seva família, serà un plaer veure'l a Sevilla també!

02 febrer 2020 21:02 #164 per Jorfer (Associat/da)
Preciós repte de l'Eric. Molta sort!!

SETMANA 14/17
QUILÒMETRES SETMANALS, TOTALS I MITJA SETMANAL : 81.4/1023.5/73.10
DIES D'ENTRENO: tres rodatges i un dia de sèries, 5x1500 amb 3' rec (entre 6:10/5:50).
CURSES: Mitja de Granollers (1:35:22)
PES ACTUAL: 74 (-0.400) baixo una mica més.

Setmana que he pogut entrenar amb normalitat amb rodatges interessants i sèries enormes fent el milqui més ràpid de la meva vida a estela de Rugbyman.

La notícia de la setmana és la lesió de l'Òscar en mitja que, és com si fos meva, que per una imprudència d'un voluntari que es creua a la cursa li fa frenar en sec i li provoca una lesió al isquio esquerra. Desitjo que només provoqui un parèntesi d'uns dies i pugui estar al meu costat a la sortida de la marató d'aquí vint-i-un dies.

Avui estic tocat moralment però, com sóc optimista per natura, vull pensar que estarem a la sortida plegats.

Continuem (avui, una mica menys). :cry:

03 febrer 2020 10:16 #165 per kilometer (Associat/da)
Eiiip nois, bon dia. Abans que res Jorfer, ja ens tindràs al cas, peró jo també,espero i crec que no serà res i esperem que aviat el Rugbyman ens ho confirmi també.

Per la meva part, doncs setmana 13 tancada...peró no puc dir com us tinc acostumats, a que la nova setmana ja està iniciada. Ara ho explico. Comencem pel primer. Ahir tancàvem la 13ena setmana amb una important tirada. Després de la mitja, tant en resultat com en sensacions, esdevenía un entrenament important en una setmana en la que pràcticaments ens havíem dedicat a rodar, aixó si, a més ritme, recuperant les cames de l'esforç de Terrassa. Vaig acabar molt content per que en 135' van sortir 34,75 km a una mitjana de 3:53. Si que es cert que els últims 15 - 20 minuts, es va fer una mica pesadet, peró ja portàvem molta estona i van tocar a zones amb molts sots, pedres, pujadetes i sobretot molta gent a aquells momnets finals...Així que molt content i satisfet, per que tot va anar molt bé, venint a més, d'una nit curteta per que vam estar fins força tard preparant coses per la festa del 6è aniversari del meu fill Enzo. Setmana tancada amb més de 116 km i un global complert de 1.419,5 km.

Avuí hagués volgut començar la 14ena setmana, que per cert és molt important junt amb la propera, per la concentració d'entrenaments molt importants, peró avuí el cos no estava per entrenar i sobretot la ment m'ha fet ser prudent i frenar-me una miqueta. I tot per que a la lògica pallissa d'ahir, s'hi va sumar la de la festa del nen, peró sobretot per que quelcom que vaig menjar em va sentar malament i m'he passat tota la nit amb mal de panxa i fent viatges al lavabo amb diarrees. Encara aquest matí m'he vestit i estava escalfant, peró la raó ha imperat i he decidit no entrenar per que el cos no estava en condicions i podria passar-me factura. Em trobo bé ara mateix i no crec que no h hi hagi una evolució possitiva. És el típic cas d'"intoxicació alimentària". Un cop el cos ho ha expulsat, ens recuperem i llestos. No crec que hi hagi cap problema demà per reemprendre el treball. Reestructurarem la setmana, que tampoc és un trauma i llestos.

Ens queden 20 dies i tot ara pot tenir una importància molt gran tant des del punt de vista físic com mental. Fins ara la feina feta, m'ha deixat molt satisfet, peró toca rematar bé, zaquesta preparació i arribar a Sevilla en les més òptimes condicions, i en aixó centrarem els esforços. Ara bé, ficat com estàs en dinàmica maratoniana, em sento raro, sense haver entrenat avuí, buit, em falta algo...demà ho agafaré amb més ganes. :thumbup:

Us deixo un apunt:
sevilla.abc.es/deportes/sevi-diez-motivo...%2Fwww.google.com%2F

I, com que ara és el moment de donar-ho tot, ara és el moment de volar :thumbup: . Motivació a tope amb el meu clàssic, la meva alarma, que em possa a tope en posar els peus a terra:

...queda poquet nois, queda poquet...

03 febrer 2020 12:30 #166 per Jorfer (Associat/da)
Gran Kilo, i tirada impressionant. Per cert, quan fas les tirades tant grans beus? prencs gels?
Tant de bo que el tema d'Òscar sigui només un ensurt. Aquests dies estarà fora i serà dificil que pugui anar al metge per afer una diagnosi correcte. Esperem que vagi a millor.

Cançó molt motivadora.

06 febrer 2020 17:15 #167 per kilometer (Associat/da)
Doncs mira Jorfer, no t'he respost abans per falta de temps i per quer volia poder explicar més coses. Respecte a la pregunta, en aquestes tirades, jo normalment he sopat pasta i proteïna el dia anterior peró al matí 1 horeta abans em prenc normlament una barreta energètica gran de 55 g, unes bàies de goji, i potser algun complex vitamínic que faci servir pel moment. Tot aixó, ja començant a veure beguda isotónica. Entre una cosa i l'altre em prenc mig bidó, uns 250 ml. Després durant la tirada, porto el meu gel de confiança. Un d'isostar, gran de 90 g, amb un tap que em permet obrirlo y prendre un glopet cada 5 km. És el que em resulta millor i més fàcil de transportar. Tot líquid i recipient, em destorba i només m'ho reservo per si no hi ha altre opció, com per exemple a l'estiu, quan hem preparat maratons de tardor. Aquí si que porto un cinturó amb dos ampolletes de 125 ml, que es sumen a l'anteriorment dit. Després, en acabar, enllesteixo la beguda isotónica, i en arribar a casa em faig un batut de proteïnes amb llet desnatada en pols (500 ml), i llestos. Fet el pre-, durant, i post-.

Tenia ganes de passar-me de nou pel fil. Després del que us vaig explicar dilluns, arribava el moment de testar les forces i veure on estàvem. La veritat és que estic molt content en com estem portant la setmana, la etapa reina. Així dimarts vam reemprendre el treball amb un controlat de 8 km a 3:37/ km i avuí el millor 12 x 1000, que he fet mai. Podria millorar-se , segurament, peró per mi, en les condicions que el faig, em serveix de referència total. Amb els amics de cada dia, fred, nit, soletat, i la matinada, i essent un circuit urbà, amb les seves cosetes, m'he quedat molt satisfet avuí, tant amb els resultats, com amb les sensacions. I com ha anat, doncs així:
3:21- 3:18 - 3:21 - 3:21 - 3:21 - 3:22 - 3:20 - 3:18 - 3:19 - 3:19 - 3:19 - 3:14

Demà continuem la feina, i pel cap de setmana, última tirada...

07 febrer 2020 09:15 #168 per Jorfer (Associat/da)
Sèries bestials i no 4 o 5 una dotzena i la darrera a tope :muscle: :raised: :raised: :raised: :raised:

Doncs ja sé com menja un dels cracks de la casa abans, durant i després d'una tirada.
Jo sóc més tradicional i faig un plàtan i una barreta abans, durant em prenc un powerade que porto a la mà i un gel o dos durant cursa i, després un entrepà de fuet que entra que no vegis. :stucktongue :stucktongue

07 febrer 2020 10:00 #169 per kilometer (Associat/da)
Ohhh, entrepà de fuet...ñami, ñami, m'has fet venir gana i tot je je je.:stucktongue

07 febrer 2020 15:11 #170 per Lucas (Visitant)
Eii bones !!! ... ahir vaig trobar aquest post de casualitat, ja que el Ramon m'havia comentat que sou un bon grup de correcats els que també baixàveu a Sevilla 😜.

Com bé us ha xivat ell mateix 🙄, la meva intenció es buscar el sub2h30 (igual que el kilo). No crec que faci cap estupidesa d'anar amb la Marta Galimany, perquè m'imagino que amb la preparació que està fent, anirà a 2h28' o inclús menys 😱.

Kilo, jo aniré a 3'32"-34", no m'agrada gens això de variar el ritme el dia de la carrera en funció de si hi ha o no una barqueta més nombrosa 1-2"/km més ràpid, en un 10k o mitja encara, però en marató són massa riscos ... per tant sortiré al que he estat entrenant i llestos, i ja a partir del 35 si hi ha forces per especular una mica amb el crono, doncs s'intentaria la proesa 😂 (de fet es l'estratègia que vaig seguir l'any passat a Barcelona i va sortir força bé la jugada ... tot i que el Ramon em va guanyar per un segon a l'arribada 😒🤣).

He estat llegint gran part dels post que has publicat de la teva preparació, i sembla que la portes força bé en quant a volum (jo potser no en faig tant) i qualitat (aquí si que anem molt a la par) 💪💪, llàstima de Terrassa 😣. A nivell de carreres, per la meva part el passat mes d'octubre, i per la meva sorpresa em vaig trobar amb un molt bon crono a la mitja de Valencia d'1h11'18" (buscava sub1h13 ... així que imagina), i les darreres proves que he fet com Sitges en 1h11'41" (fent grupeta amb el David Gonzalo), i Granollers en 1h12'18" (mortal, pel desnivell, la calor, i la soletat) em donen força confiança per intentar assolir el repte 💪.

Si ens trobem a Sevilla el dia de la fira del corredor amb el Ramon i companyia, si vols ho acabem de parlar personalment kilo, perquè em sembla que ens serà de gran ajuda 💪 a tots dos anar plegats (i al Ramon fins al 21😝).

10k • 32'29" • Bcn 19
21k • 1h11'18" • Vlc 19
42k • 2h37'08" • Sev 20

07 febrer 2020 15:27 #171 per rnou (Associat/da)
Benvingut Lucas,

Lucas va escriure: tot i que el Ramon em va guanyar per un segon a l'arribada 😒🤣).

Dos segons 😜😜😜😜.

Ja firmo acompanyar-vos fins el 21k 💃

Salut,
Ramon.

10k - Nassos (2019) - 33:58
21k - BCN (2020) - 1:14:21
42k - Sevilla 2020 2:35:28

07 febrer 2020 16:00 #172 per kilometer (Associat/da)
Lucas, benvingut al grup i l'aventura. Deunidó el salt de Barcelona a Sevilla, en qualitat em refereixo. De vorejar el 2h45 i pensar obertament en el sub 2h30, hi ha un bon tros. Ara bé, t'avalen aquestes mitjes. Quins bons temps. He trobat a faltar haver pogut disputar-ne una bona i ràpida aquesta temporada, sense tanta càrrega. He centrat bona part de la temporada en preparar Sevilla i no he volgut desviar-me. Per mi seria fantàstic fer grupeta, cosa que no es fàcil a aquests ritmes, així que imagina't. Estaria encantat i ja faré per buscar-vos a tu i al Ramon, (que està en molt bona forma). Dona respecte, tant el temps final, com el ritme, peró com he dit repetidament, crec que és el moment d'intentar-ho, així que som-hi. Tema Galimany, penso el mateix, que segurament pot voler anar un pelet més ràpid. Vaig imaginar que amb tot el que hi ha en joc, possiblement portarà llebres i aixó m'interessava molt. Peró amb la grupeta, que podem fer, ja ens pot estar bé, si anem bé de sensacions i seguim el guió planificat, no trobaré a faltar la Marta.

Vinga doncs, ens veiem...en 16 dies com a molt tard :stucktongue

07 febrer 2020 17:02 #173 per jaume86 (Associat/da)
Quina por feu, vaya tripleta!! Volareu!

Jo tinc l'esperança que la nostra tripleta estarà a Sevilla i la farem grossa!

2h55'28"; marató Barcelona  2019 (17)
1h22'14" mitja  Barcelona 2019 (44...)
37'21";   10km   Pineda 2018 (42...)
19'13";  5km Horta 2013 (1)

Properament: 24h (diumenge a Can Dragó!)

08 febrer 2020 20:22 #174 per Jorfer (Associat/da)
Mare meva quin trio més solvent s'està fent.
Segur que ho fareu sensacional. Tant de bo ens acompanyi la climatolgia.

Demà faré la darrera tirada llarga exigent de dues hores. Suposo que cauran uns 26/27 kms i després ja la baixada final.

Tant de bo baixem els tres Jaume86 i, potser som dos duos, o un trio i un single.

08 febrer 2020 21:50 #175 per andreugg (Associat/da)
Benvingut Lucas! I segur que ho aconseguiràs, jo si vols et segueixo en bicicleta! Salut i esport!

10k - Cursa Sagrera (2019) 00:44:30
21k - Mitja Marató a Mataró (2019) - 1:37:21
42k - Marató Barcelona (2019) 3:40:07

09 febrer 2020 12:17 #176 per Jorfer (Associat/da)
SETMANA 15/17
QUILÒMETRES SETMANALS, TOTALS I MITJA SETMANAL : 77.8/1101.3/73.42
DIES D'ENTRENO: quatre rodatges i un dia de sèries, 4000+3000+2000 amb 3' i 2' rec (16:54/12:27/8:02).
CURSES:
PES ACTUAL: 74,4 (+0.400) la xocolata i la tartaleta de fruita d'ahir segur. :stucktongue :laughing: :laughing:

Setmana trist per la meva banda doncs he entrenat en solitari doncs el meu amic/company d'entrenos i de somni sevillà es va lesionar diumenge passat a Granollers i ara em toca remar en solitari la recta final. A veure dimarts que li explica el metge i veurem que en té i quan pot tornar a córrer.

Destaco les sèries del dijous on les vaig fer amb alegria a l'estela de Dennis i acompanyat per Nachosboys, Ignasi, Joan33 i Josep58 (la primera). Sensacions fantàstiques i amb ganes de fer una segona volta.

Avui la darrera tirada seria en companyia d'un veí que en té 1:24 en mitja però que mai ha fet més de 21 kms entrenant ni competint. Hem acabt fent 26,5 a 4:37 i bones sensacions amb alguna petita molèstia al quadríceps esquerra i amb la intersecció del fèmur amb la cadera però sense importància.

Ara queden només dues setmanes. Esperem que no passi res dolent i la grip que està a l'ambient em respecti. :ok_hand: :ok_hand: ;)

Lucas, RNou, Kilo, Sr.Door, Rugbyman, Jaume86, Fandes ànims que ja queda poquet.

Continuem.

10 febrer 2020 07:15 #177 per fandes (Associat/da)
Som-hi Sevillanos! Això ja ho tenim aquí. Quina alegria llegir per aquest fòrum el gran Lucas.

10 febrer 2020 11:35 #178 per kilometer (Associat/da)
"...Tracta de ser el millor per que només ets un home
i un home ha d'aprendre a fer-ho
Intenta creure-hi mentre les coses es posen difícils
que tens que aguantar dur per fer-ho
La história es repeteix, intenta-ho i tindràs èxit
Mai dubtis que ets l'indicat
i pots aconseguir els teus somnis

Ets el millor al voltant
res a la vida et farà caure..."

Comencem avuí pel final, per un motiu. Estic molrt content de com hem gestionat la setmana i com ha resultat en quant a resultats i en quant a sensacions. Així que amb la força d'aquest mític soundtrack, comencem a enfocar la setmana 15 de la preparació...els últims 13 dies....al final dels quals ja es vislumbra la marató...

Aixó si, abans de començar, espero i dessitjo que el Rugbyman, ens porti bones notícies, doncs havia estat seguint d'aprop la seva preparació i el vèia amb molt bona predisposició a fer una gran marató. A veure que ens dius nen...
Jorfer, bona tiradeta. Veig que tot hem estat fent km aquest cap de setmana....

Ara sí, ja podem dir que hem enllestit la 14ena setmana satisfactóriament. A dia d'avuí, i ja amb la 15ena setmana en marxa, acumulem 1.555.7 km, que comença a ser ja una xifra respectamble, havent acabat aquesta última setmana per sobre dels 120 km (121.88 km per ser exactes). Com dèia al principi estic molt content per que no ha estat una setmana fàcil i si a més coincideix amb potser la setmana més dura de la preparació, doncs que us haig de dir. Començàvem malament dilluns no corrent, amb la resaca de la tirada del diumenge, i la nit amb gastroenteritis. Per sort, només va ser quelcom que no ens va sentar bé. Dimarts vam reemprendre el treball amb normalitat. Aixó sí afegint-se les dificultats. Dies amb jornades dobles, amb cursos presencials, amb una presentació a enllestir, i fer al centre de treball. Teníem guàrdia dissabte de 9-17h i per la tarda-nit, festa amb els pares al col·legi i al dia següent el diumenge amb els amics del meu fill pel seu aniversari.

Amb tot aixó, anàven caient entrenaments, controlats, rodatges, un gran 12 x 1000..., peró quedava el dur cap de setmana. Després de donar-li voltes vaig aprofitar la matinada de dissabte, de 6-8h, per fer 2h pels voltants de casa en un circuit més aviat planer que vaig disenyar, de 4 km. Vaig sortir concentrat, tot i que va ser duret mentalment, vaig acabar molt satisfet amb els gairebé 31 km a 3:54 de mitjana, amb els últims 2 km sobre 3:25. Després d'aixó, dutxa, esmorzar a la carrera i a treballar. Després el que us he dit, la festa i dissabte vaig fer el rodatge d'1h que havia perdut, complertant tots els objectius de la setmana, tant laboral, com personal, com professional, com...el compromís amb la marató. Aixó si, diumenge, una migdiadeta me la vaig guanyar amb escreix...

Amics, entrem en les últimes 2 setmanes. Cuideu-vos molt. No deixeu de banda l'entrenament, peró el treball està fet, segur. Quedarà algun que altre entrenament important, peró pocs ja. Confiança, energia i ganes a tope nois. Aixó s'apropa...Sevilla ens espera...

10 febrer 2020 15:26 #179 per Dennis Teuling (Associat/da)
Benvingut lucas... quin nivell, quin nivell per aquí!!

kilo, gran setmana... cada cop millor.
Dedueixo que ara ja sí està tot feta, oi?

Impressionant com gestiones el trinomi feina, family, córrer....
Ha de traduir-se en un clar sub 2h29!!

Mai havia escoltat aquesta cançó, però anima molt!! Gran elecció pel dia D!!

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '16  - 3:03:21

10 febrer 2020 15:49 #180 per kilometer (Associat/da)

Dennis Teuling va escriure:
Mai havia escoltat aquesta cançó, però anima molt!! Gran elecció pel dia D!!

Moltes gràcies Dennis Teuling. No em diguis que no la coneixies. 16 de Novembre de 1984, s'estrenava als cinemes...la mítica:

Adjunts: