- Missatges: 1617
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Jorfer va escriure: destacant la tirada de 30 d'ahir dissabte en companyia de Òscar fent-la progressiva i acabant al voltant de 4:20/km. Molt satisfets i això que uns quilòmetres ens va bufar el vent de cara pel litoral castelldefelenc.
Proba a treure els calçotets, serà una prenda menys a decidir/molestarJorfer va escriure: No acabo de trobar el tipus de calçotet i malla amb que córrer la marató. No m'acabo de decidir.
No ho descarto, com a mínim ho provaré en una tirada a veure quines sensacions tenim.JRDi69 va escriure:
Proba a treure els calçotets, serà una prenda menys a decidir/molestarJorfer va escriure: No acabo de trobar el tipus de calçotet i malla amb que córrer la marató. No m'acabo de decidir.
Salut!
Jordi
Dennis Teuling va escriure:
kilometer va escriure: aviat us faré partíceps d'altres dades en clau maratoniana, que me fan cada cop estar més encigalat amb la prova sevillana.
Can't wait...![]()
![]()
ruben6 va escriure: Kilo,
Ostia Marta esta muy muy fuerte, hizo récord de Catalunya el domingo en media maratón de Sevilla, 1h 11 13, ojo no salga algo más rápida y te pueda perjudicar la estrategia. Creo que mejor salir con Lucas, amigo de Ramon Nou, que tambien quiere hacer sub 2h 30 y podéis hacer una gran labor juntos.
kilometer va escriure:
ruben6 va escriure: Kilo,
Ostia Marta esta muy muy fuerte, hizo récord de Catalunya el domingo en media maratón de Sevilla, 1h 11 13, ojo no salga algo más rápida y te pueda perjudicar la estrategia. Creo que mejor salir con Lucas, amigo de Ramon Nou, que tambien quiere hacer sub 2h 30 y podéis hacer una gran labor juntos.
Ya lo he pensado. Estaré muy atento a lo que se mueve ahí delante Y claro que tendré presente a rnou y su colega. He de buscar socios sin perder la cabeza. Viéndolas noticias que me llegaban sobre ella, pienso que pude tener liebres o un grupito organizado y eso podría ser muy interesante. Ahora bien, siempre y cuando nos movamos en los ritmos que vamos manejando. Veremos a ver que tal. Vi el vídeo del año pasado con Roger Roca de liebre para 2h25 toda la carrera, y claro, es tentador, pero tengo muy presente lo que dices