- Missatges: 3317
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
jaume86 va escriure: Aprofitant el descompte del cupo ZMSEVILLA5 ja he passat per caixa
fandes va escriure: Per cert! M'agradaria dir-vos que la Mitja Colomenca cau aquest any el 2 de Febrer de 2020. Això vol dir just 3 setmanes abans del gran dia del que parleu en aquest fil.
Per tant, potser és una data ideal per a que alguns de vosaltres feu el test de cara a Sevilla... I des de la comissió organitzadora voldríem saber si els maratonians us agradaria tenir algun tipus de servei per facilitar-vos el precursa i afegir aquells kms que soleu posar abans de la cursa. I en aquest cas si agrairieu algú en especial!
És la part bona de poder muntar una cursa sent corredorsque podem escoltar als amics i veure si és possible millorar l'experiència final!
DaniTub va escriure: Ja tinc companyia per Sevilla!!!!!
![]()
![]()
![]()
RugbyMan va escriure:
DaniTub va escriure: Ja tinc companyia per Sevilla!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
DaniTub va escriure:
Molta Birra a l´arrivada.![]()
![]()
kilometer va escriure: D'ençà de Boston que he estat donant-li voltes al projecte maratonià d'aquesta temporada. El ben cert és que aquesta temporada tinc per davant un doble repte molt interessant, del qual encara estic perfilant la segona part. Tant aviat com sigui possible ho faré públic i ho compartiré amb vosaltres. El que si que està clar, és la primera part. Volia una marató, econòmica, peró fiable en quant a a prestacions i possibilitats atlètiques. Volia que fos per aquestes dates, per que la segona part del repte/projecte vindrà més endevant. Volia tenir-ho tot lligat i ben lligat abans de publicar-ho. Ja portava temps treballant sobre el tema (ja em coneixeu
). Així que ara ja puc confirmar que si no hi ha lessió, estarem a Sevilla. Ja estic inscrit i ja tinc hotel, vols i cotxe de lloguer i tots el pormenors lligadets. Anirem la meva dona i jo dissabte i tornem diumenge. Viatge llampec i ràpid, com espero i desitjo que pugui ser la marató. Aviat començarà la preparació. Tinc fixat ja al cap el dia 4 de novembre, com a primer dia de la preparació. Així que aviat ja estarem donant guerra, sumant km i km. Estic encantat de nou de coincidir amb tants bons amics i companys i espero que la tornem a fer grossa novament com a Boston. La motivació és alta. Un no sap quan de temps podrà seguir aspirant a mantenir un alt nivell atlètic i hem de gaudir de cada moment, de cada cursa, patim el que patim, per que és el que ens agrada.
I com que m'agrada donar-li una mica de música, d'entusiasme i d'alegria a aquests aconteixements, que millor que quelcom ben actual i que reflexarà el que serà la preparació: córrer i correr "in the night"...
Jorfer va escriure: Jo tinc clara #ladecision2 des de fa temps.