MARATÓN DE CHICAGO (11/10/2020)

MARATÓN DE CHICAGO (11/10/2020)

12 Des 2019 20:02 #21 per kilometer (Associat/da)

JRDi69 va escriure: Accepted :party: :party: :party: :party:

Ara toca planificar viatge (totes recomanacions seran benvingudes) :sick: i entrenar una mica potser :silly:

Salut!
Jordi

Vinga a planificar ara, que per entrenar encara falta. Em volia passar pel fil, per que tinc molts estimats amics i estaré encantat de seguir les seves evolucions a la ciutat del vent.

espero que gaudiu d'una ciutat que us pot oferir moltes coses. No us podeu perdre el llac Michigan, el cinqué més gran del mon, i les platjes de Chicago (mala època peró), ja que t'oblides de que és un llac i no el mar, peró probeu l'aigua (res de marina). Teniu l'estadi dels Cubs (guanyadors de les Sèries Mundials al 2016, després d'una llarga maledicció (curiosa história). És el Wrigley Field. Al Millenium Park tindreu la Crown Fountain (s'ha de veure) i el Cloud Gate ("the bean"). El Navi Pier i la seva gran nòria, the Chicago Theatre. Heu de pujar al mirador de l'Skydeck i tenir els pebrots de fer la foteta allà (ja ho entendreu). Magnificent Mile (com la cinquena avinguda de NYC). Trobeu les escultures de Picasso o Miró. Passejar pel Riverwalk, o fer el Loop sobreelevat, o anar a veure el punt de sortida de la famosa Route 66. I no deixeu de tastar la famosa Pizza de Chicago (de base gruixuda) i les fabuloses crispetes de Garret PopCorn (un autentic pecat).

I si voleu anar fent un tast, moltes són les pelis filmades allà, com Transformes, el Caballero oscuro, Código Fuente (genial)....

10 km: 33:17       XXIena Cursa de Bombers 2019
Mitja Marató: 1h12:51   eDreams Mitja Marató de Barcelona 2019
Marató: 2h34:08   XXXVI - Zurich Maratón Sevilla 2020

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Des 2019 20:52 #22 per FerRun (Associat/da)
Doncs finalment m'han acceptat a la Marató i mira que al final desitjava que no em toqués...hahahaha! Pensava que ja no tornaria a fer una marató mai més i mira per on, després de 10 anys tornaré a córrer una marató en serio. La darrera va ser al 2010 a Nova York, tot i que al 2012 vaig fer una acompanyant a la meva dona però aquesta no compta. Així que dit i fet, caldrà tornar a posar-se el mono de treball i entrenar tot el que pugui dintre de les limitacions que m'imposi el meu malmès genoll.

També he agafat els vols avui. Malauradament anirem separats de la resta del grup. Sortim a les 10:25 del divendres 9 amb TAP amb escala breu a Lisboa arribant 45' després del companys que volen via Zurich. I la tornada pel dijous 15 també via Lisboa amb TAP. Sortim a les 18:10 i arribem el divendres a les 12:00 . I el total del bitllet ha estat de 408€ per cap. No està gens malament. A veure si coincidim amb alguns de vosaltres.

12 Des 2019 21:47 #23 per JRDi69 (Associat/da)
:woohoo: kilometer com m'agrada tots els "deures" que m'has posat :great:

Sembla que accepten tothom :stucktongue , jo també confiava que no em tocaria :laughing: :laughing: , però això s'anima, com més serem més riurem :party: :party: :party: :party:

Salut!
Jordi

* MMP *
3h24 37 Marató - 1h31 07 Mitja - 41:55 10km - 20:19 5km - 5:48 Milla - 3:19,50 1000m - 1:07,23 400m - 14,43 100m || 2h28 53 30km - 1h06 17 15km - 46:55 ECI
* Addicte a l'endorfina des del 18/08/2011 *
JRDi69 en STRAVA
Masses Límits

2h23 44 30km Berlín 2019

12 Des 2019 23:02 #24 per FerRun (Associat/da)

kilometer va escriure:
espero que gaudiu d'una ciutat que us pot oferir moltes coses. No us podeu perdre el llac Michigan, el cinqué més gran del mon, i les platjes de Chicago (mala època peró), ja que t'oblides de que és un llac i no el mar, peró probeu l'aigua (res de marina). Teniu l'estadi dels Cubs (guanyadors de les Sèries Mundials al 2016, després d'una llarga maledicció (curiosa história). És el Wrigley Field. Al Millenium Park tindreu la Crown Fountain (s'ha de veure) i el Cloud Gate ("the bean"). El Navi Pier i la seva gran nòria, the Chicago Theatre. Heu de pujar al mirador de l'Skydeck i tenir els pebrots de fer la foteta allà (ja ho entendreu). Magnificent Mile (com la cinquena avinguda de NYC). Trobeu les escultures de Picasso o Miró. Passejar pel Riverwalk, o fer el Loop sobreelevat, o anar a veure el punt de sortida de la famosa Route 66. I no deixeu de tastar la famosa Pizza de Chicago (de base gruixuda) i les fabuloses crispetes de Garret PopCorn (un autentic pecat).

I si voleu anar fent un tast, moltes són les pelis filmades allà, com Transformes, el Caballero oscuro, Código Fuente (genial)....

Moltes gràcies pels suggeriments turístics. Ja me'ls he apuntat tots!

07 Gen 2020 22:17 #25 per Dennis Teuling (Associat/da)
Doncs, enhorabona als Correcats "accepted" (o potser no tant :laughing: )

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '16  - 3:03:21