Bones a tothom!
Inscrit el pròxim 21 de juny a aquesta marató. He sigut incapaç de trobar cap fil sobre ella ( només en
Gorka comentant que volia córrer la mitja el 2022, però no sé si hi va acabar anant) com si de totes les altres que m’han interessat, no sé si l’ha corregut algun company o no, si és així estaré encantat de llegir-ne opinió/comentaris.
Enllaç
msm.no/
Tampoc he trobat massa informació per altres canals, son uns 6000 inscrits entre totes les curses de l’event. Diria, però no n’estic segur, que a la marató son uns 1500 ( curiosament he mirat el llistat d’inscrits i hi ha 32 pàgines de 50 corredors així que ja els sobrepassen)
Aparentment el recorregut em sembla bastant planer per ser on és, diu que son 240 metres positius, en 42,2 kms no sembla tant, evidentment no serà una cursa espectacular per anar a fer marca, principalment per la quantitat i tipus de corredors.
Personalment tinc molts motius per haver triat aquesta cursa, més aviat com veureu no en puc triar cap altra

principalment els següents:
- no estic preparat ara per fer cap marató abans, vinc d’on vinc, el 2024 he fet uns 12kms i poc de mitjana setmanal. El 2025 ha començat molt bé però no es poden demanar miracles. Després de l’estiu, voldria dir entrenar amb la calor i em fa mandra tot i que vaig provar el sorteig de Berlin sense èxit.
- em sembla un lloc meravellós, exòtic i en una data que encara el fa més especial, la sortida és a les 20:40 però aquell dia no es fa fosc allà.
- no hi havia pràcticament cap marató amb dorsals disponibles que m’interessés ( acollonant el tema)
- el més important ( o no). El dia de la cursa farà 1 any exacte de l’últim dia del tractament de quimioteràpia. M’emociono només de pensar ja no en córrer sinó tan sols poder inscriure’m en una marató. Un somni.
Part atlètica, doncs farem el que podrem, res d’excuses, la intenció és fer-ho el millor possible i entrenar tot el que pugui per aconseguir-ho. De moment el 2 de març a Granollers vull intentar baixar de 1:30 ( a dia d’avui encara no ho tinc) I la marató suposo que estarà entre 3:05-3:15 si entreno molt bé i milloro, però si tingués en algun moment la remota esperança de baixar de 3, s’anirà a totes ( estic molt molt lluny de fer-ho)
Si algú s’anima a venir que s’afanyi a inscriure’s, sinó aprofitaré el fil per anar posant entrenaments i coses, a veure si el foro es mou una mica.
Salut