Sanlam Cape Town Marathon (24/05/2026)

Sanlam Cape Town Marathon (24/05/2026)

03 Des 2025 20:10 #1 per kilometer (Associat/da)
"...llegó el momento de ir a África...", va dir Bob Marley en un moment de la seva carrera...ara aquest moment també ha arribat per a mí. Fa 1 mes i 1 dia que es va acabar NYC i just en 2 mesos ens hi haurem de posar de nou a treballar per aquest nou i apasionant projecte. Es per això que avuí ha estat la data elegida per a anunciar-ho....

Si us dic la veritat, jo l'any passat, després de Sidney, ja barruntava aquesta idea, i de fet a principis d'any ja ho tenia tot previst i programat, tot presupostat i fisn i tot un apartament ja reservat...però llavors va vanir NYC a buscar-me i no em vaig poder resistir, doncs tenia un compte que saldar, que en principi tenia reservat pel 2027 (quan espero fer els 50 anys). Potser el destí hi va tenir algo a veure, doncs, tot i el patiment, vaig poder complir amb la meva venjança i traurem l'espineta de NYC i finalment l'edició de 2025 de Cape Town va ser suspesa el mateix dia per forts vents. Així que si hagués apostat per Sudàfrica en aquell moment m'hagués quedat sense una, sense l'altre, amb un bon grapat de diners gastats i havent d erepetir procés preparació i viatge...Així que no ens queixarem...

No obstant no ha estat fàcil, per que diversos factors han encarit, i no sols econòmicament la participació a la marató de Cape Town. La suspensió ha generat una gran bossa de corredors amb al inscripció garantida fent que la inscripció lliure desaparegués i només et poguessis acollir una ballot en la que no s'especificava ni el número de places ni les opcions ni res. Es pagaven 5 RAD a fons perdut i si et tocava cap a dintre. Eliminada la opció de la inscripció lliure, de la inscripció per marca (no hi havia), de la ballot (no hi va haver sort)...altres vies tampoc ens van ser favorables ja que sincerament a NYC no ho vam fer suficientment bé i no em va donar per assolir la marca pel AGWC (sub 2h42 fins al 50 anys fets) i tampoc em va donar per estar entre els 20 millors (lloc 33) en el repte del Fall 2025 Global marathon de l'aplicació del Global RunClub d'Abbot pel meu grup d'edat. Si afegim que pel 2026 hi haurà una estrella provisional que serà oficial en quant la marató sigui reconeguda com la 8ena Major (que ho serà, com va ser Sidney), doncs em quedaven molt poques opcions, o bé charity, o bé tour operador...Al final, via Marathon Tours UK, que treballa en estreta col·laboració amb Abbot, Majors, i l'AGWC...doncs per aquí hem trobat la via (inscripció + hotel; la resta ho he declinat, i el viatge i tota la logística igualment ho havia de fer jo, axí que finalment no dista tant del que hagués hagut de fer....).

Ara toca un parell de mesos d'entrenar, de fer alguna que altre cursa com la ja passada Jean Bouin, i el 3 de febrer, calculo, serà el momnet d eposasar-nos hi de nou. Tota la família serà de la partida un altre cop més, potsr per última vegada, per que ja es fan grans, l'Enzo anirà a l'institut la propera tardor i potser arribarà el moment en que, si la salut i el físic m'aguanten, i puc seguir fent maratons pel mon, m'hagi d eplantejar anar sol, o ja sense els meus fills...però això serà en un fuur que està per veure. La realitat és l'actual, anem a gaudir, anema treballar i anem a patir...però en el fons tots ho sabem...ens agrada estimem còrrer.

Amés recordeu, que ja ho dèia Shakira...

"Llegó el momento, caen las murallas
Va a comenzar a la única justa de las batallas
No duele el golpe, no existe el miedo
Quitate el polvo, ponte de pie y vuelves al ruedo

Y la presión, se siente
Espera en ti tu gente

Ahora vamos por todo
Y te acompaña la suerte
Tsamina mina zangalewa
Porqué esto es África..."

10 km: 33:17       XXIena Cursa de Bombers 2019
Mitja Marató: 1h12:51   eDreams Mitja Marató de Barcelona 2019
Marató: 2h34:08   XXXVI - Zurich Maratón Sevilla 2020

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 Des 2025 08:48 #2 per Dennis Teuling (Associat/da)
:thumbup: :thumbup: :thumbup:
T'ha sortit tot rodó!

Sent possiblement l'última sortida maratoniana familiar, s'ha de gaudir com mai!

1500 La Haya - 4:09:78 indoor 1990
10 milles Amsterdam - 0:59:03 1992

10 km  Nassos     '11  -    36:54
Mitja  Tarragona  '15 -  1:24:38
Marató Empúries '18  - 3:03:21

05 Des 2025 09:19 #3 per Josep80 (Associat/da)
Quan vaig veure que l'havien passat al maig, i que només quedava opció charity, m'hi vaig apuntar.
Estic esperant que em contestin, encara que no hi confio.
Tampoc em trencaria cap pla, el fet de no anar-hi, ja que el mes d'abril vaig a la marató de Belgrad.

Cat M65-69- (1º CURSA 2001)
total maratons: 56 (en 41 països)
maratons olímpiques: 23 de 23 (repte acabat)
maratons majors: 7 de 7
maratons continents: 6 de 6 (renuncio Antàrtida)
Mitges a Estats USA: 28 estats de 50 (+DC)
Mitges Europa: 27 països
Mitges prov+territ. Canadà: 0 de 13

25 Des 2025 20:55 #4 per fandes (Associat/da)
A per Sud-Àfrica companys!

10 Gen 2026 07:53 #5 per OscarBolo75 (Associat/da)
Bon dia companys/es

Aquí un altre que li farà companyia a kilometer.

La marca de Valencia em va apropar a qualificar per temps, però no era la mínima; aixi que donava per fet que no tindria lloc.

Però dijous vaig rebre un email d' Abbott World Marathon Majors dient-me:

Congratulations - your quickest marathon time in 2025 has qualified you for an invitation to the 2026 Abbott World Marathon Majors Marathon Tours & Travel Age Group World Championships.

Although you narrowly missed the auto-qualifying time for Cape Town, your great result has earned you an invite to the Championships, which will take place within the 2026 Sanlam Cape Town Marathon on May 24. All finishers will receive a provisional AbbottWMM Star, which will be upgraded to a full star upon successful completion of Cape Town’s candidacy.

Ahir divendres vaig formalitzar l'inscripció, comprar els vols i llogat un parell d'opcions d'allotjament.

Tot enllestit per còrrer per primera velada a Àfrica.

Kilo ens veurem a Cape Town!!!!! :raised: :raised: molta força amb la preparació!!!!!! :muscle:

Salut

37'27" Cursa dels Nassos 2019
1h21'33" Mitja Barcelona 2020
2h49'44" Marathon de Paris 2019

50km Ruta de les X Ermites 2015
71km Long Trail Barcelona 2016
85km Ultra Trail Collserola 2015

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats