Els Gasosa & Friends: A passejar a les Rambles !

Els Gasosa & Friends: A passejar a les Rambles !

21 Des 2015 18:27 #1601 per Hansi (Associat/da)
Vaig poder fer de voluntari a les 24 hores en tot el que m'havia apuntat, i en alguna cosa més que improvisadament anava sorgint :love:. Fins i tot, diumenge al matí vaig participar en l'entrenament solidari :happy:.

Josep58, llàstima que no hi vam coincidir. A veure si ens expliques algun altre trot, i un altre dia un altre, i un altre dia un altre, i... fins que estiguis corrent amb regularitat i oblidant el dolor :love:.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

22 Des 2015 22:18 #1602 per Josep58 (Associat/da)
Amb els millors desitjos, que tots els Gasosa & Friends  :love: passeu un Bon Nadal ¡¡¡  :party:

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

23 Des 2015 14:34 #1603 per rubens (Associat/da)
Bones!!

Tot i que m´he mantingut a diverses comissions fent feina per l´associació de la millor manera posible, reconec la meva desconexió gairabé total del fórum els últims anys. Recordo que va passar fa poc més de tres anys (com passa el temps!!) i, entre les comissions i altres medis, m´he mantingut conectat.

Peró després de les 24h, t´adones que n´hi ha gent de la que t´agradaria saber més i el fórum és un molt bon mitjà. A part, que mai podré retornar a Corredors.Cat tot el que m´ha donat. Aixi que intentaré (ara sí) tornar a conectar-me de nou a aquest fórum i aquest fil, que no a l´associació, a la qual sempre he estat molt lligat  :love: :love:

I tot i que no volia posar noms, si m´ho permeteu la resta, el missatge va sobretot pel Josep58. Em sap molt de greu que no s´acabi d´arreglar el mal, Josep. Peró si no va a més i arriba el dia que a més, va a menys.... genial!!  ;)

(Em torno boig buscant als emoticonos els mateixos que al whatsapp i no trobar-los  :rofl: :rofl: :rofl:)

23 Des 2015 17:14 #1604 per Hansi (Associat/da)
Waaaalaaaaaa...Rubensitow al fil gasosa! Del pal turrones El Almendro ("vuelve, a casa vueeeeelveeeeee, por Navidaaaaaaatttttt") :he: :he:

He d'apuntar-me a una pila de curses, que ja em comença a semblar que el cos en té ganes. Sobretot mitges maratons d'hivern :happy:.

23 Des 2015 19:00 #1605 per krlos (Associat/da)
Apa, Croniqueta

Gracies a tots per la feinada i pels ànims durant les 24h. :love:

45x10Km==>57x21Km==>18x42km Asfalt==>14x42km Muntanya
2x50km==>2x6h==>3x100km==>1x12h==>4x24h==>17xUltra
7xTriB/Half==>4xIM==>1xDobleIM
El dolor es una opinió cerebral!
301 Dorsals!

24 Des 2015 17:09 #1606 per MIGUEL SBD (Associat/da)
https://scontent-mad1-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xfp1/v/t1.0-9/1916738_940074152743749_5225238609139098677_n.jpg?oh=9e2b616e1867a7b7dc7d626fc04a3457&oe=56D57EBC

Cada km serà per tu. 3a sempre amb nosaltres

2h56'58'' marato Barcelona 2010
1h22'24'' mitja  Barcelona 2007
37'17''   10km   Pineda 2007
19'08''  5km La Nostra (Sabadell) 2014
05'27''   milla de Sant Viçens de...

24 Des 2015 19:02 - 24 Des 2015 19:04 #1607 per Hansi (Associat/da)
Gràcies, MIGUEL SBD!  :love:

Apa, Croniqueta

Una crònica molt interessant, me l'he llegida molt concentrat. Cada cop es nota més que en les ultres estàs com peix a l'aigua, perquè les recordes amb detall i seguint un fil ple de continuïtat. Per no parlar de l'estratègia minuciosa, i de la consciència de la teva forquilla de possibilitats assolibles en cada moment. Ets la nostra bèstia venusiana de l'ultrafons! :love: I l'Ara també, cada cop domina més les ultres! 8)

25 Des 2015 12:04 #1608 per Josep58 (Associat/da)
Bones¡¡¡

Molt bon dia de Nadal a t@ts  :party:

Rubens   :love:, quina alegria :great:, molt content i agraït amb les teves paraules  8)

Krlos enhorabona per aquestes 24 hores i moltes felicitats també per l'Ara  :great:

Miguel SBD :great:

Avui per celebrar el dia, 20' de rodatge molt suau per cremar alguna caloria i fer una mica de lloc pel dinar d'avui  ;)

29 Des 2015 11:23 #1609 per koldo (Visitant)
Segon missatge al fil de l'any  :he:

krlos, deixa de fer tantes animalades, perquè ara ja no les valorem i ho veiem com una cosa normal.  :mdr: Impressionant  :surprised:

Josep, tant de bo es compleixi la dita, "any nou, vida nova". Tots esperem tornar a compartir kms amb tu aquest any.

Ens veiem amb molts de vosaltres a Nassos. Voldria tornar a baixar de 38' com l'any passat, però al 5k de les 24h vaig fer pitjor temps així que no és un bon auguri...

Cuideu-vos i no mengeu massa ;)

2:53:03 - 1:21:00 - 36:43 - 18:08 - 5:31

Membre de la P.A.C.A (Plataforma per l'Asfaltament de la Carretera de les Aigües)

30 Des 2015 16:49 #1610 per curat (Associat/da)

Apa, Croniqueta

Brutal krlos  :great:
Feies bona cara a la matinada  :yes:
L'any vinent amb l'Ara a buscar podi  8)

Aprofito per desitjar a to@s els gasoses una bona entrada d'any. :smile:

Marató 2h53'07" Castelló 2010
Mitja 1h21'31" Granollers 2008
10mil 36'55 Clot 2011
6 hores en pista 64,129km Can Dragó 2008
22 maratons

01 Gen 2016 11:56 - 01 Gen 2016 12:54 #1611 per Josep58 (Associat/da)
Hola,

Koldo, ja fa un any que no escrius  :rofl:, jo ara estic fent el primer ;)
Moltes gracies per les teves paraules de suport :great:. Enhorabona per aquest sub38' d'ahir a Nassos, on vaig poder veure que vas donar-ho tot per assolir l'objectiu previst, enhorabona Luis :party:

Rubens, es sorprenent el teu rendiment amb els pocs, molt pocs kms. que has pogut fer darrerament, m'ho hauràs d'explicar com t'ho fas per quan torni a entrenar  ;)

Dani nou sub40'  :party:, has tingut un any d'entrenaments poc continuats per culpa dels teus mals però has tornat als teus bons ritmes   8)

Krhyz, impressionant, felicitats per la cursa  :great:

Hansi, un nou sub39' enhorabona i felicitats  :party:, tot i que crec recordar que no estaves massa confiat 

Meep felicita a la Belen per la MMP d'ahir  :party:

Guissona, ratadesants,.....enhorabona a t@ts ¡¡¡

Ahir novament va tornar a ser Nassos, enguany com l'any passat com a espectador, de manera diferent no en fa perdre la tradició de ser-hi com en els darrers 15 anys crec, fins i tot quan en les primeres edicions tenia el nom de Sant Silvestre. En la propera edició espero tornar a ser a la línia de sortida

Bon any a t@ts ¡¡¡ :great:

02 Gen 2016 00:49 #1612 per Fiber (Associat/da)
Hola a tothom en aquest nou any 2016...

La Cursa dels Nassos va ser un perfecte resum atletic de lo que ha sigut tot el meu any atletic... Voler i no poguer... Volia baixar de 45 minuts... Era lo logic després de fer 45'03'' a Sagrera... Doncs no, em va fallar la gasolina cap al kilometre 6 i em vaig quedar a 43 segons... Està vist que si algú no tira de mi no hi ha res a fer... de moment.

També es un bon resum en un altre aspecte, que em vaig retrobar amb dos vells amics, com en Ratadesants i en GermaTub... Una pena que no vam poguer estar junts gaire estona. :-/ Pero segur que repetim aviat.  8)

Doncs res, a esperar que aquest 2016 sigui molt diferent per a mi atleticament parlant i que als que els hi va tant i tant be els hi vagi millor.  :party: :party: :party:

M.M. (42K: 3:21:17 - 21K: 1:28:54 - 10K: 40:29 - 5K: 19:52)

02 Gen 2016 01:16 #1613 per meep (Associat/da)

...i a mi que em bombin?  :surprised:
3 anys per tornar a baixar de 40, i només em cites perque feliciti a la Belén?  :grrrrrr: :grrrrrr:

:666:
Merci!
Està preparant seriosament la Marató de Barcelona i segur que li cauràn més MMP's.  8)

Enhorabona a tots els cracks, i especialment al rubens que estarà una temporada al "dic sec"

02 Gen 2016 09:51 #1614 per Fiber (Associat/da)

...i a mi que em bombin?  :surprised:
3 anys per tornar a baixar de 40, i només em cites perque feliciti a la Belén?  :grrrrrr: :grrrrrr:

Te enveja de la entrevista que t'han fotut XDDDD  :666: :666: :666:

M.M. (42K: 3:21:17 - 21K: 1:28:54 - 10K: 40:29 - 5K: 19:52)

02 Gen 2016 11:52 #1615 per Dani (Associat/da)
Bones galis !!!!!

Per fi un sub40. Perdó dos, pressi  :mdr: :mdr: :mdr: :mdr:

Un menys pel repte, cada cop costen més  :rofl: :rofl:

La marca li poden donar pel sac, l'important és córrrer i sense molèsties. Mig any lesionat és una donad pel sac.

Ànims a tots els que porteu temps parats, a recuperar-se !

10km . 38'29" St.Antoni 2011  Any 2018 38'55" Sant Antoni
Mitja.  1h23'22" Barcelona 2018
Marató. 2h58'01" Castelló 2012 Propera Barcelona 2018

02 Gen 2016 21:17 #1616 per Jorfer (Associat/da)
Fa dies que no passo per qui per manca de temps però us vull desitjar-vos a totes i tots vosaltres un 2016 genial ple de tot allò que us ompli.  :love: :love:

Cuideu-vos gasoses!!!  :great: :great:

03 Gen 2016 17:52 #1617 per Hansi (Associat/da)
Debuto al fòrum aquest any 2016 amb aquest missatge :smile:.

Vaig acabar els últims 10 dies del 2015 amb unes molèsties al tendó d'Aquil·les que em van fer perdre uns quants entrenaments, i arribar a la cursa dels Nassos pensant només a acabar-la sense problemes físics. Afortunadament, els dies de descans atlètic van fer efecte i sembla que està arreglat (inclús em va sortir un crono molt millor del que hauria imaginat sent optimista pocs dies abans).

El que no estic encara és gens en forma, la marató de Castelló és probablement la que més cascat muscularment m'ha deixat de totes les que he fet, i ajuntant això amb els 10 dies de quasi nuls entrenaments, ara noto que les cames triguen a recuperar qualsevol petit esforç. Intentaré ser assenyat i deixar que el cos faci com li convé, sense exigir-li gaire, almenys durant les properes dues setmanes, a veure com resulta.

04 Gen 2016 11:48 #1618 per koldo (Visitant)
Bon any nou a tothom!

Quines bones prestacions per Nassos, excepte la ex-primera dama, ningú va fer MMP, però tothom va quedar més o menys satisfet (guissona a banda) dintre dels nostres estats de forma actuals, i ningú va patir mal o se li van reproduir d'antics.

Com diu el Josep58, ho vaig donar tot, a l'arribada crec que va ser una de les pitjors que recordo, buscant una tanca o algú per recolzar-me. La veritat que m'agrada patir i trobar aquest punt d'esforç. Resultat, cronoescalada petant, però amb molt bona companyia  :love:

Avui comença el plà Rotterdam!! Tocaran 15km suaus. Aquesta setmana serveix per veure d'on partim, i fer millor paper a Sitges que a la setmana 1 de Castelló, que va ser Sabadell, així que no serà difícil. Fent 10k a 3:48, la teoria diu que la mitja seria al voltant de 3:58, però sortirem a arriscar a 3:55 per ajudar a l'Estanis13 a fer MMP els kms que pugui. Em sembla que Khryzpins també vindrà per quan jo em quedi.

Espero que aquest any nou porti recuperació als lesionats de llarga durada  :love:

2:53:03 - 1:21:00 - 36:43 - 18:08 - 5:31

Membre de la P.A.C.A (Plataforma per l'Asfaltament de la Carretera de les Aigües)

04 Gen 2016 14:28 #1619 per guissona (Visitant)
Molt bon any a tothom, gracioses.

Quines bones prestacions per Nassos, excepte la ex-primera dama, ningú va fer MMP, però tothom va quedar més o menys satisfet (guissona a banda) dintre dels nostres estats de forma actuals, i ningú va patir mal o se li van reproduir d'antics.

Més que poc satisfet em va deixar clar lo lluny que estic de tot.

04 Gen 2016 15:16 #1620 per curat (Associat/da)

Molt bon any a tothom, gracioses.

Més que poc satisfet em va deixar clar lo lluny que estic de tot.

Tens regresionitis aurellut?  :whip: a entrenar més!  :wink2:

Marató 2h53'07" Castelló 2010
Mitja 1h21'31" Granollers 2008
10mil 36'55 Clot 2011
6 hores en pista 64,129km Can Dragó 2008
22 maratons

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats