- Missatges: 1826
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
.
Fes-li també arribar a la Belen
Meep ho sento ara ja es massa tard per fer-ho, oiiiii que va ser l'any passat que vas fer sub40' :wink2:. Ho tinc pendent i m'espero a Sant Antoni per felicitar-te el nou sub40'
Faré de llebre oficial 1h35 a Santa Coloma.... em deixareu sol, galis ? eh ! ?
Faré de llebre oficial 1h35 a Santa Coloma.... em deixareu sol, galis ? eh ! ?
Ejem... Dani, si ja t'he dit que aniria amb tu !!!!! Em deus una cervessa només pel feo que m'has fet.
Ostres hansi gràcies per les paraules i la confiança. A dia d'avui tot i que pot semblar una animalada tinc pensat sortir a 1:19:59 a veure què passa
Dani em sembla espectacular el teu repte
chute molts ànims, espero compartir kms aviat!
Lucius gràcies pels kms compartits a Terrassa
Josep58 a la Garrotxa? potser ens hem creuat i tot :rofl:
Dani em sembla espectacular el teu repte
Un ocellet m'ha dit que la bèstia venusiana va fer una marató de muntanya en 4h02' aquest diumenge :surprised:. Males llengües objecten que només hi havia 1300 D+ i tal, però...4h! :surprised: :surprised:
![]()
M'alegro de les bones prestacions per la mitja de Terrassa, tot i que amb la duresa i que ha sortit un pel llarga, era difícil que sortissin marques destacables. Jo amb ganes de fer alguna cursa, però desde la marató de Castelló tot han sigut problemes musculars. Res greu, però quan no em feia mal una cosa era una altre. Crec que ha sigut la marató de la que més m'està costant recuperar.
Bones !
El trio calabera; Koldo, Fiki, Mario em van portar al Besòs. Circuit fabulós per fer sèries..... I fatal pels talps com jo :rofl: :rofl: Pràcticament sense llum i seguint la línea del carril bici. Com ells anavem més ràpid, tampoc vaig poder agafar roda. Aquí és idea, una recta de 5km sense girs, amunt i avall i marcat cada 25m a la paret.
Recuperar 1' va ser una mala idea i més si et passes de ritme :oh: Al final vaig fer 4*2000 i la última recuperant 2' per no morir :rofl: Ritme bastant bé, 3.53 de FORE de mitjana. Amb anar i tornar 15km, gairebé tirada llarga per mi :mdr: Ostia, em vaig cansar....
Avui ritme mig sense flipades 10km i a pensar en no fer el carallot com a llebre.
AU!