Els Gasosa & Friends: A passejar a les Rambles !

Els Gasosa & Friends: A passejar a les Rambles !

09 Mar 2016 20:43 #1721 per Josep58 (Associat/da)

Hola
A todos, aunque no escriba, este hilo si lo voy mirando.
Como muchos sabéis, hace un par de años que por el tema de la enfermedad de mi mujer, estoy un poco desconectado.
Quiero comentar una buena noticia.
Después de 2 años de tratamiento, con el resultado de este tratamiento y las ultimas pruebas que le han realizado a mi mujer, la enfermedad esta estable, por ese motivo no tiene que seguir con el tratamiento tan agresivo que tenia,desde ahora solo tendrá que ir haciéndose unas pruebas y cada 12 semanas visita con la oncología para ver como evoluciona todo.
Esta es la mejor noticia que nos han dado en estos dos años, por eso quería compartirlo con vosotros.
Espero ver esto domingo a varios en persona, me apunte a la maratón por tener algo en la cabeza y por que tengo la inscripción gratis por Zúrich, no he realizado una preparación especifica para la maratón, pero estaremos los hermanos osuna en la línea de salida, saldré a disfrutar y sufrir, pero con una sonrisa de oreja a oreja.
Un saludos

Juan me alegra mucho que despues de estos dos años de tratamiento la enfermedad estE estable, muy buena noticia  :great:

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Mar 2016 21:22 #1722 per Juan (Associat/da)
Gracias a todos  :love:

Hazlo o no lo hagas
Pero no lo intentes

09 Mar 2016 21:47 #1723 per koldo (Visitant)
Juan que gran noticia  :love: :love: :love:

Son los ánimos que necesitabas para no parar en el 39  :mdr:

2:53:03 - 1:21:00 - 36:43 - 18:08 - 5:31

Membre de la P.A.C.A (Plataforma per l'Asfaltament de la Carretera de les Aigües)

09 Mar 2016 21:55 #1724 per ecopac (Associat/da)

Después de 2 años de tratamiento, con el resultado de este tratamiento y las ultimas pruebas que le han realizado a mi mujer, la enfermedad esta estable, ...

:great: :great:

Gran noticia Juan. :love: :love:

Muchos recuerdos a tu fotografa particular. Ens veurem a la marató. Tu corrent i jo animant.

19.20 - 40.08 - 1.29.18 - 3.21.16

09 Mar 2016 22:25 #1725 per tonivet (Visitant)
Me alegro mucho juan, qué bueno que las cosas salgan como uno quiere!  8)

09 Mar 2016 23:54 #1726 per Dani (Associat/da)
Que alegrón juan  :party: :party: :party:

Un gran agrazo

10km . 38'29" St.Antoni 2011  Any 2018 38'55" Sant Antoni
Mitja.  1h23'22" Barcelona 2018
Marató. 2h58'01" Castelló 2012 Propera Barcelona 2018

10 Mar 2016 08:58 #1727 per curat (Associat/da)
Molt bona notícia Juan!!!  :party:

Nos vemos el domingo!!!  :smile:

Marató 2h53'07" Castelló 2010
Mitja 1h21'31" Granollers 2008
10mil 36'55 Clot 2011
6 hores en pista 64,129km Can Dragó 2008
22 maratons

10 Mar 2016 10:28 #1728 per Juan (Associat/da)
Muchas gracias a todos  :love:

Hazlo o no lo hagas
Pero no lo intentes

10 Mar 2016 21:53 #1729 per Fiber (Associat/da)

Hola
A todos, aunque no escriba, este hilo si lo voy mirando.
Como muchos sabéis, hace un par de años que por el tema de la enfermedad de mi mujer, estoy un poco desconectado.
Quiero comentar una buena noticia.
Después de 2 años de tratamiento, con el resultado de este tratamiento y las ultimas pruebas que le han realizado a mi mujer, la enfermedad esta estable, por ese motivo no tiene que seguir con el tratamiento tan agresivo que tenia,desde ahora solo tendrá que ir haciéndose unas pruebas y cada 12 semanas visita con la oncología para ver como evoluciona todo.

Joer, no sabía nada... Me alegro muuuchisimo Juan, muchos ánimos y espero que domingo nos veamos :-)

M.M. (42K: 3:21:17 - 21K: 1:28:54 - 10K: 40:29 - 5K: 19:52)

10 Mar 2016 23:50 #1730 per Danigoal (Associat/da)
Qué gran noticia, Juan!  :party:
A disfrutar el domingo, allí estaremos animando (y avituallando)  :yipi:

Oferta per a Associats: GoAl Arquitectura

3'21" CCT '13/CCT '15 - 5'51" Sagrada Familia '15 - 19'20" Can Mercader '15
39'48" Clot '13 - 1h28'06" Mediterrani '16 - 3h13'16" Dublin '16

11 Mar 2016 19:58 #1731 per Hansi (Associat/da)
Juan, muchas gracias por compartir esta noticia con nosotros, la alegría que me proporciona es enorme :love:. ¡El domingo nos vemos y te doy un buen abrazo!

Amb els altres que correu la marató o que passeu a saludar/animar/avituallar, també espero que ens veurem diumenge! Als del km 38, com el Danigowl, ja us dic ara que ni faré bona cara, ni em quedaran gaires forces :beurk:, però interiorment el sentiment serà d'agraïment enorme :yes:.

12 Mar 2016 20:29 #1732 per Josep58 (Associat/da)
Molta i molta sort maratonianes i maratonians  :great:

Pel meu gust no fara la temperatura que m'hagues agradat que tinguessiu pero estic segur que ho tindreu present

Ens veiem demà ;)

12 Mar 2016 23:12 #1733 per Fiber (Associat/da)
Doncs res, a punt d'anar a dormir em paso per desitjar molt bona cursa a tothom demà i que donem lo millor de nosaltres...

Jo demà aniré "extrany" perque aniré de red runner a la espera de poguer portar un buff correcat perque no se on carai l'he ficat...

Booona nit !

M.M. (42K: 3:21:17 - 21K: 1:28:54 - 10K: 40:29 - 5K: 19:52)

13 Mar 2016 19:07 #1734 per rubens (Associat/da)
Juan, me ha encantado poder pegarte un grito esta mañana y luego ver lo contento que has acabado corriendo con tu hermano. Y por supuesto, contentísimo por las buenas noticias de tu mujer. Lástima esta mañana tenerla tan cerca en el 41,5km y no verla. Un abrazo, campeón.  :love: :love:

13 Mar 2016 20:13 #1735 per Juan (Associat/da)
Gracias Rubén, hoy muy contento de poder haber abrazado a alguno y de recibir ánimos de otros

Hazlo o no lo hagas
Pero no lo intentes

13 Mar 2016 20:57 #1736 per Josep58 (Associat/da)
Hola,

Una marato més de seguidor/ animador amb gran companyia  :love: compartint la marató. 8)

Passant per Plaça Espanya, Gran Via, Meridiana-Clot, Glories i Paral·lel, fer el seguiment per diferents punts et fa anar rapid aquí i allà pero m'ha agradat poder-la viure així  8).

Belen MMP  felicitats :party: , Hansi, Esrafiki enhorabona  :party:,

Koldo, Guissona grans tirades  :great: 

Juan, ha sido una grata sorpresa que no hayamos encontrado una vez has acabado una nueva maraton y poder darte un abrazo.  :love:

Enhorabuena i felicidades  :party: :party: :party:  :love:

14 Mar 2016 15:15 #1737 per Hansi (Associat/da)
Au, marató de Barcelona feta, que en el meu cas és sinònim de GASOSA feta :party: :party: :beurk: :beurk: :beurk:. Segona mitja en 10 minuts més que la primera i una successió de km cadascun més lent que l'anterior a partir del km 27. No vaig fotre més pena perquè no en sé :rofl:.

A banda d'això, va ser fantàstic trobar tants de vosaltres animant, a la prèvia de la cursa (Juan, Fiki, Khryzpins :love:), i inclús corrent amb mi (Puma :love:). Moltes gràcies a tots, i disculpeu que el meu careto no fos en molts moments el millor, però els que coneixeu a l'home del mall, ja sabeu què em passava!

A partir d'ara, obro un parèntesi de descans, i em juramento per no exigir-me gens a la primavera. Recuperació de la marató de Castelló encara pendent de fer! (s'ha de ser animalàs per haver-hi fotut una preparació d'una altra marató pel mig, però sí, són la mena de cagades que faig com si encara fos aquell Pipiolo que fa 9 anys va començar a fer curses gasoserament).

14 Mar 2016 21:02 #1738 per Josep58 (Associat/da)
Bones,

Hansi més enllà del que portaves interiorment al km. 41 de la marató, no vaig tenir la sensació de que fessis mala cara, tot al contrari, vaig pensar que ho portaves prou a aquelles alçades de la cursa.  8)

No oblidis que això és el Gasosa Power Team  :love: :sarcastic:

Conyes a part, ja m'hagués agradat a mi arribar a fer els registres que tens en les teves maratons  :yes:

Bon i merescut descans, bona recuperació i més endavant sense pressa segur que tornaràs a engrescar-te en nous objectius.  :great: 

14 Mar 2016 22:23 #1739 per Josep58 (Associat/da)
Bones,

Hansi acabo de passar pel fil de la marató i he llegit la teva crònica  :love:

Gràcies per escriure-la, tot i no acabar satisfet no has deixat d'explicar-nos com la vas viure :great:.

15 Mar 2016 19:56 #1740 per krlos (Associat/da)
Vinc també de llegir la crónica del Hansi.  :yipi: :yipi: :yipi: :yipi:

Cada vegada que us llegeixo em donen ganes de baixar de les muntanyes i fer una marató d'asfalt. A veure si de cara a l'Octubre/Novembre faig un pensament

45x10Km==>57x21Km==>18x42km Asfalt==>14x42km Muntanya
2x50km==>2x6h==>3x100km==>1x12h==>4x24h==>17xUltra
7xTriB/Half==>4xIM==>1xDobleIM
El dolor es una opinió cerebral!
301 Dorsals!

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats