Els Gasosa & Friends: A passejar a les Rambles !

Els Gasosa & Friends: A passejar a les Rambles !

03 Abr 2016 22:01 - 03 Abr 2016 22:04 #1761 per Josep58 (Associat/da)
Bones,

Cursa curta de 6 Kms. de Montornès feta  :great:, això d'escurçar distància al menys en el cas de la de 6 kms. també s'ha acomplert, tot i que en el meu cas tampoc m'amoïna gaire, tot i que reconec que aquells corredors que en tingui un objectiu concret puguin sentir-se defraudats :arf:

La cursa d'inici a final amb la bona companyia del Ferry :great: ha estat una continuació de tot el viscut ja des d'ahir al vespre  amb la preparació de la bossa mirant de no deixar-me res, avui al matí l'esmorzar previ a la cursa a casa (sense làctics), anar cap a Montornès amb prou temps, la xerrada, salutacions, un petit escalfament, pas pel WC i cap a la línia de sortida.

Xerrant que estàvem i sense adonar-nos que hem vist que els molts corredors que estaven per davant han començat a còrrer (havien donat la sortida), quan ens ha arribat el moment hem fet el mateix i conforme anàvem fent metres comentava al Ferry que el circuit no era pas igual al que havia fet en forces ocasions (ja la sortida en sentit contrari ho feia evident).

Tot ell m'ha agradat, es prou ample per còrrer bé i les sensacions personals han estat bones, no sense reconèixer i sentit les meves molèsties (no te sentit no negar que hi són) però aquestes no són impediment per poder còrrer i gaudir d'una cursa com feia temps no sentia, es torna a estar "dins" d'aquest món.

I com que sabem que enganxa  8), hauré de mirar calendari per ara curses curtes, Sant Quirze voldria però pot ser hauré de ser a la feina 

Moltes gràcies a tot@s :love: pel suport i ànims que em doneu  :great:

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

04 Abr 2016 13:19 #1762 per curat (Associat/da)
Bona notícia la teva tornada a les curses Josep58  :party:

Marató 2h53'07" Castelló 2010
Mitja 1h21'31" Granollers 2008
10mil 36'55 Clot 2011
6 hores en pista 64,129km Can Dragó 2008
22 maratons

04 Abr 2016 22:14 #1763 per Josep58 (Associat/da)

Bona notícia la teva tornada a les curses Josep58  :party:

Curat  :great:

05 Abr 2016 18:09 #1764 per Danigoal (Associat/da)
Ben tornat a les curses, Josep58  :yipi:
Em va saber greu no veure't, jo també hi era a Montornés, pero feia de llebre a la mitja, d'1h40'. De veritat que no sé com vaig fer fa 4 anys per fer la MMP, ahir ni en patins hagues baixat d'1h29'. Sort que no era el que tocava.

Content de veure en cursa i al final a l'Alicia i l'ecopac (un altre passejador  :666:)

Oferta per a Associats: GoAl Arquitectura

3'21" CCT '13/CCT '15 - 5'51" Sagrada Familia '15 - 19'20" Can Mercader '15
39'48" Clot '13 - 1h28'06" Mediterrani '16 - 3h13'16" Dublin '16

06 Abr 2016 19:39 #1765 per Hansi (Associat/da)
Diumenge vaig tenir la gran alegria de saber que el Josep58 havia tornat a penjar-se un dorsal i a participar de principi a fi en una cursa :love: :love:.
A més, vaig anar a Blancafort i vaig fer la mitja d'aquest bonic poble (cursa molt agradable!), amb l'alleujament de començar a notar que disminueix el doloret del maluc i les sobrecàrregues musculars que arrossego des de fa temps. A veure si em cuido prou i aconsegueixo tenir una petita temporada de córrer a gust abans de l'inici de la calor forta de l'estiu.

06 Abr 2016 20:25 - 09 Abr 2016 12:58 #1766 per Josep58 (Associat/da)
Bones ¡¡¡

Danigoal en deixar la bossa al pavelló i sortir, us vaig veure a totes les llebres que anaveu cap a la sortida  a cercar les respectives posicions, vaig quedar-me en les darreres posicions i veia totes les banderoles de les llebres per davant i ja no us vaig poder saludar  :arf:.

Hansi, la recuperació és una qüestió de temps i descans, no sempre en tenim en disponibilitat suficient i això la condiciona, tot i això n'estic segur que t'arribarà.

Dani com va el nou Fore, ja t'has acostumat

Ahir al capvespre a la part alta Diagonal vaig veure com un expresident, per a més senyes es fa dir Meep, entrenant en solitari per no se quin nou objectiu  :great:

Des de diumenge que no he pogut sortir a rodar  :'(, afers laborals i familiars no pas greus em condicionen

09 Abr 2016 13:12 #1767 per Josep58 (Associat/da)
Bones ¡¡¡

Després d'una primera part de la setmana en blanc, dijous vaig fer uns primers kms. a les pistes del Cornellà atlètic que feia un temps no visitava, passant també pel gimnàs per tocar una mica de "ferro" i con que tenia ganes de "provar-me una mica" un parell de 400 amb recuperació trotant de 200, com si d'un un projecte de sèries es tractes  :666: 

Avui sortida de 40 minuts de rodatge progressiu al passeig, amb un bon sol que convida a no portar massa roba a sobre  ;)

Molta sort a tots ¡¡¡ a la cursa de El Corte Inglés, encara en falten kms. i més entrenaments per poder fer una marató com aquesta  :whistle: i sobretot acabar-la sense fer una gran gasosa  :666:

12 Abr 2016 17:05 #1768 per Hansi (Associat/da)
Josep58, quin bon aspecte tenen aquestes sèries incipients! :happy: :happy:

Segueixo treballant el tema de treure dels meus músculs els efectes d'esforços antics no ben recuperats en el seu moment. Per ara, renuncio a competicions que tenia previstes, com dissabte vinent la cursa nocturna de L'Hospitalet :arf:. No estic fatal, però segueixo esperant que arribi un moment en què em trobi més àgil. Tot i això, diumenge passat vaig participar a la marató del Tall Anglès :intello:.

15 Abr 2016 18:28 #1769 per Hansi (Associat/da)
No tinc massa novetats, però deixo unes línies per aquí, ja que he entrat al fòrum :smile:.

Ara penso que potser amb una o dues setmanes més, afegint tractament de fisio algun altre dia, puc acabar de resoldre les sobrecàrregues musculars que fa mesos que arrossego :happy:, i potser així, encara podré fer un o dos deumils una mica ràpids aquesta primavera (ni de conya a ritme de marca personal, però jo ja em sento content amb aquesta perspectiva).

Per qui no ho sàpiga, la nostra bèstia parda venusiana de l'ultrafons participa aquest cap de setmana en la Trail Walker. A fer seguiment! :happy: :party: Força Krlinhos i força correcats!

15 Abr 2016 22:19 #1770 per Josep58 (Associat/da)
Bones ¡¡¡

Hansi les voltes, més que sèries, de 400 tot i que el rellotge no enganya i diu on s'està, en aquest cas van ser més la voluntat de fer alguna cosa diferent a rodar i perquè no provar que pugui còrrer en lloc de rodar sense conseqüències negatives.

Si el cos et demana temps per recuperar-se bé, fas bé de fer-li cas, es savi i ens dóna senyals, que a vegades no som capaços de veure, però es diu el camí que cal seguir  8)

Aquesta setmana, dimarts i dijous, un parell de sortides per Montjuïc ja amb equipació d'estiu perquè al migdia el sol convidada a fer-ho així. Ara que la temperatura ha pujat, les pulsacions i la falta d'aire davant l'esforç s'accentua però "aixeco" el peu perquè ara els ritmes de treball no són cap exigència  ;)

Entre dissabte / diumenge espero completar setmana de 3 dies  :great:

Krlos, ànims molta força en aquesta trail walker  :great:
Dani, que vagi molt bé la nocturna, una cursa que en porta forces bons records, en la que hem compartit en alguna edició de sortida, objectius i metres.  8)

Sort també si hi a algú que fa la mitja marató Barcelona-Costa Maresme  :great:

16 Abr 2016 09:11 #1771 per koldo (Visitant)
krlos a tope  :party: :party: :party:

Hansi, me n'alegro que hagis millorat després del pas pel fisio, a veure si pots fer Can Mercader o un altre a tope  :yes:

Josep58, me n'alegro que ja estiguis ficant unes sèries pel mig  :great: :great:

Jo encara no sé com estic de recuperat de Rotterdam, només vaig sortir el dijous 5km molt suaus, però m'he trobat amb un dorsal per Hospitalet (Patri està amb fascitis i mal d'esquena  :arf: ), així que intentarem ajudar al Dani alguns kms en el seu objectiu. Ja li he dit que prometo massa, que jo no hi estic acostumat a competir al cap de 6 dies  :oops:

2:53:03 - 1:21:00 - 36:43 - 18:08 - 5:31

Membre de la P.A.C.A (Plataforma per l'Asfaltament de la Carretera de les Aigües)

19 Abr 2016 20:22 #1772 per Josep58 (Associat/da)
Bones,

Krlos enhorabona per aquest primer lloc a l'Oxfam formant part de l'equip Kriters  :party:, felicitats perquè no vareu tenir precisament en la climatologia un aliat i vareu fer una grandiosa prova  :party: :party: :party:

Koldo  :love:, tot i els pocs dies de descans després de Rotterdam prou bé fent sub40' a la nocturna de l'H. acompanyant al Dani en el seu repte particular, ja ho té més a prop i has posat molt de la teva part en aquests nocturna una mica ventada.

Dani enhorabona  :party:, un nou sub40' a la nocturna que t'apropa al repte  :great:. Distancia correcta ?

Hansi, com va la recuperació ?

Diumenge va sortit a rodar pel passeig a quart de deu del matí i deu n'hi do la calor que feia, van ser 54' que vaig acabar demanant l'hora, a la tronada tenia l'aire d'esquena i davant anava amb la sensació de tenir un forn, sense aire i ben ofegat, però de cames no estem tant malament, al meu mal, però per la resta bé. Setmana de 3 dies feta  8)

Avui dimarts primera sortida de la setmana 20 de rodatge i 5 canvis de ritme de 2' vius (al que puc) i 2' de recuperació. He acabat cansat però content, a veure si introduint una mica de varietat avanço una mica més. Ara si faig l'entrenament al costat de casa, quan arribo em poso gel uns 10' minuts i trobo que em va força bé.

19 Abr 2016 22:32 #1773 per krlos (Associat/da)
Bones. Gracies a tots per les felicitacions. Per part meva, vaig rebentar moltíssim. Estic fent crònica i ja veureu el que suposa veure't mort al 40 i saber que queden 60 més...buff

45x10Km==>57x21Km==>18x42km Asfalt==>14x42km Muntanya
2x50km==>2x6h==>3x100km==>1x12h==>4x24h==>17xUltra
7xTriB/Half==>4xIM==>1xDobleIM
El dolor es una opinió cerebral!
301 Dorsals!

23 Abr 2016 14:03 #1774 per Josep58 (Associat/da)
Hola,

Krlos, m'agradarà llegir-la quan la tinguis acabada  ;)

Ahir divendres arribat de la feina, encara que feia força vent, cap al passeig a fer la segona rodada de la setmana, d'anada amb el vent de cara, ufff el que costava avançar, a la tornada molt millor amb l'ajuda del vent podia anar millor més descansat i lleuger, bé a prop de  5' km. que es el que per ara podem  ;)

Si tot va bé demà completaré els 3 dies a la setmana :great:

Bona diada de Sant Jordi a tothom ¡¡¡ :love: 

23 Abr 2016 23:14 #1775 per Fiber (Associat/da)
Hola a tothom,

Continuo viu, encara que no del tot, tras la marató... Estic en fase de recuperació sub-activa... Vol dir, que entreno un día per setmana i cursa de cap de setmana que aquesta setmana me la salto... I tot perque vaig acabar fotudissim de la marató de barcelona... Encara tinc molesties al bessó que suposo que em faràn caure en les mans d'en Barce aquesta setmana...

He alucinat i molt amb en Krlos, felicitats per ESA PEDAZO TRAILWALKER !!!! I també amb el més gran, que quant he vist la seva primera foto d'instagram con ese pedazo tiempo en Hospitalet he alucinado (pero no sé qué me extraña de esos dos, la verdad)...

I ara toca pensar en anar recuperant-me, poc a poc i a sufrir a l'estiu perque probablement m'anire cap a Munich a principis d'octubre a veure si puc fer de nou una marató de la que sentir-me orgullós.

M.M. (42K: 3:21:17 - 21K: 1:28:54 - 10K: 40:29 - 5K: 19:52)

24 Abr 2016 18:50 #1776 per Josep58 (Associat/da)
Bones !!!

Fiber, bentornat al fil  :great:, endavant amb la recuperacio i a gaudir dels entrenaments encara que l'estiu ens porti mes temperatura  ;)

Enhorabona pels registres d'Olot  :party:

Avui tercera sortida de la setmana, m'he sentit amb ganes d'allargar-me una mica en la distancia que vaig fent habitualment, per acabar en 9,88 km. i 54'40", donava gust anar pel passeig amb sol pero temperatura optima i sense vent, gaudint força de tot plegat !!!

24 Abr 2016 21:50 #1777 per Fiber (Associat/da)
Hola Josep,

Gracies, a veure si ens veiem aviat a alguna cursa... (Sant Quirze ?)

25 Abr 2016 20:38 - 25 Abr 2016 20:41 #1778 per Josep58 (Associat/da)
Hola,

Avui al migdia, per celebrar que finalment diumenge tindré una estona al matí i no estar tot el dia a la feina, he anat a fer mitja horeta per Montjuïc, quin vent més molest que feia  :grrrrrr:

Hola Josep,

Fiber ara mateix m'acabo d'inscriure a la cursa de 5 kms.   

26 Abr 2016 21:53 #1779 per Fiber (Associat/da)

Hola Josep,

Fiber ara mateix m'acabo d'inscriure a la cursa de 5 kms.   

:party: :party: :party:

26 Abr 2016 22:13 #1780 per krlos (Associat/da)
Booooona nit

Ostres, pensava que havia passat per aquí després de la Trailwalker però porto una setmaneta divertida baixant i pujant cada dia de Tarragona. Gracies per les felicitacions, però de veritat que no es mereixen. Sense mi, els companys haurien fet tranquilament 40' menys

Us deixo per aquí el toston de Crònica
trainingintheclouds.wordpress.com/2016/0...-2016-equipo-kriter/

45x10Km==>57x21Km==>18x42km Asfalt==>14x42km Muntanya
2x50km==>2x6h==>3x100km==>1x12h==>4x24h==>17xUltra
7xTriB/Half==>4xIM==>1xDobleIM
El dolor es una opinió cerebral!
301 Dorsals!

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats