Els Gasosa & Friends: A passejar a les Rambles !

Els Gasosa & Friends: A passejar a les Rambles !

17 Mai 2016 17:20 #1801 per Dani (Associat/da)
Bones !!

Estic entrenant millor del que estic competint. M'hauré de posar en la categoria de "Flipy atletes" I no per culpa del més gran, que consti ! No prometo res que trenco les promeses en el proper entrenament. Si surto sol, a la primera mirada de reüll d'algú del DIR salto com un juvenil.  :rofl:  Ai senyor.....

A tot això, diumenge Can Mercader, on volia estar més aprop del 39 que del 40. Un altre cop em va faltar aguantar el ritme a partir de mitja cursa. En aquest cas tinc un munt d'excuses  :intello: 

Sortim i l'Eric em diu que vol fer un ritme similar al meu, de conya. Sortida molt caòtica, però només són 500 metres, després tot s'aclareix de conya. L'Eric marca el ritme i jo a roda. Fa vent, aprofito que ell va un puntet millor que jo per anar a roda. Es nota un ou ! Km 1 i 2  3.54-3.55. Ja agafem marge. La cursa és fàcil. A ritme tota l'estona. Al km3.5 noto que el ritme és massa canyeru per mi, pico km4 7.48 (últims dos)  De conya, passaré en 19.35 aprox. Segons el previst. Doncs no.... Passo 19.23 Aquí ja dubto ? Vols dir ? No crec que vaig tant ràpid, ui.

Passat el km5 en terra de ningú. Vent en contra. Mode salvar sub40 time. De fet, últims 4km a 4.02-4.03 de Fore tots quatre. Ja no recordava que l'últim em dona un altre cop curt. Doncs la segona volta també, 3'41" I no tenia aquest reprise ni de conya. Temps rellotge 39'12" Fore 9.92 (el meu fore nou és pessimista de collons, dona curt fins a la pista atletisme) Però jo se que no he fet aquest temps real. La cursa és un pèl curta, han eliminat un petit bucle de l'any passat, perquè diuen que era llarga ? La posaré en quarentena, però  me la compto com a "no arriba 10km"..... una més.... Però pel repte si que val.  :mdr: (normes de la casa)

Propera parada DeltaPrat, una cursa que un any va ser 350 metres llargues i llavors si es va liar la de Déu  :rofl: :rofl: :rofl:

A per un altre sub40.

10km . 38'29" St.Antoni 2011  Any 2018 38'55" Sant Antoni
Mitja.  1h23'22" Barcelona 2018
Marató. 2h58'01" Castelló 2012 Propera Barcelona 2018

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

17 Mai 2016 18:14 #1802 per squash (Associat/da)
Hola

Dani, no hi ha res com adequar les normes als fets; és més gratificant.

A mi em diran el què vulguin, però la cursa de Can Mercader era curta... o serà que m'estic posant en forma?

Fins ara.

Jordi

17 Mai 2016 18:47 #1803 per cachirulo (Associat/da)
Dani siempre me he fijado en lo de las 50 carreras sub1h30 y sub40. Por curiosidad mire las que llevaba.
De 10k he corrido 65 y 64 sub40(56 sub38). La que no cumple es una que me lesione en el 5 y me fui a 42. La marca numero 50 es 37'34.
De media de las 81 he bajado 80 de 1h30(la primera 1h30'05) y 61 de 1h25. La marca 50 es 1h23'41.

:great:

Para correr rapido primero hay que hacerlo despacio.

17 Mai 2016 20:05 #1804 per Fiber (Associat/da)
Hola a tothom...

Doncs jo aquest cap de setmana he fet doblet i he fet CAN Mercader i Maquinista... I no he protagonitzat cap fiberazo, lo qual ja te el seu merit amb la calda que fotia tots dos dies...

En quant als temps, content, tot i que entre curses suposadament curtes, curses en baixada, curses amb sortida interior i jo que se que més, es dificil que tingui dades fiables del meu estat de forma més que les meves sensacions, que comencen a ser bones.

Aquesta setmana ja espero començar a "meterle más caña" per preparar Munchen... :-)

M.M. (42K: 3:21:17 - 21K: 1:28:54 - 10K: 40:29 - 5K: 19:52)

18 Mai 2016 20:40 #1805 per Josep58 (Associat/da)
Bones,

Dani, ens haurem d'anar acostumant a curses curtes  :whistle:, n'hi ha moltes al calendari i no pot ser que les que feu siguin les úniques, valen pel repte, doncs au que ja queda menys.

Fiber ostres ¡¡¡  :oh: dos deu mils en dos dies, si n'has sortit ben parat, perfecte  :great:, l'estat de forma és una qüestió molt personal  ;)

Squash  :great:

Estic refredat  :grrrrrr: així que després de dilluns passat 0 kms. a veure si demà soc capaç de fer alguna cosa 

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

20 Mai 2016 17:13 - 20 Mai 2016 17:16 #1806 per Hansi (Associat/da)
Compte els que vagin a la cursa que faci el Dani cada cap de setmana, darrerament té una mena de malefici que els deumils que fa són curts :rofl:.

Fiber, et veig bé, segueix així! 8)

Squash, estàs en forma? :party:

Cachirulo, el reto de Dani a ti no te vale, no hagas trampas ;)

Dublin té molt atractiu, i més anant-hi aquest any el Krlos, el Danigowl i més correcats, però jo tinc en la ment un altre objectiu per aquesta tardor, i de moment em fa més il·lusió :smile:.

Quan la salut ja em permetia pensar a tornar a córrer, un mal gest em va provocar fa uns dies un esguinç intercostal que endarrerirà encara més el meu retorn :'(. Començo a veure que no podré fer ni una de les curses de maig-juny que tenia planificades dintre del retorn als entrenaments (algunes de muntanya, per enfortir cames, altres més rapidetes). Paciència i serenor, les males ratxes també s'acaben (encara que toquen molt els collons mentre duren).

20 Mai 2016 20:38 #1807 per Josep58 (Associat/da)
Bones,

Hansi, ostres en pensava que la teva mala ratxa ja s'hauria acabat però llegeixo que no es així  :grrrrrr:, sort que t'ho agafes bé perquè amb tot el que has passat i ara aquest mal intercostal, telaaaaaaa  :whip: , ànims  :love:

Tot i el refredat ahir vaig aprofitar que tenia lliure d'una activitat que m'ocupa quasi bé tots el dijous tarda i vaig passar per les pistes del Cornellà, per afegir un entrenament a la setmana, 10' molt suaus, pas pel gimnàs per fer quatre exercicis i després 10 voltes a la pista fent canvis de ritme, una corrent i una trotant.    ;)

22 Mai 2016 13:53 #1808 per Josep58 (Associat/da)
Bones,

Avui cursa de Nou Barris, acabo de passar per xip groc i he vist forces CorreCats a la classificació però de GPT Friends m'ha semblat que no hi havia ningú  :arf:

Avui tercer entrenament de la setmana pel passeig marítim fins el poble veí El Masnou i tornada fent 10,1 km. en 56'. Amb temps i paciència tot va arribant, es poc a poc però anem rebaixant el temps mig per kilòmetre, primer va ser el 7, després el 6 i ara ja estem dins del 5.  :great:

22 Mai 2016 17:06 #1809 per Hansi (Associat/da)
Fantàstic, Josep58! La continuïtat et va donant fruïts, i les molèsties semblen mantenir-se a un límit tolerable, així que endavant! :happy:

23 Mai 2016 17:00 #1810 per Hansi (Associat/da)
Ja em falta un dia menys per tornar a córrer...tot i que encara no és moment de fer-ho, l'esguinç intercostal va millorant i està clar que la curació s'acosta :smile:.

24 Mai 2016 10:54 #1811 per squash (Associat/da)
Hola

en Hansi, amb costella nova; en Josep58, ratllant el sobreentrenament i en Dani, queenitzat.

Tot torna a ser normal.

Quin avorriment de fil.

Fins ara.

Jordi

24 Mai 2016 16:55 #1812 per Dani (Associat/da)
Bones galis !

Exemple d'un flippy atleta.

Can Mercader. 3.57 de Fore 10 km.

Entrenant 4 dies després 3.55 de Fore 10 km

Estic parlant de mi.  :rofl: :rofl: :rofl:

No entraré en detalls de la flipada, i de fer 39.09 en 10km entrenant. Aprofitava el rebuf d'en Pedro que feia 10*500 en un circuit de 500. Ell descansava una i em matxacava una a mi. En fi, que entrenant així hauria de fer sub39 competint.... oi ? S'ha de dir que em vaig trobar fabulós (dijous)

De moment, estic entrenant bastant constant, setmanes de 5, setmanes de 4 i alguna de 3.  Sense molèsties importants.

L'entranador m'ha amenaçat que com no foti un bon temps al Delta, em fot una pallissa.  :intello:

27 Mai 2016 21:09 #1813 per Josep58 (Associat/da)
Bones,

Dani, amb aquests entrenaments que fas i la teva constància segur que el sub39' en cursa arribarà. Delta Prat es una bona oportunitat per fer-ho  :great:

Squash passat més sovint pel fil i ens des-avorreixes una mica  ;)

Avui he fet circuit Montjuïc aprofitant que la calma laboral ha arribat després d'uns dies moguts, feia dies que no el tastava i ara tinc les cames..., buff

Diumenge si continua la tranquil·litat, estic inscrit a fer una cursa popular de El Masnou de 5 kms. al passeig així que serà un mix d'asfalt i terra.

Bones curses aquest cap de setmana, Delta, Cursa de Montbui, La Roca del Vallés, Andorra, Sant Vicenç dels Horts, n'hi ha on triar ;)

29 Mai 2016 18:48 #1814 per Josep58 (Associat/da)
Bones,

Cursa de El Masnou feta, ambient força popular amb una mica mes de 800 corredors, circuit 80% de terra i 20% de pedris, amb una volta curta i una llarga al costat de Port i pel passeig marítim, amb mooolt de vent a les tornades  :grrrrrr:
Cursa sense xip  ;) pero força ben organitzada. Temps en els 5 kms.de recorregut 23'54"  ;)

Continuem !!!

30 Mai 2016 19:30 #1815 per Hansi (Associat/da)
Molt bé, Josep58! :party: :party: A veure si poc a poc vas fent que, de nou, penjar-te un dorsal sigui habitual :love:.

Oju a El Més Gran a Delta Prat :surprised: :surprised:. Que ho expliqui, que ho expliqui! :yipi:

Jo avanço mica en mica, amb les caminades cada cop més llargues i a ritme més fort. La setmana passada vaig fer, un parell de dies, una estona de caminar i després una estona (curta) de trot suau. L'esguinç intercostal es pot considerar curat, però les cames tenen gelatina en lloc de músculs, i el càrdio flipa baixant de 6'/km durant una estoneta brevíssima.

Paciència. Ja ho havia dit, veritat? :rofl: :rofl:

01 Jun 2016 12:29 #1816 per Dani (Associat/da)
Bones galis !

Al Delta.... no hi vaig anar  :P :P La nit anterior va ser massa moguda per fer una cursa  :rofl:

En fi, per la tarda entrenament fortet i arreglat. Ahir em va donar un sirocco i estic apuntat a la cursa de Santa Perpètua de Mogoda, mixte terra-asfalt ! Intentaré fer un progressiu per variar  :whistle: 

De moment, estic entrenant bé i amb constància (4-5 dies setmanes)

Objectiu friki, 13 Agost, 10km nocturns Estocolm. L'organització és flipant. I el preu... també !

03 Jun 2016 19:37 #1817 per Hansi (Associat/da)
El Puma sobre terra, i sense que ningú li hagi posat una pistola al pit amenaçant-lo :he:, qui ho havia de dir!

Ja he trotat quatre dies dels darrers deu :happy:. Entre 5 i 8 km, molt molt molt lent, i amb esforç per completar aquestes distàncies. Parteixo d'un estat físic baixíssim, van ser massa setmanes sumant estar malalt i lesionat, i els progressos de moment són gairebé imperceptibles.
Segueixo descartant curses que em feien il·lusió :frown:. Després que fa molts dies vaig entendre que havia de descartar Alpens, que és aquest diumenge, la següent té pinta que serà Vacarisses, ja que no tindré el cos ni per fer la curta de 14,5 km :'(.

11 Jun 2016 14:06 #1818 per Josep58 (Associat/da)
Hola,

Dani es il·lusionant veure que estàs entrenant bé, que res ho espatlli durant molt de temps  ;) Segur que aquests 10 kms. europeus aniran d'allò més  :yes:, encara que m'imagino que abans no arribin, en alguna altra cursa et veure'm  ;)

Hansi poc a poc amb paciència aniràs recuperant to físic i la motivació suficient per atacar nous objectius, estic segur que ho faràs, no hi ha pressa. Espero que Vacarisses sigui un bons punt de sortida  8)

Dimecres vaig sortit a fer un rodatge (anterior sortida va ser diumenge) rodatge de 30' minuts i 6 series de 200 amb 200 de recuperació al trot, per preparar una mica el 1000 social

Avui al 1000 social, seguint amb allò que explicava dels números, ara no estic segur si aquí o en un altre fil  :oops:, vaig començar l'any rodant veient ritmes amb el 7', després va ser el 6' ara veig el 5' i alguna estona el 4' i avui he fet 1000 metres acabant amb un 3' (3'52"), satisfet de la progressió, certament molt lenta per a la fi progressió.  ;)

14 Jun 2016 15:31 #1819 per Dani (Associat/da)
Bones galis !

Segueixo entrenanant bastant regularment. Fins i tot he fet 4 dies consecutius.... crec que no ho feia des del segle passat  :intello:

En Mario m'està ajudant mooolt aquests últims dies. Vam fer un 10*500 a les 18h. per pista amb una soleiada bestial. I amb vent, un clàssic aquests mesos... Ritme 3'38"/km, ok ! Després amb en Pedro que també m'ajuda a fer els R1. Sense ell, molts dies de rodatge em quedaria a casa al sofà. Fem una P a 5.10-15 i cap a casa. He sortit un migdia de dissabte! Solet a ritme rapidet fent la P i diumenge litoral 10km intensos amb en Mario. 41'29". 7" més ràpid que la cursa de Santa Perpètua. Toca't els putus ous! Sempre he rendit bé a les curses amb comparació als enrenaments però últimament.....  No queda un altre que seguir entrenant bé.

Demà sèries de 400 de la mort i divendres LuKi-Surti.

Objectius. 15km Espluga, 10km Estocolm i mitja de Sabadell. Fer marca Espluguina impossible. El 1h01 serà irrepetible (va sortir un dia fresquet i dubto que es torni a donar mai més) Estocolm sub40 i la mitja Sabadell sub1h30 que també serà complicat i més mirant el meu rànking Sabadellenc

37 SABADELL 07-09-14 1h29'42"
47 SABADELL 06-09-09 1h31'00"
49 SABADELL 08-09-13 1h31'26"
59 SABADELL 09-09-07 1h32'30"
65 SABADELL 10-09-12 1h33'31"
66 SABADELL 05-09-10 1h33'59"
67 SABADELL 07-09-08 1h34'03"
73 SABADELL 06-09-15 1h34'38"
85 SABADELL 03-09-06 1h40'24" DEBUT
91 SABADELL 04-09-11 1h48'33" DE PASSEIG

16 Jun 2016 21:09 #1820 per Josep58 (Associat/da)
Bones,

Dani les sèries amb el Mario les feu a les Pau Negre ? . Fa pràcticament dos anys que no les trepitjo  :arf:, però hi ha dies que penso que hauria de fer una visita  :yes:

No coincidirem en cap d'aquests objectius teus, l'Espluga en queda massa lluny de Sant Feliu de Guíxols, Estocolm em queda més lluny encara i la mitja de Sabadell, primer haig de començar a pensar en 10000, però segur que algun dia ens retrobarem a una línia de sortida  8)

Dimarts vaig fer circuit Montjuïc una mica més llarg del que estava fent darrerament, mica en mica avancem.  ;) Avui volia sortir pel passeig però quan he vist el vent que fa, m'ho he repensat, sortiré demà al migdia a fer el segon Montjuïc de la setmana.

Els que no escriviu però ens llegiu, bona salut i bons entrenaments, la resta també però si no entreu al fil no ho veure-ho  :whistle: 

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats