Els Gasosa & Friends: A passejar a les Rambles !

Els Gasosa & Friends: A passejar a les Rambles !

28 Jul 2016 17:07 #1881 per Jorfer (Associat/da)
Dani, RatadeSants i Josep58 molta sort dissabte a l'Espluga i anue per les ombres i per sota de les mànegues d'aigua dels veïns que sempre són d'agrair. Ja veig que esteu entrenant força bé. Ara a alguns de vosaltres us espio via Strava  :wink2:

Anguru molta sort en la teva preparació muntanyera per aquest objectiu de tardor.  :great:

Bon estiu gasoses  :great: :great:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

28 Jul 2016 19:01 #1882 per Fiber (Associat/da)

Fara Calorí, una cursa ideal per tu  :whistle: :whistle: :whistle:   Tot i que em sembla que últimament ja no ets mister gasosa que eres abans  :frown: :frown: :frown:
Aviam si ens veiem home !

M'he reformat, i estic com en Hansi en etapa recuperar to a les cames i anar fent kilometres, clar que ell o fa be, fent 4 dies per setmana i jo nomes estic fotent un parell de dies per setmana, una pena...

Estic tant reformat, a força d'osties, que he aparcat Munich que no arribaba en forma ni per casualitat, i ja veurem si foto marató de tardó/hivern o simplement em dedico a 10's i mitjes per anar recuperant forma...

M.M. (42K: 3:21:17 - 21K: 1:28:54 - 10K: 40:29 - 5K: 19:52)

29 Jul 2016 21:38 #1883 per Josep58 (Associat/da)
Bones,

Dani 20 de 30 dies, excel·lents registres quan l'estiu convida més al descans ja no laboral, també atlètic  :great:

Fiber millor dos que cap, així que benvinguts siguin  8) i comparteixo que no tot es fer maratons, també estan aquestes altres distancies per motivar-se  ;)

Jorfer gracies pel consells, perquè tot sembla indicar que a l'Espluga farà molta- molta calor

Anguru content de llegir que estàs un cop més preparant la participació a la Botamarges de la més enllà de la seva exigència se que et fa molta il·lusió ser-hi i fer-la  8)

Ahir sortida pel passeig sota una humitat i calor important per acostumar el cos  :he: al que em trobaré a l'Espluga  ;)

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

31 Jul 2016 13:56 #1884 per Hansi (Associat/da)
Estic fent una setmana d'entrenaments de molt baix nivell, però almenys he corregut 4 dies, i si aquesta tarda aconsegueixo sortir a córrer, tornarà a ser setmana de cinc dies, i em consolaré pensant que estic posant base per més endavant...

Ahir a l'Espluga de Farà-calorí, uns quants amics gasoses van participar, a prop de 40ºC :beurk: :beurk:. Només sé els molt bons resultats del Dani i del Khryz :yipi: :yipi:, a veure si tots aneu explicant com us va anar :smile:.

31 Jul 2016 20:47 #1885 per Josep58 (Associat/da)
Bones !!!

Hansi amb aquestes temperatures, fer una bona base es una bona estrategia, kms a ritmes assolibles ;) i si finalment has completat setmana de 5 dies perfecte !!!

Debut ahir a l'Espluga en una cursa que vaig trobar ben organitzada, perque la calor no es una qüestió sobre la puguin fer-hi gaire.
A mes de les magnifiques curses del Khryz i Dani, una molt bona noticia el retorn de l'Oliveras a la competicio  :great:
Tambe Patiño que va patir amb la calor i ratadesants van defensar cada un la seva cursa. Per la meva part 24'32" que en van deixar satisfet, a la baixada tot i que feia un vent que jugava en contra vaig veure que en falten cames per rodar rapid i aprofitar positivament el desnivell, hi ha treball a fer pero si el cos m'ho permet, ho treballarem.

02 Ago 2016 17:47 #1886 per Hansi (Associat/da)
Bé per tots vosaltres a l'Espluga! :yipi:

Josep58, m'agrada el teu comentari, ja estàs analitzant que et falten cames per córrer més en baixada...bon senyal, segueixes avançant i ja mires per polir detalls que permetin treure més rendiment! :happy:

Jo vaig aconseguir sortir diumenge a córrer, amb una calda i humitat desmesurades :beurk: als meus estimats paratges balears, i vaig completar la segona setmana seguida de 5 dies :yipi:, amb uns 55 km en total. Dels ritmes, millor no parlar-ne :whistle:, perquè a l'estiu no toca fixar-s'hi :mdr:.

06 Ago 2016 10:16 #1887 per Josep58 (Associat/da)
Bones ¡¡¡

Hansi per mi perfecte això de no parlar de ritmes que vaig una mica fluix  :he:. Setmana de 5 dies amb 55 kms. està molt bé per les calorades que corren darrerament  8)

Del que portem de setmana, dilluns, dimarts i ahir divendres al passeig anades i vingudes incloent-hi també estiraments i exercicis, que no tot es còrrer. Demà diumenge espero completar setmana de 4 dies, que en el meu cas ja m'ha estat bé ;)

06 Ago 2016 17:38 #1888 per Hansi (Associat/da)
Bé, Josep58! 8)
Jo, si demà corro, hauré fet cinc dies per tercera setmana seguida. Només posant base (frase favorita de l'estiu atlètic :winktongue:).

08 Ago 2016 16:26 #1889 per Hansi (Associat/da)
Vaig complir: tercera setmana seguida de cinc entrenaments :yipi:, i al d'ahir vaig arribar als 17 km, que per ser estiu, ho trobo interessant. Visca el posar base :mdr:.

12 Ago 2016 17:20 - 12 Ago 2016 17:24 #1890 per Hansi (Associat/da)
Poques novetats: segueixo amb "más de lo mismo", cosa que és bon senyal, perquè en la continuïtat radica l'èxit atlètic. Anar fent i evitar que les petites molèsties derivades de l'inici d'activitat regular de relativa exigència augmentin i es converteixin en lesions.

Sé que el Krlos fa aquest cap de setmana una de les seves frikades de talla XXXXL :intello:, a Berlín. Té a veure amb el mur...i evidentment, amb córrer moooooolts km. El Dani, pel seu compte, està per Estocolm i també farà una cursa, aquesta d'un altre estil més apte pel Puma...però no tant com us podríeu pensar :wink2:.

12 Ago 2016 20:32 #1891 per Josep58 (Associat/da)
Bones,

Hansi, cert que no hi ha masses novetats amb el gruix de GPT @ Friends repartits per quatre continents.

De la mateixa manera que vas fent aquestes setmanes de 5 dies que expliques, en el meu cas en són de 4 per anar acostumant al cos de nou a l'activitat periòdica, fent aquests dies també treball a base d'exercicis físics, com es el cas del circuit Oregon, que vaig fer ahir i em va deixar be planxat el circuit, quin tute d'exercicis.

Si tot va bé propera cursa Ripollet, també La Mercè amb el dorsal que em va tocar, també inscrit a Correbari a l'octubre.

13 Ago 2016 09:19 #1892 per ecopac (Associat/da)

Si tot va bé propera cursa Ripollet, també La Mercè amb el dorsal que em va tocar, també inscrit a Correbari a l'octubre.

:great: :great: :great: Bé Josep bé.

Comeeeeeeeenço a córrer a uns ritmes una mica més decents; a prop de 5' el km i alguns fins i tot prop de 4.45.

Si això continua així, i no tinc entrebancs com vaig tenir l'any passat pot ser que aviat torni a trepitjar en alguna cursa.
Ja en tinc ganes ;)

19.20 - 40.08 - 1.29.18 - 3.21.16

15 Ago 2016 19:39 #1893 per Josep58 (Associat/da)

:great: :great: :great: Bé Josep bé.

Comeeeeeeeenço a córrer a uns ritmes una mica més decents; a prop de 5' el km i alguns fins i tot prop de 4.45.

Si això continua així, i no tinc entrebancs com vaig tenir l'any passat pot ser que aviat torni a trepitjar en alguna cursa.
Ja en tinc ganes ;)

Ecopac,  me'n alegro per partida doble, perque et llegeixo al fil i perque tornes a entrenar, segur que hi ha moltes curses que t'esperen i jo tambe  :great:

16 Ago 2016 14:49 #1894 per Hansi (Associat/da)
Josep58, la constància ens portarà a millorar :great:. Amb la passada setmana, jo vaig enllaçar la quarta setmana de 5 dies entrenant, i mica en mica el cos ho manifesta (però encara tinc molta feina per fer si vull arribar als meus objectius maratonians de tardor).
Si tot va bé, coincidirem a Ripollet i la Mercè, jo també hi estic inscrit :party:.

Ecopaket :love:, que agradable és saber que estàs corrent prou per fer 10 km a bons ritmes, i que et plantegis tornar a fer curses :party:. A veure si també apareixes en aquestes que dèiem abans... :wink2:

20 Ago 2016 13:12 - 20 Ago 2016 13:14 #1895 per Hansi (Associat/da)
No em salto ni un entrenament, aprofitant que estic de vacances i puc repartir-me el temps més com jo vull, però he de dir que gairebé tots els dies des de fa un mes i escaig tinc una o altra molèstia, d'aquelles que van sortint quan entrenes amb regularitat després d'una època aturat o fent poca cosa. Hi ha dies que m'amoïnen, perquè sembla que vagin a pitjor i que estan a punt d'esdevenir lesió, i dies que estan més controlades. La que és més persistent és un punt dolorós de la inserció del bessó en la tíbia, que la conec bé perquè em va fotre enlaire les maratons de BCN i París de 2010 (fa símptomes semblants a la periostitis, però no ho és). De moment, ja dic, no m'han impedit cap entrenament, i qui dia passa, any empeny. Tinc ganes d'anar a fisio perquè m'ho vagin situant tot a lloc.

22 Ago 2016 23:14 #1896 per Josep58 (Associat/da)
Bones !!!

Hansi, que el cos es manifesti des de la part positiva indica que experimenta els canvis que en l'entrenament busquem. Totalment d'acord la constancia amb seny donarà els seus fruits.

Aquests dies tambe de vacances per terres guixolenques, visito la via verda seguint la pauta d'entrenaments marcada,  unes molesties aparegudes a la part posterior de la cama dreta, el meu punt feble isquios, que en els entrenaments no es manifesten, tot al contrari, en feiem pensar que podia ser

Avui en visita a osteopata, m'ha dit que tenia en dos punts una mica  pinçat nervi ciatic, un d'ells a la part inferior de l'esquena, ja se sap entre S1-L5 no hi ha disc. Després de la visita, ara dos dies de descans atletic, dijous si tot va bé, sortirem de nou per poder arribar a Ripollet amb algun rodatge fet. ;)

Salut a tots !!!

23 Ago 2016 09:50 #1897 per ecopac (Associat/da)
Josep58, ens veiem a Ripollet. Potser fins a tot al mateix ritme de 5'/km ;)

Hansi, com vas de les petites molèsties dels entrenaments??

19.20 - 40.08 - 1.29.18 - 3.21.16

23 Ago 2016 10:04 #1898 per Dani (Associat/da)
Bones !!

Fi de les vacances, tant atlètiques, com de feina  :oh:

Pel mig, una cursa duríssima  a Estocolm. 40'52" Resultat bo. He fet una pseudo crònica a Ruta.

Ahir sant tornem-hi !!  Aquesta setamana faré cursa de la farga dissabte matí i Matadepera per la tarda. La primera espero no flipar-me... ai....

Objectiu temporada, mitja marató de Donosti. Aviam si puc estar el més aprop possible de marca.

Som-hi !

10km . 38'29" St.Antoni 2011  Any 2018 38'55" Sant Antoni
Mitja.  1h23'22" Barcelona 2018
Marató. 2h58'01" Castelló 2012 Propera Barcelona 2018

23 Ago 2016 10:12 #1899 per curat (Associat/da)

Ahir sant tornem-hi !!  Aquesta setamana faré cursa de la farga dissabte matí i Matadepera per la tarda. La primera espero no flipar-me... ai....

Som-hi !

Penso que diumenge encara et quedarà una mica de gas per fer els 10km de Ripollet  :whistle: :smile:

Marató 2h53'07" Castelló 2010
Mitja 1h21'31" Granollers 2008
10mil 36'55 Clot 2011
6 hores en pista 64,129km Can Dragó 2008
22 maratons

23 Ago 2016 10:22 #1900 per Dani (Associat/da)

Som-hi !

Penso que diumenge encara et quedarà una mica de gas per fer els 10km de Ripollet  :whistle: :smile:

Em foten fora de casa  :yes:

10km . 38'29" St.Antoni 2011  Any 2018 38'55" Sant Antoni
Mitja.  1h23'22" Barcelona 2018
Marató. 2h58'01" Castelló 2012 Propera Barcelona 2018

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats