Els Gasosa & Friends: A passejar a les Rambles !

Els Gasosa & Friends: A passejar a les Rambles !

12 Set 2016 15:57 - 12 Set 2016 15:59 #1941 per curat (Associat/da)

Hansi, en breu t'etiquetaré de nou com no penses que et mereixes.

Ja friso :mdr:.

Josep58, a la Mercè i Donsoti ens veurem :smile:. A Sants, com que és la setmana abans de la marató, hauria de fer bondat i estar-me'n, malgrat que és una de les curses que més m'aprecio.

A Donsoti l'squash et possarà fi  :wink2: Frisa, frisa...  :he:

Marató 2h53'07" Castelló 2010
Mitja 1h21'31" Granollers 2008
10mil 36'55 Clot 2011
6 hores en pista 64,129km Can Dragó 2008
22 maratons

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Set 2016 17:06 - 12 Set 2016 17:08 #1942 per Hansi (Associat/da)
Donsoti? :rofl: :rofl: Ja ha entrat l'Squash al meu compte a escriure canviant les tecles de lloc... :no: :no:  :wink2: :wink2: :wink2:

Jorfer, l'alegria amb què vas agafar el tros de coca i te'l vas menjar, valia un imperi 8). I no em va costar gens, a l'Ametlla de Merola són tan generosos que es podia agafar tanta coca de vidre com es volia, i encara en quedava molta més.

12 Set 2016 17:47 #1943 per squash (Associat/da)
Hola

Donsoti és el Shangri-la de les Maratons, aquell indret mític, el paradís on els ritmes quadren i la tàctica s'ajusta al que un havia previst.

En canvi la preparació per Donosti, per les condicions meteoològiques presents, la duen autèntics aizkolaris, esquivant totes les pedres del camí. Només hi manca el dantzari per l'aurresku.

Fins ara.

Jordi

12 Set 2016 18:43 #1944 per curat (Associat/da)

Hola

Donsoti és el Shangri-la de les Maratons, aquell indret mític, el paradís on els ritmes quadren i la tàctica s'ajusta al que un havia previst.

En canvi la preparació per Donosti, per les condicions meteoològiques presents, la duen autèntics aizkolaris, esquivant totes les pedres del camí. Només hi manca el dantzari per l'aurresku.

Fins ara.

Jordi

A Donsoti sempre fas més ràpida la 2a mitja  :yes: ;)

Marató 2h53'07" Castelló 2010
Mitja 1h21'31" Granollers 2008
10mil 36'55 Clot 2011
6 hores en pista 64,129km Can Dragó 2008
22 maratons

15 Set 2016 09:31 - 15 Set 2016 09:33 #1945 per Hansi (Associat/da)
La setmana passada vaig entrenar sis dies :oh:. Feia uns quants anys que no ho feia i em va sentar bé, milllor del que pensava i tot :smile:. La intenció no és fer-ho totes les setmanes, en absolut, perquè probablement em costaria d'assimilar sense carregar-me massa (i potser lesionar-me), però sí que m'agradaria fer-ho en unes quantes de les 14 setmanes del pla de preparació de DonSoti.

Aquesta setmana, per compensar, serà de cinc dies i amb baixada de km (no arribaré als 60). Diumenge, la cursa de la Mercè a ritme tan exigent com pugui mantenir :beurk:. Ja veurem què em surt, estaria molt content si repeteixo el sub40' de l'any passat, però diria que aquest any corro més apurat a 4'/km i no em sortirà. Però ho intentaré, amb tot l'esperit gasosístic activat :intello:.

15 Set 2016 19:34 #1946 per squash (Associat/da)
Hola

això de la compensació és un atribut dels àrbitres sobretot quan estan en un terreny on hi participa un equip vestit de blanc.

Desconeixia la seva aplicació al terreny dels corredors.

Fins ara.

Jordi

16 Set 2016 18:24 #1947 per Hansi (Associat/da)
Cames cansades i sensacions de molta lentitud en els entrenaments d'aquesta setmana. Habitualment és el preludi perfecte per fer una bona cursa diumenge :mdr:.

(i si faig gasosa, també riurem)

17 Set 2016 17:15 #1948 per squash (Associat/da)
Hola

demà amb el clima sub-àrtic que tindrem, la Mercè ens col·locarà on realment estem de forma.

Que sigui un estímul per comprar substàncies de dubtosa procedència en cas de no sortir les prestacions desitjades.

Notifiqueu a qui li compreu per poder ampliar la base de dades. Gràcies.

Fins ara.

Jordi

17 Set 2016 18:14 #1949 per Hansi (Associat/da)
Avui es compleixen deu anys des de la primera cursa que vaig fer!! :party: :party:  17 de setembre de 2006, cursa de la Mercè, 10 km amb gasosa de les grosses! :he: :he:
El meu aniversari atlètic!
Diu molta gent que un corredor millora marques els primers deu anys de fer curses, independentment de l'edat que tingui quan comença...si això es compleix, no em farà tanta gràcia l'aniversari... :neutral:
Intentaré que no es compleixi...serà qüestió d'esperar i veure què em porta el futur... :smile:

17 Set 2016 20:22 #1950 per Josep58 (Associat/da)
Bones,

Hansi, espero que demà puguis celebrar aquest aniversari altètic amb una molt bona cursa de la Mercè. Pel que fa a la no millora de registres a partir dels 10 anys no hi entenc massa, però per animar-te no es el meu cas  ;)

Aquesta setmana les sensacions no han estat gens bones, he fet un pas enrere en el procés de millora que vaig experimentar el mes de juliol i sobretot a l'agost, collons de pubalgia  :grrrrrr: i algun que altre mal. L'aturada d'una setmana que vaig fa tres setmanes, no m'ha resultat positiva.

Pot ser demà a La Mercè, amb la baixada de la temperatura tinc una petita ajuda, però no estic massa confiat  :erf: 

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

18 Set 2016 19:44 #1951 per Hansi (Associat/da)
Gràcies per la dada que anima, Josep58! Espero que tu estiguis animat també, tot i les molèsties, perquè aquest matí has pogut fer els 10 km en un temps no gens menyspreable. Endavant!

Per la meva part, he decebut a qui tingués expectativa de veure'm fer una gasosa maxi, tot i que he corregut arriscant-m'hi. He aguantat per sota de 4'/km molt més del que jo imaginava, sub39'30", així que ben content a seguir demà amb la preparació de la marató de Donosti, que després d'haver baixat kilometratge aquesta setmana passada, tornarà a portar-me interessants entrenaments acumulant km :happy:.

18 Set 2016 20:08 #1952 per Josep58 (Associat/da)
Bones ¡¡¡

Hansi, moltes gracies pels teus ànims abans i després de la cursa  :great:, me'n alegro molt que t'hagis trobat bé i t'hagi sortit una cursa millor del que preveies  ;)

Felicitats a la resta per les vostres curses  :party:

Avui no arribava a Plaça Espanya, també tard a la foto, amb masses ganes de correr però calia sobreposar-se a les meves propies espectatives negatives i valorar que puc correr una cursa, que el camí no ha estat fàcil.

Per una incidència en el dorsal tenia darrer calaix de sortida  :arf:, però gracies al Germatub :love: amb una pulsera que m'ha donat, he pogut sortir al calaix 50'-55', primers 5  kms. 24'43" i 24'23" arribant en 49'06". En la segona part de la cursa he avançat fins a 411 posicions  ;).

18 Set 2016 20:36 #1953 per Hansi (Associat/da)
Ara m'agrades, Josep58, veient més les coses pel cantó positiu! :wink2: :wink2: Ese es mi Joseeeeeeppp! :love: 8) 8)

21 Set 2016 18:34 #1954 per Hansi (Associat/da)
Aquesta setmana, tres dies de tres entrenant (res de l'altre món, inclús el d'avui ha sigut molt suavet, sense forçar). Anem bé, dintre de les previsions. Poc a poc i bona lletra.

23 Set 2016 20:49 #1955 per Josep58 (Associat/da)
Bones ¡¡¡

Hansi  :love:, me'n alegro que els entrenaments estiguin dins de les previsions  :great:

Si la setmana tot anava d'esquena, aquesta en els tres entrenaments fets les sensacions han estat molt més favorables, dilluns va ser  una sortida suau amb estiraments, dimecres rodatges de 25'+ 2 circuits d'exercicis + 20' i ahir dijous, 20'+ 4x1000 amb 3' de recuperació aturat que van anar força bé.

A la feina vaig rebre comunicació de la cursa DIR a Sant Cugat d'aquest diumenge, vaig estar temptat però finalment completaré la setmana diumenge amb la sortida prevista segons planning.

Dissabte vinent Cursa Lluís Companys a prop de la feina, no l'he fet mai, pot ser enguany debutem,  ;)

29 Set 2016 09:43 #1956 per Hansi (Associat/da)
Veig poc moviment per aquí... :ouch:

Josep58, quin alleujament llegir que vas redreçar la setmana passada :happy:. A veure què expliques de la setmana en curs! 8)

Pel que fa  ami. la setmana passada, després d'haver baixat km en la setmana de la cursa de la Mercè, vaig tornar a fer 6 dies d'entrenament. Cansat, però van anar molt bé :happy:. Ara estic en una altra setmana de molt kilometratge, i estic molt atent a les sensacions del cos, perquè l'augment de volum no em porti a cap lesió greu. Dia a dia, anar fent, i a veure què tal surt la cosa. El que puc assegurar ara és que ja disfruto corrent des de fa un parell de setmanes, el cos comença a tenir bones sensacions, independentment de la fatiga.

29 Set 2016 11:19 #1957 per squash (Associat/da)
Hola

Hansi, el número 6 és el diabòlic. No n'abusis, podries perdre l'aura d'àngel que transmets.

Compte.

Fins ara.

Jordi

01 Oct 2016 10:36 #1958 per Josep58 (Associat/da)
Hola,

Hansi entrenar i disfrutar fent'ho es un binomi excel·lent, conserva'l, disfruta'l, gaudeix-lo  :great:

Aquesta setmana anem bé, dilluns van ser 23' suaus + un parell de circuits d'exercicis aprofitant el pes del propi cos, dijous 22' d'escalfament i un 1000+2000+1000 amb recuperació alta al trot i ahir divendres 43' progressius.

De les series de dijous, ahir divendres en vaig trobar lent de cames, costava progressar en ritmes, però de cardio anava força bé.  ;)

Demà tancarem una nova setmana de 4 dies segons el planning previst.  8)

01 Oct 2016 20:04 #1959 per Hansi (Associat/da)
Squash, el 6 també és anomenat "el nombre de la bèstia". Ja sabem que la bèstia és el Krlos, i jo confio molt en ell per rendir en les maratons :intello:.

Josep58, segueixes recuperant bones sensacions, això indica que tornes a tirar cap amunt, som-hi! :happy: Al final, has fet la cursa Lluís Companys?

02 Oct 2016 18:25 #1960 per Hansi (Associat/da)
He completat una altra setmana de sis dies (el meu rècord de km o gairebé, uns 91-92), contradient el savi consell de l'Squash, amb bones sensacions i progressant en l'adaptació del cos a la resistència a bons ritmes. Aniré a fisio per descarregar músculs cansats i baixar les probabilitats de lesió. Avui, entrenament llarg de 28 km en progressió, acompanyat de bons amics :love:.
Si m'ho passo així de bé en el que queda de preparació de Donosti, baixaré de les 3 hores només del bon rotllo que portaré a sobre :mdr:.

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats