Els Gasosa & Friends: A passejar a les Rambles !

Els Gasosa & Friends: A passejar a les Rambles !

12 Oct 2016 22:21 #1981 per Josep58 (Associat/da)
Bones ¡¡¡

Ahir migdia circuit Montjuïc sortint del carrer Lleida pujant pel costat poble Espanyol, INEFC, Estadi, Miramar i tornada, m'hi vaig trobar bé, pujant a ritme i recuperant a les baixades, feina feta  ;).

Avui descans i demà provaré de sortir també al migdia perquè em sembla que a la tarda podem tornar a tenir pluja, espero que no tanta com avui, feia molt de temps que a Premià no queia tanta aigua  :oh: :oh: :oh: com ho ha fet.

I diumenge debut a Correbarri  ;)

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

12 Oct 2016 23:25 #1982 per krlos (Associat/da)
Doncs a veure si passo a escriure més sovint  8)

D'entrada, avui doble sessió d'entrenament. Pel matí acompanyant a l'Ara a rodar 10km i jo he allargat 5km's més i per la tarda (Sota la pluja després de mesos i mesos de desitjar-ho!) amb el meu germà a fer 40' (havia de ser una hora, però no ha aguantat  :he:)

I ara aturat fins dissabte que tinc les 12h en pista de Terrassa (També hi haurà el Paris i el Run_Xerox)

45x10Km==>57x21Km==>18x42km Asfalt==>14x42km Muntanya
2x50km==>2x6h==>3x100km==>1x12h==>4x24h==>17xUltra
7xTriB/Half==>4xIM==>1xDobleIM
El dolor es una opinió cerebral!
301 Dorsals!

13 Oct 2016 20:51 #1983 per Josep58 (Associat/da)
Bones ¡¡¡

Krlos bona sessió doble d'entrenament amb companyia. Jo que habitualment ho faig sol, quan els he pogut fer en companyia sempre els agraeixo.  8)

Finament avui res de res d'entrenament, al migdia no he pogut i ara un cop a casa la pluja a mi si que m'ha tirat enrere, abans no m'importava mullar-me però avui no m'ha vingut de gust, m'he estic tornant un corredor de secà  :rofl:

Demà si o si alguna hauria de fer una sortida abans de Correbarri, no sigui que arribi massa descansat i el cos es torni més mandrós  ;)

14 Oct 2016 17:49 - 14 Oct 2016 17:51 #1984 per Hansi (Associat/da)
La sorpresa no és que el Krlos faci sessió doble d'entrenament...la sorpresa és que estarà parat dijous i divendres!! :oh: :oh: :oh: :oh: :oh: :oh: :oh: :surprised: :surprised: :surprised: :surprised:. Tant descans seguit no el devia fer des de 1977 :he: :he:.

Josep58, entenc això de la mandra a sortir amb la pluja... però jo l'he vençuda :party:. He sortit amb pluja a entrenar tant ahir com un altre dia de la setmana passada :yipi:. Ahir va ser fàcil, perquè un cop hi vaig estar posat, en realitat m'agrada córrer una estoneta amb pluja. El dia de la setmana passada acollonia més, perquè era tromba d'aigua, amb trons i llamps relativament propers :beurk:. Me'ls compto a la llista d'entrenaments meritoris, per recordar-los satisfet si en el futur em guanyo alguna alegria en alguna cursa... :wink2:

15 Oct 2016 12:17 #1985 per Josep58 (Associat/da)
Bones ¡¡¡

Krlos, que vagin molt bé que aquestes 12 hores en pista a Terrassa, ja ens ho explicaràs  ;)

Hansi correr amb pluja, si la temperatura acompanya, fa de l'entrenament previst una cosa diferent, si cau molta aigua però no m'hi sento gens a gust. Fer-ho com expliques certament es meritori  :great:

Finalment ahir vaig sortir a rodar una estona, 6 kms. incloent-hi un darrer a ritme més viu

15 Oct 2016 14:29 #1986 per Hansi (Associat/da)
Bé, Josep! :great: :great: Amb el Correbarri de demà, et quedarà una altra setmana de 4 dies, oi? Espero que gaudeixis de la cursa i segueixis en la teva progressió :happy:.

El Krlos està corrent les 12 hores de Terrassa. De moment, quan portava 6 hores, havia fet més de 68 km, i anava...líder de la general!! :oh: :oh: :yipi: :yipi: La bèstia parda venusiana!! :mdr:

16 Oct 2016 19:09 #1987 per Josep58 (Associat/da)
Bones ¡¡¡

Després de representació GPT & Friends aquí i allà amb proves ben difrents, primer de tot felicitar al Krlos pel seu primer lloc a les 12 hores en pista a Terrassa, quin crack :party:

També enhorabona  a la resta pels vostres entrenaments / registres en les competicions fetes  8)

Hansi, cert setmana de quatre dies, ha estat una mica rara amb tanta pluga però avui amb la cursa Correbarri, l'he tancat en positiu rebaixant temps en relacio a les 3 anteriors proves de 10 kms. (Vila Olimpica, Ripollet i Mercè). Primera part en 24'01" i segona en 22'56".

Anem progresant que sempre es agraït fer-ho  ;)

16 Oct 2016 20:19 #1988 per Danigoal (Associat/da)
Hola gasoses! Quan de temps sense pasar pel fil  :oops: :oops:

Enhorabona Josep58 per aquesta evolució positiva i progresió. Molt bona cursa avui tot i que mira que fer 1'05 la segona part més ràpida... això és targeta groga com a minim, dels gasosa, no?  :he:  ;) :great:
I el Hansi també sembla que està fent una molt bona preparació, que espero que vagi seguint i acabant en un gran resultat  :great:
I com no, felicitar al krlos per la victoria a Terrassa a les 12h  :party:

I als que no escriuen, però dimecres, a la mitja del Mediterrani també va haver grans resultats: el Dani va baixar de 1h28', el chute va fer 1h17'!  :surprised: :yipi: i l'oliveras també va fer un bon registre (1h30') i sembla que va tornant
I jo mateix també hi vaig ser, fent el test de mitja en la meva preparació cap a la marató de Dublin, d'aquí a dues setmanes.
El resultat no va poder ser millor, tot va sortir rodó. Tot i sortir amb una mica de precaució, ben aviat vaig agafar un ritme creuer i vaig acabant fent MMP: 1h28'06"  Només havia baixat d'1h30 un cop i va ser fa més de 4 anys

La preparació està anant bé, sense cap contratemps, complint amb els 5 dies/setmana fins a aquesta que ja tocava rebaixar a 4 dies i així fins al final

Oferta per a Associats: GoAl Arquitectura

3'21" CCT '13/CCT '15 - 5'51" Sagrada Familia '15 - 19'20" Can Mercader '15
39'48" Clot '13 - 1h28'06" Mediterrani '16 - 3h13'16" Dublin '16

16 Oct 2016 20:49 - 16 Oct 2016 20:51 #1989 per Hansi (Associat/da)
El Krlinhos va acabar guanyant les 12 hores en pista de Terrassa, sí senyoooooor! :party: :party: :party: :yipi: :yipi:  Makinote venusiàaaaa!! :happy: :happy: :happy:

Danigowwwl, et trobava a faltar per aquí, bentornat! :happy: Ja em van dir els amics que a Mediterrani havies fet MMP, enhorabona, noi!  :party: :party: Això ja és una gran alegria en si mateix, i més pensant en les bones opcions per Dublin :yes:.

Josep58, aquesta progressió va "viento en popa" :great:. Un sub47' i fent la segona meitat més ràpid, bon rotllo  8).

Jo tanco una altra setmana de preparació de la marató de Donosti amb bons entrenaments, acumulant kilometratge en sis dies i sense problemes físics preocupants. És aviat per decidir-ho, però si no tinc problemes, l'objectiu de sortir a intentar de nou fer sub3h està a prop. Anirem veient  :smile:.

17 Oct 2016 22:15 #1990 per Josep58 (Associat/da)
Bones,

Danigoal ben tornat al fil  ;) i enhorabona per aquesta MMP en mitja, 1h28' es un molt bon registre que no està a l'abast del gran gruix de corredors i més si feia temps que no estaves en aquest registres. La barrera de l'hora i mitja com els 40 al deu mil et fa estar en un grup o en un altre i ja t'estàs en el superior, felicitats  :party:

Ahir con que estaven força repartits aquí i allà ningú en va treure targeta vermella  :intello:, només vaig veure un cop acabada la cursa al Chute i al Wallaby, aquest ultim el vaig poder felicitar per la seva nova MMP  8)

Hansi, mica en mica ens anem apropant a Donosti i també poc a poc com cal fer-ho vas afinant el teu estat de foma per arribar en les millors condicions al final del mes de novembre.  :great:

Avui tot el contrari de la setmana he sortit de la feina sense pluja i quan he arribat a Premià m'he trobat amb una pluja fina que no m'ha suposat cap entrebanc per sortir a fer el rodatge post cursa de 40' suaus + una bona sessió d'estiraments.

Tot i que avui m'he trobat força recuperat d'ahir, demà farem el descans segons planning previst

19 Oct 2016 20:19 - 19 Oct 2016 20:21 #1991 per Hansi (Associat/da)
Aquest diumenge tinc la mitja marató del meu poble, i com que hi he crescut gairebé des que vaig néixer, em fa molta il·lusió fer-la al màxim que pugui :oops:. De totes maneres, estic gaudint tant entrenant per marató, que no sacrificaré km per arribar més descansat a diumenge. Serà una setmana amb sis dies d'entrenament i prop de 90 km, així que potser no aconseguiré la marca que voldria (almenys igualar el 1h27' de l'any passat, que és el meu millor registre a Sant Cugat). Però ho faig ben content i motivat per Donosti! :happy:

19 Oct 2016 22:28 #1992 per krlos (Associat/da)
Bona nit.

Doncs si, vaig guanyar una cursa on hi havia 7 participants :rofl:

Dilluns marxo per feina a Bilbo fins divendres i tal com arribi d'allà a preparar maleta i cap a Dublín al dia següent. Una llàstima no poder anar al ritme del Danigoal pero ni em plantejo córrer per sota de 4'45". Portaré la càmera de fotos i a gaudir tot el que pugui (per si de cas vaig a mirar-me ara el recorregut que no tinc ni remota idea de com es la marató)

301 Dorsals!

19 Oct 2016 23:24 - 19 Oct 2016 23:27 #1993 per krlos (Associat/da)
Acabo de veure el perfil. Directament sortiré a fer fotos  :rofl:

Danigoal, aquí vens a fer marca?  :666:

RECTIFICO: Acabo de veure que l'elevació està en peus. La pujada inicial son 10km a menys de l'1%  :intello:

301 Dorsals!

19 Oct 2016 23:33 #1994 per Antirco (Associat/da)
Bueno aprofito aquest fil per felicitar a krlos quina passada de kilometrada en 12 hores :surprised:
Ens veiem a les 24 h.  :party: :party: :party:

10 km 43:45 La llagosta
Mitja 1:34:20 Gavá
Marató 3:28:05 Bcn
6 h 57 Km.
24 h 157,8 Km.
Mm 82Km. 16h.42'

20 Oct 2016 20:52 #1995 per Josep58 (Associat/da)
Bones ¡¡¡

Krlos, el numero de participants no treu cap mèrit al 1er.lloc aconseguit en la modalitat de 12 hores en pista a Terrassa, a més no tothom, més aviat no gaires, estan en disposició de competir una prova així.

Hansi, en tinc bons records d'alguna participació en la mitja del teu poble. Segur que hi posaràs el cinc sentits en la disputa de la mateixa, però com bé expliques l'objectiu finalista es una altre i s'imposa el seny en aquest poc més d'un mes que falta.

Ahir segons entrenament de la setmana amb 50' fent una primar part de 35' de carrera continua i després 15' a V2, la baixada de la temperatura comença a notar-se, més al capvespre uan vaig sortit. Ara el cardio ja no puja tant de pulsacions ara falta tenir cames de poder anar ràpid  ;)

Avui massa refredat  :grrrrrr: per afrontar la sessió de sèries previstes i he preferit no exposar el cos a l'esforç en fer-les, quan ara mateix no esta preparat. Espero que no m'aturi masses dies

22 Oct 2016 13:41 - 22 Oct 2016 20:02 #1996 per Josep58 (Associat/da)
Bones ¡¡¡

Ahir amb el cos i perquè no dir-ho també el cap massa motivats per entrenar, collons de refredat per porto  :grrrrrr:, per sort sense febre, vaig pujar a les pistes que tinc a prop de la feina i després d'un escalfament de poc més de 13 minuts, vaig posar-me a fer un 3x2000 amb 4' de recuperació.

Mesurant en la primera d'elles com anava de forces ( a veure com sortiran quan estigui recuperat), pels ritmes de curses que faig encara vaig defensar-les totes elles de forma regular 9'04" - 8'58" - 8'56"

Vaig acabar cansat i conscient de que no tenia el cos per al·legries, però satisfet del resultat. ;)

22 Oct 2016 19:24 #1997 per ecopac (Associat/da)
Josep58, amb aquestes condicions no gens favorables l'entrenament compta doble.  8)

krlos, enhorabona per les 12 hores  :great:

19.20 - 40.08 - 1.29.18 - 3.21.16

22 Oct 2016 20:04 #1998 per Josep58 (Associat/da)
Bones,

Ecopac ben tornat al fil  :great:, que tal els teus entrenaments muntanyeros, abans en deiem el costat fosc  :he:

23 Oct 2016 03:05 #1999 per Fiber (Associat/da)
Hola a tothom,

Segueixo viu tot i que es una vergonya lo poc que escriu... Vaig millorant registres, intentant tornar als meus antics temps sense cap fiberazo ni res que se l'asembli... A veure si puc estar sobre els 45 minuts en un parell de curses...

Molt content de veure que esteu recuperant la forma o preparant excelentment els propers reptes a Irlanda, el Pais Vasc o on pertoqui.  :great:

M.M. (42K: 3:21:17 - 21K: 1:28:54 - 10K: 40:29 - 5K: 19:52)

23 Oct 2016 17:37 #2000 per krlos (Associat/da)
Hola bentornats  :he:

A veure si s'anima la cosa i es veritat que tornem a donar-li vida a aquest fòrum.

Gracies per les felicitacions per les 12h. La veritat es que podia haver fet una mica més, però de veritat que estava cansat  :rofl: i em vaig posar a caminar quan vaig poder controlar on anava el segon. Un parell de voltes més i hauria estat MP, però no em preocupa gaire. El millor no van estar les 12h. sinó la recuperació. Dilluns ja entrenava amb relativa normalitat. De dissabte de les 12h a divendres, 175km de cursa i 2 dies d'spinning  :intello:
Ha estat una preparació exprés d'una setmana per la marató de Dublín de l'estil de les que pregonava el Ricardinho fa temps al fòrum.

Demà per feina marxo a Bilbao fins divendres i tal com aterri, cap a casa, preparar maleta de nou i dissabte cap a Dublín (14 anys sense trepitjar la meva adorada Irlanda  :'()

Doncs res, a veure si surto un parell de dies per allà i ja tindrem el tápering fet  ;)

301 Dorsals!

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats