Els Gasosa & Friends: A passejar a les Rambles !

Els Gasosa & Friends: A passejar a les Rambles !

23 Oct 2016 19:36 - 23 Oct 2016 19:41 #2001 per Hansi (Associat/da)
Josep58, has fet entrar les sèries en aquesta setmana de refredat, això té molt mèrit! 8)

Fiber, que no et veig mai, tio! Només fas curses de 10 km? Jo he de reconèixer que tampoc estic fent gaires competicions, i quan en faig, són mitges, per preparar Donosti. A veure quan coincidim! 8)

Krlinhoooooosss :party: Fas 175 km la setmana després d'unes 12 hores! :beurk: Matxoteeeee! Jo he fet  90 km + 87 km = 177 km en les dues darreres setmanes i tinc noció d'haver fet mooolts km (per mi, que no sóc venusià :he: :he:).

Avui he fet la meva millor marca de totes les mitges de Sant Cugat que he corregut :happy: :happy:, rebaixant 48" l'anterior (la de l'any passat). Estic molt content perquè el traçat d'enguany s'ha endurit notòriament (la gent estava bastant emprenyada perquè l'han trobat molt dura) i jo hi arribava carregat de cames. Inclús, sense saber-ho fins veure les classificacions, he estat a punt de rascar xapa (4t. de categoria, a 14" del tercer). Si hagués arribat descansat, que calculo que hauria baixat un parell de minuts la marca d'avui, pujava al podi segur! Amb la il·lusió que m'hauria fet, al meu poble de tota la vida! :love: Però l'objectiu actual no va per aquí, així que a pensar en una altra cosa :smile:.

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

23 Oct 2016 22:10 #2002 per krlos (Associat/da)

Krlinhoooooosss :party: Fas 175 km la setmana després d'unes 12 hores! :beurk: Matxoteeeee! Jo he fet  90 km + 87 km = 177 km en les dues darreres setmanes i tinc noció d'haver fet mooolts km (per mi, que no sóc venusià :he: :he:).

No! He fet 175 km en 7 dies comptant els 124 de dissabte (he comptat de dissabte a divendres)  :he:

45x10Km==>57x21Km==>18x42km Asfalt==>14x42km Muntanya
2x50km==>2x6h==>3x100km==>1x12h==>4x24h==>17xUltra
7xTriB/Half==>4xIM==>1xDobleIM
El dolor es una opinió cerebral!
301 Dorsals!

25 Oct 2016 10:13 #2003 per Hansi (Associat/da)

No! He fet 175 km en 7 dies comptant els 124 de dissabte (he comptat de dissabte a divendres)  :he:

Trampa, trampa! :he: Jo pensava que no havies comptat les 12 hores! Però igualment són km, no es pot dir que hagis descansat precisament (per variar :he:).

25 Oct 2016 10:51 #2004 per Dani (Associat/da)
Bones !

Iep ! Quan de temps sense passar pel fil.

En krlos es partirà el cul, però dir que la mitja de Sant Cugat duríssima de perfil. Sort que no anava a tope  :intello:  No diré el que diu moooolta gent. "Jo no la vaig trobat tant dura" -> Matxote, fes-la a tope i parlem... en fi.

Començo a estar bastant en forma. No tant com en Hansi que tela marinera lo keniata que està. Propers objectius, bombers 10km 39.30 o menys. Mitja Prat 1h26,xx , Sants sub39 i Donosti 1h25. Sobre el paper és fàcil de collons  :rofl:

Doncs jo he fet marca de kilometratge de fa gairebé dos anys.... 68 km. Rieu, rieu....

10km . 38'29" St.Antoni 2011  Any 2018 38'55" Sant Antoni
Mitja.  1h23'22" Barcelona 2018
Marató. 2h58'01" Castelló 2012 Propera Barcelona 2018

25 Oct 2016 20:51 #2005 per Fiber (Associat/da)

Fiber, que no et veig mai, tio! Només fas curses de 10 km? Jo he de reconèixer que tampoc estic fent gaires competicions, i quan en faig, són mitges, per preparar Donosti. A veure quan coincidim! 8)

Sí, només estic fent 10km's... de moment... M'estic plantejant fer Ripoll per lo bonica que es i suposo que caurà la mitja de mataró perque uns polvos ben valen una mitja...  :666:

Igual al dessembre ens veiem més  :mdr:

M.M. (42K: 3:21:17 - 21K: 1:28:54 - 10K: 40:29 - 5K: 19:52)

25 Oct 2016 21:01 #2006 per Hansi (Associat/da)
Ja m'agradaria a mi, estar keniata...hi ha qui em veu amb molt bons ulls... :love:

Fiber, ja veig el teu planning. No sé si aniré a Ripoll, potser sí. I després, com que corro la marató de Donosti el 27 de novembre, no sé si al desembre estaré per gaires curses, almenys les primeres setmanes...potser fins les 24 hores no gaudiré de veure't a tope amb els ulls clucs :wink2:.

26 Oct 2016 21:21 #2007 per Danigoal (Associat/da)
Enhorabona Hansi, per la bonisima marca a Sant Cugat fent una setmana de 90km!  :surprised:

Acabo de veure el perfil. Directament sortiré a fer fotos  :rofl:

Danigoal, aquí vens a fer marca?  :666:

RECTIFICO: Acabo de veure que l'elevació està en peus. La pujada inicial son 10km a menys de l'1%  :intello:

Si es que ningú em fa cas al que vaig escriure al fil de la marató  :'( :'( :he:  És una mena de la de Barcelona, sense la pujada final  :winktongue:
Sembla que tindrem bon temps. A que al final farà calor i tot? darksky.net/53.3483,-6.2517
El meu gafe podría entrar al llibre Guinness (allà està fàcil  :rofl:) dels rècords. Tot i que l'any passat a Castelló encara es va salvar (però esperava agun grau menys)

Oferta per a Associats: GoAl Arquitectura

3'21" CCT '13/CCT '15 - 5'51" Sagrada Familia '15 - 19'20" Can Mercader '15
39'48" Clot '13 - 1h28'06" Mediterrani '16 - 3h13'16" Dublin '16

26 Oct 2016 22:11 #2008 per Josep58 (Associat/da)
Bones,

Avui he entrat al fil i com temps enrere i abans d'escriure uns quans posts per llegir  :party:, molt bé tots  :great: això s'anima  8)

Hansi enhorabona per la gran cursa que vas fer diumenge a Sant Cugat, rebaixar marca personal amb un perfil més exigent diu molt de la bona prepraració que portés amb el gran objectiu a practicament un mes vista a Donosti. Llastima d'aquests 14" que et van privar de trepitjar el podi.

Dani bona mitja també a Sant Cugat amb objectiu diferent  fent allò que fas tant i tant bé, en aquest cas portatnt al Jordi Mas a fer MMP  :great:. Bon calendari de curses  :great:, a tres d'elles Bombers, Sants i Donosti, ens veurem  ;)

Danigoal, Krlos, molta sort diumenge a Dublin i que el temps no sigui cap entrebanc per poder correr tot el que voleu  8)

Fiber a Correbarri ens varen trobar en cursa i després al final  :great:. Bona feina també llebrejant a companyes del fisiologic a fer MMP amb molt bon resultats  8). Segur que ben aviat estaràs en aquests 45' en els deumils.  ;)

Amb el refredat que va de baixa però que encara m'acompanya, diuemnge pasat vaig fet 12 kms. fent un 8+4 primera part a V2 i segona V3

Avui, ho tenia ahir però laboralment no va ser possible, 15' minuts d'escafament i progressiu de 6 kms. començant a 5'31" i acabant  a 4'25". Segon a segon vaig avançant  ;).   

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

28 Oct 2016 21:30 #2009 per krlos (Associat/da)
Doncs si, demà cap a Dublín. Em preocupa molt que només estigui marcat en milles, que jo no se fer números raros de ritmes/km  :rofl: (3h20' serien 7'38"/milla. A la segona milla ja m'he perdut  :he:)

45x10Km==>57x21Km==>18x42km Asfalt==>14x42km Muntanya
2x50km==>2x6h==>3x100km==>1x12h==>4x24h==>17xUltra
7xTriB/Half==>4xIM==>1xDobleIM
El dolor es una opinió cerebral!
301 Dorsals!

29 Oct 2016 12:49 #2010 per Josep58 (Associat/da)
Bones,

Krlos, Danigoal, molta sort a Dublin  :great:, ja ens ho explicareu  ;)

Dijous vaig anar a pistes a fer un 5 de 1000 amb 4' de recuperació. Ritmes entre 4'38" la primera i 4'21" la última. Bones sensacions finals a l'acabament de les mateixes.

Avui he sortir a fer un rodatge molt suau de 5 kms i 5 rectes per deixar anar una mica les cames.

Demà estarem a la cursa de Bombers  ;) als que no hi sigueu i tingueu altres entrenaments o plans previstos, a passar una  bona jornada  8)

29 Oct 2016 15:14 #2011 per ecopac (Associat/da)
Irlandesos, sooort a Dublín  8)

Dani, Josep 58 i no sé si algú més la fa, que vagi bé a bombers :great:. Ja ens explicareu, perquè pel que sembla aquersta cursa torna als orígens de cursa i deixa de banda les astracanades del darrer any.

Jo demà "cap al costat fosc" a la marató de Sant LLorencç. A veure si puc acabar, i si puc intentar millorar el temps que vaig fer ara fa dos anys.  :ouch:

19.20 - 40.08 - 1.29.18 - 3.21.16

01 Nov 2016 13:56 #2012 per Josep58 (Associat/da)
Hola,

Primer de tot felicitacions que la representació a les maratons de Frankfurt i a Dublin ha anat d'alló més bé, a la primera Raul Martinez i Guissona sub 3h. a la línia d'arribada i a la segona en Krlos es capaç de fer la segona millor marca en marató quan  fa 15 dies feia 12 hores en pista a Terrassa  :oh: i en Danigoal fer un sub 3h.15' com a nova MMP  :party: :party: :party:

Una felicitació més per l'Ecopac per aquesta gran martó de muntanya feta, rebaixant marca anterior i de molt en la mateixa modalitat, donant-ho tot com sabem que ha fet  :party: :party: :party:

I també felicitacions per tots els que vareu correr a Bombers amb molt bons regitsres  :party: :party: :party:

Per la meva part seguim fent camí, nova participació a Bombers després d'un parell sense fer-ho, crec que l'any passat no em vaig perdre res de bo pel que vaig saber en el seu moment.

Sortint del calaix blau tot el gran gruix de corredors que tenia davant encara vaig poder correr prou bé a partir dels 300 metres més o menys, aprofitar el passeig Colom, fer un bon pas per Paral·lel, Floriblanca, Urgell i arribar a Gran Via el més sencer possible, fent el pas del km. 5  en 23'41". Arribat aquí calia fer una bona segona part de la cursa conscient del millor perfil però sense mesurant el ritme possible a seguir, cosa que em va portar fins a les portes de la Via Lairtana prou bé per aprofitar aquesta darrere part de a cursa i arribar a la línia d'arribada en 46'18" ( 22'37") en la segona part de la cursa i guanyant segons he pogut veure fins a 342 posicions.

Continuem, la propera quasi amb seguretat que serà Sants, una cursa especial de la que sempre que hi he estat, com a corredor o espectador-animador m'hi he sentit molt ben acollit i tractat  :love:

02 Nov 2016 20:42 #2013 per Hansi (Associat/da)
Molt bones notícies, amics!
MMP en marató del Danigowwwwl a Dublin, on el Krlos també va fer una gran cursa!! :party:
Sub3h del guissona a Frankfurt, amb ajuda alguns km del Roland! :yipi:
Gran retorn a les maratons de muntanya de l'Ecopac, sense molèsties! :happy:
El Josep58 segueix progressant en cronos als deumils, i també cada cop millor físicament! :happy:
Inclús vaig veure el Fiber a la cursa de l'Amistat, que no ens ho esperàvem! :smile:

A banda d'això, segueixo entrenant bé i pensant en la marató de Donosti, mentre el panorama de salut familiar (tètric actualment) m'ho permeti.

04 Nov 2016 18:17 - 04 Nov 2016 18:20 #2014 per Hansi (Associat/da)
Diumenge passat vaig fer l'entrenament més llarg del pla de preparació per marató, amb 32 km. El ritme i les sensacions van ser satisfactoris pensant en l'objectiu de sub3h en la marató de Donosti, i així vaig culminar tres setmanes seguides de molt kilometratge (pel que sóc jo), amb 90, 87 i 87 km respectivament. Aquesta setmana no he fet grans esforços, perquè tocava baixada de km i fer la mitja del Prat a tope demà passat, però igualment noto que les cames estan cansades encara, de l'entrenament llarg de fa cinc dies. A veure si em torna la xispa, que em feia il·lusió competir fort, no perquè cregui molt necessari fer un "test de mitja", que gairebé mai m'ha aportat res de cara a la marató, sinó perquè tenia ganes de fer una bona marca (no MMP, que no estic per demanar-me tant, però potser sí al voltant d'1h23').

Demà passat ho veurem, i quan pugui ho explico per aquí! 8)

04 Nov 2016 18:58 #2015 per ecopac (Associat/da)
Enhorabona danigoal per la nova marca en marató!!  8) 8) :great:

Hansi, sort en el "test" de mitja que segur que t'anirà de conya. Segur :yes:

I bones marques sub 3h pels dos que van a nar a la germania el cap de setmana passat :great:

Josep, com anem de molèsties? Tot millorant??

19.20 - 40.08 - 1.29.18 - 3.21.16

05 Nov 2016 11:22 #2016 per Danigoal (Associat/da)
Bon dia gasoses!
Moltes gràcies per les felicitacions. I em sumo a les del guissona a Frankfurt (quin domini, de nou  :great:)

He fet crònica al fil de la marató, però bàsicament diré que estic molt content de tornar a "disputar" i disfrutar una marató fins al final.  :biggrin: Fins al km34 amb alguns segons guanyat a l'objectiu de 3h10 sense haver fet cap esforç extra i només un inesperat flato de cop al km39 em va fer allunyar una mica més de la marca buscada. Tot i així els ultims dos kms per sota de 5'/km em diuen que encara anava bé de cames. I millorar la marca en 3' (3h13'16") :party: i saber que encara tinc marge per intentar-ho alguna vegada més
Això sí, amb el tros de marató que es fa fotre el krlos, al km41 em va fotre un atxassu sense pietat  :whip: i em va passar com una locomotora  :yipi:

Als que aneu demà a la mitja del Prat a veure si us puc saludar abans o desprès ja que estaré allà de voluntari  ;)

Oferta per a Associats: GoAl Arquitectura

3'21" CCT '13/CCT '15 - 5'51" Sagrada Familia '15 - 19'20" Can Mercader '15
39'48" Clot '13 - 1h28'06" Mediterrani '16 - 3h13'16" Dublin '16

05 Nov 2016 18:49 #2017 per Josep58 (Associat/da)
Bones,

Hansi, cada cop esta més a prop la marató de Donosti i la teva preparació ha anat avançat molt positivament per arribar-hi molt bé d'ànims i forma. Bona mitja al Prat i tal com dius sigui quin sigui el resultat, fer-la formarà part d'aquesta gran preparació que ja portés.

Danigoal, crònica llegida  :great:. Segur que sense aquesta incidència sobrevinguda al final de la prova, la MMP encara hagués estat més rebaixada, com expliqués també et dóna marge de millora per la propera  :great:

Ecopac, no puc dir que la recuperació es total, la pubàlgia es manifesta una mica, això fa que no pugui posar-hi ritmes molt vius als entrenaments, ho vaig fent però mooolt poc a poc per no fer cap pas enrere, en portarà temps però prefereixo fer-ho així.  ;)

Aquesta setmana vaig una mica descontrolat amb els entrenaments, després de Bombers dimarts vaig sortir a fer 40' suaus amb cap sensació de cansament a les cames i fins ahir no vaig poder fer un segons entrenament amb 30' a V1 + 12 rectes a ritme viu.

Molta sort a tots als que aneu a fer la mitja del Prat  8)

Continuem ¡¡¡

05 Nov 2016 19:22 #2018 per Lucius (Visitant)
Hola a tothom... mica en mica torno a les curses i als ritmes..
(desprès de circunstancies personals que han 'desviat' una mica)

de moment gràcies al Dani i Jordi Mas amb qui més o menys m'he pogut acoplar en Sant Cugat i Bombers
i una mica recuperant sensacions... 'the show must go on'...
demà mitja Prat... a intentar millorar marca de Sant Cugat

JDFT

10 Nov 2016 09:08 #2019 per curat (Associat/da)
Sembla que a la mitja del Prat va ser productiva per alguns gasosa & Friends. Enhorabona nois!  8)

Marató 2h53'07" Castelló 2010
Mitja 1h21'31" Granollers 2008
10mil 36'55 Clot 2011
6 hores en pista 64,129km Can Dragó 2008
22 maratons

10 Nov 2016 12:15 #2020 per Dani (Associat/da)
Enhorabona Danigoal !!  :party: :party: :party: :party: :party:

Iep. al Prat va anar bastant bé. Sort del triplet de llebres Guissona, Adalpu i Lucius. Fins al km10 vent bastant a favor 40.42 i a partir d'aquí a lliutar molt contra el vent, total 1h26'35" Millorant un minutet Mediterrani i jo crec que sense vent el sub86 cau.

Ho tornaré a intentar a Donosti on en principi vull sortir a 4.03  1h25'20" ja veurem. De moment entreno molt bé, Ahir 5km 19.33 amb ventolera amb en Guissona tirant. Ara tocarà Sants (auto previsió 39'12")  :intello:

Aviam si escric una mica més aqui.

Ah, ja tenim twitter !!!

@GPT_Friends  :party:

10km . 38'29" St.Antoni 2011  Any 2018 38'55" Sant Antoni
Mitja.  1h23'22" Barcelona 2018
Marató. 2h58'01" Castelló 2012 Propera Barcelona 2018

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats