Els Gasosa & Friends: A passejar a les Rambles !

Els Gasosa & Friends: A passejar a les Rambles !

02 Oct 2016 19:59 #1961 per Josep58 (Associat/da)
Bones ¡¡¡

Hansi, un entrenament de 28 kms. ja són paraules majors  :yes:, més si està inclòs en setmana en la que ja havies fet 5 entrenaments. T'estàs posant matxote ¡¡¡  8)

Un compromís familiar va fer que no pogues debutar a la cusa Lluis Companys, quan vaig comentar-ho al fil no el tenia present  :oops: però a casa en porten l'agenda  :rules: i m'ho van recordar, menys que no havia fet la inscripció.

Avui tancada la setmana amb els 4 dies previstos, fent una hora 30'V1 + 20'V2 + 10'V3, als ritmes pautats 5'30"- 5'20" - 5'10"  ;)

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

03 Oct 2016 14:26 #1962 per kilometer (Associat/da)
Bones gasoseros, vaig veient al foro que aneu fent prepararant aquestes maratons i aixó, m'ha portat a una pregunta. Anava aquest matí, deurien ser sobre les 7:00-7:10 del matí, més o menys, fent el meu entrenament quant de sobte en una zona obscura una cabellera blanca, m'ha enlluernat  :glasses:. Hansi, que potser eres tu ?. T'he vist ja des de lluny, amb un bon estil i per aixó he parat atenció i quan passaves pel meu costat t'he saludat, peró m'he quedat amb la incertesa. Si és així ens hem creuat una mica més enllà de la Mercedes i la hípica de Can Calders, just a una zona amb menor il·luminació respecte a d'altres al voltant  :wink2:

10 km: 33:17       XXIena Cursa de Bombers 2019
Mitja Marató: 1h12:51   eDreams Mitja Marató de Barcelona 2019
Marató: 2h34:08   XXXVI - Zurich Maratón Sevilla 2020

03 Oct 2016 17:45 #1963 per Hansi (Associat/da)
Sí, sí, Kilo, era jo! 8) El que passa és que no estava tan despert com tu a aquelles hores :he:, i entre la poca llum i el cos grinyolant als primers km de l'entrenament, he tardat a reaccionar, no m'he adonat que eres tu fins que em saludaves al creuar-nos. He contestat, però potser no m'has sentit. La veritat és que m'ha fet gràcia coincidir amb tu en la foscor de l'inici del dia! 8) 8)

03 Oct 2016 18:11 #1964 per squash (Associat/da)
Hola

el crit tardà d'en Hansi engolit per la silenciosa albada de tardor de la pija localitat de Sant Cugat del Vallès.

Meravellós.

Fins ara.

Jordi

03 Oct 2016 18:55 #1965 per kilometer (Associat/da)

Sí, sí, Kilo, era jo! 8) El que passa és que no estava tan despert com tu a aquelles hores :he:, i entre la poca llum i el cos grinyolant als primers km de l'entrenament, he tardat a reaccionar, no m'he adonat que eres tu fins que em saludaves al creuar-nos. He contestat, però potser no m'has sentit. La veritat és que m'ha fet gràcia coincidir amb tu en la foscor de l'inici del dia! 8) 8)

A mi també, ja ja ja, no acostumo a trobar-me cares conegudes a aquelles hores intempestives  :wink2:. Ara que ja dic de lluny he dit, aquest té estil i per aixó anava atent, clar que jo portava ja ben bé uns 10 km, per aixó anava ben espavilat  :wink2:

squash, estàs fet un poeta  :mdr: :mdr:

10 km: 33:17       XXIena Cursa de Bombers 2019
Mitja Marató: 1h12:51   eDreams Mitja Marató de Barcelona 2019
Marató: 2h34:08   XXXVI - Zurich Maratón Sevilla 2020

03 Oct 2016 20:03 #1966 per Hansi (Associat/da)

A mi també, ja ja ja, no acostumo a trobar-me cares conegudes a aquelles hores intempestives   :wink2:. Ara que ja dic de lluny he dit, aquest té estil i per aixó anava atent, clar que jo portava ja ben bé uns 10 km, per aixó anava ben espavilat  :wink2:

Gràcies per això de l'estil :oops:, tot i que no sé si serveix de gaire tenir-ne :he:. Tu ja portaves 10 km, sí que t'has llevat d'hora! Jo a les 6,30h aprox, i quan ens hem creuat duia poc més d'1 km :sleep:.

Squash, no caiguis en l'acudit fàcil dels pijos a Sant Cugat :no:...i menys amb mi, que hi visc des d'una època en què l'ambient del poble era molt semblant a aquell on tu et vas criar...

04 Oct 2016 17:47 #1967 per Jordi (Associat/da)
:yipi: :yipi: gasoseros pel riu Llobregat Diumenge  :party: :party:

De lluny feieu una patxoca impressionant, tant pels moviments amb estil com per l'harmonia del grup ja es veia que gaudiu i sabeu el que feu per assolir els èxits personals en companyia :yes:

Quina alegria veure un bon grapat, però només vaig tenir ulls (també vaig clixar en guissona i en meep  :oops:) per la "cabellera blanca enlluernat"  :glasses: i pels seus moviments amb efusió en veurem i reconeixem, gracies Hansi  :love:

Us he de fotre una mica de canya  :whip: :whip: per no anunciar públicament aquestes trobades  :grrrrrr: aquells instants de creuament van ser sens dubte el millor de l'entrenament maratonià  :oops:
Esperem algun dia assolir els ritmes per poder acompanyar-vos, que ara per ara crec que només us veuria a la sortida i a la tornada en creuar-nos, però potser ja valdria la pena  ;)
Quina va ser la progressió de ritme dels grups cap davanter i de cua? i amb quants integrants? (els efectius en creuar-me més o menys eren 6-8 front 2)

Salut!
Jordi

* MMP *
3h24 37 Marató - 1h31 07 Mitja - 41:55 10km - 19:49 5km - 5:48 Milla - 3:19,50 1000m - 1:07,23 400m - 14,43 100m || 2h28 53 30km - 1h06 17 15km - 46:55 ECI
* Addicte a l'endorfina des del 18/08/2011 *
JRDi69 en STRAVA
Masses Límits

123

05 Oct 2016 18:39 #1968 per curat (Associat/da)

Us he de fotre una mica de canya  :whip: :whip: per no anunciar públicament aquestes trobades  :grrrrrr:

És el que té els grups de whatsap, que fan que el fòrum agonitzi  :'(

Marató 2h53'07" Castelló 2010
Mitja 1h21'31" Granollers 2008
10mil 36'55 Clot 2011
6 hores en pista 64,129km Can Dragó 2008
22 maratons

05 Oct 2016 19:25 #1969 per squash (Associat/da)

Us he de fotre una mica de canya  :whip: :whip: per no anunciar públicament aquestes trobades  :grrrrrr:

És el que tenen els fòrums, els coloms missatgers agonitzen.

Fins ara.

Jordi

05 Oct 2016 20:02 #1970 per curat (Associat/da)

És el que tenen els fòrums, els coloms missatgers agonitzen.

Fins ara.

Jordi

Es el que tenen els coloms missatgers, els filipides agonitzen.

Fins ara.

10mil 36'55 Clot 2011
22 maratons

05 Oct 2016 22:17 #1971 per Jordi (Associat/da)

Si només fos el fòrum  :'(

Per això des de sempre i fins que hem vegi obligat per llei o un ser superior seguiré sense WhatsApp (el mòbil per trucades i SMS)  :intello:, també recordo amb molta enyorança lo bé que estava yo sense mòbil  :aww:

Salut!
Jordi

* MMP *
3h24 37 Marató - 1h31 07 Mitja - 41:55 10km - 19:49 5km - 5:48 Milla - 3:19,50 1000m - 1:07,23 400m - 14,43 100m || 2h28 53 30km - 1h06 17 15km - 46:55 ECI
JRDi69 en STRAVA
Masses Límits

123

06 Oct 2016 08:25 #1972 per curat (Associat/da)

Si només fos el fòrum  :'(

Per això des de sempre i fins que hem vegi obligat per llei o un ser superior seguiré sense WhatsApp (el mòbil per trucades i SMS)  :intello:, també recordo amb molta enyorança lo bé que estava yo sense mòbil  :aww:

Salut!
Jordi

No et possis melancòlic  :whip: El tema es que puguin conviure tots els sistemes de comunicació i qui s'estimi el Fòrum ja l'utilitzarà, més o menys, i pel que li vingui de gust  :yes: ;)

Salut!

10mil 36'55 Clot 2011
22 maratons

06 Oct 2016 17:49 #1973 per Dani (Associat/da)
Bones !

Osties, quan de temps sense ecriure !!!

Teniu raó. Entre grups whastup, stravas, garmin conect i demès, el pobre forum està de capa caiguda.

I mentres no arribi el foro nou per mòbil  :grrrrrr: :grrrrrr: :grrrrrr: :grrrrrr: Sembla la construcció de la Seu, cony.

Recapitulo ràpidament.... Vaig fer Mercè 40.16 i ara ja toca seguir fent sub40's i subs1.30 De fet, entreno millor que competeixo. Vamos, un flipi atleta més  :P Però com sempre, CULPA DEL ENTRENADOR  :rofl:

Dimecres 12 al Mediterrani. Amb ganes de fer una mitja rapideta. Firmo 1h29 tot i que segurament sortiré més ràpid  :intello:

10km . 38'29" St.Antoni 2011  Any 2018 38'55" Sant Antoni
Mitja.  1h23'22" Barcelona 2018
Marató. 2h58'01" Castelló 2012 Propera Barcelona 2018

06 Oct 2016 19:35 #1974 per squash (Associat/da)
Hola

Dani, sense voler emular el fil Kanyero, però no serà que arribes poc descansat a les curses que vols anar ràpid?

I sí, sempre la culpa és de l'entrenador, per això m'autoentreno. Els èxits i les penyores queden en mi... i els mals resultats, també.

Com diria aquell, sempre podem donar la culpa al garmin que no mesura bé.

Fins ara.

Jordi

07 Oct 2016 20:44 #1975 per Josep58 (Associat/da)
Bones ¡¡¡

Teniu raó el fòrum no està passant per la seva millor epoca, m'agrada escriure però ho faig força força menys que temps enrere  :arf:

Porto dos entrenaments setmanals dels quatre previstos, un suau i l'altra fort a base de pujades un 4x4 de 100 metres intensos. El tercer era avui i encara que no plou el cansament setmanal fa que l'hagi passat a demà al matí  :oops: i diumenge farem el possible per tancar la setmana.

Bons entrenaments / curses / descans, pel cap de setmana  :great:

08 Oct 2016 13:35 #1976 per Josep58 (Associat/da)
Bones ¡¡¡

Seguim amb el pla d'entrenament de quatre dies a la setmana, poc ambiciós certament, amb l'objectiu de poder correr i també si es pot anara millorant ni que sigui lentament.

Avui tercera sessió  ;) 50' de fartlek amb canvis de 1' - 2' - 3' - 4' amb recuperació fixe de 1'30". M'he divertit, han estat 9'88 km que acabat cansat però sencer  8)

09 Oct 2016 17:55 - 09 Oct 2016 17:58 #1977 per Hansi (Associat/da)
M'interessa el debat i les vostres opinions sobre l'ús del fòrum i les xarxes socials. Com podeu deduir del fet que segueixo intentant escriure al fòrum amb regularitat, li tinc una estima a aquest mitjà de comunicació, i per això intento que es mantingui viu (o menys mort), dintre de les meves modestes possibilitats pel que fa a temps disponible.

De totes maneres, fa bastants anys que també tinc clar que he de respectar la tria de cadascun dels meus amics, que en la majoria de casos, no escriuen a corredors.cat, malgrat mantenir-se actius ajudant l'associació en altres nivells i participant en curses, i prefereixen utilitzar mitjans de comunicació que, pels seus motius personals, els són més adequats.

JRDi69, pel que fa al que comentaves del dia al Llobregat, vaig fer 28 km en tres parts més o menys iguals a 4'35"/km, 4'25"/km i 4'10"/km aprox., amb dos o tres dels amics, i ara ja no recordo gaire les xifres dels altres, però vam fer junts la primera part i després ells van oscil·lar al voltant del 4'30"/km, crec. Satisfeta la curiositat? :wink2:

Josep58, no li diguis "poc ambiciós" al teu pla de 4 dies, que està molt bé! Només pel fet que pots anar-lo fent, ja tenim motiu de felicitat, amb tant de temps que ho has passat malament sense poder córrer pel dolor :love:.

09 Oct 2016 22:48 #1978 per krlos (Associat/da)
Jo com dic sempre, escric poc però llegeixo tots els missatges, així que no pareu d'escriure aquí  :he:

Josep. Jo també corro només 4 dies a la setmana. Es pot fer de tot amb això  8)

Dissabte vinent les 12h en pista de Terrassa a intentar fer marca personal (Objectiu ambiciós 130. MP sobre 125. Objectiu de mínims, 120)

I 2 setmanes després a passejar per Dublín a la Marató (fa 14 anys que no hi vaig  :'( :'( :'()

Apa, me'n torno al cau  :winktongue:

45x10Km==>57x21Km==>18x42km Asfalt==>14x42km Muntanya
2x50km==>2x6h==>3x100km==>1x12h==>4x24h==>17xUltra
7xTriB/Half==>4xIM==>1xDobleIM
El dolor es una opinió cerebral!
301 Dorsals!

10 Oct 2016 10:33 #1979 per Jordi (Associat/da)

Satisfeta la curiositat? :wink2:

De moment si, però sóc insaciable  :winktongue:

Jo com dic sempre, escric poc però llegeixo tots els missatges, així que no pareu d'escriure aquí  :he:

Conscient que no ets l'únic  :grrrrrr:, penseu que acaparar tot un fil per un mateix sembla no tenir massa sentit de vegades en un fòrum :whistle:
Tot i no haver debat, passar per deixar unes emoticones o quelcom sempre es d'agrair per l'escriptor  :eyes:

Salut!
Jordi

* MMP *
JRDi69 en STRAVA
Masses Límits

123

10 Oct 2016 23:00 #1980 per Josep58 (Associat/da)
Bones ¡¡¡

Hansi, Krlos, teniu raó amb els 4 dies d'entrenament, quan parlava de poc ambiciós, volia referir-me als ritmes de treball que vaig fent que no són els d'abans, però per descomptat que agraeixo poder tornar a correr després d'un període en que no va ser possible fer-ho.  8)

En relació al fòrum, des de la base del respecte a la tria que fa tothom per comunicar-se, m'agrada llegir el que s'hi diu i també escriure.

Contra la immediatessa, capacitat, rapidessa de fer arribar un missatge i rebren resposta que tenen altres sistemes wassap, twitter, facebook, ...(personalment no trobo prou agil entrar al fòrum a través del mòbil) crec que no hi podem lluitar. Vaig estar temps abans no els vaig fer servir i ara, al menys en el cas dels dos primers, ho faig. 

Ahir cap al tard vaig tancar la setmana amb 20' suaus + 23 progressius. Hauré de començar a treure del calaix el frontal perquè al passeig no hi ha massa lluny i darrerament el terra està força irregular.

Avui dilluns descans i demà si trobo una estona al migdia, circuit Montjuïc  ;)

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats