Els Gasosa & Friends: A passejar a les Rambles !

Els Gasosa & Friends: A passejar a les Rambles !

29 Nov 2016 00:26 #2041 per Barceruel (Associat/da)
Companys! Entro per saludar i per donar-vos les gracies per formar part d'aquest cap de setmana tant especial que hem passat a Donosti. I per suposat per les felicitacions!!  :happy: :happy:
Darrerament no entro mai per aqui, ni estic al xat, pero m'hi sento gasosa i us estimo molt!!  :love: :love:
Ara vaig al fil de la marató a copiar la crónica que he penjat al meu Facebook. Sobretot perque els que no el feu servir també pogueu llegir-la si us vé de gust. Hansi, de la meva marató només canviaría una cosa: Haver-la pogut completar amb tú. Anims i a recuperar bé aquest turmell.

Marató: 2h56'04" (BCN 24) - Mitja: 1h22'31" (Prat 14) - 10km: 36’21" (St Antoni 25) i 35'53" (ECI 22)* - 5km: 17'53" (St Adrià 24)
24h: 201’066km (Serrahima 23) - 12h: 118’182km (Serrahima 23) - 6h: 65’572km (Serrahima 23) - 100km: 9h51’53" (Serrahima 23) - 50km: 3h52'16" (Santander 22)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

29 Nov 2016 00:37 #2042 per Fiber (Associat/da)

Companys! Entro per saludar i per donar-vos les gracies per formar part d'aquest cap de setmana tant especial que hem passat a Donosti. I per suposat per les felicitacions!!  :happy: :happy:

Jo només et diré una cosa més, que ja t'he dit moltes... PAIU, CANVIA JA LA FIRMA !!!!!!!!!!!!!  :party: :party: :party:

M.M. (42K: 3:21:17 - 21K: 1:28:54 - 10K: 40:29 - 5K: 19:52)

29 Nov 2016 00:48 #2043 per Barceruel (Associat/da)

Jo només et diré una cosa més, que ja t'he dit moltes... PAIU, CANVIA JA LA FIRMA !!!!!!!!!!!!!  :party: :party: :party:

No havia posat ni el 3h02 de Sevilla!  :rofl: :rofl:

Marató: 2h56'04" (BCN 24) - Mitja: 1h22'31" (Prat 14) - 10km: 36’21" (St Antoni 25) i 35'53" (ECI 22)* - 5km: 17'53" (St Adrià 24)
24h: 201’066km (Serrahima 23) - 12h: 118’182km (Serrahima 23) - 6h: 65’572km (Serrahima 23) - 100km: 9h51’53" (Serrahima 23) - 50km: 3h52'16" (Santander 22)

30 Nov 2016 19:34 #2044 per Hansi (Associat/da)
Josep58, Warze, moltes gràcies per les vostres paraules cap a mi :love:.

BarcerSub3ruel, enhorabooonaaaaaa! :party: :happy: :party: :happy: Marca lluitada, guanyada amb el teu esforç, m'alegro molt de veure't tan content :love:.

Josep58, vas fer un descans perfecte, perquè et vas recuperar del bessó i no vas perdre forma física. Les teves marques segueixen progressant, crec que als deumils has anat baixant ja cinc minuts des de primavera-estiu, així que endavant! :party:

Jo espero que no em quedin gaires dies més "en el dique seco". Una mica de sensacions al peu d'estar-se curant sí que tinc. Seria fantàstic si puc fer sense molèsties els primers ca-co en el termini d'una setmana.

30 Nov 2016 19:59 #2045 per Danigoal (Associat/da)
Enhorabona companys per les marques a Donosti

Especialment a Barceruel Sub3h  :party: :party: :party: i la pedazo de MMP, again in Donosti, del Chute!  :party: :party: :party:
També m'he enterat una mica (per l'strava) d'alguna marca més, com la gasosa del Dani o la gran marca de l'oliveras. Pensava que havien anat junts tota la cursa però no  :rofl:

Hansi, me'n alegro de que vagis recuperant-te i llàstima que no haguem pogut celebrar també el teu Sub3h  ;)

Josep58, bon crono, als 10km. Aviat m'agafes i podem fer alguna cursa junts.
Jo aquest diumenge vaig fer el retorn a les curses despres de la marató i em va sortir una Jean Bouin prou correcte, encara que la benzina se'n va acabar un parell de kms abans del que pensava i a partir del km6 vaig començar a afluixar el ritme de 41' que portava per acabar en 42'17"

Oferta per a Associats: GoAl Arquitectura

3'21" CCT '13/CCT '15 - 5'51" Sagrada Familia '15 - 19'20" Can Mercader '15
39'48" Clot '13 - 1h28'06" Mediterrani '16 - 3h13'16" Dublin '16

30 Nov 2016 20:01 #2046 per cachirulo (Associat/da)
Enhorabuena Barceruel, con tus marcas en otras distancias eras carne de sub3h pero te faltaba confirmarlo. :great:

Para correr rapido primero hay que hacerlo despacio.

30 Nov 2016 20:25 #2047 per Hansi (Associat/da)

Enhorabuena Barceruel, con tus marcas en otras distancias eras carne de sub3h pero te faltaba confirmarlo. :great:

Eps, Julio! Espero que guardes este mensaje y algún día lo puedas copiar refiriéndote a mí ;) (seguro que, si algún día corro una maratón en menos de 3 horas, no te olvidarás de hacerlo :love:).

30 Nov 2016 20:38 #2048 per cachirulo (Associat/da)
Date prisa que el tiempo corre en nuestra contra,efectivamente por tus prestaciones en media debería estar a tu alcance. :great:
Espero que lo logres,y si no...joer,al menos tú tienes pelo!! :he: :love:

Para correr rapido primero hay que hacerlo despacio.

01 Des 2016 19:32 #2049 per Hansi (Associat/da)

Espero que lo logres,y si no...joer,al menos tú tienes pelo!! :he: :love:

:rofl: :rofl: :rofl: :rofl:
Qué grande eres, cachi! 8) 8)

01 Des 2016 23:12 - 01 Des 2016 23:16 #2050 per Josep58 (Associat/da)
Bones,

Barceruel gracies també per compartir-ho i per poder viure en directe la teva entrada a l'estadi d'Anoeta, veient com el sub 3h. es feia realitat  :party: :party: :party:

Danigoal en falta encara prou ritme per poder acompanyar-te en un  deu mil però mica en mica espero arribar-hi  8)

Hansi espero que ben aviat puguis començar amb un ca-co i després poder sortir a entrenar novament. Tens bona memòria  ;), el juliol en el primer deu mil de l'any vaig fer uns 50' llargs i ja li hem tret els 5 minuts a aquest registre  8)

Dimarts vaig sortir força tard a fer 30' de rodatge suau i unes rectes i avui circuit Montjuïc de 40' progressiu dins del que el perfil permet, ara està una mica carregat l'altre bessó  :grrrrrr:, però res semblant al que va fer-me aturar, per l'altre, durant una setmana. El cuidarem una mica  8)

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

06 Des 2016 11:37 #2051 per Hansi (Associat/da)
Josep58, espero que aquest altre bessó hagi sigut menys molest que el primer, a veure què expliques quan entris per aquí.

Per part meva: encara no puc córrer :frown:. La millora del turmell és lenta i no està per suportar tot el pes del cos a cada passa en el moviment de córrer (per caminar sí que fa dies que no es nota cap dolor).

08 Des 2016 21:02 #2052 per Josep58 (Associat/da)
Bones ¡¡¡

Hansi aquest turmell teu està sent lent en la seva recuperació, però millor anar sense pressa i temps hi haurà de tornar a entrenar i cercar objectius.  8)

Aquesta setmana el bessó m'ha deixat entrenar bé, he fet 3 sessions amb el COMPEX que m'han anat força bé, dels 4 entrenaments fets, a destacar un d'ells amb 12 canvis de 1'30" i avui amb 1h 01' de rodatge progressiu  ;)

10 Des 2016 17:13 #2053 per Hansi (Associat/da)
Ostres Josep, cada cop poses més entrenaments de qualitat, i ara també vas allargant el rodatge més llarg! :happy: No m'estranyaria veure't fent una mitja aquest hivern! :love:

11 Des 2016 20:15 - 11 Des 2016 20:18 #2054 per Hansi (Associat/da)
No poder córrer em fa trobar molt a faltar (a nivell de salut mental) una activitat física que descarregui la tensió nerviosa acumulada dia a dia. Amb els festius d'aquesta setmana, he pogut sortir dos cops amb la bici (poca cosa, a l'entorn d'una hora), que la tenia abandonada des de feia tres o quatre anys. Llàstima que entre setmana em resultarà impossible per horaris de feina...encara que em va molt millor córrer, fer bici és per mi un bon substitut provisional.

11 Des 2016 21:59 #2055 per Josep58 (Associat/da)
Bones,

Hansi seguirem amb aquest mà a mà al fil  ;)  a l'espera de que alguna gasosa s'incorpori al mateix i passi a explicar-nos alguna nova.

Als que ens agrada còrrer, còrrer, es això el que volem fer, sigui bicicleta o natació o altra disciplina ajuden a passar els temps i esvair el cap quan no podem fer-ho, però per mi no és el mateix. Ànims no hi ha lesió que no es curi, però en fas patir una mica  :arf: amb aquest turmell teu que no acaba de millorar  :whip:, una abraçada  :love:.

Porto dues setmanes sense fer cap cursa i ja tinc ganes de que arribin les 24 hores i pugui tornar a compartir-les amb vosaltres  :yes:

Avui he tancat la setmana amb 20' de rodatge suau + 12 canvis de 2' a ritme més viu  amb 1' de recuperació. En general bé, no surten a ritmes gaire ràpids però que res faci força mal, només alguna molestia, ja em deixen content de com han sortit al final. 

13 Des 2016 17:14 #2056 per Dani (Associat/da)
Bones galis !

Dimarts i 13. #dadademerda

Després de llebrejar per Vilanova amb en Del@ per fer sub90, ara toca descans.

Segons el fissio de capçalera Warce259ruel  toca uns dies de descans, ja que el meu lligament lateral intern està més pallà que pacà. Prometo que no he jugat a futbol de fa mil anys. De fet, ja aniria tocant el descans que faig cada 6-9 mesos. Ara que podia fer sub40 i sub90 bastant "fàcil"  :intello:

Espero tornar-hi per nassos a Nassos.

10km . 38'29" St.Antoni 2011  Any 2018 38'55" Sant Antoni
Mitja.  1h23'22" Barcelona 2018
Marató. 2h58'01" Castelló 2012 Propera Barcelona 2018

13 Des 2016 20:44 #2057 per Hansi (Associat/da)
Josep58 seguint amb la qualitat creixent en el seu planning 8), Puma de Sants que ha de fer bondat per posar-se de nou a tope ben aviat :love:.

Aquest cap de setmana toquen les 24 hores, gran oportunitat per col·laborar solidàriament en una de les activitats boniques i altruistes que organitza Corredors.cat :love: :party:. No la deixeu passar!

21 Des 2016 00:10 #2058 per Josep58 (Associat/da)
Bones ¡¡¡

Cap de setmana especial a les 24 hores, en les que hem tingut present el nostre estimat Zenon però també perquè l'equip i la forma amb que hem pres part enguany, m'ha permès viure grans moments.  :great:

Poder veure persones que per un o altre motiu feia molt de temps que no es posaven un dorsal t'omple de satisfacció, aquest any si que podem dir que el més important ha estat participar-hi i on hem fet d'una forma molt personal i especial  :love:

Després de l'hora a les renovades pistes de Can Dragó, les nostres cames ho han agraït, a ritme més lent del qu m'hagués agradat, no entrenar últimament té un preu, sota la pluja aquesta nit he sortit a fer 40' de rodatge suau, mirant de no posar el peu en un bassal i mullar-me més del compte  8), molestava més el vent que la pluja que fins i tot era agraïda  ;)

A veure si puc anar trobant temps per recuperar el complir amb el pla de 4 dies per setmana.

23 Des 2016 23:29 #2059 per Josep58 (Associat/da)
Bones,

Avui tercer entrenament de la setmana després d'haver fet el dimecres el segon amb un circuit Montjuïc en el que em vaig trobar millor que no pas dies enrere.

Després de fer 15' de rodatge, el pla de la setmana deia sèries i he complert amb el que hi havia previst  ;)

2000 en 9'22" (4'41")
1000 en 4'25"
2000 en 9'06" (4'33")
1000 en 4'21"

Demà espero poder fer un entrenament suau de recuperació, diumenge descans  i dilluns la Sant Silvestre de Masnou, 5 kms. pel passeig, lloc que conec força bé  ;)

23 Des 2016 23:30 #2060 per Josep58 (Associat/da)
[move]Bones Festes a tot@s ¡¡¡ [/move]

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats