- Missatges: 1321
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Dani: No sé que pasa que no em deixa modificar la signatura del perfil.
Necessites urgentment que el Koldo es recuperi i torni a córrer! :wink2:Seré l'últim purista del grup o QUE ?!
Fas que el producte sigui realment atractiu. Meditaré la proposta de lesionar-me de noves maneres, com si no m'hagués lesionat ja moltes més vegades del que hauria desitjat.Hansi, hi ha un fil que parlen de Compex i d'altres màquines infernals que provoquen descàrregues. Alquimia pura. Si vols augmentar el ventall de dolències, mal usa'l; potser t'hi acompanyo.
UltraWarze! :surprised: :surprised: El venusià crea escola :wink2:.
He pensat, Víctor, si les sobrecàrregues quan vols anar ràpid en distàncies curtes no tindran a veure amb tenir un pes més alt de l'ideal. Dit d'una altra manera, allò de l'ou i la gallina: entrenar llarg no et lesiona perquè t'aprima, mentre que entrenar més curt, com que per si sol no és prou per aprimar-te, et carrega més.
Que ja et faig cas, Krlinhos :yes:, però trobo un matís: no estem parlant de donar-se molta canya amb la velocitat, és simplement entrenar a nivells que el Barce mateix ha assumit recentment sense problema (crec jo) durant períodes prou llargs, i sempre ha sigut un tio que ha rendit molt bé en distàncies curtes.Hansi, ja us ho vaig dir fa temps. No et mata la bala, sino la seva velocitat :he:
El que lesiona es la velocitat. Fer una ultra crea un impacte repetit però de menor nivell que un sprint.
Comparativament, es com aixecar una pesa d'un kg amb el bícep fins a rebentar. Arribarà un moment que no podràs més, però no et lesionaràs. Senzillament no l'aixecaràs més (i als dies següents les "agulletes" seran divertides).
Si enlloc d'un kg agafes una de 30 potser fas un aixecament, dos...però al tercer començaràs a remoure tot el cos per aconseguir aixecar-la...i es quan venen les lesions al gimnàs
Així que més km's i menys velocitat
Això és una molt bona notícia!Comparativament a com em trobava a l'acabar anteriors curses ara estic molt millor, avui he fet un doble pas endavant.
Bones,
A Granollers he fet el passarell, crec que es el primer que em passa
, arribo amb temps, anava convençut que la cursa de 10 km. sortia a les 10 del matí i quan estic dins del pavelló, a les 09:37 hores :oh: m'assabento que era a les 09:30 hores, quina cag.... :'(
Posats a fer me'n vaig cap al quart de la mitja que si que surt a les 10 del matí, vull posar el Fore en marxa i ..., res s'ha quedat sense bateria, li faig un reset (l'havia carregat ahir) i res a fer, pot ser li esta arribant la jubilació que de 305 se'n veuen ben pocs
Com em temia ha fet vent, molest, sobretot a la pujada, després a la tornada amb el carrer més estret ja no es notava tant, amb tot he fet la cursa amb una marxa menys, passant pàgina :arf: