Els Gasosa & Friends: A passejar a les Rambles !

Els Gasosa & Friends: A passejar a les Rambles !

26 Gen 2017 11:40 #2121 per squash (Associat/da)
Hola

Barceruel, crec que només d'escriure-ho ja estàs sobreentrenat. Compte.

Fins ara.

Jordi

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

26 Gen 2017 11:47 #2122 per Dani (Associat/da)

Dani: No sé que pasa que no em deixa modificar la signatura del perfil.  :neutral:

Per canviar la firma, quan estàs a la pantalla de canvis, has d'esborrar la data que veuras que està en un format "raru" 01.00.00 més o menys. Ho esborres i et deixa canviar.

Ostia, titu. Tu també Ultrafondista ?!?  :beurk: :beurk:  I a sobre muntanya ?  :surprised:

Seré l'últim purista del grup o QUE ?!

10km . 38'29" St.Antoni 2011  Any 2018 38'55" Sant Antoni
Mitja.  1h23'22" Barcelona 2018
Marató. 2h58'01" Castelló 2012 Propera Barcelona 2018

26 Gen 2017 20:12 - 26 Gen 2017 20:15 #2123 per Hansi (Associat/da)
UltraWarze! :surprised: :surprised: El venusià crea escola :wink2:.
He pensat, Víctor, si les sobrecàrregues quan vols anar ràpid en distàncies curtes no tindran a veure amb tenir un pes més alt de l'ideal. Dit d'una altra manera, allò de l'ou i la gallina: entrenar llarg no et lesiona perquè t'aprima, mentre que entrenar més curt, com que per si sol no és prou per aprimar-te, et carrega més. Potser afegint a l'entrenament per deu mils i mitges una mica de bondat en l'alimentació, et posaries en un pes que la teva biomecànica toleraria millor? No sé, segurament estic dient coses que ja has comprovat que no són, però he pensat dir-t'ho per intentar ajudar :love:.

Seré l'últim purista del grup o QUE ?!

Necessites urgentment que el Koldo es recuperi i torni a córrer! :wink2:
Si no, a esperar que el cachirulo compleixi l'amenaça del seu video i es passi als gasoses ;) ;).

Jospe58, m'ha agradat molt llegir que ja consideres els teus deumils "tranquils" en 45' :party:

27 Gen 2017 21:58 #2124 per Josep58 (Associat/da)
Bones,

Warceeeee,  :oh: no t'hi feia amb això de les gran distàncies, en tot cas si hi ha motivació per fer-ho i es el que et fa gaudir, endavant. :great:

Hansi  :love: també estic content amb mi mateix, vaig fent, poder avançar poc a poc ja en motiva prou, no tinc pressa perquè per mi es molt important poder continuar corrent durant forces anys.

Ahir a les set de tarda, circuit Montjuïc, segon entreament de la setmana (en aquest farem curt  :oops:) anava força protegi per no agafar fred i m'ho vaig passa bé, ara que les pujades i baixades no són fan tant dificils (temps enrere encara que no ho sembli també ho eren) m'ho passo bé  :great:

Encara no sé si demà farem alguna cosa suau abans de diumenge a Santa Coloma, serà el primer cop que hi participaré  ;)

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

27 Gen 2017 22:40 - 28 Gen 2017 11:23 #2125 per Hansi (Associat/da)
Jo he fet una setmana curta de km també, perquè he tingut contractura (bessó-soli) i sobrecàrregues musculars diverses. Res greu, he corregut poquets km i a ritmes lents, altres dies he descansat, he fet fisio, i tinc permís per intentar completar la mitja de SantaKo diumenge... espero poder.

28 Gen 2017 10:13 #2126 per squash (Associat/da)
Hola

Hansi, hi ha un fil que parlen de Compex i d'altres màquines infernals que provoquen descàrregues. Alquimia pura. Si vols augmentar el ventall de dolències, mal usa'l; potser t'hi acompanyo.

Fins ara.

Jordi

28 Gen 2017 11:22 #2127 per Hansi (Associat/da)

Hansi, hi ha un fil que parlen de Compex i d'altres màquines infernals que provoquen descàrregues. Alquimia pura. Si vols augmentar el ventall de dolències, mal usa'l; potser t'hi acompanyo.

Fas que el producte sigui realment atractiu. Meditaré la proposta de lesionar-me de noves maneres, com si no m'hagués lesionat ja moltes més vegades del que hauria desitjat.
(Per cert, no sé de quin fil parles)

28 Gen 2017 19:57 #2128 per krlos (Associat/da)

UltraWarze! :surprised: :surprised: El venusià crea escola :wink2:.
He pensat, Víctor, si les sobrecàrregues quan vols anar ràpid en distàncies curtes no tindran a veure amb tenir un pes més alt de l'ideal. Dit d'una altra manera, allò de l'ou i la gallina: entrenar llarg no et lesiona perquè t'aprima, mentre que entrenar més curt, com que per si sol no és prou per aprimar-te, et carrega més.

Hansi, ja us ho vaig dir fa temps. No et mata la bala, sino la seva velocitat  :he:

El que lesiona es la velocitat. Fer una ultra crea un impacte repetit però de menor nivell que un sprint.
Comparativament, es com aixecar una pesa d'un kg amb el bícep fins a rebentar. Arribarà un moment que no podràs més, però no et lesionaràs. Senzillament no l'aixecaràs més (i als dies següents les "agulletes" seran divertides).
Si enlloc d'un kg agafes una de 30 potser fas un aixecament, dos...però al tercer començaràs a remoure tot el cos per aconseguir aixecar-la...i es quan venen les lesions al gimnàs  :oops:

Així que més km's i menys velocitat

45x10Km==>57x21Km==>18x42km Asfalt==>14x42km Muntanya
2x50km==>2x6h==>3x100km==>1x12h==>4x24h==>17xUltra
7xTriB/Half==>4xIM==>1xDobleIM
El dolor es una opinió cerebral!
301 Dorsals!

29 Gen 2017 20:08 #2129 per Jorfer (Associat/da)
Hansi m'ha alegrat veure't de nou finalitzant ja una mitja. Amunt  :great: :great:
Dani, felicitats pel nou sub 40  :party:
Fiber, molt bona feina de llebre  :great:
Ratadesants, molt bona mitja crack  :yes: :yes:

29 Gen 2017 21:00 - 29 Gen 2017 21:12 #2130 per Josep58 (Associat/da)
Bones

Santa Coloma cursa de 10 kms. que m'agradarà repetir  :yes:, si pot ser sense vent seria perfecte del tot  8)

Avui abans i després de la cursa salutacions a la representació gasosa  :love:  :great:

Dani has apurat força però una més del repte sub40' i això esta quasi bé fet  :party:

Hansi una mitja perfecte per guanyar confiança   8)

ratadesants, acabant sobre el pla previst  :great:

Guissona, m'agradat escoltar que estaves força content amb la mitja i kms. previs que has fet  :great:

Des de la sortida amb la referencia de la llebre de 45' (Adalpu) primer al costat després uns metres per darrere durant la primera part més trencacames,  quan ha arribat el perfil més favorable he pogut treure alguns segons al cronometre per entrar en 44'36". Comparativament a com em trobava a l'acabar anteriors curses ara estic molt millor, avui he fet un doble pas endavant. 8)

30 Gen 2017 09:59 #2131 per Dani (Associat/da)
Booones !!

Ostres sí, Josep. Estic al fil de la navalla de sub40.

Ahir 39'56". Però estic molt més content que la setmana passada a Sant Antoni, on vaig fer 39'51"  Un circuit amb més desnivell, 65 metres contra 35 de Sant Antoni (desnivell acumulat) En JMas i la llebre em van anar fantàstic.

La propera mitja Barcelona, on el sub90 costarà bastant menys, tot i que aniré al que pugui. Crec que estic per fer 1h26.

De moment, entrenament amb regularitat, genoll controlat i esperant la primavera amb candeletes.

10km . 38'29" St.Antoni 2011  Any 2018 38'55" Sant Antoni
Mitja.  1h23'22" Barcelona 2018
Marató. 2h58'01" Castelló 2012 Propera Barcelona 2018

30 Gen 2017 20:00 #2132 per Hansi (Associat/da)
Que graaaan, Puma! :party: :party:

Jorfer
, moltes gràcies per les teves paraules i pels ànims in situ a Santa Coloma :love:. Va ser una gran alegria per mi poder gaudir de tornar a estar amb companys i amics en l'ambient d'una cursa, i encara més quan vaig poder córrer els 21 km sense grans dificultats físiques :happy: :happy:.

Hansi, ja us ho vaig dir fa temps. No et mata la bala, sino la seva velocitat  :he:

El que lesiona es la velocitat. Fer una ultra crea un impacte repetit però de menor nivell que un sprint.
Comparativament, es com aixecar una pesa d'un kg amb el bícep fins a rebentar. Arribarà un moment que no podràs més, però no et lesionaràs. Senzillament no l'aixecaràs més (i als dies següents les "agulletes" seran divertides).
Si enlloc d'un kg agafes una de 30 potser fas un aixecament, dos...però al tercer començaràs a remoure tot el cos per aconseguir aixecar-la...i es quan venen les lesions al gimnàs  :oops:

Així que més km's i menys velocitat

Que ja et faig cas, Krlinhos :yes:, però trobo un matís: no estem parlant de donar-se molta canya amb la velocitat, és simplement entrenar a nivells que el Barce mateix ha assumit recentment sense problema (crec jo) durant períodes prou llargs, i sempre ha sigut un tio que ha rendit molt bé en distàncies curtes.
Jo anava més pel tema del sobrepès, que és innegable que disminueix el rendiment i pot arribar a lesionar. Però bé, parlem per parlar, perquè aquí "el aludido" no es pronuncia :he:, i nosaltres no tenim tota la informació sobre el seu organisme i els seus entrenaments :smile:.

Comparativament a com em trobava a l'acabar anteriors curses ara estic molt millor, avui he fet un doble pas endavant. 8)

Això és una molt bona notícia! :party: :party: :party: :party: :love: :love: :love:

30 Gen 2017 22:52 #2133 per Josep58 (Associat/da)
Bones,

Dani, ni que sigui 39'59" també compten, així que encara tens marge per ajustar més  :he:

Hansi poder viure l'ambient d'una cursa, estar amb amics i companys ens alegra, però després poder compartir i comentar haver-se trobat bé encara fa més agradable la jornada  :great:

Avui sessió de recuperació amb 6 kms. de rodatge suau, unes rectes, exercicis de core i estiraments  ;).

La temperatura fresca d'aquests dies no l'he trobat  :oops:   

01 febrer 2017 11:43 #2134 per Barceruel (Associat/da)
Bon día!!!

Molta alegría de veure-us pels meus territoris diumenge a la Mitja Colomenca.
Josep i Hansi corrent i gaudint...  :love:
Mario avançant la barqueta de 1h30 al km20 fent canvis...  :great:
Dani fent un altre Sub40 a un territori prou complicat...  :yipi:
Fiber fent de llebre i no liant-la...  :666:

Dani: Merci. Ja he pogut arreglar la signatura.  ;)

Hansi, Krlos: Molt d'acord amb el que dius. El pes es un factor clau si vols anar ràpid. En si, vaig acabar l'estiu en 78kg i vaig fer Donosti en 73kg. Ara estic en 75. Soc conscient que per treure el màxim rendiment hauría d'estar entre 65-68kg, pero la veritat es que no em compensa l'esforç. M'agrada jalar, es superior a mi.  :mdr: Puntualment, quan preparo un objectiu, puc fer una mica de bondat, pero fer-ho com a norma em costa molt. Soc conscient que no tinc nivell per guanyar res important, i gaudeixo de correr i gaudeixo de menjar. No descarto tornar a posar-me les piles per marató quan tingui més ganes, pero si que veig que les MMPs de 10km i Mitja segurament ja son les meves MMV.  :yes:

Marató: 2h56'04" (BCN 24) - Mitja: 1h22'31" (Prat 14) - 10km: 36’21" (St Antoni 25) i 35'53" (ECI 22)* - 5km: 17'53" (St Adrià 24)
24h: 201’066km (Serrahima 23) - 12h: 118’182km (Serrahima 23) - 6h: 65’572km (Serrahima 23) - 100km: 9h51’53" (Serrahima 23) - 50km: 3h52'16" (Santander 22)

01 febrer 2017 22:02 #2135 per Josep58 (Associat/da)
Bones,

Barceruel, tot suma i en el cas del pes segur que deu haver-hi mil i un estudis al respecte, però estar clar que a menys pes alguns segons es guanyen  8), encara que deu haver-hi altres variables com la força que també deuen tenir alhuna cosa a veure  :great:

Avui segon entrenament de la setmana pel passeig i amb llum diurna, 8 kms. de ritme V1 als que he inclós una mica de ritme més viu  ;)

03 febrer 2017 22:41 #2136 per Josep58 (Associat/da)
Bones,

Avui sèries de 500 que tenia que haver fet ahir  :arf: però no va ser possible  :'(

El planning era fer-ne 10  però ho he escurçat a 6  :whistle:, diumenge després de Sant Antoni i Sta. Coloma, tercer cap de setmana fent 10 k. aquest cop a Granollers, espero que no faci vent però vistes les previsions ja ho veurem.

Amb 2' de recuperació han sortit entre 2'03" i 2'01  ;)

A veure com estaran les cames diumenge  :neutral:

05 febrer 2017 18:36 - 05 febrer 2017 18:51 #2137 per Josep58 (Associat/da)
Bones,

A Granollers he fet el passarell  :whip:, crec que es el primer que em passa  :oops:, arribo amb temps, anava convençut que la cursa de 10 km. sortia a les 10 del matí i quan estic dins del pavelló, a les 09:37 hores  :oh: m'assabento que era a les 09:30 hores, quina cag....  :'(

Posats a fer me'n vaig cap al quart de la mitja que si que surt a les 10 del matí, vull posar el Fore en marxa i ..., res s'ha quedat sense bateria, li faig un reset (l'havia carregat ahir) i res a fer, pot ser li esta arribant la jubilació que de 305 se'n veuen ben pocs

Com em temia ha fet vent, molest, sobretot a la pujada, després a la tornada amb el carrer més estret ja no es notava tant, amb tot he fet la cursa amb una marxa menys, passant pàgina  :arf:

05 febrer 2017 19:39 #2138 per krlos (Associat/da)

Bones,

A Granollers he fet el passarell  :whip:, crec que es el primer que em passa  :oops:, arribo amb temps, anava convençut que la cursa de 10 km. sortia a les 10 del matí i quan estic dins del pavelló, a les 09:37 hores  :oh: m'assabento que era a les 09:30 hores, quina cag....  :'(

Posats a fer me'n vaig cap al quart de la mitja que si que surt a les 10 del matí, vull posar el Fore en marxa i ..., res s'ha quedat sense bateria, li faig un reset (l'havia carregat ahir) i res a fer, pot ser li esta arribant la jubilació que de 305 se'n veuen ben pocs

Com em temia ha fet vent, molest, sobretot a la pujada, després a la tornada amb el carrer més estret ja no es notava tant, amb tot he fet la cursa amb una marxa menys, passant pàgina  :arf:

Això es molt fiber  :he:

Ja tenim candidat pel següent sopar

45x10Km==>57x21Km==>18x42km Asfalt==>14x42km Muntanya
2x50km==>2x6h==>3x100km==>1x12h==>4x24h==>17xUltra
7xTriB/Half==>4xIM==>1xDobleIM
El dolor es una opinió cerebral!
301 Dorsals!

08 febrer 2017 18:55 #2139 per Barceruel (Associat/da)
Molt gran, Josep58!!  :rofl: :rofl:
I veure a l'Alba (ni que sigui al feisbuc) vestida de curt fent curses més encara!  :party: :party:

Jo aturat aquesta setmana. Uns quants ho heu vist perque ho vaig compartit al twitter ( https://twitter.com/Barceruel/status/828154617435402240 ). Vaig trepitjar restes de vidres d'un botellón a la Barceloneta i un d'ells va traspasar tota la sola de la sabatilla i ben bé un centímetre de la meva planta del peu. Va ser bastant escandalòs, pero tinc bona cicatrització i sembla que la setmana vinent podrè passejar-me per la Marató de Sevilla acompanyant a la Judith. Aixó espero.  :yes:

Marató: 2h56'04" (BCN 24) - Mitja: 1h22'31" (Prat 14) - 10km: 36’21" (St Antoni 25) i 35'53" (ECI 22)* - 5km: 17'53" (St Adrià 24)
24h: 201’066km (Serrahima 23) - 12h: 118’182km (Serrahima 23) - 6h: 65’572km (Serrahima 23) - 100km: 9h51’53" (Serrahima 23) - 50km: 3h52'16" (Santander 22)

08 febrer 2017 22:00 #2140 per Josep58 (Associat/da)
Bones,

Krlos, espero no confondrem novament, però al sopar em podeu proposar  :he:

Barceruel, déu n'hi do quin mal, dins del mal es una bona noticia saber que el procés de curació avança favorablement. 

Aquesta setmana dilluns sessió suau de 30 i pocs minuts + estiraments i ahir dimarts amb lleugera pluja al capvespre circuit Montjuïc, sortint carrer Lleida cap a Miramar pujant i baixant pel costat del Poble Espanyol, poc més de 40' minuts divertits  8)

Avui descans  ;)

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats