Els Gasosa & Friends: A passejar a les Rambles !

Els Gasosa & Friends: A passejar a les Rambles !

24 Ago 2016 19:10 #1901 per curat (Associat/da)

Ahir sant tornem-hi !!  Aquesta setamana faré cursa de la farga dissabte matí i Matadepera per la tarda. La primera espero no flipar-me... ai....

Som-hi !

Penso que diumenge encara et quedarà una mica de gas per fer els 10km de Ripollet  :whistle: :smile:

Em foten fora de casa  :yes:

Sempre pots dir que diumenge tarda no hi ha cap cursa  :whistle: :wink2:

Marató 2h53'07" Castelló 2010
Mitja 1h21'31" Granollers 2008
10mil 36'55 Clot 2011
6 hores en pista 64,129km Can Dragó 2008
22 maratons

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

24 Ago 2016 23:24 #1902 per Josep58 (Associat/da)
Bones,

Josep58, ens veiem a Ripollet. Potser fins a tot al mateix ritme de 5'/km ;)

Ecopac hi ha una llebre de luxe pel sub50'  a veure com estic i podem fer una bona cursa plegats :love:

Dani segur que ho vas donar en aquest deu mil suec  8) Vas fort aquest proper cap de setmana  ;)

Demà després de dos dies de descans obligats, tornaré a rodar a veure que tal em trobo

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

24 Ago 2016 23:41 #1903 per ratadesants (Associat/da)
Josep58 & ecopac, espero seguir la vostra estela d'aprop

"El éxito es un estado de paz mental, resultante de la satisfacción que produce saber que has hecho el máximo esfuerzo para alcanzar lo mejor que eres capaz de conseguir”

25 Ago 2016 10:24 #1904 per Dani (Associat/da)
Josep58: A Suència ho vaig donar tot. Crec que vaig sortir massa ràpid i després de la primera pujada em fa faltar xispa.

Ahir primeres sèries de la temporada amb en RatadeSants. Un 3000+2000+1000 rec 2'  Feia bastanta calor i anava acollonido. Però amb una humitat baixa i sense vent, les condicions no van ser gaire xunges. Ritmes 4.07 3.58 3.44 I anar fent.

Avui tocarà alguna cosa suau a l'espera del cap de setmana amb les dues curses.

Ah, Pedro, no dius res de les teves sèries d'ahir !  :yipi:

10km . 38'29" St.Antoni 2011  Any 2018 38'55" Sant Antoni
Mitja.  1h23'22" Barcelona 2018
Marató. 2h58'01" Castelló 2012 Propera Barcelona 2018

26 Ago 2016 10:12 #1905 per Dani (Associat/da)
Bones galis !

Ahir en Pedro em va ensenyar un circuit de Gran Via (Bellvitge) Uns paratges idílics (per la punta del nap, vamos)  :intello: :intello: Però que es pot córrer bastant bé.

12km amb 4 KmR3, complint ritmes però molt forçat. Ja és això, que costi, cony !

TInc agulletes, per flipar. El cos li dones uns dies de descans......  :rofl:

A Matadepera decidiré el ritme per la mitja de Sabadell, la meva mitja preferida (raro que soc ostia)

28 Ago 2016 18:23 #1906 per Josep58 (Associat/da)
Bones ¡¡¡

Gran matí a Ripollet on he pogut coincidir amb molts de vosaltres  :love:. Poder fer amb tant bona companyia  :love: aquesta cursa s'agraeix molt  :great: i la ST posterior la fa encara més gran  ;) Molt content de poder-vos saludar a tot@s  :love:

Molt content de veure que en Rubens i l'Ecopac tornen a correr després de l'operació i els mals respectivament.

Veure també que en Khryz "petant" (això només ho diu ell)  :he: en capaç d'acabar segon de la general i primer de la seva categoria  :party:, vamos un crack ¡¡¡

Comprovar i veure també que en Dani fa tres curses en dos dies  :oh: i que això dels ritmes i temps parcials ho porta genialment  ;)

Sent la segona cursa de 10 kms. de l'any, l'objectiu era poder seguir al Jorfer, llebre sub50'  i així ha estat, temps final 49'38" que venint d'on venim, em deixa molt satisfet.

Finalment felicitar al Debutante i a la gent del RUA per la bona organització i tracte rebut  :great:

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

28 Ago 2016 18:41 #1907 per ecopac (Associat/da)
Poc més a afegir al que acabes de dir Josep58  :great: :great:

Enhorabona per la cursa.

Bones tirades i quilòmetres els que han fet en ratadesdants, en hansi i en Chute. Molt de mèrit amb la calda que fot aquests dies :P

19.20 - 40.08 - 1.29.18 - 3.21.16

28 Ago 2016 19:11 - 28 Ago 2016 19:14 #1908 per Hansi (Associat/da)
Aquest cap de setmana he fet dues curses, Matadepera i Ripollet, després de més de 4 mesos i mig sense fer-ne cap. Bona manera de retornar! :party:, perquè m'ho he passat molt bé.

Ahir a Matadepera, vaig estar sobretot amb el Dani (fins i tot vam córrer junts mitja cursa) i el guissona, i també vaig poder compartir converses amb un grapat de correcats :happy:.

Avui a Ripollet, molts GPT&Friends :love:, molts més correcats :happy:, i cursa amb 8 km de prèvia acompanyat per la ratadesants i el Chute. Però entre tanta alegria, els grans esdeveniments del dia, per mi, han sigut dos: el primer, veure de nou amb un dorsal al Rubens, l'Ecopac, el Josep58 i l'Oliveras, que tots han passat molts mesos patint per lesions (algun d'ells ja havia tornat fa poc a fer alguna cursa, però jo no hi havia estat). El segon, que el Khryz ha quedat segon de la general als 10 km de Ripollet, com qui no vol la cosa i encara dient modestament que no tenia mèrit.
Grans!! :party: :party: :love: :love:

Hansi, com vas de les petites molèsties dels entrenaments??

La que em preocupa un mica ara és la inserció del bessó a la tíbia, hi tinc un punt de dolor que alguns dies és intens si el premo, però no es nota gairebé mai corrent, i aviat em visitaré a fisio per fer net abans que pugui ser greu.
He pogut entrenar la primera setmana del pla de marató de Donosti sense problemes, així que anem endavant :smile:.

28 Ago 2016 20:06 #1909 per Jorfer (Associat/da)
Hola gasoses

M'he alegrat molt de veure-us a la majoria de vosaltres per Ripollet.
Bones curses i felicitar especialment al Khrhyz per la segona posició, als retornats a les curses, i al Dani especialment pel gran cop de mà que m'ha donat a la cursa  :great:

29 Ago 2016 01:00 #1910 per Fiber (Associat/da)
Be, jo també em sumo a la alegria general d'haver-vos vist a un bon munt de gent i que espero es repeteixi la propera setmana, i la següent, i la següent...

Jo estic fent molts pocs entrenaments i entre aixo i lo mal que em senta les calors doncs, amb calma i bona lletra, ja vindràn temps millors poc a poc...

De moment, m'he apuntat a Poble Nou on aniré de nou amb la barqueta de 50 minuts.

M.M. (42K: 3:21:17 - 21K: 1:28:54 - 10K: 40:29 - 5K: 19:52)

29 Ago 2016 12:43 #1911 per Hansi (Associat/da)
Aquest matí he sortit a entrenar a les 8h, creient que gaudiria de la fresqueta...i m'he trobat amb una xafogor de nivell extra :he:. La suada en acabar, comparable a les del clima illenc mallorquí que tan bé conec.

A banda d'això, ha estat un entrenament meritori (de 12 km) tenint en compte la intensitat del cap de setmana atlètic. Suma y sigue.

29 Ago 2016 22:39 #1912 per Jorfer (Associat/da)
Hansi faràs Donosti?

30 Ago 2016 09:04 #1913 per curat (Associat/da)

Ahir sant tornem-hi !!  Aquesta setamana faré cursa de la farga dissabte matí i Matadepera per la tarda. La primera espero no flipar-me... ai....

Som-hi !

Penso que diumenge encara et quedarà una mica de gas per fer els 10km de Ripollet  :whistle: :smile:

Viciós!!!! T'han fet fora de casa?  :rofl: :rofl: :rofl:

10mil 36'55 Clot 2011
22 maratons

30 Ago 2016 09:40 #1914 per Dani (Associat/da)

Som-hi !

Targeta groga només  :intello:

30 Ago 2016 10:20 #1915 per curat (Associat/da)

Som-hi !

Targeta groga només  :intello:

Encara sort que no hi havia alguna cursa diumenge per la tarda que si no....  :whistle:

10mil 36'55 Clot 2011
22 maratons

30 Ago 2016 10:23 #1916 per squash (Associat/da)
Hola

Ripollet va ser punt de trobada... no-andorrà.

Moments previs plens de salutacions, abraçades i galtes humides per petonets libidinosos. I moments posteriors plens d'humitat suada no libidinoses.

Per recordar.

Fins ara.

Jordi

30 Ago 2016 17:53 #1917 per Jorfer (Associat/da)
Squash anàlisi precís i concís dels moments viscuts  :great: :great: :666:

30 Ago 2016 19:30 #1918 per Hansi (Associat/da)
Squash, et queixes dels posts ensucrats, però els teus, plens d'humitats, són més enganxosos. Segueix així! :he:

Curat, el Dani no t'ha confessat que ha hagut de pagar penyora per rebaixar el color de la tarja vermella a groga :rofl: :wink2:.

Hansi faràs Donosti?

En principi, sí, Jorfer :smile:. Les vacances m'han servit per regenerar cos i ment, en tinc ganes, i ara per ara, acabada de començar la preparació, no hi ha motius per renunciar a cap objectiu. Veurem com va!

30 Ago 2016 21:30 #1919 per Jorfer (Associat/da)
Molt bé Hansi, segur que ho bordaràs de nou a Donosti, força, salut, ànims i cames  :yes: :yipi: :great:

31 Ago 2016 17:08 #1920 per squash (Associat/da)
Hola

m'estan etiquetant com a dolç, i no en sóc. Valoro l'acidesa i el salat; el meu lloc ideal seria el Salar de Uyuni, a Bolívia, però allí l'EVA de les meves Saucony Kinvara no durarien ni 15 km... no obstant, per assaonar l'alvocat per fer guacamole hi aniria de sobres.

Propera parada, Poblenou... espero trobar-me com a nou corredor.

Fins ara.

Jordi

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats