Els Gasosa & Friends: A passejar a les Rambles !

Els Gasosa & Friends: A passejar a les Rambles !

06 Jul 2016 17:26 #1841 per Dani (Associat/da)

Josep58 bona feina de llebre i segur que el 10 de Vila Olímpica t'anirà molt bé.
Dani tu també la fas?

Estic fora.

La propera serà L'Espluga, aviam si ens veiem una bona colla !

Hola a tothom !!!!

Jo m'estic pensant l'Espluga, probablement caura... Per cert, Dani, o millor dit "Senyor R2 a 4'25''", algú estaba demanant que fessis els honors al fil de la Espluga de FaraCarolí (que penjesis el teu analisi, vamos)...

Aquest diumenge fotré Vila Olimplica si es posible... Encara que més que fotre lo que em fotrà serà la calor a base de be. Algú més va ?

Fyber. Els entrenaments del mes gran van per franja de temps. R2 4.30  R3 4.15  R4 4.00  Tot i que per sensacions 4.25 a l'estiu .... cansa !  Si ho he fet més ràpid li poso un + R2+ i si ho he fet més lent R2-

Fara Calorí, una cursa ideal per tu  :whistle: :whistle: :whistle:  Tot i que em sembla que últimament ja no ets mister gasosa que eres abans  :frown: :frown: :frown:

Aviam si ens veiem home !

10km . 38'29" St.Antoni 2011  Any 2018 38'55" Sant Antoni
Mitja.  1h23'22" Barcelona 2018
Marató. 2h58'01" Castelló 2012 Propera Barcelona 2018

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

09 Jul 2016 16:44 - 09 Jul 2016 16:54 #1842 per Danigoal (Associat/da)

Danigoal, que tal per Premià ?. Al punt on et vaig veure, qui més qui menys portava la calorada a sobre a l'alta humitat que sempre es present al litoral sobretot per la tarda. He mirat les classificacions que surten a la pagina web, una mica rares. Va sortir un sub43' pot ser ?

Ja m'agradaria, però el sub43' va ser de l'adalpu que anava de passeig acompanyant un amic. Jo vaig fer 45'08", que no està gens malament. A veure avui, a Sant Joan Despi si puc rondar els 44' i continuo la progresió en aquestes setmanes previes a començar el pla específic de marató, d'aqui a 15 dies. De moment estic fent 3 dies de còrrer i 1 de bici, i de còrrer en general prou suau i tocant poc els ritmes per sota de 4'30, només en petites estones o en cursa (i també a un test que vaig fer el circuit Puma a Montjuic, un pelet allargat 4'75km en 20'56  :he:)

Que tinguis molt bon retorn als 10km demà  :yes: :great: :party:

Oferta per a Associats: GoAl Arquitectura

3'21" CCT '13/CCT '15 - 5'51" Sagrada Familia '15 - 19'20" Can Mercader '15
39'48" Clot '13 - 1h28'06" Mediterrani '16 - 3h13'16" Dublin '16

10 Jul 2016 18:29 #1843 per Josep58 (Associat/da)
Bones

Danigoal espero que Sant Joan Despi hagis aconseguit l'objectiu  previst, sigui com sigui el temps de Premia amb la calor i humitat que vareu tenir, mes que meritori  :party:

Cursa Vila Olimpica feta amb una mica de gasosa a la segona part de la cursa 24'57" - 25'42" que m'ha portat a estar per sobre del sub50'  :arf: pero amb l'esperança d'anar millorant amb el pas/del temps.
Ara passades unes hores acabar-la sense cap agreujament fisic ho compensa  8)

Altres anys amb l'arribava de la plenitud de l'estiu aprofitava per fer un descans atletic, enguany tot i la calor, espero  seguir amb l'activitat i començar a tenir una base que em permeti encarar nous objectius.

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

11 Jul 2016 10:33 #1844 per Dani (Associat/da)

Bones

Danigoal espero que Sant Joan Despi hagis aconseguit l'objectiu  previst, sigui com sigui el temps de Premia amb la calor i humitat que vareu tenir, mes que meritori  :party:

Cursa Vila Olimpica feta amb una mica de gasosa a la segona part de la cursa 24'57" - 25'42" que m'ha portat a estar per sobre del sub50'  :arf: pero amb l'esperança d'anar millorant amb el pas/del temps.
Ara passades unes hores acabar-la sense cap agreujament fisic ho compensa  8)

Altres anys amb l'arribava de la plenitud de l'estiu aprofitava per fer un descans atletic, enguany tot i la calor, espero  seguir amb l'activitat i començar a tenir una base que em permeti encarar nous objectius.

Ben tornat als 10k !!!!

Bestial la estadística que has posat, que perdent 45" has guanyat més de 100 posicions  :surprised: :surprised: :surprised:

Jo ja he decicit no fer més sèries fins que no passi aquesta ola de calor. Potser algun R4, però es que cada dia estem a 27-29 graus  per la tarda !!

Sí, em queixo que és estiu !!  :rofl: :rofl: :rofl:

11 Jul 2016 10:52 - 11 Jul 2016 10:54 #1845 per Hansi (Associat/da)
Josep58, m'alegro molt del teu retorn als deumils!! :party: Especialment perquè dius que a posteriori no vas tenir seqüeles de l'esforç. Fer 50' en el retorn i amb la calor enorme que fotia està molt bé, poc a poc aniràs baixant temps si mantens aquesta continuïtat que ens fa ser optimistes per tu :love:.

Hansi, con anem ? entrenant pels objectius d'aquesta nova temporada

Falta de temps (i d'il·lusió) m'han fet passar un mes llarg sense escriure al fòrum.
Estic entrenant ja quatre dies per setmana, des de fa un parell de setmanes. Ritmes fluixos i pocs km, segueixo considerant que estic posant base, enfortint cames, càrdio i resta del cos. Vaig arribar a estar molt feble físicament, i no he de tenir pressa per estar en forma. Ara no tinc cap objectiu, fa més de tres mesos que no corro cap cursa i segurament fins tornar de vacances, no en faré cap.

11 Jul 2016 21:08 #1846 per Jorfer (Associat/da)
Josep58 aviat sub 50 de nou i baaixant  :yes: :yes:

Danigoal quina marató faràs a la tardor? A veure si coincidim en alguna tirada.

Dani, amb la calor les pulsacions es disparen i els ritmes són inassumibles, així que a rodar, rodar i fer base per a la tardor.

Fiber, per temes d'agenda familiar al final no puc anar a L'Espluga. Una cursa per a gaudir.  :yes:

Hansi, jo crec que també fins el setembre o finals d'agost a Ripollet no em posaré el dorsal. I anima't  :yes:

Cuideu-vos gasoses

11 Jul 2016 21:50 #1847 per Josep58 (Associat/da)
Bones,

Hansi, me'n alegro d'aquests quatre dies que entrenes per setmana per construir una bona base durant l'estiu i després tenir el cos i el cap preparats per altres objectius més concrets.

Dani certament 45" més en la segona part i guanyar tantes posicions, ara quan ho penso. me'n dono compte que prou vaig defensar la segona part de la cursa
Segurament a la part més davantera de la cursa no passes però jo ahir vaig veure molt corredors a la segona part caminant com si d'una marató es tractés, no sé si abans també era així, en tot cas em va sorprendre.

Jorfer amb menys calor el sub 50' estarà més a prop, però igualment falten kms. d'entrenament i fer treballs més específics per guanyar ritmes és vius, però sense pressa que aquesta no es bona companyia ;)

Avui dia post cursa amb 30' suaus i uns estiraments, per anar recuperant dinàmiques de treball  8)

Aquest any pot ser faig el debut a l'Espluga, si familiarment es possible, però no se'n passa pel cap enfrontar-m'hi als 15 kms. seria un autèntic suïcidi, però si fer una de 5 kms. que m'han posat a mida.  :666:

12 Jul 2016 22:58 #1848 per krlos (Associat/da)
Avui havia de portar el cotxe al mecànic a l'Hospitalet per la tarda (es cotxe d'empresa i l'hem de portar allà) i la cosa s'ha anat endarrerint més de l'esperat...així que he agafat la bossa que sempre tinc preparada per si s'acaba el mon, m'he canviat i he marxat a donar voltes a Can Mercader, que feia un lustre que no hi anava.

Eren les 17h30 i esperava trobar a algun conegut, però veig que sou animals de fred  :he:

Al final entre una cosa i una altra 18 quilometrets patxangueros

45x10Km==>57x21Km==>18x42km Asfalt==>14x42km Muntanya
2x50km==>2x6h==>3x100km==>1x12h==>4x24h==>17xUltra
7xTriB/Half==>4xIM==>1xDobleIM
El dolor es una opinió cerebral!
301 Dorsals!

13 Jul 2016 10:20 #1849 per Dani (Associat/da)

Avui havia de portar el cotxe al mecànic a l'Hospitalet per la tarda (es cotxe d'empresa i l'hem de portar allà) i la cosa s'ha anat endarrerint més de l'esperat...així que he agafat la bossa que sempre tinc preparada per si s'acaba el mon, m'he canviat i he marxat a donar voltes a Can Mercader, que feia un lustre que no hi anava.

Eren les 17h30 i esperava trobar a algun conegut, però veig que sou animals de fred  :he:

Al final entre una cosa i una altra 18 quilometrets patxangueros

Per al.lusions.

Ahir a les 17h30 10km a 4'15"/km de Sants a Cervantes.  :intello: :intello:

Com nota el cos 4-5 graus menys de temperatura, brutal !

No vull fer sèries per no patir massa i després.... En fi... El més gran ja sap de quin mal peu calço  :love:

M'he apuntat in extremis a la cursa del Poble Sec després de 10 anys !! Algú té el perfil ?

15 Jul 2016 10:51 #1850 per Dani (Associat/da)

Jo ja he decicit no fer més sèries fins que no passi aquesta ola de calor. Potser algun R4, però es que cada dia estem a 27-29 graus  per la tarda !!

Sí, em queixo que és estiu !!  :rofl: :rofl: :rofl:

Aprofitant la baixada de temperatures, ahir un 10*500 amb 90" rec ! Au ! Millor que no digui el que faré que sempre m'ho peto  :rofl:

Molt de vent, però bons ritmes, 1.48.8 de mitjana. al Palau Reial a les 17h.

Danigoooaaaal. Fas Poble Sec ?

15 Jul 2016 18:34 #1851 per Danigoal (Associat/da)

Danigoal quina marató faràs a la tardor? A veure si coincidim en alguna tirada.

Faré Dublin, 30 d'octubre, 3 setmanes abans que vosaltres a Valencia, així que sí coincidirem en algunes tirades  :yes: :great:

Danigoooaaaal. Fas Poble Sec ?

Doncs no la faig, però segurament m'hi aproparé a veure-la.  Després de dos caps de setmana competint, necesito començar a fer rodatges més llargs, així que sortiré a fer uns 18km per la zona de la cursa, entre Paralel i Passeig de l'Exposició

Per cert, a Sant Joan Despí vaig cumplir les previsions i vaig acabar en 43'36" (21'32 + 22'04)
I ara ja no competiré fins Poblenou (on faré test de 10km), només un petit triatló a finals d'aquest mes, a mode d'entrenament.

Oferta per a Associats: GoAl Arquitectura

3'21" CCT '13/CCT '15 - 5'51" Sagrada Familia '15 - 19'20" Can Mercader '15
39'48" Clot '13 - 1h28'06" Mediterrani '16 - 3h13'16" Dublin '16

16 Jul 2016 18:15 #1852 per Jorfer (Associat/da)
Danigoal i tant que coincidirem en les tirades. Aviat obrirem fil de la nova temporada  :yes: :wink2: Sort a Dublin  :yes: :yes:

Dani, sort a Poble Sec. Tinc ganes de fer un cinc mil doncs crec que només he fet un a la meva vida, concretament a Barberà del Vallès fa ja molts anys.

16 Jul 2016 19:07 #1853 per Josep58 (Associat/da)
Bones ¡¡¡

Krlos, temps ben aprofitat  :great:
No era dels més habituals però si que algun dijous havia anat a donar voltes, mes ben dit a seriejar, a Can Mercader per després fer una bona ST, però ja son temps passats  :arf:

Danigoal bona cursa a Sant Joan Despí  :great: defensant molt bé la segona part de la cursa  ;)

Dani en que quedem sèries no, sèries si  :whistle:, bon ritme aquest sub 1'50"  :yes:. Ja explicaràs com ha anat el 5km. de Poble Sec  ;)

Jorfer com va la teva recuperació ?

Després del curt rodatge del dilluns,

Dimecres al capvespre passeig marítim fent 40' anada tranquil i tornada posant un ritme més viu, just a 5' no us penseu.

Dijous 20' suaus fent voltes per carrer Lleida, Rius i Taulet, Mexic, Plaça Espanya Av. Paral·lel i després pujades de 100 metres.

Seguim

17 Jul 2016 12:32 - 17 Jul 2016 12:34 #1854 per Hansi (Associat/da)
Krlos, ara veig això que vas estar a Can Mercader. No sé si encara hi va algú de la colla de tant en tant, però el que sé segur és que ja fa anys que no es fa trobada setmanal gasosera allà.

Jorfer, gràcies pels ànims :love:.

Danigowl, et veig ficat en la preparació premaratoniana de Dublín :great:. És una marató que tinc en la llista de les que vull fer, però aquest any no toca. Llàstima, perquè coincidiria amb tu i el Krlos i alguns correcats més, crec.

Josep58, els teus entrenaments setmanals cada cop fan una imatge més consistent :party:.

El Puma està en un moment àlgid :happy:. Entrena bé, competeix sovint, està motivat... :love: :love:

Jo vaig agafant la forma lentament. En els dies de fresca d'aquesta setmana, m'han sortit un parell d'entrenaments a ritmes que m'han recordat què sóc (o era) capaç de fer.

17 Jul 2016 12:35 #1855 per Jorfer (Associat/da)
JOsep58&Hansi a poc a poc tornarem els nostres temps, ja veureu, és qüestió de perseverar i no defallir  :great: :great:

17 Jul 2016 13:21 #1856 per Dani (Associat/da)
Bones !!

Poble Sec feta. Cursa sense Fore podriem dir. Ni sense punts km's. Per sensacions. El Fore920 m'ha mesurat 9.59 !! Segons GoogleEarth 5.005. Ja em quedo més tranquil. A la línea de sortida sense cobertura.

Cursa MOLT ben organitzada, amb una sortida inèdita, amb forma de "xicane" M'he trobat molt bé tota l'estona, regulant bastant bé. Perfil amb alguna pujada, però menys de les que esperava. Finalment 19.25 el #35 general La temperatura no ha estat tant bona com els dies anteriors... però podia ser moooooolt pitjor.

La gasosa me la reservo tota per l'Espluga !

17 Jul 2016 20:42 #1857 per Josep58 (Associat/da)
Bones,

Jorfer segur que si que tornarem ¡¡¡  :yes:

Hansi, content de llegir-te i saber que vas avançant  :great:

Dani, bon crono a Poble Sec i molt bona classsificació a la general  :great:

Amb els 9,970 d'avui tanco nova setmana de 4 dies  i molt content de poder-ho fer  ;)

Si res s'espatlla, aquest any estarem per primer cop als 5 kms. que fan a l'Espluga, no inscrit encara però amb la idea de fer-ho quan ho tinguem tot ben lligat. 

18 Jul 2016 11:30 #1858 per Hansi (Associat/da)
PumadeSants, gran actuació al Poble Sec! :party: Crec que aquest Fore mentider haurà de passar a millor vida, perquè cada cop li tens més tírria... :intello:

Josep58, jo porto unes 3 setmanes entrenant 4 dies per setmana, estem equiparats 8).

JOsep58&Hansi a poc a poc tornarem els nostres temps, ja veureu, és qüestió de perseverar i no defallir  :great: :great:

Tens tota la raó! :great: :great:

18 Jul 2016 12:23 #1859 per Dani (Associat/da)

PumadeSants, gran actuació al Poble Sec! :party: Crec que aquest Fore mentider haurà de passar a millor vida, perquè cada cop li tens més tírria... :intello:

És Fore920 és mes realista que els altres. Tot i que amb poca cobertura, no extrapola cantonades i directament se les menja. Suposo que si canvies la configuració de "segon a segon" per "inteligent" seria més benigne. Però vamos, prefereixo que em digui que vaig més lent que no més ràpid.  :intello:

Aquesta setmana calorada de nou. S'ha acabat fer animalades com la setmana passada. O com a mínim, ho intentaré  :rofl: :rofl:

18 Jul 2016 13:48 #1860 per Jorfer (Associat/da)
Dani, gran rendiment al Poble Sec. Crec que et van millor les distàncies curtes. Has provat una milla?  :wink2:

Josep i Hansi jo també estic fent quatre dies, però afegeixo algun en BTT.  :yes: Sembla que el quatre està de moda  :666:

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats