- Missatges: 1826
Josep58 bona feina de llebre i segur que el 10 de Vila Olímpica t'anirà molt bé.
Dani tu també la fas?
Estic fora.
La propera serà L'Espluga, aviam si ens veiem una bona colla !
Hola a tothom !!!!
Jo m'estic pensant l'Espluga, probablement caura... Per cert, Dani, o millor dit "Senyor R2 a 4'25''", algú estaba demanant que fessis els honors al fil de la Espluga de FaraCarolí (que penjesis el teu analisi, vamos)...
Aquest diumenge fotré Vila Olimplica si es posible... Encara que més que fotre lo que em fotrà serà la calor a base de be. Algú més va ?
Please Entra or Crear compte to join the conversation.
Danigoal, que tal per Premià ?. Al punt on et vaig veure, qui més qui menys portava la calorada a sobre a l'alta humitat que sempre es present al litoral sobretot per la tarda. He mirat les classificacions que surten a la pagina web, una mica rares. Va sortir un sub43' pot ser ?
Bones
Danigoal espero que Sant Joan Despi hagis aconseguit l'objectiu previst, sigui com sigui el temps de Premia amb la calor i humitat que vareu tenir, mes que meritori
Cursa Vila Olimpica feta amb una mica de gasosa a la segona part de la cursa 24'57" - 25'42" que m'ha portat a estar per sobre del sub50' :arf: pero amb l'esperança d'anar millorant amb el pas/del temps.
Ara passades unes hores acabar-la sense cap agreujament fisic ho compensa
Altres anys amb l'arribava de la plenitud de l'estiu aprofitava per fer un descans atletic, enguany tot i la calor, espero seguir amb l'activitat i començar a tenir una base que em permeti encarar nous objectius.
Falta de temps (i d'il·lusió) m'han fet passar un mes llarg sense escriure al fòrum.Hansi, con anem ? entrenant pels objectius d'aquesta nova temporada
Avui havia de portar el cotxe al mecànic a l'Hospitalet per la tarda (es cotxe d'empresa i l'hem de portar allà) i la cosa s'ha anat endarrerint més de l'esperat...així que he agafat la bossa que sempre tinc preparada per si s'acaba el mon, m'he canviat i he marxat a donar voltes a Can Mercader, que feia un lustre que no hi anava.
Eren les 17h30 i esperava trobar a algun conegut, però veig que sou animals de fred :he:
Al final entre una cosa i una altra 18 quilometrets patxangueros
Jo ja he decicit no fer més sèries fins que no passi aquesta ola de calor. Potser algun R4, però es que cada dia estem a 27-29 graus per la tarda !!
Sí, em queixo que és estiu !! :rofl: :rofl: :rofl:
Danigoal quina marató faràs a la tardor? A veure si coincidim en alguna tirada.
Danigoooaaaal. Fas Poble Sec ?
Tens tota la raó!JOsep58&Hansi a poc a poc tornarem els nostres temps, ja veureu, és qüestió de perseverar i no defallir
![]()
PumadeSants, gran actuació al Poble Sec!
Crec que aquest Fore mentider haurà de passar a millor vida, perquè cada cop li tens més tírria... :intello: