Els Gasosa & Friends: A passejar a les Rambles !

Els Gasosa & Friends: A passejar a les Rambles !

27 Abr 2016 13:36 #1781 per Hansi (Associat/da)
Estic començant a sortir d'una grip amb febre molt forta que em té al llit des de fa 5 dies :arf:. Em vaig passar el Sant Jordi, el dia de la mitja d'Olot, i algun més, patint com un condemnat :'( :'(. Inclús, el metge valorava si podia tenir pneumònia, però sembla que d'això m'he salvat :smile:.

Objectiu proper: poder mantenir-me dempeus aquest diumenge el suficient per col·laborar a la cursa de Sant Quirze.

Krlos, tinc pendent llegir la teva cronicassa! :love:

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

27 Abr 2016 13:57 #1782 per pinelli (Associat/da)
pedazo de cronica krlos , la foto de eva costa lo dice todo .. compromiso , esfuerzo y gloria .. enhorabuena campeones  :great:

27 Abr 2016 20:23 #1783 per Josep58 (Associat/da)
Hola,

Hansi, espero que estiguis millor i puguis anar deixant enrere aquest grip que t'ha obligat a fer llit uns dies. També espero que a partir d'ara et vagin millor les coses que darrerament...

Krlos, impressionant la crònica i aquesta Trailwalker amb els Kriters. Acostumat a llegir tot allò que fas de gran, té molt de mèrit tirar endavant més de la meitat del recorregut un dia que el cos no es posa de cara per afrontar una prova, ets venusià però també humà  :wink2:. Grandiós treball d'equip de tots i cada un dels membres, corredors i suport  :party: :party: :party:. Felicitats a tot@s per aquest grandiós èxit  :party: :party: :party:

Diumenge, col·laborarem en el muntatge a Sant Quirze, faré la cursa curta i després poca estona més podré ser-hi perquè hauré de marxar  :'(

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

28 Abr 2016 11:02 #1784 per Dani (Associat/da)
Boooones gaaaalis !!

Un altre any que no puc pujar a Sant Quirze, aquest cop per una boda. Kagun dena. M'he donat de baixa com a organitzador de Sant Quirze, aviam si l'any vinent puc anar com a corredor que ja tocaria !!

Jo vaig fent, a Olot 40'08", bon crono, a 4.02 de Fore. Jo diria que li faltava alguns metres. El resultat es bo ja que de plana no en te res! 66 metres de desnivell cap amunt... nostamal !

El més important es que no tinc cap molèstia xunga i després d'un any torno a disfrutar  :party: 

Al Garmin Conect i al Stava em trobareu  :P

10km . 38'29" St.Antoni 2011  Any 2018 38'55" Sant Antoni
Mitja.  1h23'22" Barcelona 2018
Marató. 2h58'01" Castelló 2012 Propera Barcelona 2018

28 Abr 2016 18:15 #1785 per Hansi (Associat/da)
Cada cop més a prop de poder fer de voluntari a Sant Quirze :happy:. Diumenge em veig aguantant dret una bona estona, i aquí i allà fent coses, si evoluciono bé des del punt de cames tremoloses que estic ara.
Si faig una recuperació de moooolt matxote, inclús correria, però això ara ho veig arriscat :oops:, i no forçaré la salut, que ja prou malament ho he passat (i quan dic córrer, seria per fer, de molts minuts, la meva pitjor marca personal en 10 km).

28 Abr 2016 20:42 #1786 per Josep58 (Associat/da)
Hola

Dani, per poc que no afegeixes una més al repte sub40' tot i el desnivell que expliques.  ;)

Hansi a partir d'ara amunt i crits que ja has passat lo teu.

Ara fa poc arribat de fer 43' pel passeig amb molt bona temperatura, els inicis sempre són leeeeents a 6' i picu, després passo al 5' i moooolt, m'acosto al 5' pelat i baixar del 5'km. uns pooocs metres  :great:. Mirant'ho 2 mesos enrere amb prou feines veia el 5  ;).

Ufffff el que s'arriba a perdre  :grrrrrr: però siempre positivo, nunca negativo  :rofl: 

02 Mai 2016 22:46 #1787 per Josep58 (Associat/da)
Hola,

Matinal ahir a Sant Quirze del Vallès, amb temperatura fresca però amb un gran caliu humà en aquesta cursa tant nostra en la que vaig aprofitar per saludar-vos a molts de vosaltres  :love:

Per primer cop vaig fer la cursa a una volta del circuit, de la que vaig acabar gratament sorprès acabant en un sub25' justet però  que em va deixar molt content, perquè ni en el millor dels casos m'ho esperava pas, segurament el fet de que al matí en esmorzar a casa a primera hora vaig prendre un antiinflamatori, vaig poder còrrer amb poques molèsties.   

03 Mai 2016 17:48 - 03 Mai 2016 17:50 #1788 per Hansi (Associat/da)
En el meu cas, no vaig poder fer gran cosa en la meva participació en la cursa de Sant Quirze, només una petita aportació com a voluntari a primera hora del matí, amb molt poques forces i veient-me en l'obligació de tornar a casa a reposar, per no empitjorar els estralls de la forta grip. Vaig sentir molta pena i ràbia de no poder fer més, de no poder córrer com havia fet en totes les edicions del memorial David Rovira, però no hi havia alternativa.

Josep58, se't veu content, i penso que aquest doping que vas prendre amb l'esmorzar es pot qualificar de molt permisible, especialment si t'ha de permetre gaudir de fer curses com aquest diumenge! :happy:

04 Mai 2016 20:50 #1789 per Josep58 (Associat/da)
Hola,

Hansi la salut ho es tot i sense ella "no estem" per grans coses, més ben dit a vegades ni per les petites coses. Molts ànims i que la recuperació et permeti, tant aviat com pugui ser, trobar-te amb millor estat tant fisíca com anímicament  :love: :love: :love:

Del que portem de setmana només un rodatge suau dilluns encara que fer-ho per Montjuïc, no era el més adequat, però no tenia alternativa possible i avui dimecres visita a osteòpata que m'ha fet veure una mica les estrelles perquè tinc l'esquena força més rígida del que es recomanable i ha tingut que treballar de valent per desbloquejar fins on s'ha pogut.
Ara 48 hores per veure l'evolució del cos

09 Mai 2016 22:44 #1790 per Josep58 (Associat/da)
Hooooola ¡¡¡

Toc toc que hi ha algú  :whistle:

Setmana passada vaig fer bondat i després de la visita a l'osteòpata només vaig sortir a fer 25' dissabte al matí, així que vaig tancat la setmana post Sant Quirze amb només 2 dies  :arf:

Aquesta l'he començat avui amb 7'3 kms. aprofitant una estona de NO PLUJA quan he arribat a casa, per un passeig marítim molt mullat, tou i amb força vent de llevant a la tornada. Que cansat es còrrer amb vent de cara  :grrrrrr:

Bona salut i bons entrenaments a tots  ;)

09 Mai 2016 23:24 #1791 per Chute (Associat/da)
Hola companys, afineu be els que aneu a Can Mercader aquesta setmana. Es una bona opció per fer un bon deu mil o cinc mil. Jo aquest any me'l perdo doncs estic fora. A canvi m'he apuntat a Delta Prat, a veure si podem rematar be la temporada, doncs a partir d'aquí com passa cada any, la calor ja serà la protagonista per sobre de les marques. Fins aviat.

11 Mai 2016 13:12 #1792 per Hansi (Associat/da)
No passo a dir res al fòrum perquè porto molts dies totalment parat. La recuperació de la grip i després faringitis+laringitis m'ha fet estar molts dies sense córrer, i vaig decidir que ajuntaria aquests dies de convalescència amb el descans atlètic de cada any entre una temporada i la següent.
Quan m'hi torni a posar, estaré molt tou muscularment, però hauré fet net precisament del meu gran problema d'aquesta temporada passada, que ha sigut la sobrecàrrega per falta de recuperació.

11 Mai 2016 22:35 #1793 per Josep58 (Associat/da)
Hola,

Chute, tens raó aquest any amb la temperatura que estem tenint aquests dies, serà una cursa per fer bons registres, segurament sense la calor d'altres edicions. A veure si es manté els temps amb temperatures moderades i a Delta Prat pot fer una gran cursa  :great:

Hansi, has fet bé d'aprofitar el moment i posar descans atlètic de pel mig, per encarar després una nova temporada amb ànims renovats  8)

Avui segona sortida de la setmana, també amb molt vent al passeig, encara que aquest cop el tenia de cara a l'anada i he pogut anar millor a la tornada  8). Rodatge la primera part 24' i tornada en 20' fent canvis de 2'. He acabat una mica adolorit però no m'amoïna pas, és el que hi ha  ;)

12 Mai 2016 12:47 #1794 per Dani (Associat/da)
Boooooooooones !!!

Un que anirà a Can Mercader. La setmana passada, per tema de feina i també per fer una mica de net de petites molèsties, només dos dies... però bons  :intello: Un 8*800 per sota de 3'45" amb bones sensacions. També venia de fer 6km a 4.02 al Escorxador.

Reset i sant torne-m'hi. Dilluns suau i dimarts sota una pluja de merrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrda 13km amb 6km a 4.00 amb dos blocs 3 a 4.05 + 3 a 3.55. Un bon test de cara a Can Mercader. Amb la pluja m'havia d'aguantar els pantalons amb la mà... lamentable ! Tots els pantalons em peten de la goma... La panxa apreta massa, suposo.

A Can Mercader espero fer sub40. Amb intenció de sortir a per sub39.30 Ja veurem.

Simon. A Sant Quirze vas reventar la banca. 36'05" allà es estratosfèric !!!

A Delta Prat ens veurem. Un recorregut lleig i ràpid. Dels que em molen, vamos.  :rofl:

12 Mai 2016 19:30 - 12 Mai 2016 19:33 #1795 per Hansi (Associat/da)
Puma a tope :party:. Sense la panxeta, sub 39' fijo! Llàstima que no renuncia a les postres ni que li caigui el cel sobre el cap! :he:

Hansi, has fet bé d'aprofitar el moment i posar descans atlètic de pel mig, per encarar després una nova temporada amb ànims renovats  8)

Queda molt bé dit així, "aprofitar el moment"...més aviat, m'hi he vist forçat contra la meva voluntat :he: 8)

M'agrada veure que vas corrent amb regularitat i estones gens menyspreables, encara que alguns dies ja es nota que el dolor es fa massa present :ouch:.

12 Mai 2016 21:04 #1796 per Danigoal (Associat/da)
Bona tarda, gasioses!

Hansi, molts ànims i descans i a tornar amb ganes!  :great:
Josep58, em va alegrar veure't a SQV, i ja veig que vas fent progressos. Tant de bó desapareixn del tot les molèsties
Puma, et veig fort en el teu repte de sub40, a veure si surt una marca bona a Can Mercader  :yes:

Simon. A Sant Quirze vas reventar la banca. 36'05" allà es estratosfèric !!!

Si es que va rebaixar 50" de L'H!!!  :surprised: :surprised: :surprised:  Quin marcote de bestiota!  :party:

I personalment, a punt de donar per acabada la temporada, amb doblet suau a Can Mercader (llebre de 50') i La maquinista (fent de guia). Ja porto unes setmanes amb poques ganes d'entrenar fort, però curiosament a les curses que he fet he acabat molt satisfet. Fent curses consistent aguantant bé el ritmes d'inici (poqueta gasosa) i sobretot, que feia temps que no em pasava, els últims kms no se'm llargs.
A l'H vaig fer 41'20" (20'34 + 20'46"). A Sant Quirze, 42'30" (21'08" + 21'22") i diumenge passat aprofitant un dorsal regalat, la cursa del DIR: 40'15" (19'49" + 20'26") Aquesta última amb una primera part amb gairebé tota la baixada i la segona plana
O sigui, el que ve a ser la mateiza marca en tres terrenys totalment diferents  :mdr:

Oferta per a Associats: GoAl Arquitectura

3'21" CCT '13/CCT '15 - 5'51" Sagrada Familia '15 - 19'20" Can Mercader '15
39'48" Clot '13 - 1h28'06" Mediterrani '16 - 3h13'16" Dublin '16

13 Mai 2016 13:17 - 13 Mai 2016 13:55 #1797 per Dani (Associat/da)
Aquest any penso allargar la temporada fins les vacances d'Agost.

Ahir amb un vent infernal, amb en RatadeSants (que no escriu) 5*1000 "quitamiedos" que diria en Mario. 3.48 3.43 3.43 3.41 3.39

Sortiré a fer MMT 39'23" Si em veig forçat, amarrategui pel sub40, que si ho aconsegueixo, faré empat a 43 amb el repte sub40 i sub1h30 de 10km i mitja. Només em faltaran 14 curses ! Cada cop costa més  :P :P

Aquesta tarda miraré el calendari per apuntar-me a les curses d'estiu.

Delta Prat, segur. M'agradaria provar alguna cursa nova... aviam...

13 Mai 2016 23:22 #1798 per krlos (Associat/da)
Hola

Estic viu  :party:

Tot i que no ho sembli, us llegeixo sempre, però als que escriviu per tuiter, més encara  :rofl: :rofl: :rofl:

Després dels 100 de la UTBCN vaig decidir descansar una mica. Només una mica, perquè va ser el dia següent, diumenge  :he:
A partir de dilluns 2, no he parat cap dia i porto unes 20h en aquests 12 dies (145km +3500m de cursa en 15h i 4,5h d'spinning)

I aquest diumenge les 6h solidaries de Martorell per fer volum de cara a la Trailwalker. Tinc les cames "contentes", però es el que toca

Me n'alegro de llegir que Josep ja comença a fer més i més km's, que Dani encara continua amb els seus números SubElQueSigui, que el presi demà es farà un home a la bicicleta :666:, que el Chute comença a fer por de nou, que Danigoal ja te tot comprat de cara a Dublin (i on segurament hi aniré a arrossegar-me després d'intentar fer marca a les 12h en pista de Terrassa)  8)
I tu Hansi, fes net ja!

Doncs res, que torno al meu cau friki (estic seguint per internet la cursa de Jordi Gamitron i Pau Capell a Australia)

Bona nit!

45x10Km==>57x21Km==>18x42km Asfalt==>14x42km Muntanya
2x50km==>2x6h==>3x100km==>1x12h==>4x24h==>17xUltra
7xTriB/Half==>4xIM==>1xDobleIM
El dolor es una opinió cerebral!
301 Dorsals!

15 Mai 2016 22:04 #1799 per krlos (Associat/da)
Hola de nou. Inscrit a Dublín, bitllet d'avió comprat i reserva d'aparthotel.  :yipi:

Tornaré a fer una cursa d'asfalt  :rofl:

2 setmanes abans tinc les 12h en pista de Terrassa on intentaré passar de les 3 maratons. No estarà malament veure com estic de trinxat per Dublín  :intello:

45x10Km==>57x21Km==>18x42km Asfalt==>14x42km Muntanya
2x50km==>2x6h==>3x100km==>1x12h==>4x24h==>17xUltra
7xTriB/Half==>4xIM==>1xDobleIM
El dolor es una opinió cerebral!
301 Dorsals!

16 Mai 2016 21:45 #1800 per Josep58 (Associat/da)
Bones,

Krlos  :love: cada cop que llegeixo les teves cròniques o els teus propers objectius, no sé on quedo més sorprès  ;), estic segur que aquestes 12 hores en pista a Terrassa assoliràs l'objectiu i que després a Dublín tindràs un molt bon retorn a l'asfalt  :yes:

Dani amb el nou sub40' que vas fer a Can Mercader ja estàs més a prop d'assolir el repte del deu mils  8)

Hansi, que tal el descans atlètic, espero que vagi bé i que sigui força regeneratiu  8)

Danigoal, més enllà de participar en la cursa de 5 k. poder viure l'ambient i poder-vos saludar a molts de vosaltres durant l'estona que vaig poder, és el millor record que m'emporto d'aquesta sempre especial cursa de Sant Quirze.  :party:

Amb una sortida dissabte vaig acabar la setmana amb 3 dies i avui dilluns hem començat aquesta amb 9 kms.
Ja ho fet algun cop, però ara vull provar de fer al menys un cop per setmana, alguna cosa més que rodar.
Encara que ben aviat ens arribarà la calor (a finals de setmana), vull mirar calendari de curses i a veure si faig alguna inscripció.  ;)

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats