Els Gasosa & Friends: A passejar a les Rambles !

Els Gasosa & Friends: A passejar a les Rambles !

05 Mar 2016 10:12 #1701 per koldo (Visitant)
Josep58 quines bones notícies  :party:  :party: Tinc moltes ganes de veure el teu retorn a Montornès  :yipi:  :yipi:

squash, sempre has estat una persona que va al contrari de la resta.

Hansi, esrafiki, ja teniu la marató aquí, cuideu-vos aquesta darrera setmana  :great: Estaré per allà fent la tirada llarga  ;)

Demà cap a Banyoles, amb gàltix, estanis13 i guissona, a seguir acumulant quilomètres i mitges (la 93  :wink2:) i la Patiño que farà la volta a l'estany  :yes:

2:53:03 - 1:21:00 - 36:43 - 18:08 - 5:31

Membre de la P.A.C.A (Plataforma per l'Asfaltament de la Carretera de les Aigües)

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

05 Mar 2016 11:13 #1702 per squash (Associat/da)
Hola

veig que hauré de rebaixar el nivell d'ironia... que no les pilleuuuuuuuuuuuuuuuu..., o inscriure'm a un màster per aprendre'n.

Fins ara.

Jordi

05 Mar 2016 11:49 #1703 per Hansi (Associat/da)
Regressquash, realment creus que no han pillat la teva ironia? Amb els anys que fa que ens coneixem, més aviat el que passa és que et calen noves tècniques per escandalitzar als habituals en aquest fil :666: :wink2:

Josep58, aquests rodatges cada cop tenen més aire de gaudir corrent 8).

Koldinho & co., a passar-ho bé per Banyoles. L'únic any que l'he feta em va agradar força.

Setmana de marató...val, ja em cuidaré, sí :he:, però la veritat és que no m'hi sento massa implicat, no estic gens ficat mentalment en el típic nerviosisme. He passat tota la preparació amb les cames cansades i contínues molèsties (venint de Castelló), així que no tinc en el pensament que pugui fer marca, i per tant, més tranquil·litat :mdr:.

05 Mar 2016 13:32 #1704 per squash (Associat/da)
Hola

Hansi, ja saps que la tranquil·litat és l'avantsala de l'èxit... el que només un mateix sap valorar.

M'he inscrit a un UOC-curs d'ironització. No sé si em farà córrer més.

Fins ara.

Jordi

06 Mar 2016 12:40 #1705 per Josep58 (Associat/da)
Hola,

Ahir vaig completar el tercer dia de la setmana amb poc més de 33' a 6'08" aquest cop més tranquil que dijous, incloent poc més 500 metres finals a 5'04" per activar una mica les cames i que el cos ho vagi assimilant tot plegat.

Avui he sortir a fer un ca-co amb la filla gaudit de la bona temperatura sense vent que feia pel passeig marítim que estava ple de gent, caminant, corrent, amb bicicleta, amunt i avall, quin trànsit que hi havia ¡¡¡

Koldo per les noticies que tinc  ;) molt bona mitja a Banyoles  :great: estàs entrenant molt i molt bé  8)

Hansi que tinguis una bona setmana, ja esta tot fet i ara es tracta de mantenir el millor possible la salut i que no aparegui cap mal que te la faci perdre.  8)

Esrafiki, el mateix et dic  8)

Squash, bon estudi  :666:

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

06 Mar 2016 13:17 #1706 per Chute (Associat/da)
Hola maratonians,

Estem a una setmaneta de la marató de Barcelona. No us mateu gaire els dies que queden, està tot el peix venut. Jo intentaré estar per allà a animar i fer alguna foto.

Tranquilitat i bons aliments.

06 Mar 2016 20:59 #1707 per koldo (Visitant)

Koldo per les noticies que tinc  ;) molt bona mitja a Banyoles  :great: estàs entrenant molt i molt bé  8)

A veure si podem aguantar la forma les 5 setmanetes que queden  :yes:

2:53:03 - 1:21:00 - 36:43 - 18:08 - 5:31

Membre de la P.A.C.A (Plataforma per l'Asfaltament de la Carretera de les Aigües)

07 Mar 2016 22:26 #1708 per Josep58 (Associat/da)
Bones,

Koldo, l'aguantaràs i la consolidaràs  :yes:, al temps  ;)

Aquest matí arribant a la feina línia blava ben visible a l'asfalt al Paral·lel amb carrer Lleida, la marató ja es aquí  :yes: Any 2012 darrer any que vaig fer-la, a les següents edicions com a espectador / animador, en les que sempre he sentit la il·lusió de tornar-la a còrrer.

Aquest diumenge espero ser-hi un altre cop com a espectador / animador.  8)

Avui dilluns circuit Montjuïc, ja en porto uns quants i les pujades continuen fent "pupa" tot i que avui m'ho he agafat amb força tranquil·litat  :oops:. He allargat una mica el circuit, fent a prop de 40'

Hola

M'he inscrit a un UOC-curs d'ironització. No sé si em farà córrer més.

Fins ara.

Jordi

Squash, com va  :666:

07 Mar 2016 23:18 #1709 per ecopac (Associat/da)
Josep 58!!

Ja supra 40 8) Això ja comença a ser una bona estona de cursa.

Me n'alegro :great:

19.20 - 40.08 - 1.29.18 - 3.21.16

08 Mar 2016 12:42 #1710 per squash (Associat/da)
Hola

Josep58, estic aprenent molt, però tinc la líbido baixa. Preocupant. Crec que abandonaré el curs.

Aquesta setmana inclús jo estic encigalat per la Marató. Ganes.

Fins ara.

Jordi

08 Mar 2016 20:46 #1711 per Josep58 (Associat/da)
Bones,

Josep 58!!

Ja supra 40 8) Això ja comença a ser una bona estona de cursa.

Me n'alegro :great:

Ecopac  :love: tu que tal com anem ? Estic inscrit a Montornès per fer la de 6 kms. amb el Ferran  :great:

Squash, la marató té poders que ni s'imaginen  :666: 

09 Mar 2016 11:25 #1712 per Dani (Associat/da)
Booones galis !

Setmana de marató per alguns. Te pinta que el cap de setmana farà frescona, wooooo !!  :great:

Avui tercer dia seguit entrenant.

Sèries time. 3*(1000+500+300) amb en Rolly al Besòs, que es corre de conya. Ritmes molt alts i patint a les curtes, ufff. Així han sortit.

3.48 3.35 3.25
3.43 3.38 3.24
3.41 3.47 3.22

Qui dia passa, any empeny !

10km . 38'29" St.Antoni 2011  Any 2018 38'55" Sant Antoni
Mitja.  1h23'22" Barcelona 2018
Marató. 2h58'01" Castelló 2012 Propera Barcelona 2018

09 Mar 2016 16:27 #1713 per Hansi (Associat/da)
Josep58 pujant minutatge, aviat amb un dorsal penjat, això sí que són bones notícies! :party: I la continuïtat en els entrenaments del Dani també! Es preveu una primavera de Pumapalote :party:

Que l'Squash tingui la libido baixa i alhora estigui encigalat no sé com entendre-ho, peò m'ho prendré com una altra bona notícia :he:.

Diumenge festassa maratoniana als carrers de Barcelona, i jo espero ser-hi corrent entre mig dels 20000 participants :party:. A passar-nos-ho molt bé! :happy:

09 Mar 2016 16:47 #1714 per squash (Associat/da)
Hola

tinc ganes de diumenge !!!

Serà una gran jornada.

Aúpa Atleti.

Fins ara.

Jordi

09 Mar 2016 17:05 #1715 per Hansi (Associat/da)

Hola

tinc ganes de diumenge !!!

Serà una gran jornada.

Aúpa Atleti.

Fins ara.

Jordi

Atlètic Barceloneta? No et feia tan fan del waterpolo.

09 Mar 2016 18:49 #1716 per squash (Associat/da)
Hola

tot i tenir un entorn waterpolià no en sóc seguidor.

Només era un recordatori de que Ath Bilbao juga diumenge.

Fins ara.

Jordi

09 Mar 2016 19:54 #1717 per Juan (Associat/da)
Hola
A todos, aunque no escriba, este hilo si lo voy mirando.
Como muchos sabéis, hace un par de años que por el tema de la enfermedad de mi mujer, estoy un poco desconectado.
Quiero comentar una buena noticia.
Después de 2 años de tratamiento, con el resultado de este tratamiento y las ultimas pruebas que le han realizado a mi mujer, la enfermedad esta estable, por ese motivo no tiene que seguir con el tratamiento tan agresivo que tenia,desde ahora solo tendrá que ir haciéndose unas pruebas y cada 12 semanas visita con la oncología para ver como evoluciona todo.
Esta es la mejor noticia que nos han dado en estos dos años, por eso quería compartirlo con vosotros.
Espero ver esto domingo a varios en persona, me apunte a la maratón por tener algo en la cabeza y por que tengo la inscripción gratis por Zúrich, no he realizado una preparación especifica para la maratón, pero estaremos los hermanos osuna en la línea de salida, saldré a disfrutar y sufrir, pero con una sonrisa de oreja a oreja.
Un saludos

Hazlo o no lo hagas
Pero no lo intentes

09 Mar 2016 20:27 #1718 per Chute (Associat/da)
Me alegro mucho Juan, un abrazo bien fuerte.
Ojalá podamos ver algún dia a tu mujer haciendo fotos en las cursas como temporadas atrás.  :great:
En la maratón aunque no corro, estaré por allí, a ver si te puedo saludar.

09 Mar 2016 20:30 #1719 per guissona (Visitant)

Hola
Como muchos sabéis, hace un par de años que por el tema de la enfermedad de mi mujer, estoy un poco desconectado.
Después de 2 años de tratamiento, con el resultado de este tratamiento y las ultimas pruebas que le han realizado a mi mujer, la enfermedad esta estable, por ese motivo no tiene que seguir con el tratamiento tan agresivo que tenia,desde ahora solo tendrá que ir haciéndose unas pruebas y cada 12 semanas visita con la oncología para ver como evoluciona todo.
Esta es la mejor noticia que nos han dado en estos dos años, por eso quería compartirlo con vosotros.
Espero ver esto domingo a varios en persona, me apunte a la maratón por tener algo en la cabeza y por que tengo la inscripción gratis por Zúrich, no he realizado una preparación especifica para la maratón, pero estaremos los hermanos osuna en la línea de salida, saldré a disfrutar y sufrir, pero con una sonrisa de oreja a oreja.
Un saludos

Magnífica noticia Juan. Una abraçada, macos!!!

I diumenge, cap i cames, a gaudir i a patir.

09 Mar 2016 20:40 #1720 per pinelli (Associat/da)

Hola
Un saludos

perdon por la intromision,..
joder juan que buena noticia .. tosd@s l@s que tenemos algún familiar con una enfermedad así , sabemos lo duro que puede llegar a ser .. a disfrutar de la vida y de la marathon .. besos a tu mujer  :love:

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats