Els Gasosa & Friends: A passejar a les Rambles !

Els Gasosa & Friends: A passejar a les Rambles !

19 febrer 2016 18:40 - 19 febrer 2016 21:38 #1681 per Danigoal (Associat/da)

Danigoal: Ara tindrem objectiu similars. Aviam si et pots posar com l'any passat i fem algunes sub40 junts  :party: :party:

10km Badalona - 10km l'Hospi - 10km Can Mercader.  Crec fins i tot que a Olot faré els 10km i no la mitja  :P  Segurament última mitja la de Montornés.

:great: A veure com vaig arribant i em puc apropar als 40' però no ho veig del tot clar. Segurament també faré Badalona o sigui que coincidirem. A Can Mercader no hi faltaré però la faig ja a un altre ritme. Igual acabo la temporada (aquest any vull fer el break aviat) a la de la Maquinista, que he llegit a algun lloc que la fan el dilluns :oh: 16 de maig. Sí, el dia següent a Can Mercader  :rofl:

Oferta per a Associats: GoAl Arquitectura

3'21" CCT '13/CCT '15 - 5'51" Sagrada Familia '15 - 19'20" Can Mercader '15
39'48" Clot '13 - 1h28'06" Mediterrani '16 - 3h13'16" Dublin '16

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

19 febrer 2016 21:23 #1682 per Josep58 (Associat/da)
Hoooola ¡¡¡

Fiber enhorabona per aquest doral per còrrer la marató de casa nostra  :great: i bona passejada per Sevilla  ;)

Dani has trobat l'equilibri reduint quilometratge en els entrenaments i així evitar aquell reguitzell de lesions que no et deixaven fe, segur que amb els deu mils trauràs uns molt bons registres.

Danigoal malgrat que no et vas trobar com volies, vas saber sobreposat-te  ;) Bona preparació de cara als 10 kms. Hi tinc bons records com a cursa de la Nocturna tot i haver-la fet amb pluja, vent, ..., però es una bona cursa per anar ràpid.

Lucius no sempre arriscar surt bé , si fos això seria massa fàcil. Aprendre allò que no va anar a bé i a passar pàgina. 8)

Ultimes sortides, diumenge vaig trobar una estona al migdia per fer per primer cop amb moooolt de temps fins a 9 kms. de trot suau, uns 55' que va ser meva tirada llarga de la setmana i avui divendres he tornat a fer una volta per Montjuïc, 30' de tobogans amunt i avall, curt però intens per mi  ;)   

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

21 febrer 2016 20:52 - 21 febrer 2016 20:54 #1683 per Hansi (Associat/da)
Portava gairebé dues setmanes sense escriure :oops: :oops:...quin desastre.

Fiber, regalazo això de la inscripció gratuïta a la marató de Barcelona! :party:

Josep58, segueixes augmentant temps de córrer i aguantes les molèsties, crack! :great:

Danigowl, canya als deu mils!! 8)

Ja no toca parlar de la mitja de Barcelona de diumenge passat, així que la resumiré dient que, malgrat la gasoseta dels darrers 4 km :intello:, vaig fer una bona cursa per les meves possibilitats actuals... i que aquestes no són tan altes com jo desitjaria, però ja m'està bé :he:. Hauria hagut de recuperar-me millor després de Castelló, és el que hi ha, haver-ho pensat llavors, que de vegades encara semblo un pipiolo :he:.

Avui a la Maratest he fet 2 km previs més els 30, amb una gestió adequada dels ritmes, lleugerament en progressió (molt lleugerament), amb la idea de fer una marató de Barcelona satisfactòria però uns minuts per sobre de la meva MMP.

22 febrer 2016 11:23 #1684 per Dani (Associat/da)

Fyber:   Ja saps que et toca entrenar una mica.....  ;)

Malt comencem si fiques mal el meu nick...  :grrrrrr: :666:

Doncs porto cuatre dias ja amb un mal de gola, una tos i un mal de cap que no se'n va... Diumenge faré 30 km i a veure com en Chute intenta treure quelcom de mi les properes setmanes...

Ho faig expressament. Fyber sona molt millor com a nick de jugador de rol.  ;) ;) ;)

Ja explicaras que t'ha passat a la marató  :grrrrrr: :grrrrrr: Llàstima, tu !

I en Warce ja truca a la porta del sub3. Ahir 3h02

10km . 38'29" St.Antoni 2011  Any 2018 38'55" Sant Antoni
Mitja.  1h23'22" Barcelona 2018
Marató. 2h58'01" Castelló 2012 Propera Barcelona 2018

22 febrer 2016 23:59 #1685 per Josep58 (Associat/da)
Bones ¡¡¡

Hansi  entrenaments però també descans són necessaris i en el teu cas portes altres carregues que no et donen tot el temps de descans que et faria estar allà on voldries. Segur que de motivació no te'n falta però ets un corredor experiment i fas una bona lectura per encarar la marató. Estic segur que sortiràs i donaràs el millor del que portes a dins  8)

Es cert que he fet alguna sortida posant una mica més de temps / kms. poca cosa, però anem sumant. Ara porto uns dies prou embolicat, no tinc massa temps, però per poc que les coses vagin millorant, a veure si puc sortir algun dia més. Qui sap pot ser un dia no hi ha mal que explicar  ;) 

24 febrer 2016 00:14 #1686 per Fiber (Associat/da)

Fyber:   Ja saps que et toca entrenar una mica.....  ;)

Malt comencem si fiques mal el meu nick...  :grrrrrr: :666:
Doncs porto cuatre dias ja amb un mal de gola, una tos i un mal de cap que no se'n va... Diumenge faré 30 km i a veure com en Chute intenta treure quelcom de mi les properes setmanes...

Ho faig expressament. Fyber sona molt millor com a nick de jugador de rol.  ;) ;) ;)
Ja explicaras que t'ha passat a la marató  :grrrrrr: :grrrrrr: Llàstima, tu !
I en Warce ja truca a la porta del sub3. Ahir 3h02

Fyber sona a furby....  :no: :no: :no:

Doncs a Sevilla contentissim... Per en Barceruel i la Barbara, la meva "llebrejada", que bueno... Que res, si un es bo no necesita una llebre tant patata com jo i s'ho vall ella sola (be, va tindre una segona llebre pero es lo de menys)...

Jo vaig comprovar en el meu cos que tinc una congestió/bronquitis/loquesigui que ja dirà dijous el metge que no em deixa tirar be més enllà de 8 km...

De fet continuo igual aixi que o milloro molt o faré una marató de barcelona en plan mig-pachanguero. Bueno, a veure si se'n va ja i puc tirar de nou.

M.M. (42K: 3:21:17 - 21K: 1:28:54 - 10K: 40:29 - 5K: 19:52)

24 febrer 2016 13:50 #1687 per Dani (Associat/da)
Fiber: Que veig que no t'agrada el sobrenom  :mdr: Aviam si pots acabar la de Barcelona, però porta una T10 a la butxaca i no te la juguis ! Per un cop, no fagis patir a la parenta....

Aprofitaré que per tema de curru i de cap de setmana fora, faré una semana blanca. Descans total i a tope amb els objectius de primavera. Em poso com objectiu entrenar 5 dies a la setmana de forma continuada !!

Som el que entrenem. A la mitja de Barcelona valia 1h26 i a Sant Antoni 39'23"  Tocarà entrenar més i potser, només potser perdre pes. Tot i que no soc de dir que no a un bon dinar. No em vinguit al món a patir  :rofl:

Josep58. Em faria molta il.lusió fer una cursa amb tu, és igual el temps  :great:

24 febrer 2016 17:51 #1688 per Hansi (Associat/da)
M'apunto a la barqueta "cursa amb el Josep58 en el temps que sigui" :love:.

Fiber, doncs a mi em molava molt l'adaptació del teu nick que feia el Puma, i no em recorda gens al furby que dius :neutral:. Cuida't això de la bronquitis, a veure si et dóna temps d'estar sa per la marató de BCN! La Barbara a qui vas fer de llebre a Sevilla és la dona del JosepJaipur? Quina marca va fer?

Els 32 km que vaig fer diumenge em van tenir dilluns fet pols, semblava que m'havien de sortir 4 o 5 lesions a llocs diferents :ouch:, però inesperadament, ahir ja m'havia recuperat molt i vaig poder fer un bon entrenament, tot i que era fortet (4 km R1 + 12 km R3). Vaig trampejant setmana rere setmana, entrenant els km que toquen, amb cansaments, molèsties, etc, però vaig entrenant. Només per poder dir això, ja estic molt content :yes:.

26 febrer 2016 01:18 #1689 per Fiber (Associat/da)

Fiber, doncs a mi em molava molt l'adaptació del teu nick que feia el Puma, i no em recorda gens al furby que dius :neutral:. Cuida't això de la bronquitis, a veure si et dóna temps d'estar sa per la marató de BCN! La Barbara a qui vas fer de llebre a Sevilla és la dona del JosepJaipur? Quina marca va fer?

Me la estic cuidant i molt per por de empitjorar, que amb el fred i la humitat que fort no crec que sigui lo que millor em vagi per a la recuperació... Al final no es broquitis tot i que em sentia tan malament que ja m'ho pensaba, la doctora m'ha dit que només es mucositat i res, toca medicarse... Aniré amb una mica de precaució i ja està...

Sí, la Barbara es la dona d'en Josep... Va complir objetiu (sub 3h40min) sobradisima amb 3h38'27''... Sens dubte ha sigut un consol veure com ho ha aconseguit a part de la super marca d'en Barceruel.

M.M. (42K: 3:21:17 - 21K: 1:28:54 - 10K: 40:29 - 5K: 19:52)

26 febrer 2016 18:01 - 26 febrer 2016 18:03 #1690 per Hansi (Associat/da)
Molt gran la Barbara, enhorabona! I el Warze també, ja vaig parlar amb ell per felicitar-lo :party:.
Fiber, tu segueix cuidant-te, a veure si et treus aquesta mucositat i pots respirar bé per la marató.

Crec que ahir vaig fer un pas endavant per treure'm una altra de les molèsties que arrossego: tenia el tendó de la fascia lata molt carregat, això em provocava un dolor al maluc des de fa setmanes, que encara que no era intens (depenia dels dies), tocava la pera i m'havia preocupat una mica. Espero que ara vagi a menys :smile:.

Pel que fa a entrenaments, ahir un bon 3x3000m. Trobo duret fer 3x3000m...i fa una setmana, la bèstia parda del guissona va fer un 4x3000m (mentre el Dani feia 4x2000m i jo 5x2000m) :beurk: :beurk:

28 febrer 2016 19:36 #1691 per Josep58 (Associat/da)
Hola,

Dani, Hansi :love:, moltissimes gracies  :great:, us semblarà que aneu caminant al meu costat, però us prenc la paraula  ;) Haurà de ser una de curta, per ara no em veig per més.

Ara fa uns dies vaig proposar al Ferran, per engrescar-lo a entrenar mentre es recupera en Rubens, acompanyar-lo en algunes curses i la primera serà la cursa curta de Montornès  8).

Aquesta setmana només un dia (la feina mana  :grrrrrr:) que vaig fer un Montjuïc a la meva manera, amb uns 30' escassos però a ritme i content, a la tarda tenia les cames cansades, recordant les sensacions que tenia després d'haver fet una bona sessió de sèries, quan sents l'esforç fet.

Aquesta setmana espero posar-m'hi una mica més  8)

29 febrer 2016 13:18 #1692 per curat (Associat/da)
Josep58,

m'alegra molt veure que tornes a córrer  :yes: i 30' són una bona estona corrent  :wink2:

salut!

Marató 2h53'07" Castelló 2010
Mitja 1h21'31" Granollers 2008
10mil 36'55 Clot 2011
6 hores en pista 64,129km Can Dragó 2008
22 maratons

29 febrer 2016 13:35 #1693 per Dani (Associat/da)
S'ha acabat el bròquil, tu ja m'entens !

Després d'una setmana en blanc, toca posar-se les piles. Començarem amb un mega super enrenament de 8km super suau.  :rofl:

Espero poder entrenar 5 dies per setmana i no descarto un sisé, oju !

01 Mar 2016 22:11 #1694 per Josep58 (Associat/da)
Hola,

Curat  8)  moltes gracies, 30' no són gaire cosa però d'on vinc són glòria. ;)

Dani et llegeixo motivat  :yes: proper objectiu 10000 ?

Ahir dilluns al migdia 33' per Montjuïc pujant i baixant, avall i amunt, amb les pulsacions pel núvols, passant fins i tot calor  :oh: i això que no anava pas abrigat.

Espero poder anar fent uns 3 dies per setmana.

Després d'un llarg període m'he inscrit als 6 kms. de Montornès, aquest dia farem un rodatge amb dorsal  ;)   

02 Mar 2016 13:42 #1695 per Dani (Associat/da)
Bones galis !

Ahir primer entrenament. 8km en progressió a 4.27 Cames descansades (faltaria més!)

Josep58. Curses objectiu  Noctura Hospitalet - Can Mercader - Alguna al juny/juliol.  Les altres seran com a entrenament, o fent de llebre algú... a saber...

Aquest diumenge m'he apuntat a Caldetes, una cursa que em va agradar l'any passat i aquí em vaig lesionar... Suposo que faré uns 42' aviam si en progressió i no en regressió.

Som-hi !

02 Mar 2016 21:40 #1696 per Josep58 (Associat/da)
Dani, bona tria  :yipi: La Nocturna i Can Mercader recorreguts ideals i molt aptes per treure bons registres, sempre que es controli el ritme de sortida, que en recorda alguna que estan plegats a la línia de sortida....fiuuuuuuu  ;)

03 Mar 2016 09:49 #1697 per squash (Associat/da)
Hola

les curses regressives no estan prou valorades. Acabar refredant és de sentit comú, evites cames congestionades i avances l'estadi de repós que el cos es mereix.

Fins ara.

Jordi

03 Mar 2016 13:27 #1698 per Dani (Associat/da)

Hola

les curses regressives no estan prou valorades. Acabar refredant és de sentit comú, evites cames congestionades i avances l'estadi de repós que el cos es mereix.

Fins ara.

Jordi

Jo crec que podries donar un master de curses regressives.

I un altre master de mala òstia a l'arribada  :intello: :intello: :love:

03 Mar 2016 17:55 #1699 per squash (Associat/da)
Hola

al contrari, sóc poc regressiu. Soc practicant de l'hiperealisme regressiu.

I no tinc mala hòstia a l'arribada, només que sóc més crític amb les prestacions que en Rajoy amb la seva dicció.

Fins ara.

Jordi

04 Mar 2016 20:13 - 04 Mar 2016 20:17 #1700 per Josep58 (Associat/da)
Hola,

Squash, mai m'han agradat les curses regressives, els meus temors a acabar fos no m'ho permetia, entenc però que es una qüestió de gustos  :wink2:

Ahir vaig posar-me les sabatilles per segon cop aquesta setmana, rodatge progressiu  ;) parcials de 6'07" - 5'36" - 5'28" - 5'11" - 5'00" i 400 metres finals regressius  :wink2: a 6'27". A part de cansat vaig acabar adolorit no en excés però fa dos mesos ni en el millor pensament ho veia possible.

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats