Els Gasosa & Friends: A passejar a les Rambles !

Els Gasosa & Friends: A passejar a les Rambles !

15 Mar 2016 20:20 #1741 per Lucius (Visitant)
Juan alegría cuando nos encontramos en el metro al ir hacia la maraton y no sabía nada sobre el tema de tu mujer.

He estat desconectat de corredors en general, i molt capficat en els entrenaments i en qüestions personals vitals que no m'han deixat gaire temps per res més.

Al final una marca MMP i una mica decebut perque m'esperava algun minut més per sota.

Aquesta preparació ha sigut la més dificil de totes, sobretot les dues ultimes setmanes han sigut molt complicades i potser allà m'he deixat anar una mica i m'he confiat massa en les meves possibilitats i una de les poquisimes vegades que he sigut més optimista del que calia.

Així he sortit per sensacions i cap el km4 em trobava molt rebé amb ritmes just per sota del 2h45 ... i aixi he pogut aguantar fins a la gran via on ja he vist que la cosa no pintava bé i a més el vent em feia patir.

He intentat mantenir un ritme estable fins al 30km per desprès deixar-me anar una mica, però en realitat ha sigut just al km31 quan m'ha passat la llebre de 2h45 i he començat a patir muscularment, amb sensacions ja conegudes em temia el pitjor per la resta fins a meta. He anat alternant moments de ritme estable amb d'altres de patiment quan veia que perdia molts segons. M'he refet una mica a la catedral amb els anims de l'avituallament correcat, pero just desprès he començat a patir cada vegada més, fins i tot he caminat al km39 i he tornat a arrencar ja encarant el parl·lel. Aquest tram per mi ha sigut un via crucis on he arribat al punt algid just abans del km42 he caminat de nou. Ja encarant la recta com he pogut he arribat a meta exhaust i sense cap ni per mirar el temps. Uns minuts desprès he vist que no he fet l'objectiu previst per...2 segons.... però bé, desprès de recuperar-me ja estaba molt content amb la meva nova MMP.

Gràcies especialment als que m'han animant durant la cursa, als que em creuava a la meridiana, a la ronda, al paral·lel i sobretot al company @dela que en el km41 quan més patia, m'ha donat anims que ni tan sols li he pogut agraïr de lo malament que ho passava.

JDFT

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

15 Mar 2016 20:38 - 15 Mar 2016 20:40 #1742 per Hansi (Associat/da)

Bones,

Hansi acabo de passar pel fil de la marató i he llegit la teva crònica  :love:

Gràcies per escriure-la, tot i no acabar satisfet no has deixat d'explicar-nos com la vas viure :great:.

Doncs la veritat és que, de totes les maratons que m'han anant malament, és la que menys m'ha afectat. Era sincer quan preveia que era poc probable que em sortís bé, he fet tota la preparació sabent que les cames no estaven per floritures, i així no costa gens adaptar-se a la realitat. Sense disgust, i tinc molt clar que tindré il·lusió per fer una marató de seguida. De fet, no he deixat de tenir il·lusió per fer maratons en cap moment dels darrers dies :mdr:.

Vinc també de llegir la crónica del Hansi.  :yipi: :yipi: :yipi: :yipi:

Cada vegada que us llegeixo em donen ganes de baixar de les muntanyes i fer una marató d'asfalt. A veure si de cara a l'Octubre/Novembre faig un pensament

Si esculls Donosti (27 de novembre), crec que serà on em trobaràs. Ja saps... ;)

Lucius, vas fer MMP tot i patir tant, i haver de caminar, n'hi ha perquè estiguis molt orgullós, enhorabona!

17 Mar 2016 09:38 #1743 per Lucius (Visitant)

Lucius, vas fer MMP tot i patir tant, i haver de caminar, n'hi ha perquè estiguis molt orgullós, enhorabona!

Moltes gràcies Hansi

That's all folks!

JDFT

17 Mar 2016 14:11 #1744 per Hansi (Associat/da)
Ja és el quart dia sense córrer, des de la marató, i començo a tenir ganes de posar-m'hi. Si no fos que sé que necessito més descans muscular, potser aquesta tarda ja sortiria a trotar una mica... :P

En les estonetes que tinc, vaig mirant dates de possibles curses per fer, i ja començo a donar forma a un calendari amb exigència baixa d'aquí al juny. Bàsicament deu mils i a partir de mig maig, una mica de muntanya, no molt llarga ni molt desnivell. Quan hagi definit el calendari, us el poso aquí :smile:.

Krlos, ja t'estàs pensant si fas la marató de Donosti? ;)

17 Mar 2016 20:07 #1745 per Danigoal (Associat/da)
Hola companys!

Enhorabona per les vostres maratons  :yipi: i entrenos canyerus que van fer alguns  :surprised: Coi, com mola el "duel" Koldo vs Guissona, només per veure aquests dos craks.  :yes:
I espectacular també la MMP del Lucius, arriscant i lluitant com sempre. Enhorabona  :great:

Vinc també de llegir la crónica del Hansi.  :yipi: :yipi: :yipi: :yipi:

Cada vegada que us llegeixo em donen ganes de baixar de les muntanyes i fer una marató d'asfalt. A veure si de cara a l'Octubre/Novembre faig un pensament

Deixam que us el robi un mes abans per fer-me de llebre.  ;)  www.corredors.cat/index.php?option=com_j...ex.php&topic=18401.0
Segur que li serveix d'entrenament per Donosti  :he:

Oferta per a Associats: GoAl Arquitectura

3'21" CCT '13/CCT '15 - 5'51" Sagrada Familia '15 - 19'20" Can Mercader '15
39'48" Clot '13 - 1h28'06" Mediterrani '16 - 3h13'16" Dublin '16

18 Mar 2016 17:06 #1746 per krlos (Associat/da)

Doncs parlem-ne! No tinc cap definitiva al cap, però si estàs pensant fer-la...

45x10Km==>57x21Km==>18x42km Asfalt==>14x42km Muntanya
2x50km==>2x6h==>3x100km==>1x12h==>4x24h==>17xUltra
7xTriB/Half==>4xIM==>1xDobleIM
El dolor es una opinió cerebral!
301 Dorsals!

18 Mar 2016 17:07 #1747 per krlos (Associat/da)

Deixam que us el robi un mes abans per fer-me de llebre.  ;)  www.corredors.cat/index.php?option=com_j...ex.php&topic=18401.0
Segur que li serveix d'entrenament per Donosti   :he:

Doncs si que la tenia al cap fa unes setmanes...fins que vaig veure que coincideix amb l'aniversari de l'Ara, així que descartada  :frown:

301 Dorsals!

18 Mar 2016 20:23 - 18 Mar 2016 20:25 #1748 per Hansi (Associat/da)
Krlinhos, claríssim que et va molt millor Donosti! Era un bon intent, Danigowl! :wink2: :intello: :intello:

Els dies de 0 km corrent s'acabaran per mi abans que la setmana. Màxim fins diumenge, que ja penso sortir a córrer suaument, i a veure com responen els músculs atrotinats de les cames.

19 Mar 2016 11:35 - 19 Mar 2016 11:44 #1749 per Josep58 (Associat/da)
Bones,

Hansi si el cap i el cos et demanen fer una sortida suau endavant  8), segur que les teves cames també els hi anirà bé, la recuperació activa també es recomana com a bon substitut del descans absolut :great:.

Aquest matí volia anar fer un rodatge, però la pluja m'ha fet enrere, la meitat de setmana amb mal de coll i ara una mica refredat, no massa però el suficient per esperar si el temps millora una mica. Des de dissabte passat 0 kms. :erf:

Tot i això si deixa de ploure i no fa vent, sortiré a rodar perquè ho trobo a faltar  :yes:

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

19 Mar 2016 13:54 #1750 per Dani (Associat/da)
Danigowl, ens veiem diumenge a la BdnRunning... Espero que no plogui que rendeixo patèticament en pluja.  :intello:

Aquesta setmana 14 mils, oju ! El més gran em va posar 5 però m'he anat animant... jajaja. En fi... Setmana de 5 dies i anar fent. Diumenge sabré d'on parteixo, suposo/espero que desde sub40 raspadet. Aviam si a Pineda puc assaltar la marca.

Aneu dient maratons de tardor... Si fan mitja vinc!!  :winktongue:

10km . 38'29" St.Antoni 2011  Any 2018 38'55" Sant Antoni
Mitja.  1h23'22" Barcelona 2018
Marató. 2h58'01" Castelló 2012 Propera Barcelona 2018

19 Mar 2016 14:25 #1751 per Hansi (Associat/da)
Josep58, ben fet de cuidar el coll, no agreugessis ara el refredat 8).

Puma palote a base de sèries de 1000! :happy:

Avui he tingut temptació de sortir a trotar 3 o 4 km, però al final he decidit esperar-me a demà. Segueixo amb la setmana de 0 km! :intello:

20 Mar 2016 19:49 - 20 Mar 2016 19:51 #1752 per Hansi (Associat/da)
Aquest matí he estat a Figueres i, amb l'excusa de córrer a la cursa de Sant Josep, he anat a veure la meva àvia i el meu oncle, que són la família que em queda allà :love:.
Ha sigut el meu primer dia de córrer des de la marató. Els 10 km a un ritme molt molt còmode, però tot i així, he constatat que em falta moltíssim per la recuperació muscular que tinc pendent des de la marató de Castelló, així que cada cop rebaixo més les pretensions de competir aquesta primavera, a part que també estic mentalitzant-me d'unes quantes sessions de fisio, que seran imprescindibles. Al pas que vaig, potser tanco la temporada molt abans que altres anys, que ho feia al juny-juliol. Estic plantejant-me inclús al maig, després de Sant Quirze. Veurem.

21 Mar 2016 15:30 #1753 per Dani (Associat/da)
Bones galis !!

Aquí el més gran, en Danigowl i jo mateix ahir fent la cursa 10km BDNRUNNING.

Una mica desastre tot plegat. Agafar pitrall amb una cua que no avançava, plovent, ideal per l'encostipat que porto.... Arrivem justíssim i ens diuen que es retarda 15' que al final van ser 20'

Voliem fer grupet amb l'Eric, el més gran volia fer sub39... però va anar MOLT més ràpid ! Primers 3km bé de ritme i més o menys fent grupet. Mtijana 3.52 de Fore. Aquí ja filem que en passa alguna, primer km 1.07,  segon 0.80 . A partir d'aquí tots marcaven uns 200 metres abans del que tocaria, ui ! Va ser agafar el passeig marítim que m'agrada molt córrer per allà que l'Eric marxa endavant, va clavar el sub40 teòric, que ja marxo per sobre de 4'/km.. ufff que d'hora. A part del terra mullat i tal, no anava tant bé com esperava. La pujada km5-6 em remata, i vaig foten parcials 4.10. Encara que els útims 3km vaig animar-me una mica i sobretot últim 3.47 Fore per fer 40'20" que esperava.... o no... La pancarta arriba molt abans 39'16" Ole, ens hem menjat algun carrer segur.  A casa ho miro, 268 metres de menys em surt.

4'00"/km de Fore, tocarà millorar.  :whistle:

Organització amb voluntat però amb uns errors de bultu. I el que a mi potser em molesta més... Cap missatge (de moment) d'admetre les cagades. A les bones, molt twitter, facebook i bla bla bla. A les males, silenci administratiu ? A les bones i a les madures !!

Propera parada la meva marató de 10.77 km preferida  :mdr: :mdr:

24 Mar 2016 20:09 #1754 per Hansi (Associat/da)
Aquesta setmana he fet un parell de rodatgets curts i a ritme tranquil :sleep:. La musculatura necessita més que descans i suavitat, així que ja començo amb les sessions de fisio per regenerar. A veure si a la primavera encara podré fer alguna cursa rapidet, o ho deixo per després d'estiu.

26 Mar 2016 23:15 #1755 per krlos (Associat/da)
Doncs parlant amb l'Ara, m'he repensat el tema de Dublín i segurament que hi vingui.

Dos setmanes abans tinc una ultra com a tirada llarga  :wink2:

301 Dorsals!

28 Mar 2016 12:16 #1756 per Hansi (Associat/da)
Jo em posaré un dia d'aquests a decidir de debò la marató de tardor. En general, prefereixo no fer viatges llargs per córrer maratons a tope, i aquesta tardor, si la salut m'ho permet, la meva intenció és buscar una bona marca. Per tant, millor un lloc més o menys a prop (Donosti). Però és cert que el pont de l'1 de novembre tempta de fer un viatget aprofitant una marató (Dublin, Frankfurt)...ja veurem :smile:.

28 Mar 2016 21:12 #1757 per Josep58 (Associat/da)
Bones,

Dani, esperem que per properes edicions millorin a la BDN Running tot això que expliques tant perquè la distància sigui bona com aspectes organitzatius que permetin tothom pugui agafar el dorsal sense nervis i la cursa surti a l'hora prevista.  8)

Hansi segur que trobaràs una marató que s'ajusti als teus desitjos  :great:

Es una molta bona noticia saber que la representació GPT@Friends (Ecopac & Patri) han assolit l'objectiu d'acabar la cursa i fer un pas de gegant cap a la seva recuperació  ;)

Aquests dies d'estada a Sant Feliu de Guíxols he aprofitat per fer un parell de sortides per la via verda, recordant temps passats, una  de pràcticament una hora (58')  i l'altra avui de 40', posant-me a punt pels 6 kms. de Montonés d'aquest proper diumenge, on farem un rodatge amb dorsal  :party:

29 Mar 2016 17:20 #1758 per Dani (Associat/da)
Bones galis !

Que tal la setmana santa, eh ?

He vist que el fenòmen de curses curtes està on fire ! BdnRunning, Mitja i 10km Miami platja, Canovelles. El que és curiós que a l'hora d'equivocar-se, gairebé tothom ho fa per curtesa i no per llarguesa. També la repercusió si és una o otra forma de cagar-la és diferent. La gent que brama quan és llarga no diu ni piu si és curta. Perdó. la majoria o molts... No vull ser tractar de sectari, però sí que una mica torracollons amb el tema de la distància sóc. I amb l'edat pitjor  :rofl: :rofl:

Porto unes setmanaes entrenant molt bé i amb 5 dies. Ara només falta que perdi una mica de pes (a la setmana santa perdrà pes la tia Rita) i puc estar a intent de MMP.

Ja estic apuntat a la Maratón del Corte Inglés, un clàssic. Noctura de l'Hospitalet (tocarà anar a full) i 10km d'Olot. Coneixent la mitja, els 10km prometen ser dur de kollons!

Iepa, ara tinc el nou Fore 920XT que té unes pijades brutals. Però el pitjor, el PIIIIITJOOOOOOR es que medeix molt menys que el que tenia abans. Vamos, que medeix molt millor i s'aproxima més a la realitat. Un cop molt dur de realitat  :rofl: :intello:

02 Abr 2016 12:37 #1759 per Josep58 (Associat/da)
Bones,

Dani la setmana santa bé  :oops:, gaudint d'uns dies de festa laboral que sempre van bé  :yes:

De tant en tant normal que hi ha alguna cursa on la distància no s'ajusta correctament, però em deixa de sorprendre  :oh: que en pocs temps, n'hi hagi tantes que no la compleixin, seran coses dels astres que s'han alineat negativament  :rofl:

Que gaudeixis d'aquest "tros" de Fore que tens, segur que també et diu l'estona en què has de fer estiraments  :666:

Setmana Santa estan a Sant Feliu de Guíxols vaig aprofitar per fer un parell de sortides per la via verda, la primera de 58' e la que em vaig retrobar amb camins i paratges que feia un temps que no visitava  ;), la segona més suau de poc més de mitja hora va ser aquest dilluns tot just abans de tornar capa a casa.

Ahir arribat de la feina i sense pluja vaig anar a fer mitja horeta per deixar anar una mica les cames i així amb la cursa de demà de Montornès haurem fet setmana de 3 dies  :great: 

02 Abr 2016 18:23 - 02 Abr 2016 18:25 #1760 per Hansi (Associat/da)
Josep58, estàs posant ja una considerable acumulació de minuts de cursa contínua :happy:, si les molèsties et deixen anar fent, no està gens malament. Me n'alegro molt!

El fenomen de les curses més curtes del que publiciten hauria d'aturar-se :grrrrrr:. Si hi ha alguna errada organitzativa que l'ha feta més curta, els responsables ho podrien dir públicament, amb una disculpa, i tan amics, però que ningú doni explicacions és bastant poc cortès (i per engegar-los i no tornar-hi més).

Demà vaig a trotar a la mitja de Blancafort. Ja que no tinc les cames per anar ràpid, almenys intentaré completar la cursa per anar sumant en el repte de fer totes les mitges d'asfalt de Catalunya, que me'n falten ben poquetes.

Associació Esportiva Corredors.cat
info@corredors.cat
© 2020  Tots els drets reservats