Els Gasosa & Friends: A passejar a les Rambles !

Els Gasosa & Friends: A passejar a les Rambles !

16 Oct 2019 17:01 #2941 per squash (Associat/da)
Hola

no sé què ha passat !!!

Avui m'han arribat unes Fresh Foam Zante Pursuit... em deu haver posseït l'esperit niubalancià.

No m'ho esperava. No ho recordava. He d'autocontrolar-me. He destruït la targeta de crèdit.

Dormiré amb elles.

Fins ara.

Jordi

Please Entra or Crear compte to join the conversation.

16 Oct 2019 21:54 #2942 per Jorfer (Associat/da)
Squash volem una foto!!! :stucktongue

25 Oct 2019 21:04 #2943 per Josep58 (Associat/da)
Bones ¡¡¡

Squash, ja has estrenat aquestes Fresh Foam Zante Pursuit que et van arribar ?

Les que vaig comprar encara no les he estrenat ;)

Després del retorn la setmana passada als entrenaments amb cursa inclosa diumenge passat a las cursa de 10 Km DiR Mossos Sant Cugat que vaig acabar amb un registre discret però una bona classificació al Campionat de Catalunya de Policies i Bombers que s'hi celebrava, en el que portem de setmana, continuem el camí per anar agafant ritmes i millora de cara a nous objectius.

El més immediat que tenia era la Cursa de Bombers en la que, per compromís laboral-esportiu, seré baixa en la nova data prevista.

La recuperació es possible, amb sort, paciència i temps

26 Oct 2019 09:33 #2944 per squash (Associat/da)

Josep58 va escriure: Squash, ja has estrenat aquestes Fresh Foam Zante Pursuit que et van arribar ?

Estrenades !!! S'agafen molt bé als revols i em donen sensació de lleugeresa convidant-me a anar alegre. Comodíssimes... per estar per casa. M'acompanyen quan escombro.

Fins ara.

Jordi

26 Oct 2019 12:09 #2945 per Josep58 (Associat/da)

squash va escriure:

Josep58 va escriure: Squash, ja has estrenat aquestes Fresh Foam Zante Pursuit que et van arribar ?

Estrenades !!! S'agafen molt bé als revols i em donen sensació de lleugeresa convidant-me a anar alegre. Comodíssimes... per estar per casa. M'acompanyen quan escombro.

Fins ara.

Jordi

Perfecte ¡¡¡ :clap: :clap: , espero però que a més de fer-les servir per casa, també facis alguns entrenaments :top: :top: amb elles :runner: :runner:

26 Oct 2019 13:37 #2946 per Jorfer (Associat/da)
Genial Squash. A veure quan ens veiem. :thumbup:

14 Nov 2019 10:32 - 14 Nov 2019 10:36 #2947 per Alex_Knight (Associat/da)

Dani va escriure:

squash va escriure: Hola

continuo sent de Kinvara; inclús hi dormo.

El canvi a NB ha estat per si podia millorar l'estètica bruna de les meves ungles.

I més que traïdor, sóc un tastaolletes.

Fins ara.

Jordi

Seré fi:

TRAIDOR DE MERDA.

Això és com canviar de club, no es fa mai.

Dit això, jo acabo de comprar les Kinvara10. Després de 3 o 4 compres seguides de les Kinvara9, per mi , les millors que he tingut, aviam com va l'evolució. Són negres, de les que no agraden a ningú.

Jo també em confeso, després de 6 anys de fidelitat :hearteyes: :
- Saucony Kinvara 3
- Saucony Kinvara 5
- Saucony Ride 7
- Saucony Kinvara 6
- Saucony Ride 8
- Saucony Xodus Iso 2
- Saucony Freedom Iso 2
- Saucony Kinvara 9
- Saucony Ride Iso 2 (comprades el mes pasat)

Acabo d'encarregar unes Nike:
- Nike Zoom Fly 3
:666:

"The best predictor of performance is performance itself." - Andy Coggan
10k: 37'53" - 2020 Sant Antoni
21k: 1h24'42" - 2019 Mitja Marató de Sant Cugat
42k: 3h19'20" - 2015 Marató Barcelona
www.strava.com/athletes/550322

14 Nov 2019 16:04 #2948 per Dani (Associat/da)
Boooooooooooooooooooooones:

Alex, la teva llista és de traca i mocador.

Saucony Kinvara 3
- Saucony Kinvara 5
- Saucony Ride 7
- Saucony Kinvara 6
- Saucony Ride 8
- Saucony Xodus Iso 2
- Saucony Freedom Iso 2
- Saucony Kinvara 9
- Saucony Ride Iso 2 (comprades el mes pasat)

Les Kinvara 9 i les Ride 8 o Ride ISO-2 són a les antípodes. Si em dius que unes per competir i unes altres per entrenar, encara t'ho compro, però si les fas servir per tot (com jo) OJU MATOJU ! :laughing: :laughing:

10km . 38'29" St.Antoni 2011  Any 2018 38'55" Sant Antoni
Mitja.  1h23'22" Barcelona 2018
Marató. 2h58'01" Castelló 2012 Propera Barcelona 2018

14 Nov 2019 16:05 #2949 per Dani (Associat/da)
Feia massa temps que no passava per aquí !!

Doncs res, que m'he apuntat a la Marató de Barcelona. No pot ser que farà 7 anys de la meva última ACABADA! Madre-De-Dios. Objectiu acabar, no anar a tope. Però vamos, un que és burro... Ara mateix tinc el cap sortir a 4.30.

A entrenar s'ha dit... I sempre amb Kinvara, colla de traïdors.

10km . 38'29" St.Antoni 2011  Any 2018 38'55" Sant Antoni
Mitja.  1h23'22" Barcelona 2018
Marató. 2h58'01" Castelló 2012 Propera Barcelona 2018

14 Nov 2019 16:16 #2950 per Alex_Knight (Associat/da)

Dani va escriure: Boooooooooooooooooooooones:

Alex, la teva llista és de traca i mocador.

Les Kinvara 9 i les Ride 8 o Ride ISO-2 són a les antípodes. Si em dius que unes per competir i unes altres per entrenar, encara t'ho compro, però si les fas servir per tot (com jo) OJU MATOJU ! :laughing: :laughing:

:thumbup:
Si, exacte, les Kinvara 3/5/6/9 per 10k+Mitja+Qualitat .... les Ride 7/8 per Maratons+Rodatge llargs, ... i durant l'últim any les Freedom Iso2 que són com unes Kinvara amortiguades, les he fet servir una mica per tot... però al final he tornat a les Ride per portar el gruix dels entrenaments i encara estic exprimint les Kinvara9, ... però el proper pas són les Nike Fly per 10k+Qualitat .

"The best predictor of performance is performance itself." - Andy Coggan
10k: 37'53" - 2020 Sant Antoni
21k: 1h24'42" - 2019 Mitja Marató de Sant Cugat
42k: 3h19'20" - 2015 Marató Barcelona
www.strava.com/athletes/550322

17 Nov 2019 18:18 #2951 per Josep58 (Associat/da)
Bones ¡¡¡

Doncs també feia temps que no passava pel fil :unsure:

Dani, Alex_Knight, la meva llista de les Kinvara es bastant més curta i crec que fins les Kinvara 7 vaig arribar, també haig de dir que les vaig estrenar quan ja estaven al mercat les 8, comprar per internet quan arriben bons preus es el motiu. Ara per rodatges Adidas Glide 9 , per series NB les Fresh Foam Zante que sou com un guant ( ara ja tinc unes Pursuit per estrenar) i a les curses sigui 5 o 10 kms. amb les Saucony Fastwicht ;)

Dani molta sort en aquest nou objectiu a la marató de Barcelona :muscle:

17 Nov 2019 19:20 #2952 per jaume86 (Associat/da)
Hola estimats!!

Darrerament només veig el Khryz (a tot arreu, per cert! I tant humil com sempre, un puto crack!) però us vaig llegint als mails que m'arriben d'aquest fil i també seguint per strava.

I és precisament per això que escric, molt content i feliç de veure que el Mario torna a córrer amb ganes, que el presi es fot en uns berenjenals que deu n'hi do però que troba temps per continuar amb el seu repte de carrers barcelonins (després de la gran passejada que es va marcar per NY!!), que el Josep continua coleccionant podis allà on va i, també menció especial a la perseverança del Dani, que no desisteix en tornar a ser finisher (i que ho serà segur, que ja toca i t'ho mereixes més que ningú, bueno, aquí podríem incloure el sub3 de l'estimat Hansi, una abraçada crack!!).

2h55'28"; marató Barcelona  2019 (17)
1h22'14" mitja  Barcelona 2019 (44...)
37'21";   10km   Pineda 2018 (42...)
19'13";  5km Horta 2013 (1)

Properament: 24h (diumenge a Can Dragó!)

25 Nov 2019 18:27 #2953 per squash (Associat/da)
Hola

torno al sender Kinvara. La infidelitat cap a NB ha durat un parell de mesos. Demano disculpes i juro no fer més invents.

Crec que les NB Impulse són molt bones, unes sensacions collonudes, una estètica agressiva... i unes molèsties al soli q emprenyen. Per tant, les usaré per anar a comprar PowerBar on-line.

Dono la benvinguda a les Kinvara 8 blue-citron i les 9 black. Les he tunejades amb una gilet a l'estil Peaky Blinders que usaré si algú lloa les NB.

Fins ara.

Jordi

25 Nov 2019 20:13 #2954 per meep (Associat/da)
Mira que és raro el putu Squash!
S'escriu Gillette! :P

Jo,per fer un llistat a l'estil Alex_Knight hehagut d'anar al llistat de vambes retirades de l'Strava.
Només hi ha les vambes des de 2012, però Déu ni dó:

Xodus 3
Xodus 5
Xodus ISO
Jazz 17
Jazz 18
Jazz 18 (2)
Ride 6
Ride 7
Ride 7 (2)
Ride 10
Ride 10 (2)
Ride 10 (3)
Ride ISO
Ride ISO (2)
Breakthru

No volia fer el salt a Saucony, però per fer Snow Running, com que ja no fan model GTX, l'hivern passat em vaig comprar unes LaSportiva Ultra Raptor GTX ;)

25 Nov 2019 20:56 #2955 per Jorfer (Associat/da)
Meep, una bona col·lecció de Saucony si senyor.
Jo tinc dos parells en circulació i altres per a estrenar :S

27 Nov 2019 22:17 #2956 per Josep58 (Associat/da)
Bones ¡¡¡

Meep, doncs si ;) , déu n'hi do quin llistat Saucony més extens, es port dir que n'ets un gran adepte

Dissabte passat en va fer il·lusió poder estar, saludar i xerrar amb una bona colla de GPT que ens varem aplegar a la ST tot celebrant l'aniversari de la Patiño (Patri).

Per unes molèsties al genoll que espero que vagin marxant i em deixen aviat reprendre els entrenaments, no vaig poder participar a l'entrenament de La Mar Bella anterior, però la trobada posterior amb tot@s, va fer que ni hi penses ;)

03 Des 2019 15:12 #2957 per RugbyMan (Associat/da)
Hola

Feia una mica q no pasava per aqui i lo tranquils que hi ereu, oi?

La veritat es que l'absencia del meu amor plàtonic atlétic (Hansi...tot i que no ho direm gaire alt que en Guissona se'm posa gelós) m'havia fet deixar una mica de banda a aquesta colla de tarats que volta per aquí.

Peró he tornat i amb força. Jo com a bon sauconia tinc unes quantes peró com sou de "nova adquisició" el meu histórial no es tan ample i es limita a unes quantes: Kinvara, Ride, Triumph, Jazz i Xodus per fer el kabreta. Es cert que he fet el salt i he "provat" d'altres (adidas i ultimament unes Nike amb les que porto 2 MMP) peró no lo faré el salt a les Saucony i per Sevilla ja estic començant a rodar les Ride "pastanaga" que farem servir aquell dia.

Veig que la resta aneu fent i os puc anar seguint (ja sigui per Strava, Instagram ..... Tinder :666: :666: :666: :666: ) així que os tinc control.lats. Prometo intentaré passar una mica mes sovint per aqui i possar una mica de seny a aquest grup de tarats :whip: :whip: :whip:

Cuideu-vos guapos i els teus bessons mes Josep

5000: 19'01" (Relleu 24h de Can Dragò 2014)
10km: 41'31" Bombers 2018 41'09" El Vendrell 2019
Behobia: 1:31:43 (2012)
21km: 1:31:05h (El Prat 219) 1:27:59 (Sitges 2020)
30km: 2:27:57h (Maratest 2013)
Maratò: 03:36:49h (BCN 2013) 03:20:07 (BCN 2018)

04 Des 2019 17:43 - 04 Des 2019 17:53 #2958 per Hansi (Associat/da)
Tres mesos des de l'últim cop que vaig escriure al fòrum :scream: :scream:. Deu ser el meu rècord negatiu en els gairebé 13 anys des que sóc correcat :( .

També és la lesió més llarga de la meva vida, aquesta que estic recuperant. Les fibres ja van quedar curades a finals d'estiu (comprovat en ecografia), i tot el que estic fent des de fa més de tres mesos és anar acostumant els músculs (especialment el "reparat") al moviment de córrer.

Després de tot l'estiu fent només caminades, vaig començar introduint 3 o 4 repeticions de 30" trotant lentíssim enmig de caminades de 30-45 minuts. A la setmana següent, repeticions de 60" enmig de les caminades. I així anar progressant lentament al llarg de moltes setmanes, augmentant algun minutet el trot cada diversos dies. Notava molt la sensació al múscul que havia estat lesionat.

Deu fer un mes i mig que vaig començar a fer sessions de trot d'uns 20 minuts seguits sense caminar, i vaig anar incrementant amb el pas de bastants dies uns pocs minuts de trot. La sensació al múscul anava minvant, però quan em vaig confiar i només en 12 dies de diferència vaig voler passar de 35' a 45', vaig patir unes molèsties a la mateixa cama del múscul que havia estat lesionat que em van fer parar uns quants dies i em van recordar que NO puc avançar de pressa i he de seguir amb tanta paciència (exasperant i desesperant) com els darrers 7 mesos.

Encara em falta un bon temps per acabar el procés i poder tornar a entrenar amb normalitat (i fer curses...j*der, quines ganes!), però almenys ara troto 40' seguits, al voltant de 5'/km, sense cap sensació a la zona que va estar lesionada. El primer trimestre de 2020 potser puc fer una cursa? No em vull emocionar, però potser sí.

He trobat el que vaig escriure fa molts mesos, ho cito a continuació. Parlar llavors de no fer curses fins el 2020 semblava una exageració...i no ho era.

Hansi va escriure: La lesió a l'isquio seguia sense curar-se malgrat que ja portava un mes llarg de repòs, així que vaig anar al metge a meitat de juny, em va manar una ecografia i em van trobar un trencament fibril·lar al bíceps femoral.

Al saber què hi tenia, segons les previsions que em feien els fisios i les experiències d'amics que han passat lesions similars, vaig adonar-me que això em tindrà diversos mesos més sense poder córrer :cry:. Cada persona és un món i uns curen més ràpid i millor que altres, potser seran tres mesos, potser seran sis, potser més...qui sap. És essencial curar bé, per començar, i quan estigui curat, anar introduint l'esport molt a poc a poc, mirant d'evitar les temudes recaigudes, que llavors ho posen tot molt difícil, i més quan ja es té una edat, com jo.

És el que hi ha. Vaig agafar paciència en dosis industrials, i no compto poder fer ni maratons ni tan sols cap mena de cursa durant molts mesos més, potser fins el 2020. Si tinc sort i és abans, benvingut sigui, però millor no comptar-hi, per no precipitar involuntàriament el procés i espatllar-lo.

04 Des 2019 19:53 #2959 per Jorfer (Associat/da)
Hansi el trotar 40 minuts ja és un primer pas pel retorn.
T'esperem amb ganes i, segur, que durant el primer trimestre del 2020 ens tornem a veure de curt.

Una abraçada crack.

05 Des 2019 08:35 #2960 per RugbyMan (Associat/da)
Hansi, primer trimestre del 2020 es Març,oi?

Que bé......ja tinc llebre per la marató de BCN :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:

T'esperem veure de curt ben d'hora i plenament recuperat. No fa falta correr sino recuperar-te'n bé. Et trobem a faltar a les curses.

5000: 19'01" (Relleu 24h de Can Dragò 2014)
10km: 41'31" Bombers 2018 41'09" El Vendrell 2019
Behobia: 1:31:43 (2012)
21km: 1:31:05h (El Prat 219) 1:27:59 (Sitges 2020)
30km: 2:27:57h (Maratest 2013)
Maratò: 03:36:49h (BCN 2013) 03:20:07 (BCN 2018)